home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 567 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 35336 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #90: 25 Mar 2008, 00:30 »

Jamen så fortæl mig hvorfor knægten ikke var udtaget i første omgang, når der nu skal eksperimentes så voldsomt. Og nej MJ er ikke back, præcis lige som Leon A heller ikke er. Skal der så udtages en ekstra målmand hvis Jon Dahl bliver skadet?

Ring og spørg morten olsen.. JEg finder det selv besynderligt, men man kan stadig ikke pille ved udtagelsen, da vi i mange år har savnet et stort højre back talent, og det har vi nu med Randrup  Thumbs Up

Det sidste syntes du vel ikke engang selv er sjovt  Huh... Ja hvis m.o føler at vi mangler en keeper til ville han vel udtage en...  Ubeslutsom
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #91: 25 Mar 2008, 00:33 »

85# Curth har da scoret mange flere mål i denne sæson end bernburg, og har altså vist en del mere. Jeg synes Curth bør få chancen i det mindste, synes det er lidt tamt han ikke får. Ikke for at gå off topic, så fatter jeg heller ikke hvorfor farlige Frank ikke for chancen.

11 curth

8 Bernburg..

Curth har bare ikke scoret i foråret endnu.. Plus at curth ikke er den type vi skal bruge som angriber, og han har ikke teknikken til de andre pladser... Bernburg derimod er en fysisk stærk angriber der kan holde i bolden, og som har en god målnæse... Samtidig spiller han for et svagere hold en curth... Ikke at det skal være en undskyldning, men måske en forklaring på hvorfor m.o gerne vil afprøve Bernburg...

Men mest af alt er det Bernburgs statur, og spillemåde der bliver foretrukket frem for curths ditto.. Peace

Edit: Indlæg nr. 1100 Thumbs Up Peace
« Seneste Redigering: 25 Mar 2008, 00:37 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

hamdenrare
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #92: 25 Mar 2008, 00:43 »

Det sidste syntes du vel ikke engang selv er sjovt  Huh... Ja hvis m.o føler at vi mangler en keeper til ville han vel udtage en...  Ubeslutsom
Hvis jeg havde synes det var sjovt så havde der været smileys eller evt. et "hahaha".

I min verden havde det bare været lige så logisk som den udtagelse MO har lavet her. Igen beviser han at han overhovedet ikke aner hvad han fiser rundt og laver, og at nogen stadig kan have tiltro til ham er mig en gåde.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #93: 25 Mar 2008, 00:48 »

Hvis jeg havde synes det var sjovt så havde der været smileys eller evt. et "hahaha".

I min verden havde det bare været lige så logisk som den udtagelse MO har lavet her. Igen beviser han at han overhovedet ikke aner hvad han fiser rundt og laver, og at nogen stadig kan have tiltro til ham er mig en gåde.
Jeg har da ikke sagt at jeg har tiltro til ham... Efter min mening bør vi have en anden landstræner...

Jeg mener bare ikke han har jokket i spinaten denne gang... Noget som var forrykt var at udtage william kvist til backen selvom han havde spillet der i en måned.. Resultatet blev derefter.. 0-4 mod irland ticked off

Det var bare så latterligt sagt som noget... Så håbede næsten for dig at det var for sjov  Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #94: 25 Mar 2008, 01:05 »

11 curth

8 Bernburg..

Curth har bare ikke scoret i foråret endnu.. Plus at curth ikke er den type vi skal bruge som angriber, og han har ikke teknikken til de andre pladser... Bernburg derimod er en fysisk stærk angriber der kan holde i bolden, og som har en god målnæse... Samtidig spiller han for et svagere hold en curth... Ikke at det skal være en undskyldning, men måske en forklaring på hvorfor m.o gerne vil afprøve Bernburg...

Men mest af alt er det Bernburgs statur, og spillemåde der bliver foretrukket frem for curths ditto.. Peace

Edit: Indlæg nr. 1100 Thumbs Up Peace

Jeg tror svaret skal findes i, at Bernburg spiller for en klub der ligger på Sjælland. Wink
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #95: 25 Mar 2008, 01:39 »

Hvordan forklarer i så at der har været en flok OB´ere på landsholdet, for Fyn er bestemt ik en del af Sjælland..
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #96: 25 Mar 2008, 07:58 »

Det er jo bare et postulat. Jeg er sikkert på at Morten Olsen har mere fodbold viden end du og jeg. Trods alt Smiley
Det må vi da håbe, hvis ikke, så tror jeg, at jeg søger efter landstrænerjobbet næste gang det bliver ledigt crazy Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #97: 25 Mar 2008, 10:22 »

For det første er Randrup udtaget pga 2 ting.. For at prøve sig selv af.. Og for at være gardering til vores førstevalg på backen...
Nu har jeg snart skrevet det her mange gange, og skriver det gerne igen... M.O har måske vurderet at vi allerede har nok midterforsvarere For mj er ikke back.. Det ville være en falliterklæing at smide ham derned, når han spiller centralt normalt, og vi har en Michael Lumb som er skræddersyet til den plads. crazy
For det tredje har Randrup nu være i Superligatruppen i et år, så jo han har spillet en hel sæson sammenlagt.. Hvilken rolle spiller det i øvrgt... Daniel Agger havde da heller ikke spillet en hel sæson da han blev udtaget til truppen, og fik debut mod Finland Peace

Måske ikke... Men Willian Kvist er udtaget som højreback og han spiller heller ikke back i FCK men det kan måske godt forsvares??
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #98: 25 Mar 2008, 10:42 »

Måske ikke... Men Willian Kvist er udtaget som højreback og han spiller heller ikke back i FCK men det kan måske godt forsvares??

Syntes også det er fuldstændigt til grin at man udtager en spiller til en plads, hvor han ikke spiller normalt  Huh

Så nej den mener jeg ikke kan forsvares Rullende Øjne... Det er bare et eksempel på at m.o godt kunne finde på at bruge mj der Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #99: 25 Mar 2008, 10:43 »

Morten Olsen kan ikke forsvares ! Han er det værste der nogensinde kunne ske for os ! Men helt ærligt ? Hvis jeg var landstræner, havde jeg heller ikke nødvendigvis taget nogle fra AaB ! Tud tud ! FCM gjorde det samme da de lå nummer 1 ? "aaaahhhh... Vi vil ha simon poulsen med... AAAHHRRRR"... Og så kom han på ? Og blev solgt... WAAUW ! Succes... Hmm.......... Morten Olsen fatter ikk en skid ! Han udtager dem han vil (KBH!!!), og han vil fandme ikk høre på kritik.. F.eks. er hans system jo fuldstændig fucked up ! MEN, jeg ville ikke nødvendigvis tage nogen fra AaB hvis jeg var landstræner...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #100: 25 Mar 2008, 10:52 »

Morten Olsen kan ikke forsvares ! Han er det værste der nogensinde kunne ske for os ! Men helt ærligt ? Hvis jeg var landstræner, havde jeg heller ikke nødvendigvis taget nogle fra AaB ! Tud tud ! FCM gjorde det samme da de lå nummer 1 ? "aaaahhhh... Vi vil ha simon poulsen med... AAAHHRRRR"... Og så kom han på ? Og blev solgt... WAAUW ! Succes... Hmm.......... Morten Olsen fatter ikk en skid ! Han udtager dem han vil (KBH!!!), og han vil fandme ikk høre på kritik.. F.eks. er hans system jo fuldstændig fucked up ! MEN, jeg ville ikke nødvendigvis tage nogen fra AaB hvis jeg var landstræner...

Jeg er så enig med dig som noget Thumbs Up... Du rammer præcist problemstillingen.. .
De jyske klubber har ganske enkelt alt alt alt for høje forventninger om sig selv... Man ser det gang på gang... De jyske klubber tuder os ørene fulde om hvor fantastiske spillere de har... De bliver ikke udtaget til landsholdet, men kommer istedet til udlandet hvor de falder igennem med et BRAG!!!! Så kommer de hjem til suppen igen, hvorefter ledelserne igen tuder på rad og række over at de ikke er på landsholdet...

Måske skulle de jyske klubber bare indse at deres spillere ikke er guds gave til fodbolden... For når Randers vil have Jan frederiksen på landsholdet som måske er en ok back, har jeg da kun kæmpe latter til overs for det funny Peace
 
Systemet kunne jeg skrive 3-4 sider om, men kan kort ,og godt sige... Med det system kommer vi aldrig til en slutrunde Ubeslutsom
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #101: 25 Mar 2008, 11:05 »

^^ Enig... Men kan godt finde et par spillere fra jyske klubber jeg ville udtage...
Graulund laver kasser.. Og det mangler vi.. Ham eller "Farlige Frank"... Zimling.. Kevin Stuhr... (SELVFØLGELIG skulle Schmeichel være på!!!)... Henrik Hansen kunne godt komme ind omkring... Michael Jacobsen evt også, men ikke hvis han kun skulle spille centralt i forsvaret... Men det er også ved at være det...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #102: 25 Mar 2008, 11:08 »

^^ Enig... Men kan godt finde et par spillere fra jyske klubber jeg ville udtage...
Graulund laver kasser.. Og det mangler vi.. Ham eller "Farlige Frank"... Zimling.. Kevin Stuhr... (SELVFØLGELIG skulle Schmeichel være på!!!)... Henrik Hansen kunne godt komme ind omkring... Michael Jacobsen evt også, men ikke hvis han kun skulle spille centralt i forsvaret... Men det er også ved at være det...
Enig i alle bortset fra Graulund... Han er en goalgetter som aldrig før, men igen... Hans statur er ikke til vores formation.. Vi skal bruge en stor angriber, der kan holde i bolden, og vinde dueller... Den type er Graulund ikke... samtidigt tror jeg heller ikke han ville gøre det godt på et dominerende hold, pga hans hurtighed som ikke kan udnyttes mod hold som står langt tilbage, og dem møder vi med al respekt 8 ud af 10 gange  crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #103: 25 Mar 2008, 11:23 »

Enig i alle bortset fra Graulund... Han er en goalgetter som aldrig før, men igen... Hans statur er ikke til vores formation.. Vi skal bruge en stor angriber, der kan holde i bolden, og vinde dueller... Den type er Graulund ikke... samtidigt tror jeg heller ikke han ville gøre det godt på et dominerende hold, pga hans hurtighed som ikke kan udnyttes mod hold som står langt tilbage, og dem møder vi med al respekt 8 ud af 10 gange  crazy

Well, jeg tar ikk udgangspunkt i M.O.'s skod-taktik.. :S Og jeg ville bruge ham i en 4-4-2 diamant, hvis det var... MEN, han ville kun være reserve... Ingen tvivl om det.. Og derfor ville jeg aldrig satse på ham... Han er for gammel til mit næste mål - Slutrunden 2010 !!!

- Ville iøvrigt elske at se en Junker eller Bechmann i topform på landsholdet, i en 4-4-2... F.eks. sammen med Bendtner !
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

JKJ
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #104: 25 Mar 2008, 12:21 »

Nu er AaB jo så ikke de eneste der undre sig over MO...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10950607.html

og

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10948224.html

Og som Erik Rasmussen siger, så kunne man godt ønske sig at en landstræner kom lidt rundt til de forskellige klubber og stadions fremfor og sidde på sin flade røv og se kampene på tv i Belgien...
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010