home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2024
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Home Grown spillere?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Home Grown spillere?  (Læst 39355 gange)
Rivaldo10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Home Grown spillere?
« : 23 Jan 2024, 11:58 »

Hej,
I Premier League/CL er der krav til at have mindst 8 Home Grown spillere registreret. Altså spillere, som har været i England i tre år inden de fyldte 21 år. Man kan se sine egne home grown spillere, men kan man se, hvilke spillere i andre klubber der har samme egenskab? Meget rart inden man køber dyrt ind.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Home Grown spillere?
« Svar #1: 23 Jan 2024, 15:11 »

Hej,
I Premier League/CL er der krav til at have mindst 8 Home Grown spillere registreret. Altså spillere, som har været i England i tre år inden de fyldte 21 år. Man kan se sine egne home grown spillere, men kan man se, hvilke spillere i andre klubber der har samme egenskab? Meget rart inden man køber dyrt ind.

Det kan man godt Smiley

Hvis du går under Scouting, kan du opsætte et kriterie der hedder "Home Grown Status" - det er vist det øverste kriterie.
Der kan du sætte at de skal være homegrown i et specifikt land, eller sågar en specifik klub. Sidstnævnte er også godt at anvende, hvis du skal spille i Europa Smiley
Logged

rheya
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Home Grown spillere?
« Svar #2: 19 Feb 2024, 14:02 »

Jeg synes, at Home Grown reglen er en god måde at fremme engelsk talent og skabe mere balance i ligaen. Det giver også klubberne en incitament til at investere i deres akademier og udvikle spillere fra en tidlig alder. Men jeg har et spørgsmål: hvordan kan man se, hvilke spillere i andre klubber er Home Grown? Det ville være meget nyttigt at vide, inden man køber spillere, der måske ikke opfylder kriterierne. Er der en måde at se det på i spillet eller på nettet? Hvis nogen har et svar, ville jeg sætte pris på det. Tak.
Jeg har personligt haft succes med Hypnose til vægttab Efter flere mislykkede forsøg på at tabe mig gennem traditionelle metoder, besluttede jeg mig for at prøve hypnose som en sidste udvej. Det ændrede min tilgang til mad og motivation betydeligt. Hypnose hjalp mig med at ændre mine spisevaner og øge min motivation til at træne regelmæssigt. Jeg bemærkede en mærkbar vægttab og en forbedret livskvalitet. Selvom det ikke virker for alle, har det virkelig gjort en forskel for mig, og jeg vil opfordre andre til at undersøge det som en mulighed.


« Seneste Redigering: 23 Feb 2024, 07:47 af rheya » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010