home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 35331 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #75: 24 Mar 2008, 20:58 »

Det var også meningen Wink Smiley
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #76: 24 Mar 2008, 21:08 »

Det var også meningen Wink Smiley
Så må man sige det gik som planlagt. God overskrift Thumbs Up
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #77: 24 Mar 2008, 21:08 »

Håber sku at Morten Olsen har nosser, og ignorere Lynges tuderi ved at lade være med at udtage Aab spiller!
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #78: 24 Mar 2008, 21:10 »

Håber sku at Morten Olsen har nosser, og ignorere Lynges tuderi ved at lade være med at udtage Aab spiller!

Hvorfor synes du ikke der skal udtages en AaB spiller?
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #79: 24 Mar 2008, 21:19 »

Hvorfor synes du ikke der skal udtages en AaB spiller?
Synes ikke der skal udtages en bare fordi man råber op.

Og ved godt der løber et par gode spiller rundt derop i Jylland et sted  Peace
Logged

Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #80: 24 Mar 2008, 23:47 »

Mener personligt at spillere som Thomas Enevoldsen og Jeppe Curth, der præsterer på et tophold i SAS-Ligaen, er 100x mere berettigede til at være på landsholdet end Thomas Bernburg og Thomas Kristensen.
Dog mener jeg ikke at Lynge burde være ude med riven efter Olsen, når de danske spillere pt. er igennem et forholdsvis presset kampprogram i ligaen. Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #81: 24 Mar 2008, 23:51 »

Jeg kan godt forstå at folk er utilfredse med Enevoldsen da jeg syntes han er en klassespiller.. Så ham personligt gerne i Brøndby Cool

Men ikke curth da Ubeslutsom... Hvor skal han spille.. Han er for spinkel til at være front angriber, og er ikke driblestærkt nok til kanten... Samtidigt er hans pasningsspil ikke godt nok til den hængende angriber... Så her er m.o helt på rette spor

Kan egentlig heller ikke forstå i er så utilfredse med den manglende udtagelse af michael Jakobsen.. For han er da god, og en vigtig mand i aab, men hans spillestil passer ikke til landsholdet.. Efter min mening sparker han alt alt for meget, hvilket ikke gavner et hold som vores landshold der altid spiller langs jorden.. Smiley

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #82: 24 Mar 2008, 23:56 »

Jeg tror Jeppe Curth ville fungere udmærket for landsholdet, både i rollen som kantspiller, og måske i Jon Dahl Tomassons rolle. Han har hurtigheden og de rette løb til at være en gevinst i begge roller.

Som venstreback så jeg gerne Michael Lumb udtaget, da jeg mener han er ligaens bedste unge back. Han ville være et fremragende alternativ til de noget ældre backs Jensen, Sørensen og Rasmussen.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #83: 24 Mar 2008, 23:59 »

Jeg tror Jeppe Curth ville fungere udmærket for landsholdet, både i rollen som kantspiller, og måske i Jon Dahl Tomassons rolle. Han har hurtigheden og de rette løb til at være en gevinst i begge roller.

Som venstreback så jeg gerne Michael Lumb udtaget, da jeg mener han er ligaens bedste unge back. Han ville være et fremragende alternativ til de noget ældre backs Jensen, Sørensen og Rasmussen.

1. uenig... Curths tekniske niveau er ikke godt nok..

2. Enig.. Syntes han er en fremragende back, og kan ikke se hvorfor han ikke blev udtaget med Randrup så vi havde 2 nye unge backs på hver side Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anqes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #84: 25 Mar 2008, 00:16 »

Ja mayn Curth synes jeg også burde prøves på landsholdet, han har da bevist mere end en Martin Bernburg.
Logged

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #85: 25 Mar 2008, 00:18 »

Det må du gerne uddybe Huh
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

hamdenrare
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #86: 25 Mar 2008, 00:18 »

Leon A spiller nu oftest midterforsvarer eller defensiv midt, derfor er det en mærkelig udtagelse at vælge Randrup. Og så kunne MJ jo lige så godt have været udtaget, istedet for en ubrugelig højreback der ikke engang har spillet en hel sæson i SAS ligaen. MJ er grundpillen i førerholdets forsvar og har desuden erfaring fra PSV så vidt jeg husker.
Logged

Anqes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #87: 25 Mar 2008, 00:20 »

85# Curth har da scoret mange flere mål i denne sæson end bernburg, og har altså vist en del mere. Jeg synes Curth bør få chancen i det mindste, synes det er lidt tamt han ikke får. Ikke for at gå off topic, så fatter jeg heller ikke hvorfor farlige Frank ikke for chancen.
Logged

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #88: 25 Mar 2008, 00:22 »

Leon A spiller nu oftest midterforsvarer eller defensiv midt, derfor er det en mærkelig udtagelse af vælge Randrup. Og så kunne MJ jo lige så godt have været udtaget, istedet for en ubrugelig højreback der ikke engang har spillet en hel sæson i SAS ligaen. MJ er grundpillen i førerholdets forsvar og har desuden erfaring fra PSV så vidt jeg husker.
For det første er Randrup udtaget pga 2 ting.. For at prøve sig selv af.. Og for at være gardering til vores førstevalg på backen...
Nu har jeg snart skrevet det her mange gange, og skriver det gerne igen... M.O har måske vurderet at vi allerede har nok midterforsvarere For mj er ikke back.. Det ville være en falliterklæing at smide ham derned, når han spiller centralt normalt, og vi har en Michael Lumb som er skræddersyet til den plads. crazy
For det tredje har Randrup nu være i Superligatruppen i et år, så jo han har spillet en hel sæson sammenlagt.. Hvilken rolle spiller det i øvrigt... Daniel Agger havde da heller ikke spillet en hel sæson da han blev udtaget til truppen, og fik debut mod Finland Peace
« Seneste Redigering: 25 Mar 2008, 10:44 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

hamdenrare
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #89: 25 Mar 2008, 00:28 »

For det første er Randrup udtaget pga 2 ting.. For at prøve sig selv af.. Og for at være gardering til vores førstevalg på backen...
Nu har jeg snart skrevet det her mange gange, og skriver det gerne igen... M.O har måske vurderet at vi allerede har nok midterforsvarere For mj er ikke back.. Det ville være en falliterklæing at smide ham derned, når han spiller centralt normalt, og vi har en Michael Lumb som er skræddersyet til den plads. crazy
For det tredje har Randrup nu være i Superligatruppen i et år, så jo han har spillet en hel sæson sammenlagt.. Hvilken rolle spiller det i øvrgt... Daniel Agger havde da heller ikke spillet en hel sæson da han blev udtaget til truppen, og fik debut mod Finland Peace
Jamen så fortæl mig hvorfor knægten ikke var udtaget i første omgang, når der nu skal eksperimentes så voldsomt. Og nej MJ er ikke back, præcis lige som Leon A heller ikke er. Skal der så udtages en ekstra målmand hvis Jon Dahl bliver skadet?
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010