Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:03:54
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23488
2 Brugere, 964 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatavarnam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Brøndby IF
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
29
Forfatter
Emne: Brøndby IF (Læst 139183 gange)
retov4
Lilleputspiller
Sv: Brøndby IF
«
Svar #90:
05 Nov 2012, 11:18 »
held og lykke med arsenal, mødte dem i gruppespillet i anden sæson med brøndby, tabte de to kampe henholdvis 7-1 og 0-4 .
så held og lykke
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #91:
05 Nov 2012, 11:33 »
Inden vi snakker Arsenal, vil jeg lige påpege at jeg er pænt tilfreds med 2 gange at slå Tottenham i CHL gruppespillet. Så kan de bare opfører sig pænt når de møder os i EL. desværre vandt de så en titel da de slog os...
Ja så kom vi så til den næste runde af CHL. Sikken et spil, i 90 minutter var vi untouchable! desværre lagde dommeren så 5 minutter til, hvor vores 2-0 blev vendt til 2-3. Så fik vi lige lidt medvind, da Arsenals 3. mål blev underkendt, 2-2 på Brøndby Stadion. Vi var ude af CHL.
Optakten til returen mod Arsenal hed Kontra fodbold, holde fast i bolden, spille den rundt "i fødderne" og ellers afslutte første gang...
Kampen på Emirates bød på 5 mål, og hold da helt fast hvor fik vi bøllebank. Vi blev revet rundt, men uden at sige for meget vil jeg i stedet præsentere et screenshot fra kampen: ->
Arsenal - Brøndby IF
28 millioner for at nå runden, og så skal der ventes på lodtrækningen til kvartfinalen... For satan jeg elsker sku Mike og Rafinha.. Skal det være os tre - vi ka' li' - Bigami!
I pokalen er vi nået semifinalen, efter at havde elimineret Fremad Amager, FCK og FCN - Esbjerg fB venter på semi finalen. Vil prøve at få rene sejre indtil næste runde af CHL, så vi kan stille med et A hold i den ene kamp i pokalen, ville jo gerne snart prøve at vinde den!
Modstanderen i CHL Kvartfinalen
Bare mig, eller er det ikke noget nær det bedst mulige modstander
BIF, FCP og OM er da klart de svageste hold tilbage i turneringen
- Marseille, COME AT ME BRO's
Mit holds helt store stjerner:
Kaptajn Mike Jensen
,
Kreatør, Rafinha
,
Wildcardet George Lebese
,
Topscoren Cleiton Januário
og
Opryderen Frederik Holst
.
Defensivt syntes jeg ikke der er nogen af de 10 spillere som roterer skiftende som bør fremhæves, men de spiller egentlig stabilt, specielt eftersom de fleste er 18-20 år
- Kalder stadig Lebese for et wildcard, da han i første sæson blev købt, uden jeg kunne scoute ham. Det har jeg så langt fra fortrudt!
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
Sinno
Ynglingespiller
«
Svar #92:
05 Nov 2012, 12:01 »
Satme flotte resultater og som jeg også har skrevet til dig ser det super godt ud det du har gang i .
På et tidspunkt skal jeg da selv i gang med Brøndby, da det er det hold jeg følger land og rige rundt irl, og så kan jeg kun sige at det er endnu mere motiverende at komme i gang, når man kan følge med i hvad i andre har opnået!
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #93:
05 Nov 2012, 13:10 »
Puha, vi ville være foran 3-0 ved halvlegen i første kamp på Brøndby Stadion mod OM, men dommeren ville det anderledes, 2 af dem blev underkendt, og i anden halvleg var der bare ikke energi til andet end at forsvare, selv det gik ikke optimalt. 1-1 og vi skal endnu engang jagte en udebane sejr, hvis vi skal videre. Med en skadet Lombán, ærger det mig endnu mere at jeg brugte "Auto gå videre" ved juleferien, for jeg endte med ikke at få hentet noget ind. Derfor er der kun 3 centrale forsvarere til rådighed, ved ikke helt om Winther har speeden til CHL. Glædeligt er det dog at vi når at få Jens Stryger klar til returen, men omvendt er der karantæner på både Romario og Rafinha, samt en uges skade til Cleiton - han når kun lige at blive klar, men ikke helt fit.... gad vide om vi har nogle unge talenter på u19 som Vilfort mener vi kan bruge, for der er ikke nok folk til en 7 mands bænk pt. Føler mig egentlig lidt som en anden Ricardo før EM 92, der er ingen folk, og under EM er de skadede allesammen.. så er spørgsmålet bare om vi også kan vinde ligesom han gjorde det?
... Hvor er Faxe til at ramme den lige i røven når der er brug for det. (er Holst med det vilde overskæg den nye Faxe?)
Er Winther klar til CHL bold?
Steen Winther
Yderligere 31 millioner i kassen der, hold da helt ferie.
En lille sød information om vores CHL eventyr
Semifinale kampene i Champions League 2015/16:
FC Porto - Real Madrid
A.C. Milan - Brøndby IF
Det ligner at vi sniger os op på en 11. plads over Nation Koefficienter næste sæson!
Sidder helt og glæder mig til at vise et screenshot af min økonomi efter sæsonen
Edit: Føler lidt den her tråd er blevet til min egen personlige blog
«
Seneste Redigering: 05 Nov 2012, 13:18 af BelthazorDK
»
Mp
Ynglingespiller
«
Svar #94:
05 Nov 2012, 13:25 »
Citat af: BelthazorDK 05 Nov 2012, 13:10
Puha, vi ville være foran 3-0 ved halvlegen i første kamp på Brøndby Stadion mod OM, men dommeren ville det anderledes, 2 af dem blev underkendt, og i anden halvleg var der bare ikke energi til andet end at forsvare, selv det gik ikke optimalt. 1-1 og vi skal endnu engang jagte en udebane sejr, hvis vi skal videre. Med en skadet Lombán, ærger det mig endnu mere at jeg brugte "Auto gå videre" ved juleferien, for jeg endte med ikke at få hentet noget ind. Derfor er der kun 3 centrale forsvarere til rådighed, ved ikke helt om Winther har speeden til CHL. Glædeligt er det dog at vi når at få Jens Stryger klar til returen, men omvendt er der karantæner på både Romario og Rafinha, samt en uges skade til Cleiton - han når kun lige at blive klar, men ikke helt fit.... gad vide om vi har nogle unge talenter på u19 som Vilfort mener vi kan bruge, for der er ikke nok folk til en 7 mands bænk pt. Føler mig egentlig lidt som en anden Ricardo før EM 92, der er ingen folk, og under EM er de skadede allesammen.. så er spørgsmålet bare om vi også kan vinde ligesom han gjorde det?
... Hvor er Faxe til at ramme den lige i røven når der er brug for det. (er Holst med det vilde overskæg den nye Faxe?)
Er Winther klar til CHL bold?
Steen Winther
Yderligere 31 millioner i kassen der, hold da helt ferie.
En lille sød information om vores CHL eventyr
Semifinale kampene i Champions League 2015/16:
FC Porto - Real Madrid
A.C. Milan - Brøndby IF
Det ligner at vi sniger os op på en 11. plads over Nation Koefficienter næste sæson!
Sidder helt og glæder mig til at vise et screenshot af min økonomi efter sæsonen
Edit: Føler lidt den her tråd er blevet til min egen personlige blog
Haha ja ser lidt sådan ud, men forsæt endelig det er spændende læsning
txo
Lilleputspiller
«
Svar #95:
05 Nov 2012, 13:55 »
Jeg har som altid også startet med Brøndby. Efter en dårlig start lavede jeg nogle fin justeringer, og det har resulteret i to sejre på henholdshvis, 5-1 over Esbjerg og 4-1 over SønderjyskE. Kan høre at Antipas gør det vanvittig for jer, i starten kunne jeg ikke få ham til at score, men så har han lige lavet 4 mål i hver af de sidste 2 kampe, så nu har han lavet 9 mål i 6 kampe eller sådan noget.
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #96:
05 Nov 2012, 14:56 »
"You got no fear of the underdog, That's why you will not survive"... Aaah Spoon - The Underdog, dejlig sang, som måtte findes frem igen til første kamp mod A. C. Milan. Jeg kan egentlig godt lide den her stil med at jeg holder kæft og giver jer et screenshot af situationen, for det taler ligsom for sig selv. Hvordan Badé ikke fik højere bedømmelse forstår jeg simpelthen ikke, han tog friløber efter friløber, jo jo, der blev scoret mod ham, men come on han var jo under bombardement!?...
A.C. Milan - Brøndby IF første kamp
Nøglen til kontra fodbold: En snedig, hurtig angriber som ikke ser på modstanderen, men bare losser kuglen lige i kassen.
Kan afslører at i Portugal kom FC Porto frem til en 3-2 sejr over R. Madrid
Efter en deprimerende 0-0 kamp, hvor intet fungerede for nogle af holdende, sikrede vi os via vores 1-0 sejr fra første kamp, endelig den finale plads i pokalen der er blevet sukket efter. Modstanderen hedder FC Midtjylland.
Så kom vi til returen mod A.C. Milan, og uden at sige for meget kan jeg godt sige at Romário lavede en halvflugter, som sade lige i krydset.
Brøndby IF - A.C. Milan retur kamp
Mike Jensen er så desværre ude af finalen :/ som forøvrigt kommer til at stå mod Real Madrid. Alt er dog som det plejer at være med
Mourinho
.
Har jeg overset en indstilling et sted for sværhedsgrad
, eller har jeg bare været lykkens pamfilius her? Det gav forøvrigt yderligere 39 millioner at vinde den semi finale.
Vi har nu ikke tabt en kamp, siden Bayern slog os 2-0 den 24. November 2015, det er jo egentlig en statistisk jeg gerne vil have til at fortsætte, også efter de der banditter fra Real Skuespil har mødt os, interessant også at denne kamp spilles på Stade de France, hvad er det med mig og franske stadions til store finaler?
Måske det ikke er helt på legal vis vi er kommet i den finale?
Nå, men nu er der jo en måneds spilletid til den finale, så skal jeg lige vinde ligaen og prøve kræfter med pokalen og eventuelt forberede et par indkøb frem mod sommeren
- Yep, der blev sagt cruise control!
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #97:
05 Nov 2012, 17:25 »
Så kom den, finalen. Inden havde vi vundet pokalen og sikret os ligaen igen.
Resultatet som man vel forventede
der var åbenbart en grænse for hvor højt vi kunne flyve...
Klubbens økonomi som jeg nævnte tidligere ville blive spændende:
Økonomien
Og så er det vist sikkert at sige at jeg på fire sæsoner har fået klubben ud af den sportslige og økonomiske krise. med 4 liga titler, 1 pokal, en gang sølv i både Europa League og Champions League. Nu begynder jeg arbejdet med at scoute spillere som skal ind og styrke truppen inden næste års Champions League. Målet bliver endnu engang at gå videre fra gruppespillet.
Edit: Næste sæsons
transfer budget
«
Seneste Redigering: 05 Nov 2012, 17:37 af BelthazorDK
»
Twajz
Førsteholdsspiller
«
Svar #98:
05 Nov 2012, 20:19 »
Puha.. Syntes også jeg får revet mig et par røde kort eller 4 i dette her spil
Højdepunktet so far.. 2-1 sejr i parken... Men taber en masse andre kampe, så det ser skidt ud :/
U-4-E
Manager
«
Svar #99:
05 Nov 2012, 21:41 »
http://img716.imageshack.us/img716/2036/brndbyernesidrtsforenin.png
Jeg kan jo næsten ikke tillade mig at klage over den start jeg har fået, men ville lige tjekke mit kommende kampprogram, og har så åbenbart fire (!) udekampe i træk. Er det overhovedet "lovligt"?
Det ville da være ret ærgerligt hvis den gode form skal ødelægges fordi man har fire meget svære udekampe i træk.
Tubbe14
Juniorspiller
«
Svar #100:
05 Nov 2012, 23:24 »
Jeg vil også fortælle lidt om mit knap så succesrige eventyr med Brøndby.
I første sæson lagde vi roligt ud med et nederlag på 2-1 til Esbjerg, og en 2-0 over Randers. Der gik det lynhurtigt op for mig, at alt det i skrev om Antipas, var sandt. 3 mål i 2 kampe, også var han elsket!
Herefter kom en glimrende periode, hvor satte os på første pladsen efter 11 kampe med 23 point. 4 ned til nummer 2. Oktober, blev en lidt halvsløj måned, hvor det svingende rigtig meget. Når Antipas scorede vandt vi. Når ikke han gjorde, tabte vi. Og desværre scorede han ikke i hver kamp, og vi gik på vinterpause som nummer 3. 2 point op til FCM og 1 til Aab. Skogseid, blev hentet ind som backup for Dumic, og da Dumic hurtigt annoncerede sin afgang til Esbjerg, når hand kontrakt udløb, skulle nordmanden køres i stilling. Dumic spillede dog næsten alle kampe fra start, og når Skogseid endelig fik chancen greb han den ikke.
Resultaterne blev ikke bedre i foråret, og vi var stadig meget svingende. Antipas scorede i hver 3. kamp, men der scorede han så sandelig også! Midtbanen var meget ramt af karantæne(Semou, Mike, Thyge) så det må også bærer en del af skylden. Inden sidste runde lå vi nummer 1, på bedre målscore end FCM, men kun 1 point foran FCK, som vi skulle møde i sidste kamp. FCM mødte Horsens, og da Horsens scorer til 1-0 rimelig hurtigt, sidder jeg næsten allerede og synger "Vi er mestrene! Mestrene, mestrene, mestrene!!" Men kort efter Horsens føringsmål, starter ragnarok. Midtjylland udligner, og Vingaard flugter bolden ind på en chanceløs Tørnes. Minuttet senere har forsvaret lagt sig til at sove, og Vingaard scorer til 0-2. Ved halvleg blev der talt med store ord, men lige lidt hjalp det. FCK kommer på 3-0 med en halv time tilbage, og jeg sad og bad til at Horsens ville vinde, så jeg kunne nuppe 2. pladsen. Med 10 minutter igen får Kristian Bak rødt kort, og jeg sad og kiggede mere på måltavlen, mellem Horsens og FCM end på min egen kamp. Kampen ender desværre 1-1 og vi må nøjes med europa leauge. Føj hvor er jeg skuffet!
Til den nye sæson har vi sagt farvel til Jan K. Martin A. Og Romme. Jonas Martin er blevet hentet ind som højrekant, om ham har jeg store forventninger til. Han skal løfte byrden lidt fra Quincys skuldre, og banke nogle kasser ind. MIkkel Cramer blev hentet i vinter, transferfrit, og han har leveret på et fint niveau. Et par assists og nogle scoringer er det blevet til, så jeg er tryg ved at have ham på venstre og Martin på højre. Tørnes smuttede til Kongsvinger i sommerpausen, og Kristian Fæste blev købt. I vores 2 første kampe i ligaen, har han reddet point til os. 2 gange 0-0 og tak for Fæste!
Økonomien, er lidt bedre end da jeg startede, men den er stadig lort. 500k til transfer! Ja tak!
Twajz
Førsteholdsspiller
«
Svar #101:
06 Nov 2012, 17:43 »
Peuw... Godkendt første sæson..
Slutter nummer 5 a point med OB, men får Europæisk fodbold!
Har ikke lavet de store handler, men fik dog tillusket mig Okore i Vintervinduet, hvilket jeg er godt tilfreds med..
Nu er næste sæsons målsætning at komme i top 3..
Sir Kunak
Reserveholdsspiller
«
Svar #102:
06 Nov 2012, 17:58 »
Så blev jeg også færdig med min første sæson som træner for Vestegnens drenge.
Transfers
-
Stillingen i Suppen
-
Spillerstatistik i Suppen
-
Økonomi
Ligesom nogle af jer andre, reducerede jeg nogle af spillernes løn. Jeg solgte derefter Makienok og Goodson, da jeg hellere ville bruge
Antipas
og
Dumic
. Det blev jeg glad for senere hen, for det gik strygende. Jeg hentede en del spillere på fri, og købte
George Lebese
for 3 mil, som blev betalt med det samme, da jeg helst vil undgå at købe over månedlige afdrag. Han er for vild! Jeg vandt ligaen med 3 runder igen efter en
1-4 sejr
i Parken. (REVENGE!) Jeg har satset en del på
Jannik Hansen
og ungdommen generelt, og det har indtil videre ikke svækket mig på nogen måde. Tvært imod.
Antipas
har været brandvarm over hele sæsonen!
Røg ud i 4. runde i Pokalen, da det ikke var mit mål at vinde den.
Alt i alt en fremragende sæson! Har cirka 10-12 millioner at gøre brug af på transfermarkedet, og regner stærkt med jeg skal have fundet en erstatning til
Michael Tørnes
, på trods af jeg syntes han var bedre end forventet.
FC BLOD PÅ TRØJEN
Kris2625
Ynglingespiller
«
Svar #103:
06 Nov 2012, 23:39 »
Ligger nr. 3 a point med OB med 5 kampe tilbage i første sæson. Nøj, hvor er jeg overrasket over Quinzy, Dumic og Stenderup! Alle sammen med vurderinger på over 7,4!
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #104:
07 Nov 2012, 06:21 »
Sommeren 2016/17 Transfers ind:
Jakob Bjerg
- OB - 11 millioner - 20k om ugen
Henrik Nielsen
- SønderjyskE - 10 millioner - 35k om ugen
Vicente Seco
- Barcelona B - free transfer - 30k om ugen
Tuti
- São Paulo - 9 millioner - 80k om ugen
Dado Pavic
- Klubløs - free transfer - 42k om ugen
Nicolai Boilesen
- Ajax - 30 millioner - 130k om ugen
Andy Jennings
- Manchester United - 2,5 millioner - 40k om ugen
Roman Grote
- FK Austria Wiens - 16 millioner - 20k om ugen
Tim Kowalczyk
- FK Austria Wiens - 10 millioner - 15k om ugen
Michael Ricci
- A.C. Milan - 47 millioner - 175k om ugen
Kostadin Paskov
- Litex - 50 millioner - 97,5k om ugen
Alexandre Denisenko
- Sparta Moskva - 40 millioner + 150 over 3 år - 155k om ugen
Sommeren 2016/17 Transfers ud:
Giorgos Angeli - Tottemham - 11 millioner +50% fremtidige salg
Muhamed Keita - Fristillet
David Ousted - Fristillet
Mikkel Andersen - Huddersfield - 4 millioner
Jannik Hansen - Empoli - 4 millioner +50% fremtidige salg
Jens Stryger Larsen - Everton - udlejet med forkøbsret (100% løn + 2millioner up front)
Daniel Norouzi - SK Rapid Wien - 1 million
David Lombán - Bologna - 2,5 millioner
Mike Jensen - Brescia - 5 millioner
George Lebese - Al'Ittihad (KSA) - 15 millioner
Daniel Stenderup - Almería - 7,75 millioner
Noter til transfers:
Har en skummel bagtanke med købet af Seco, han er nemlig for langsom til kanten, men kunne efter min mening blive en ganske habil central midtbanespiller! Så det skal da prøves.
Tuti kommer først når han fylder 18 (27. Juli 2017), men han havde en frikøbsklausul på 9 millioner og lagde mærke til ham da han vandt en turneringens målmands pris under den der ungdoms turnering som afholdes i Frankrig. Han ligner et kæmpe talent!
Ricci får en utrolig høj løn, men med kun venstre benede forsvarsspillere tilbage, var jeg ret ivrig efter at få en ny, og så har jeg en stor svaghed for italienske forsvarsspillere. Som en lille hat på hatten, er han mere hovedstødsstærk end flere spillere jeg har haft i min Brøndby tid, man skal vel tilbage til en Agger/Per Nielsen før der var en så potentielt farlig forsvarer i klubben, tæller ikke Goodson med, da Ricci endnu ikke er fuldt udviklet, og allerede er foran Goodson. Derudover får også Denisenko en stor løn, men efter salget af Mike ville jeg have en playmaker som kunne holde distancen europæisk. Her er Denisenko noget nær det bedste der kunne findes, udover Messi og Ronaldo.
Matej Delac blev jo solgt med en 50% vidersalgsklausul i sin tid, og nu er han skiftet fra West Ham til Q.P.R. for 92.5 millioner. Så vi har fået 25 millioner up front, og vil over de næste 6 måneder, modtage 22 millioner ekstra.
Der bliver mest af alt købt unge spillere ind, jeg har søgt efter en ung trup, og derfor har jeg også valgt at sælge både Lebese, Stenderup, Jensen og Lombán fra - Dog viste det sig som lidt af en udfordring at sælge Stenderup, da første forsøg endte med at Rangers ikke havde pengene til handlen, så det var først i de døende dage af vinduet, handlen faldt på plads.
Mit nye mål, hvilket er for 2020: Have en trup baseret på unge danske spillere. I mellemtiden er jeg tilfreds med at basere min trup på unge spillere generelt, men i takt med at flere unge danskere dukker op, vil jeg skille mig af med reserver som ikke er danske.
Min beslutning omkring mit mål, giver mig også mulighed for at spare pengene op, og derved vente med at købe ind til der er mulighed for at trække en ung dansker.
Frederik Holst
er udnævnt til ny Anfører, mens Nicolai Boilesen er blevet viceanfører.
Champions League update
Vi skulle igen ud i kvalifikationskampe for at komme i gruppespillet, første modstander hed Videoton, ude fik vi en 0-0, mens vi hjemme blev presset, og endte med "kun" at vinde 4-3, i en kamp hvor det centrale forsvar sejlede, og jeg tog beslutningen om at lade Stenderup og Lombán få sparket, og satse på ungdommen.
Vindere slutspils kampene var mod Dinamo, hvor vi tabte hjemme i første kamp, og ude måtte jage en sejr. Det blev en ren gyser. I sidste ende vandt vi dog
3-2
og gik videre på reglen om udebanemål.
At komme i gruppespillet, betyder ikke kun mange penge, men også flere point, som gerne skulle betyde direkte CHL pladser igen om en sæson eller 2. Derudover er det også vigtige kampe, med så ungt et hold - Der er altid mulighed for at så unge spillere, kan tage modstanderen ved næsen og overraske. Og så er 70 millioner dejligt mange penge at få, som i EL ville kræve en finaleplads at opnå.
Gruppe G: Manchester City, Juventus, Brøndby IF og FC Steaua Bucharest
Jep, som det fremgår af screenshots så skiftede jeg skin i løbet af natten, og valgte ved den lejlighed selv at ændre farverne for egenskaber på spillerne.
Den endelige trup 2016/2017
Trup oversigt med alder/løn/værdi osv.
«
Seneste Redigering: 07 Nov 2012, 06:24 af BelthazorDK
»
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
29
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »