home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 35278 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #105: 25 Mar 2008, 12:38 »

Nu er AaB jo så ikke de eneste der undre sig over MO...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10950607.html

og

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-10948224.html

Og som Erik Rasmussen siger, så kunne man godt ønske sig at en landstræner kom lidt rundt til de forskellige klubber og stadions fremfor og sidde på sin flade røv og se kampene på tv i Belgien...

1. Ja men Randers's kritik giver jeg intet for... Bare for at slikke røv efter min mening.. Samtidigt foreslår han jan frederiksen på landsholdet... Jeg kan slet ikke tage det seriøst  crazy

2. Hvilken forskel er der om man ser det på tv eller live?... Hvis man altså ikke er fan af holdet  Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #106: 25 Mar 2008, 13:03 »

prøv at citer Erik Rasmussen ordentligt.. i siger kun det halve! Han siger selv "Derfor mener Erik Rasmussen heller ikke, at Morten Olsen har noget i mod at udtage spillere fra jyske klubber"
""Jeg tror, at det er fordi, at de spil­lertyper, som de har i Brøndby, i FCK og Nordsjælland, de passer sandsynligvis bedre til den spillestil, han gerne vil spille, end de gør i FC Midtjylland, AaB og flere andre steder," mener Erik Rasmussen."

Og Randers skal bare lukke munden og lade være med at lege medløbere
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #107: 25 Mar 2008, 14:56 »

1. Ja men Randers's kritik giver jeg intet for... Bare for at slikke røv efter min mening.. Samtidigt foreslår han jan frederiksen på landsholdet... Jeg kan slet ikke tage det seriøst  crazy

2. Hvilken forskel er der om man ser det på tv eller live?... Hvis man altså ikke er fan af holdet  Peace

Vil jo nok mene at der er stor forskel... men som du også så rigtig skriver, manden kan jo ikke lide hold syd for hovedstaden og dermed får de heller ikke en chance...

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #108: 25 Mar 2008, 15:08 »

Iøvrigt kan jeg godt frygte at MO udtager 4-5 mand fra jyske klubber næste gang vi skal spille en venskabskamp som vi så taber og dermed kan han så sige: Se selv, de var ikke et hak bedre end dem der var med sidste gang...

Men jyske spillere eller ikke, så synes jeg det er for dårligt at vi har en dansk landstræner der ikke har været på flere danske stadions i hans tid som landstræner, det er imo ikke optimalt at han ikke er ude i klubberne og forhøre sig om hvordan udviklingen af spillerne kører, om der er nogen der skal holdes mere øje med end andre om  der er nogen med osv osv...

I Belgien kan man nu engang ikke følge med i alt hvad der sker i danske klubber, også selv om man kan finde meget på internettet...

Det ville klæde ham at han han tog en tur rundt i klubberne og så et par kampe engang eller 2 pr sæson som min, lidt som de danske holdboldtrænere feks gør, de er altså rundt i klubberne og ser kampe på både fyn, jylland og sjælland...

Der har været en debat om vi skulle have en dansk eller udenlandsk træner efter, eller istedet for MO, og en at de ting der blev nævnt var at man skulle have en dansk træner fordide boede i landet og dermed havde større forbindelse med klubberne osv...
Men nu har vi altså en dansk landstræner som åbenbart ikke er i forbindelse med klubberne og så kan vi vel lige så godt  få en udenlandsk træner...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #109: 25 Mar 2008, 15:11 »

Jorden går under, fordi der ikke er nogen AaB spillere på landsholdet .. Jesus Christ.. Den gode (Rullende Øjne) Hr. Olsen udtager de spillere, som han mener, er bedst. At ikke alle er enige i det, er sgu ikke noget nyt.
Jeg så gerne selv en M. Jakobsen fra AaB på landsholdet til de venskabskampe, som kommer i foråret, som den eneste AaB'er, med mindre der skulle opstå div. skader.

(SELVFØLGELIG skulle Schmeichel være på!!!)

Hvorfor det? Så kan kunne se kampen fra bænken eller blandt dem, som møder op til kampe? Næh, så heller give ham noget spilletid på U21 holdet Smiley

EDIT: http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=81456,81455 - En halvskuffende melding imo Skuffet
« Seneste Redigering: 25 Mar 2008, 15:29 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #110: 25 Mar 2008, 15:26 »

Jeg er enig med det en har skrevet før, det kunne være dejligt at se MO, på de danske stadions, i stedet for han bare sidder hjemme og glor ! !
Logged


Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #111: 25 Mar 2008, 15:32 »

1. Ja men Randers's kritik giver jeg intet for... Bare for at slikke røv efter min mening.. Samtidigt foreslår han jan frederiksen på landsholdet... Jeg kan slet ikke tage det seriøst  crazy

Jan Frederiksen har da spillet en utrolig god sæson indtil videre for Randers, og har været en af ligaens klart bedste backer. Han har udviklet sig utrolig meget i denne sæson.
Mener også det er uforsvarligt at Kevin Stuhr ikke er på landsholdet i stedet for Stephan Andersen.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #112: 25 Mar 2008, 15:50 »

Fantastisk at man kan sidde og grine over Jan Frederiksen og så samtidigt stædigt holde fast på At Randrup er god nok. Så bliver det sku for partisk.

Man kan tage f.esk EBs snit: Jan Frederiksen 5,25 = Randrup 4,20 på den nye skala.
Du kunne f.eks. begynde på det man kalder argumentation. Hvorfor er Jan F. er alt for dårlig, mens randrup har klassen.

Curth minder vel egenlig en del om Jon dahl og ham kunne vi snart bruge en afløser for. Han bliver også skadet engang imellem.
Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #113: 25 Mar 2008, 15:59 »

Fantastisk at man kan sidde og grine over Jan Frederiksen og så samtidigt stædigt holde fast på At Randrup er god nok. Så bliver det sku for partisk.

Man kan tage f.esk EBs snit: Jan Frederiksen 5,25 = Randrup 4,20 på den nye skala.
Du kunne f.eks. begynde på det man kalder argumentation. Hvorfor er Jan F. er alt for dårlig, mens randrup har klassen.

Curth minder vel egenlig en del om Jon dahl og ham kunne vi snart bruge en afløser for. Han bliver også skadet engang imellem.

Måske fordi Randrup er yngre, mere formstærk en jan f for tiden, og spiller i en bedre klub,  hvor han har større udviklings pot.. Randrup bliver presset mere i sine omgivelser end jan f gør i Randers...

Og nej som klub er Randers langt efter Brøndby Peace

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #114: 25 Mar 2008, 16:03 »

Finder egentlig dette ret pudsigt.. Før aab kom med den udtalelse havde vi i lang tid intet hørt om det problem...

Nu har aab sagt deres mening, og straks følger samtlige jydske klubber efter, med krav om at få 8 spillere på landsholdet...

Det er da fedt at have spillere på landsholdet, men hvis det ikke har niveaut kommer de jo ikke på... Selvom i hader m.o må man alligevel gå ud fra at hans fodbold faglige kunnen er større end jeres... Så mit råd er...

Tag de farvede brille af, og kom videre i livet, for m.o ændre det næppe ,bare fordi samtlige jydske klubber pludseligt har fået storhedsvanvid Thumbs Up Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #115: 25 Mar 2008, 16:07 »

Man kan tage f.esk EBs snit: Jan Frederiksen 5,25 = Randrup 4,20 på den nye skala.
Du kunne f.eks. begynde på det man kalder argumentation. Hvorfor er Jan F. er alt for dårlig, mens randrup har klassen.

Hvis f.eks. Thomas Frandsen fra Viborg har et gnm. snit på 5-6 stk., så skal han også udtages?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #116: 25 Mar 2008, 16:08 »

Måske fordi Randrup er yngre, mere formstærk en jan f for tiden, og spiller i en bedre klub,  hvor han har større udviklings pot.. Randrup bliver presset mere i sine omgivelser end jan f gør i Randers...

Og nej som klub er Randers langt efter Brøndby Peace
Jan Frederiksen er 25 år og vil da lige så vel kunne spille på landsholdet de næste 6-7 år. Hvis han havde været 32 havde det været en anden sag. Jan Frederiksen har rutine fra udlandet hvilket jeg vil sige er bedre end at være 20 år.
Brøndby er jo for tiden ikke bedre end randers. Og hvis de har været det i 2 kampe er det da langt fra nok, når Randers har været bedre den sidste halve sæson. Jan Frederiksen har og kan da sagtens udvikle sig i Randers.

Jan Frederiksen var så vidt jeg ved f.eks. på rundens hold i sidste runde, mens Randrup blev snydt ved FCN's afgørende må

Prøv at tage de farvede briller af.
« Seneste Redigering: 25 Mar 2008, 16:12 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #117: 25 Mar 2008, 16:10 »

Hvis f.eks. Thomas Frandsen fra Viborg har et gnm. snit på 5-6 stk., så skal han også udtages?

Næh. Det var såmænd for at sammenligne. Når prof. skribenter vurderer Jan F. til at være rimeligt klart bedre end Randrup kan det ikke være helt dumt.

Nej. Synes egentlig hverken Jan F. eller Randrup skal på landsholdet som det er nu.
Logged

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #118: 25 Mar 2008, 16:14 »

Jan Frederiksen er 25 år og vil da lige så vel kunne spille på landsholdet de næste 6-7 år. Hvis han havde været 32 havde det været en anden sag. Jan Frederiksen har rutine fra udlandet hvilket jeg vil sige er bedre end at være 20 år.
Brøndby er jo for tiden ikke bedre end randers. Og hvis de har været det i 2 kampe er det da langt fra nok, når Randers har været bedre den sidste halve sæson. Jan Frederiksen har og kan da sagtens udvikle sig i Randers.

Jan Frederiksen var så vidt jeg ved f.esk på rundens hold i sidste runde, mens Randrup blev snydt ved FCN's afgørende mål

Handler det i virkeligheden ikke lige så meget om at Randrup er på niveau med jan f nu... Hva høre man til jan f... Ikke en pind... Han er en anonym spiller som måske gør det ok men så ikke mere.. Randrup har gjort det fremragende her i starten så fatter seriøst ikke hvorfor du så gerne vil have jan frederiksen på landsholdet...

Hvordan kan du i øvrigt sige at du hellere vil have jan frederiksen istedet for Randrup når de spiller 2 forskellige pladser, og vi åbenbart er godt nok dækket ind venstre...

Kom nu ind i kampen Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #119: 25 Mar 2008, 16:16 »

Næh. Det var såmænd for at sammenligne. Når prof. skribenter vurderer Jan F. til at være rimeligt klart bedre end Randrup kan det ikke være helt dumt.

Nej. Synes egentlig hverken Jan F. eller Randrup skal på landsholdet som det er nu.

Du ser da også kune tingene sort på hvidt...  Ubeslutsom

Kan Randrups dårlige karakter måske have noget med Brøndbys krise i efteråret at gøre... Sikkert nok.. Plus at Randrup ikke er udtaget på sin præstation i efteråret, men her i starten af foråret.. Hvor han mig bekendt også har været på ugens hold en gang eller 2 Thumbs Up

Hvorfor sammenliger du i øvrigt med jan frederiksen når du ikke engang vil have ham på landsholdet Huh
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010