home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 35329 gange)
Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #60: 24 Mar 2008, 20:41 »

Han snakker vel bare udenom, som normalt.. det er lige før han er bedre til at undgå og svare på journalisternes spørgsmål end til og lede et fodboldhold..

Det vil også se skidt ud, hvis han ikke var bedre end til at lede et fodboldhold, for det kan han sgu ikke finde ud af.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #61: 24 Mar 2008, 20:43 »

Det vil også se skidt ud, hvis han ikke var bedre end til at lede et fodboldhold, for det kan han sgu ikke finde ud af.

Nu er i urimelige, MO er en fantastisk klubtræner, lig mærke til jeg skrev klubtræner! Han er for favoritbetonet til at være landstræner, men bare fordi det er sådan, er det ikke fair at sige han ikke kan træne et fodboldhold.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #62: 24 Mar 2008, 20:44 »

Nu er i urimelige, MO er en fantastisk klubtræner, lig mærke til jeg skrev klubtræner! Han er for favoritbetonet til at være landstræner, men bare fordi det er sådan, er det ikke fair at sige han ikke kan træne et fodboldhold.

Det er din mening
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #63: 24 Mar 2008, 20:44 »

Det er din mening

Tja, han har vel gjort det fint som klubtræner, så om det er hans mening eller ej, er vel lige meget. Det han siger er jo facts.
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #64: 24 Mar 2008, 20:47 »

Når man formår at føre en dansk hold til semifinalen i datidens UEFA-Cup, må man sku kunne noget Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

søgaard
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #65: 24 Mar 2008, 20:48 »

Nu er i urimelige, MO er en fantastisk klubtræner, lig mærke til jeg skrev klubtræner! Han er for favoritbetonet til at være landstræner, men bare fordi det er sådan, er det ikke fair at sige han ikke kan træne et fodboldhold.
Well, nu jeg ikke lige huske Morten Olsen som klubtræner, men ud fra hans resultater som klubtræner, så burde han da være en god træner, men problemet er som du selv siger, at han måske hælder lidt til København og klubberne derovre, især måske Brøndby.. Og det går så ud over klubber i Jylland, som han måske ikke har så meget tilovers for.. mit råd ville være og hente en udlandsk træner, når MO smutter eller bliver smidt ud.. Og så skal det helst være en der aldrig har været i Danmark og ikke har en skid forstand på dansk fodbold, så vi ligesom kan starte fra bunden af igen, så vi kan få bygget et ordentligt landshold op igen Smiley
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #66: 24 Mar 2008, 20:49 »

Tja, han har vel gjort det fint som klubtræner, så om det er hans mening eller ej, er vel lige meget. Det han siger er jo facts.

...Der er rimelig stor forskel på "har gjort" og det hans nuværende præstationer.

Det er bare ikke i orden, at Moder Olsen ikke udtager de bedste spillere til landsholdet.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #67: 24 Mar 2008, 20:49 »

Når man formår at føre en dansk hold til semifinalen i datidens UEFA-Cup, må man sku kunne noget Wink

På 3 sæsoner i Brøndby vandt han 2 mesterskaber, og 2 sæsoner i Ajax gav dem den hollanske double.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #68: 24 Mar 2008, 20:50 »

...Der er rimelig stor forskel på "har gjort" og det hans nuværende præstationer.

Det er bare ikke i orden, at Moder Olsen ikke udtager de bedste spillere til landsholdet.

Men så skal man ikke sige han ikke kan lede et klubhold, for det har han jo bevist at han kan. Mht til udtagelserne så burde 2-3 spillere for AaB nok have fået chancen - ja.

Det kan vi hurtigt blive enige om. Men at kalde ham en dårlig klubtræner fordi han ikke udtager nogle konkrete spillere, er jo usammenlignligt.
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #69: 24 Mar 2008, 20:52 »

På 3 sæsoner i Brøndby vandt han 2 mesterskaber, og 2 sæsoner i Ajax gav dem den hollanske double.
Det måske meget provokerende, men var det ikke "dengang" Fodbolden har udviklet sig meget siden 90'erne og han har måske ikke helt udviklet sig ligeså meget Smiley
Logged

halil
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #70: 24 Mar 2008, 20:52 »

"Når man formår at føre en dansk hold til semifinalen i datidens UEFA-Cup, må man sku kunne noget "

Som Eddie Murphy sagde: "what have you done for me lately??"

I MO's tilfælde ikke skide meget, andet end gi debut til en række tvivlsomme suppespillere.

At han tager Randrup med er en fadæse, han har intet at lave på dk's landshold. Bernburg? Tja, han kan vel accepteres et eller andet sted. Kristensen fra FCN. Han er sgu intet specielt og vi er allerede fyldt op på hans plads.

SA. Tjaaa, indtil Kasper S bliver gammel nok er han med. Men kan let diskuteres.

MO skal snart stramme noget op. Hvis rygtet om at han sjældent tager til jylland og ser suppekampe tenderer det en fyringsgrund. For det er bare ikke godt nok.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #71: 24 Mar 2008, 20:53 »

Fedt, hva klok??

Det kan han sgu lige så godt. Tror ikke engang han har været på Aalborg stadion før..
21:40 tror jeg .. Sportnyt
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #72: 24 Mar 2008, 20:53 »

Er der i øvrigt ingen der skal kommentere min fremragende overskrift Wink
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #73: 24 Mar 2008, 20:56 »

Det måske meget provokerende, men var det ikke "dengang" Fodbolden har udviklet sig meget siden 90'erne og han har måske ikke helt udviklet sig ligeså meget Smiley

Det er jo bare et postulat. Jeg er sikkert på at Morten Olsen har mere fodbold viden end du og jeg. Trods alt Smiley
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #74: 24 Mar 2008, 20:56 »

Er der i øvrigt ingen der skal kommentere min fremragende overskrift Wink
Folk tænker "Hvad er det for noget, det må jeg hellere kigge på" Smiley
Den fanger læsere Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010