home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 31702 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Lynge tuder, jeg tuder med
« : 24 Mar 2008, 10:29 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81397

Morten Olsen har endnu engang skuffet mig med sin landsholdstrup til kampen mod Tjekkiet. Da han udtog Anders Randrup tænkte jeg YES endelig lidt nyt.

AaB's sportsdirektør Lars Lynge udtrykker klar skuffelse over at ingen AaB spillere er på landsholdet, og jeg kan kun følge ham. Hvorfor ikke udtage en Kasper Risgård eller en Thomas Enevoldsen der spiller sublimt lige for tiden.

Men jeg forventer efterhånden heller ikke længere noget fra M O.

Hvad siger i, burde AaB have spillere med mod Tjekkiet.?
« Seneste Redigering: 26 Mar 2008, 14:11 af Gosu_power » Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #1: 24 Mar 2008, 10:31 »

100 % enig.

Synes helt klart Risgård skulle med istedet for Thygesen, hvad har han vist i opstarten?
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #2: 24 Mar 2008, 10:32 »

Lynge er da et skvat, nu gør han det da bare sværere for sine spillere at komme med?
hvis MO ikke synes de er gode nok, eller passer ind - fint, så skal de ikke med.
MO er stadig landstræner og dermed bestemmer han det, og han bestemmer nok ikke 100 % da Bonde også er med til det.
Så jeg synes lynge skulle flette, og koncentrere sig om sig selv.
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #3: 24 Mar 2008, 10:33 »

Lynge er da et skvat, nu gør han det da bare sværere for sine spillere at komme med?
hvis MO ikke synes de er gode nok, eller passer ind - fint, så skal de ikke med.
MO er stadig landstræner og dermed bestemmer han det, og han bestemmer nok ikke 100 % da Bonde også er med til det.
Så jeg synes lynge skulle flette, og koncentrere sig om sig selv.

Nu er Martin Jørgensen blevet skadet. Thomas Enevoldsen ville passe perfekt ude på kanten.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

søgaard
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #4: 24 Mar 2008, 10:34 »

Lynge er da et skvat, nu gør han det da bare sværere for sine spillere at komme med?
hvis MO ikke synes de er gode nok, eller passer ind - fint, så skal de ikke med.
MO er stadig landstræner og dermed bestemmer han det, og han bestemmer nok ikke 100 % da Bonde også er med til det.
Så jeg synes lynge skulle flette, og koncentrere sig om sig selv.
Så du mener ikke at Enevoldsen, Risgård og Augu har gjort det godt og måske burde få en chance fremfor en Thygesen som ikke rigtig har spillet op til niveau her i opstarten ?
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #5: 24 Mar 2008, 10:35 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81397

Morten Olsen har endnu engang skuffet mig med sin landsholdstrup til kampen mod Tjekkiet. Da han udtog Anders Randrup tænkte jeg YES endelig lidt nyt.

AaB's sportsdirektør Lars Lynge udtrykker klar skuffelse over at ingen AaB spillere er på landsholdet, og jeg kan kun følge ham. Hvorfor ikke udtage en Kasper Risgård eller en Thomas Enevoldsen der spiller sublimt lige for tiden.

Men jeg forventer efterhånden heller ikke længere noget fra M O.

Hvad siger i, burde AaB have spillere med mod Tjekkiet.?

Morten Olsen er en gammel vatnisse, der får penge under bordet af nicklas jensen, for at lade ham spille!
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #6: 24 Mar 2008, 10:35 »

Nu er Martin Jørgensen blevet skadet. Thomas Enevoldsen ville passer perfekt ude på kanten.
Men stadig, hvis MO ikke synes det, er der da ikke mere at rafle om.

OT: Jeg har ikke rigtigt fulgt med, men de har da ikke indhentet en erstatning for MJ endnu?
så muligheden for at Enevolden kan nå at komme med er der vel stadig?
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #7: 24 Mar 2008, 10:35 »

Risgård har udviklet sig eksplosivt på det seneste. Han har en kæmpe arbejdsradius og en enorm gejst, og det har han faktisk altid haft. Men han har udviklet sit overblik, pasningsspil mm., så han er blevet en fantastisk midtbanespiller. Jeg forventer aldrig, at MO udtager AaB'ere, jeg har simpelthen givet op! Han vil ikke se vores spilleres kvaliteter Skuffet Hvorfor har MJ ikke spillet endnu?! Shockeret Jeg kan ikke engang være rystet, når han udtager Randrup. Han udtager jo altid Bif/fck'ere !
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #8: 24 Mar 2008, 10:36 »

Det kunne være godt at se en Enevoldsen eller Risgård på landsholdet i stedet for Thygesen, vil jeg mene
Kan ikke helt se hvorfor Thygesen kommer med nu.
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #9: 24 Mar 2008, 10:36 »

Jeg forstår bare ikke at selv til træningskampe, bliver han ved med at hive spillere ind, som han snart har set 100 gange på landsholdet. Det pisser mig virkelig af, vi har alligevel ingen betydningsfulde kampe før om 100 år.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #10: 24 Mar 2008, 10:37 »

Jeg synes helt klart at Enevoldsen skulle være med, i stedet for Thygesen. Thygesen har spiller langt under niveau her i starten.
Logged

Arsenal!

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #11: 24 Mar 2008, 10:37 »

Så du mener ikke at Enevoldsen, Risgård og Augu har gjort det godt og måske burde få en chance fremfor en Thygesen som ikke rigtig har spillet op til niveau her i opstarten ?
Den synes jeg ikke at have skrevet.
det jeg har skrevet er, at morten olsen bestemmer, og hvis han ikke synes at det er dem, er den vel ikke længere?
men jo, de har da gjort det godt og fortjener da på et eller andet tidspunkt at komme på landsholdet (Hvis de fortsætter deres spil.)
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #12: 24 Mar 2008, 10:37 »

Han udtager kun dem der spiller på Sjælland!
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #13: 24 Mar 2008, 10:38 »

Han udtager kun dem der spiller på Sjælland!

Måske skulle nogen give den gode MO en geografi lektion, så han kunne lære det mystiske land Jylland lidt bedre at kende Tunge
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #14: 24 Mar 2008, 10:39 »

Han udtager kun dem der spiller på Sjælland!
Det var dog direkte latterligt, jeg kan da nævne mange af dem han har udtaget som ikke spiller på sjælland..
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010