home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 31709 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #240: 27 Mar 2008, 21:12 »

Det er vi flere der ikke forstår

Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #241: 27 Mar 2008, 21:14 »

Det er vi flere der ikke forstår


Inklusiv mig  Shockeret... Så faktisk gerne farlige frank på landsholdet.. Han er også den spillertype jeg har snakket så meget om.. En stor fysisk stærk angriber, hvis teknik også er ganske god. Guf for fløjene Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #242: 27 Mar 2008, 21:17 »

Ja men er ikke decideret uenig i DET!.. Det som jeg har prøvet at fortælle er ,at fck er en klub der ikke blot køber for at afløse spillere der gør det dårligt men, også spillere som faktisk ikke spiller sig af... Et godt eksempel på det er vel Junior indkøbet, selvom fck har allbäck, nordstrand, og Ailton  Smiley.. Af de 3 er det vel kun Ailton som har spillet meget dårligt... Derfor køber man en nu selvom man faktisk har 3 mand til 2 pladser Peace.. Kan godt komme med flere eksempler hvis du vil! Så det jeg mener er at fck ikke altid køber for at afløse, men også for at styrke... Og så er jeg samtdigt ikke enige i alle dine spiller vurderinger af indkøb ovenover... Men det kan du jo selv læse  Peace...

Enig i atRandrup blev snydt en gang... Men det første ikke til nogen stor chance som du ellers mener, plus at jeg lagde mærke til Randrups beslutning efter han blev overspillet... Han spurtede hurtigt ind i midterforsvaret og fik dækket af, så tjekkernes angreb løb ud i sandet... Derfor reddede han på sin vis sin egen fejl... Husker ikke lige den sidste situation men det kan jo bare være mig... Er dog for første gang rigtig enig med dig angående karakteren... 8 ville jeg også give ham  Smiley.. Men din påstand med at han ikke kunne gøre sig på det niveau holdt efter min mening ikke vand  Opstemt

Den første mener jeg da giver en rimelig stor chance. Bolden bliver kombinret bag ved ham. en tjekke lægger den tilbage i feltet, hvor en anden tjekke  foran mål skyder dårligt. Jeg synes det var en ret stor chance.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10973195.html Her kan man efter 40 sek. se noget af den. Ikke der hvor bolden spilles rundt om Randrup men afslutningsmulighed en

Randrup gjorde det fornuftigt, men jeg tror at f.eks Kildentoft eller Jan F. på modsatte back, hvor T. Rasmussen BTW skuffede fælt i forhold til hans rigtig gode form, kunne have gjort det samme. Til sidst i kampen falder presset fra tjekkerne en del, men da de pressede på synes jeg også man kunne se at Randrup ikke kune være med. Positivt var det dog at han havde okay styr på det med bolden, der kunne andre unge måske gå i panik.

EDIT:
Har slettet det med FCK, da indlæggen om det åbenbart bliver slettet.
« Seneste Redigering: 27 Mar 2008, 21:19 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #243: 27 Mar 2008, 21:18 »

Synes nu at Endevoldsen burde blive udtaget i stedet for Thygesen, da sidstnævnte ikke rigtig har vist noget i opstarten Peace
« Seneste Redigering: 27 Mar 2008, 21:24 af GudenEricsson » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #244: 27 Mar 2008, 21:19 »

Jeg har slettet nogle off-topic indlæg, da det er temmlig trættende at nogle folk ikke tager en henstilling/opfordring fra et crew-medlem, Spezialized, eller en mening bruger(ElGuapo) til sig. Det kan ikke være rigtigt..

Hvis jeg har slettet nogle forkerte indlæg, så håber jeg bare, at I acceptere dette, da det bestemt ikke har været meningen. Det har kun været meningen at få debatten tilbage til det som det handler om, nemlig de forskellige klubleders harme over MO måde at udtage spillere på - en måde der blandt andet har gjort, at ingen spillere er med fra SAS-Ligaens tophold, men fire spillere kunne have været med fra rækkens nummer 9. Desuden er der spillere med fra FC Nordsjælland og Lyngby, men altså meget få fra jyske klubber - og i særdeleshed fra topholdene AaB og FCM
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #245: 27 Mar 2008, 21:21 »

Jeg har slettet nogle off-topic indlæg, da det er temmlig trættende at nogle folk ikke tager en henstilling/opfordring fra et crew-medlem, Spezialized, eller en mening bruger(ElGuapo) til sig. Det kan ikke være rigtigt..

Hvis jeg har slettet nogle forkerte indlæg, så håber jeg bare, at I acceptere dette, da det bestemt ikke har været meningen. Det har kun været meningen at få debatten tilbage til det som det handler om, nemlig de forskellige klubleders harme over MO måde at udtage spillere på - en måde der blandt andet har gjort, at ingen spillere er med fra SAS-Ligaens tophold, men fire spillere kunne have været med fra rækkens nummer 9. Desuden er der spillere med fra FC Nordsjælland og Lyngby, men altså meget få fra jyske klubber - og i særdeleshed fra topholdene AaB og FCM

Undskyld, har slettet det med FCK i mit sidste indlæg. Følte bare lige jeg ville prøve et vise min pointe i den debat, men det udviklede sig til mere debat.
Logged

It's gonna be legendary

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #246: 27 Mar 2008, 21:22 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81563

Men kan sige meget om Don Ø, men han svigter aldrig, når der skal bringes ved til bålet Cool
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #247: 27 Mar 2008, 21:27 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81563

Men kan sige meget om Don Ø, men han svigter aldrig, når der skal bringes ved til bålet Cool

Han glemmer måske nok at salgsværdien stiger en del med landskampe på cvet.

Men i forhold til venskabskamp kan jeg da godt følge ham, men det er jo spillernes beslutning.
Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #248: 27 Mar 2008, 21:30 »

Den første mener jeg da giver en rimelig stor chance. Bolden bliver kombinret bag ved ham. en tjekke lægger den tilbage i feltet, hvor en anden tjekke  foran mål skyder dårligt. Jeg synes det var en ret stor chance.
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10973195.html Her kan man efter 40 sek. se noget af den. Ikke der hvor bolden spilles rundt om Randrup men afslutningsmulighed en

Randrup gjorde det fornuftigt, men jeg tror at f.eks Kildentoft eller Jan F. på modsatte back, hvor T. Rasmussen BTW skuffede fælt i forhold til hans rigtig gode form, kunne have gjort det samme. Til sidst i kampen falder presset fra tjekkerne en del, men da de pressede på synes jeg også man kunne se at Randrup ikke kune være med. Positivt var det dog at han havde okay styr på det med bolden, der kunne andre unge måske gå i panik.

EDIT:
Har slettet det med FCK, da indlæggen om det åbenbart bliver slettet.

1. Der var så godt nok en der sparkede.. det beklager jeg  Peace... Men læg mærke til hvem der får bolden ekspederet væk  Wink

2. Uenig... Sionko er en klasse kant, og ham har de fleste problemer med.. Mener dog at kildentoft, og jan f ville have flere, for bortset fra ved scoringen stod t.r fint Smiley.. Men enig i at t.r godt kunne have gjort det bedre  Skuffet
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dasmessi
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #249: 04 Jun 2008, 11:51 »

Han udtager kun dem der spiller på Sjælland!
Chris Sørensen,Esben Hansen,Martin Vingaard. Det er 3. Så det var da direkte plat det du sagde der!.  ticked off
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #250: 04 Jun 2008, 11:53 »

Chris Sørensen,Esben Hansen,Martin Vingaard. Det er 3. Så det var da direkte plat det du sagde der!.  ticked off

Hvem er plat! Du svarer på noget der blev skrevet i slutningen af Marts!
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #251: 04 Jun 2008, 11:57 »

Hvem er plat! Du svarer på noget der blev skrevet i slutningen af Marts!
Ja og?. Jeg forklarer jo bare et svar på hans kommentar, der ikke passer. Godt nok er vi i Juni, og det var i Marts, men derfor svarer jeg stadigvæk.  Tunge
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #252: 04 Jun 2008, 11:59 »

Ja og?. Jeg forklarer jo bare et svar på hans kommentar, der ikke passer. Godt nok er vi i Juni, og det var i Marts, men derfor svarer jeg stadigvæk.  Tunge

Du kommenterer på en anden landsholdstrup end han gjorde. Dit svar giver absolut ingen mening.
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #253: 04 Jun 2008, 12:06 »

Du kommenterer på en anden landsholdstrup end han gjorde. Dit svar giver absolut ingen mening.
Nå, men så er det jo åbenbart min fejl. Smiley
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #254: 04 Jun 2008, 12:36 »

Chris Sørensen,Esben Hansen,Martin Vingaard. Det er 3. Så det var da direkte plat det du sagde der!.  ticked off

Esben Hansen har da ikke været på i snart et år.. Han blev udtaget lige da han skiftede til Kaisers, hvilket var da transfervinduet lukkede... Chris Sørensen har da heller ikke været på et stykke tid nu... Vingaard er på, Anders Møller er li kommet med, og vi har da også nogle fra de jyske klubber, men kan det ikke være ligemeget ??
Vi kommer jo ikk med til noget som helst alligevel.. Vi er en go modstander i venskabskampe op til en slutrunde, det er hvad vi er ! Jeg er egentlig ligeglad med om spillerne kommer fra sjælland, jylland, fyn, eller bornholm for den sags skyld ! Vi vinder jo ingenting... Jeg deler den holdning at der generelt er flere spillere fra bif og fck på landsholdet, og at det ikke altid er berettiget... Zanka er et godt eksempel.. Der mener jeg der er en del der er bedre, f.eks. Magnus Troest og Michael J... Men jeg gider heller ikk høre på alt det der tuderi "UHHH, vi ligger nummer 1, ta os !"... Som FCM tydeligt gjorde, og AaB også mere eller mindre gjorde... Det handler også meget om hvilke typer det er, og hvorfor holdet ligger nummer 1... Det kan jo både være pga udenlandske individualister, eller pga et godt sammenhold... Men jeg er enig i at det var på tide Michael J. kom på...
Men det kan da være pisse ligemeget med den træner vi har.. Vi vinder alligevel ikk en skid...
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 ... 15 16 [17] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010