home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 127077 gange)
Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #75: 03 Nov 2012, 16:53 »

Er der andre end mig der har problemer at spillerne får alt for mange kort? Selv når jeg har tacklingerne på "Forsigtig" flyver de røde kort ind.
Logged

GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #76: 03 Nov 2012, 17:10 »

Er der andre end mig der har problemer at spillerne får alt for mange kort? Selv når jeg har tacklingerne på "Forsigtig" flyver de røde kort ind.

Har samme problem her. Oplever endda ofte også, at den samme spiller får to gule kørt inden for få minutter og derefter ryger ud .
Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #77: 03 Nov 2012, 17:17 »

Nu spiller jeg godt nok ikke med Brøndby, men jeg har ikke nogen problemer med for mange kort. faktisk så sad jeg og undrede mig over at jeg ikke havde fået noget rødt kort endnu med OB - hvorefter der gik 5 sekunder, og så fik Rasmus Falk sit andet gule kort. - typisk!

Men som sagt, så har jeg kun modtaget et rødt kort indtil videre, og det ser bestemt heller ikke skidt ud mht. gule kort.
Logged

Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #78: 03 Nov 2012, 17:24 »

Hmm... På bare 14 kampe har Semou opnået 72 karantænepoint! Jeg tror det er 4 gang han sidder i karantæne...
Logged

MaSoliVer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #79: 03 Nov 2012, 22:40 »

Et hurtigt og måske dumt spørgsmål: Hvordan får I spillerne til at gå ned i løn? Tilbyder I dem en ny kontrakt eller hvordan? I så fald skal de jo have loyalitetsnonus og agant honorar..
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #80: 03 Nov 2012, 23:19 »

Ja, bare tilbyd en ny kontrakt med en mindre løn. Mange gange tilbyder de selv en lavere løn.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

MaSoliVer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #81: 04 Nov 2012, 09:26 »

Ok, tak for svar. I Brøndbys situation med så lille et transferbudget, synes jeg bare det ender med, at man bruger store mere eller mindre alt herfra på loyalitetsnonus og agant honorar mod at få de 3-4 nævnte spillere ned i løn :/
Logged

Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #82: 04 Nov 2012, 10:18 »

Ligger de i sidste del af deres kontraktperiode, så kan du trykke "tal med spiller". Her kan du anmode om, at han vil reducere sine lønkrav. :-)
Logged

//Lindskov6ooo

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #83: 04 Nov 2012, 11:36 »

Ok, tak for svar. I Brøndbys situation med så lille et transferbudget, synes jeg bare det ender med, at man bruger store mere eller mindre alt herfra på loyalitetsnonus og agant honorar mod at få de 3-4 nævnte spillere ned i løn :/

Du har ret, det koster mere på den lange bane, men da du ikke har råd til rigtigt at forstærke holdet ellers, så er det nødvendigt. Derudover kan det hjælpe dig med at skaffe dig af med en spiller. Jeg fik selv Jan K ned på under 40k, hvorefter VB Kolding tog han gratis fra mig en 6 måneder senere, dog skulle jeg betale ca. 20k resten af den 2 årige kontrakt jeg havde lavet, men det befriede godt 80k til lønninger til nye spillere, som Kevin Pezzoni og Sebastian Boenisch.

Idéen er jo at få udgifterne ned månedligt for at rå råd til de der 3-4 spillere som kan sikre guldet (I mit tilfælde var det David Ousted, Muhamed Keita (Super sub!) og George Lebese).

Se det som en investering, hvis du fortsætter nuværende kontrakter og ender på en 10. plads så får du ca. 9 millioner for slut placering/halvvejs placering, mens en 1. plads giver 29 (mente ellers det var 33, men det er 29 lige nu i mit spil (sæson 2015/16)). De 20 millioner ekstra, 2 gange årligt + senere 70 mil får 1. pladsen når vi kommer til CHL, gør det klart mere attraktivt at betale de der 5-8 millioner i bonus til spilleren/agenten her og nu.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

MaSoliVer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #84: 04 Nov 2012, 11:40 »

Lige et lille fif til hvor der ellers kan spares. Fysisk træner Ahron Thode går til 67.500/mdr. og er ikke meget værd. Ophæv hans kontrakt fra starten og hent danske Jens Bangsbo som er langt bedre og kun skal have 16.000/mdr.  Thumbs Up
Logged

MaSoliVer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #85: 04 Nov 2012, 11:43 »

Point taken Belthazor.. Var bare i tvivl om det var måden at gøre det på, da ingen snakkede om udgifterne i forbindelse med de nye kontrakter. Men det giver bestemt mening på sigt..
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #86: 04 Nov 2012, 11:45 »

Det kommer jo så stadigvæk an på om man præsterer at vinde eller ej, for hvis man køer for meget ind ryger harmonien jo også Smiley tog lige dit lille tip omkring Thode og satte ind i den originale besked om holdet (på side 1), håber der er iorden? Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

MaSoliVer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #87: 04 Nov 2012, 11:47 »

True that. Helt ok Smiley
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #88: 04 Nov 2012, 12:29 »

Hej! Hvordan er Brøndby's spillere her i det nye fm? Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #89: 04 Nov 2012, 19:51 »

Så var der lige achievement til mig Smiley "overlevelse"...  Det betyder så at klubben er blevet overtaget her i December2015 og jeg overlevede "fik lov at blive" - selvom, hvem fyrer også en træner der på 3 år har fået en bundklub til 3 mesterskaber og i en Europa League Finale, og i 4. sæson lige er gået videre fra en gruppe med Bayern München, Tottenham og Braga i CHL gruppespillet?

Den glædelige del

Den sidste kamp i CHL gruppespillet (Kampen om 2. pladsen)

Den endelige gruppestilling i Gruppe E

Ligaen her efter 20 kampe (Juleferien)

Truppen der gjorde det muligt

Nu hvor Mikkel Andersen er utilfreds, er der en spiller jeg har kig på som måske vil betyde at jeg sælger Badé også...
Jason Steele
Min spejder Søren Skov mener han skal have omkring 82-120k om ugen, og med de nye penge til handler, bør det være muligt.

Økonomien Juleaften 2015 (Som jeg er sikker på Benny Winther græder over at se, når han kigger på forummet herinde i aften Wink

Tillid og Løn budget


Linker til tabellen for ligaen, for at vise at jeg ikke har mistet fokus fra ligaen, for at være med i CHL Smiley

Det finere Europæiske selskab

Champions League begynder jo heller ikke rigtigt, før efter gruppespillet Cool
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010