home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:21 Bubbles Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132733 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 127632 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #105: 07 Nov 2012, 13:02 »



Er startet op med Brøndby, og har fået en fornuftig start på sæsonen med kun et nederlag til SE og sejre i resten af kampene. Som i ved, er økonomien ikke noget et prale af, så det er begrænset hvad jeg har hentet. Har solgt Randrup og Goodson, og udlejet Brent.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #106: 07 Nov 2012, 14:31 »

Jeg har så valgt at beholde Randrup og Goodson da de spiller til hhv 7.50 og 7.67
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #107: 07 Nov 2012, 14:50 »

... Jeg lavede så årets største bummert !! Jeg startede FM op, og ville slette et par saves fra betaen, og vupti, farvel Brøndby game ! Skuffet Hold kæft man!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #108: 07 Nov 2012, 15:20 »

... Jeg lavede så årets største bummert !! Jeg startede FM op, og ville slette et par saves fra betaen, og vupti, farvel Brøndby game ! Skuffet Hold kæft man!

Årets største eller årets første Cool, ej det er pisse ærgeligt sådan noget Skuffet Jeg er vildt frustreret, da jeg har 3 spillere som kan spille højrekant, og alle er skadet -.-
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Kris2625
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #109: 07 Nov 2012, 15:40 »

Nogle forslag til hvordan pokker man redder den forfærdelige økonomi i klubben? jeg har virkelig sparret og kun hentet en spiller i første sæson og samtidig skilt mig af med goodson og til sommer løber et par af de løntunges kontrakter også ud.. ellers nogle forslag? Smiley
Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #110: 07 Nov 2012, 15:42 »

Jeg er i gang med anden sæson (vinterpausen)
Jeg har spillet mig videre i CL, blev 2’er i puljen, skal nu spille første knockout runde mod Marseille. 
Ligger nr. 2 i ligaen, 4 point efter fck…

Randrup og Goodson spiller også rigtig godt for mig, så vil helt klart anbefale folk at beholde dem.
Jeg har lige hentet Luton Shelton på fri transfer (acceleration 20, Spurt 19) glæder mig meget til at bruge ham, han kan jo løbe fra alt og alle  Opstemt

Ellers har jeg hentet Martin Spelmann hjem i starten af anden sæson. han spiller for vildt på den defensive midtbane, men han kan jo spiller stort set alle pladser på midten.  
Logged

Kris2625
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #111: 07 Nov 2012, 16:17 »

Jeg er i gang med anden sæson (vinterpausen)
Jeg har spillet mig videre i CL, blev 2’er i puljen, skal nu spille første knockout runde mod Marseille. 
Ligger nr. 2 i ligaen, 4 point efter fck…

Randrup og Goodson spiller også rigtig godt for mig, så vil helt klart anbefale folk at beholde dem.
Jeg har lige hentet Luton Shelton på fri transfer (acceleration 20, Spurt 19) glæder mig meget til at bruge ham, han kan jo løbe fra alt og alle  Opstemt

Ellers har jeg hentet Martin Spelmann hjem i starten af anden sæson. han spiller for vildt på den defensive midtbane, men han kan jo spiller stort set alle pladser på midten.  
hvad har du gjort for økonomien? Smiley udover at vinde ligaen og spille sig videre fra CL gruppespillet tilsyneladende.. Wink
Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #112: 07 Nov 2012, 17:12 »

hvad har du gjort for økonomien? Smiley udover at vinde ligaen og spille sig videre fra CL gruppespillet tilsyneladende.. Wink

I bund og grund har jeg ikke gjort så meget.
Jeg valgte at tage afsked med nogle af de løntunge spillere, Jan K, Romme.... selvfølgelig betynder det noget at kommer af med de spillere...
Men der hvor der er penge at hente er på præmiepenge, i superligaen er præmiepenge delt op i 3 kvartaler + den endelige placering....
Logged

Kris2625
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #113: 07 Nov 2012, 17:54 »

okay, jeg sluttede som nr. 3, og formåede ikke at skille mig definitivt af med andre end Goodson. Nu forlader både Rommedahl og Albrechtsen dog klubben, mens jeg valgte at forlænge med Jan K og skære hans løn ned fra 460k til 90k, og han har sådan set spillet okay, så det følte jeg kunne betale sig. dog har jeg stadig -19 mio. :/
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #114: 07 Nov 2012, 22:21 »

http://img716.imageshack.us/img716/2036/brndbyernesidrtsforenin.png

Jeg kan jo næsten ikke tillade mig at klage over den start jeg har fået, men ville lige tjekke mit kommende kampprogram, og har så åbenbart fire (!) udekampe i træk. Er det overhovedet "lovligt"? Tunge Det ville da være ret ærgerligt hvis den gode form skal ødelægges fordi man har fire meget svære udekampe i træk.

http://img821.imageshack.us/img821/2036/brndbyernesidrtsforenin.png

Nå, det gik jo meget godt.. Smiley Jeg spillede med en anden (og mere defensiv) taktik i de fire kampe end jeg ellers har gjort, hvor Antipas bla. spillede på toppen i stedet for Makienok. Det var ikke nogen dum idé, da han scorede et enkelt mål i alle fire kampe, og altså dermed blev matchvinder mod både FCK og OB.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #115: 08 Nov 2012, 12:31 »

okay, jeg sluttede som nr. 3, og formåede ikke at skille mig definitivt af med andre end Goodson. Nu forlader både Rommedahl og Albrechtsen dog klubben, mens jeg valgte at forlænge med Jan K og skære hans løn ned fra 460k til 90k, og han har sådan set spillet okay, så det følte jeg kunne betale sig. dog har jeg stadig -19 mio. :/

Nu er klubbens økonomi jo også helt til hundene.. Jeg har på 4 år været mestre 4 gange, pokal vinder 1 gang, været i CHL gruppespillet 2 gange, været i en EL finale og en CHL finale... og jeg har efter sommerens indkøb, 2016/17, et plus på bundlinjen på sølle 147 millioner, givetvis fordi jeg har brugt 200 på indkøb, men min pointe er at det tager nogle år at bygge økonomien op, navnligt hvis du vil købe unge spillere, fordi disse koster mere i det nye end vi er vandt til.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #116: 09 Nov 2012, 02:09 »

Man vinder ikke noget med børn...

Meeeeen vi vandt dog ligaen.

65 Point totalt er ikke imponerende, 38 mål lukket ind er ligeså ikke specielt imponerende.

I CHL nåede vi gruppespillet, men endte på en 3. plads, vi tog herefter første runde i EL, men røg ud i anden.
I pokalen røg vi ud efter samlet 3-4 mod Silkeborg IF.

Alt i alt var de unge spillere ikke klar til 50 kampe på en sæson, men det kommer!

Grundet dette har jeg besluttet at smide nogle spillere på porten.
Andy Jennings, viste sig desværre ikke at være god nok, han ryger med et mindre tab til Irske Sligo Rovers for 1 million og 25% af fremtidige salg, Badé ryger også et smut til West Ham, for 10 millioner med 50% fremtidige salg. Tony Naboue skifter til St. Pauli på fri transfer, ved kontraktudløb.

Der er flere spillere som jeg overvejer at smide på porten yderligere, bare for at få plads til lidt flere danskere.

Var vildt uheldig at Denisenko blev skadet 6 måneder, oveni han er utilfreds med at jeg ikke køber en 29 årig ligegyldig russer, som ikke har kvalitet og samtidigt vil have for høj løn.. det bliver en laaaang sommer med min russer! funny

Har fået et dejligt talent fra egne rækker som jeg regner med at bruge på kanterne, så derfor vil der ikke blive gjort indkøb til disse.
 Cool Casper Frank Cool

Indkøbsmæssigt har jeg udvalgt mig et par få emner, regner dog med at søge videre efter en Højreback - helst dansk, men vil acceptere alt europæisk på nuværende tidspunkt.

Købt indtil nu:
Stuart Gillespie - 42 millioner - Celtic - 185k om ugen (220k efter 30 kampe)
Nicolaj Olsen - 12 millioner - Lyngby - 25k om ugen

Har også købt nogle ungdomsspillere, til B holdet funny I know right? tossen der bruger 16-18 årige i startopstillingen har købt ungdomsspillere... funny Idéen er lidt, at jeg vil have spillere med store mangler på B holdet, og så træne dem hårdt der, mens de gode spillere er i A truppen - køber ikke til B holdet med mindre det er utroligt billigt, og jeg ser mulighed for fortjeneste.

Jeg slog til da jeg så Stuart Gillespie på fri transfer, han var simpelthen en genial deal til 42 millioner!? Jeg mangler pt. en central midtbanespiller som makker til Denisenko, Dan Lassen har trænet hårdt på sin hurtighed, og som højrekant, så det er der han vil blive brugt på holdet. Asbjørn Meringdal har virkelig taget holdet med storm denne sæson, da vi havde en mindre sort periode - efteråret - var det ham som agerede super sub, og sikrede stribevis at points. Senere fik han i foråret pladsen fra start, foran Cleiton som blev brugt på venstrekanten grundet skader og fik altså en 2. plads på topscorer listen.




Edit: Jeg endte med at få 25 mil for Jens stryger, hans værdi var vildt høj (32 mil) efter udlånet sidste sæson, derudover har jeg også smidt Román Sevoso på porten for 3.25 + 50% samt  Seco Vicente for 5 mil + 50%, grimaldo for 2 mil + 50%.

Jeg hentede en islænding, Bergsteinn Gudmundsson for 3 millioner i FH, Thomas Kjeldsen i AGF for 2.5 millioner samt Lothar Roth på fri transfer. ville jo ikke hente fløje, men med sådan en krabat på fri transfer måtte jeg jo lige eftertænke mit budget.

Budgettet ser i øvrigt fint ud: Link - Mens økonomien ovenpå de dyre midtbanespillere købt sidste år, og i år, kunne være bedre: Link

Edit 2: Arjen Robben blev fristillet i Bayern, og jeg tilbød ham 280k om ugen, 8 mil her og nu til ham og agenten, men agenten ville ikke forhandle derefter... en uge senere er han på en 160k om ugen kontrakt i PSV? crazy
« Seneste Redigering: 09 Nov 2012, 03:17 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #117: 09 Nov 2012, 08:43 »

Hvilket skin bruger du?  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #118: 09 Nov 2012, 09:53 »

Det hedder Steklo X3 mener jeg, det stammer fra FM Base Smiley men går ud fra det nok dukker op herinde på et tidspunkt også Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #119: 09 Nov 2012, 15:32 »

Nu er jeg lige gået igang med 3. sæson, så vil jeg da lige fortælle hvordan det gik i 2. sæson.
Jeg vandt ligaen, med 9 point foran FCK, som nu er kommet nummer 2, 3. sæsoner i træk crazy
Jeg vandt også pokalen med 2-0 over Esbjerg i finalen.
Min topscorer blev Antipas med 28 mål i ligaen, som gardere Ebbe Sands rekord.
Mit hold til 3. sæson:
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010