home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 126586 gange)
Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #420: 20 Jul 2013, 01:05 »

min erfaring er at hverken Akpoveta eller Hjulsager bliver de store stjerner, men eftersom jeg var nød til at bruge dem i mit spil, vil jeg nævne at de begge er spillere, som man sagtens kan bruge.

I mit spil har Akpoveta faktisk en dejlig tendens til at score en masse mål mod FCK, så jeg er lidt glad for ham, selvom han er 3.-4. valg på mine angrebsposter.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #421: 20 Jul 2013, 01:11 »

min erfaring er at hverken Akpoveta eller Hjulsager bliver de store stjerner, men eftersom jeg var nød til at bruge dem i mit spil, vil jeg nævne at de begge er spillere, som man sagtens kan bruge.

I mit spil har Akpoveta faktisk en dejlig tendens til at score en masse mål mod FCK, så jeg er lidt glad for ham, selvom han er 3.-4. valg på mine angrebsposter.

Jeg har erfaring med at Hjulsager godt KAN præsterer men der helt klart er bedre alternativer der ude.

Oke er og bliver ringe, det eneste han kan er at smile..
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

markpipper
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #422: 26 Jul 2013, 11:38 »

Er der nogen er jer der har prøvet Mikkel Thygesen blev Årets spiller i DK i første sæson. Han vandt over Daniel Agger og Eriksen?
« Seneste Redigering: 26 Jul 2013, 11:40 af markpipper » Logged

markpipper
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #423: 26 Jul 2013, 11:48 »

der en ting jeg gør hver gang jeg starter med BIF. jeg sætter Frank Semou til salg for 25 millioner kr. han bliver ikke solgt i DKs transfer vindue men bliver solgt til Al sabb i starten af oktober. Man skal bare huske at brue ham som starter.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #424: 26 Jul 2013, 12:59 »

der en ting jeg gør hver gang jeg starter med BIF. jeg sætter Frank Semou til salg for 25 millioner kr. han bliver ikke solgt i DKs transfer vindue men bliver solgt til Al sabb i starten af oktober. Man skal bare huske at brue ham som starter.
Tak for tippet. Plejer at sætte ham til salg for 15 milioner fra start hvor en arabisk klub altid køber ham med det samme. Goodson ryger også altid til en arabisk klub fra start til 11 millioner.
Logged

sarcas
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #425: 05 Aug 2013, 21:16 »

Så bliver det ikke tættere http://imageshack.us/photo/my-images/196/lj4w.png/ vandt på indbyrdes kampe
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #426: 25 Aug 2013, 22:14 »

En lille sjov detalje - Emil Larsen spiller i Brøndby i den seneste sommerupdate fra LFCMarshalls  Peace
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #427: 03 Sep 2013, 06:18 »

Er i gang med mit andet save med Brøndby i FM 13 med de nye sommer transfers. Jeg vil bare lige sige, hvis andre også overvejer at gå krig med Brøndby - glæd jer til Thomas Kahlenberg, han ødelægger superligaen fuldstændig. Jeg bruger ham som offensiv midt og efter 11 kampe har han lavet 8 mål og lagt op til 8.

Mine transfers: Ind er kommet Dehn, Selnæs og Peter Ankersen for samlet 10millioner, ud er gået Semou for 20 millioner. Umiddelbart god købmanskab.

Mine første 11 kampe har både op og nedture. Jeg lagde ud med et på forhånd fornuftigt startprogram med Viborg, FCM, AGF og FCN. Desværre fik jeg en forfærdelig start, med 4 point i 4 kampe. Siden med et par justeriniger, har det kørt OK smurt og jeg nærmer mig toppen, og mon ikke jeg enten vinder mesterskabet eller kæmper med om det hele vejen - det er hvertfald planen.

Nå, indlægget blev lidt langt, men glæd jer til Tommy, han er outstanding i suppen! Opstemt
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #428: 01 Okt 2013, 10:01 »

Er i gang med mit andet save med Brøndby i FM 13 med de nye sommer transfers. Jeg vil bare lige sige, hvis andre også overvejer at gå krig med Brøndby - glæd jer til Thomas Kahlenberg, han ødelægger superligaen fuldstændig. Jeg bruger ham som offensiv midt og efter 11 kampe har han lavet 8 mål og lagt op til 8.

Mine transfers: Ind er kommet Dehn, Selnæs og Peter Ankersen for samlet 10millioner, ud er gået Semou for 20 millioner. Umiddelbart god købmanskab.

Mine første 11 kampe har både op og nedture. Jeg lagde ud med et på forhånd fornuftigt startprogram med Viborg, FCM, AGF og FCN. Desværre fik jeg en forfærdelig start, med 4 point i 4 kampe. Siden med et par justeriniger, har det kørt OK smurt og jeg nærmer mig toppen, og mon ikke jeg enten vinder mesterskabet eller kæmper med om det hele vejen - det er hvertfald planen.

Nå, indlægget blev lidt langt, men glæd jer til Tommy, han er outstanding i suppen! Opstemt


Har du 'Alex' i den update?
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

sebber1234
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #429: 01 Okt 2013, 10:11 »

Er i gang med mit andet save med Brøndby i FM 13 med de nye sommer transfers. Jeg vil bare lige sige, hvis andre også overvejer at gå krig med Brøndby - glæd jer til Thomas Kahlenberg, han ødelægger superligaen fuldstændig. Jeg bruger ham som offensiv midt og efter 11 kampe har han lavet 8 mål og lagt op til 8.

Mine transfers: Ind er kommet Dehn, Selnæs og Peter Ankersen for samlet 10millioner, ud er gået Semou for 20 millioner. Umiddelbart god købmanskab.

Mine første 11 kampe har både op og nedture. Jeg lagde ud med et på forhånd fornuftigt startprogram med Viborg, FCM, AGF og FCN. Desværre fik jeg en forfærdelig start, med 4 point i 4 kampe. Siden med et par justeriniger, har det kørt OK smurt og jeg nærmer mig toppen, og mon ikke jeg enten vinder mesterskabet eller kæmper med om det hele vejen - det er hvertfald planen.

Nå, indlægget blev lidt langt, men glæd jer til Tommy, han er outstanding i suppen! Opstemt


Hvordan i alverden har du kunnet faa 20 mio for Semou? Er det en eller anden arabisk klub, der ikke kan finde andet at bruge penge paa? Peace
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #430: 01 Okt 2013, 13:49 »

Jeg spiller også med Brøndby, som formentligt er mit sidste spil i FM13. Jeg bruger LFC Marshalls update.

Jeg har hentet Daniel Høgh og Rasmus Falk til uden at sælge nogen. Det er et rimelig stærkt hold man har, og en top 3 bør være sikker.
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010