Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:03:54
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23488
0 Brugere, 798 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatavarnam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Brøndby IF
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
29
Forfatter
Emne: Brøndby IF (Læst 139216 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
Sv: Brøndby IF
«
Svar #60:
01 Nov 2012, 19:54 »
Jeg må sige at det er nemt at vende økonomien, som mine tidligere indlæg har sagt, så har jeg været rigtigt heldig med mine 2 første sæsoner, og kører nu halvejs igennem 3. sæson med 100 mil + på bundlinjen, og er lige gået videre fra EL Gruppespillet, en gruppe med Cluj, Braga og Galatsaray!
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
bøvle
Manager
«
Svar #61:
01 Nov 2012, 19:56 »
Det lyder fedt, så er der håb forude. Lækkert
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
«
Svar #62:
01 Nov 2012, 19:58 »
Citat
Jeg må sige at det er nemt at vende økonomien, som mine tidligere indlæg har sagt, så har jeg været rigtigt heldig med mine 2 første sæsoner, og kører nu halvejs igennem 3. sæson med 100 mil + på bundlinjen
Hold da op, lyder godt nok ikke videre realistisk
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #63:
01 Nov 2012, 20:13 »
Arh, det ved jeg nu ikke, man må vel spørge sig selv hvor meget indflydelse det mon ikke ville have, hvis brøndby kunne få de løntunge spillere ud af klubben og så vinde ligaen 2 gange i træk, da det jo også giver CHL gruppespils penge, og det er jo egentlig præmiepengene som mest af alt har vendt skuden, økonomisk. At jeg så bare er 3x bedre end Mourinho og Ferguson lagt sammen, er jo noget helt andet. Jeg er jo egentlig svaret på en Dansk Brian Clough eller Matt Busby. Det er unge spillere som virkelig har præsteret, krydret med heldet til at vinde kampe selv når vi ikke spillede godt.
At jeg stadigvæk ikke kan lokke messi til klubben, er til gengæld ikke videre realistisk, det er klart det bedste hold i verden det her (?).
chackpercom
Førsteholdsspiller
«
Svar #64:
01 Nov 2012, 21:07 »
Har et lille underskud efter første sæson på 3 mio.
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
«
Svar #65:
01 Nov 2012, 21:14 »
Citat
Arh, det ved jeg nu ikke, man må vel spørge sig selv hvor meget indflydelse det mon ikke ville have, hvis brøndby kunne få de løntunge spillere ud af klubben og så vinde ligaen 2 gange i træk, da det jo også giver CHL gruppespils penge, og det er jo egentlig præmiepengene som mest af alt har vendt skuden, økonomisk. At jeg så bare er 3x bedre end Mourinho og Ferguson lagt sammen, er jo noget helt andet. Jeg er jo egentlig svaret på en Dansk Brian Clough eller Matt Busby. Det er unge spillere som virkelig har præsteret, krydret med heldet til at vinde kampe selv når vi ikke spillede godt.
At jeg stadigvæk ikke kan lokke messi til klubben, er til gengæld ikke videre realistisk, det er klart det bedste hold i verden det her (?
).
Hahahaha, genialt
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #66:
02 Nov 2012, 01:29 »
Jo jo, mit lille Europa League eventyr bar frugt i første runde, efter et skuffende 1-2 nederlag på Brøndby Stadion, blev der spillet offensivt fodbold så tilskuerne sad og savlede, da vi slog Wolfsburg 2-0 ude. Videre, hvor det ligner at modstanderen bliver Atletico Madrid.
Så skulle der selvfølgelig lige genstartes spil for at komme ind i den fulde version, så her følger lige en transfer update for Januar 2015.
Ud er gået et par b holds spillere på fri samt Akpoveta til Start, Boenisch til FC Sochaux-Montbé og Kim André Madsen til Union Berlin. for i alt 7 millioner.
Ind er kommet et stort brasiliansk målmands talent på 18, en 15 årig venstra kant fra bulgarske Litex og en ung reserve målmand fra Esbjerg, alle newgens. der er brugt godt 12 millioner på disse handler. Derudover har jeg fået 2 nye transfermål, begge talenter fra Litex. De har virkelig fundet guld på den offensive kant, der er en OMC og en OMV (mere) som jeg gerne vil have, desværre vil de have op mod 40 millioner for hver.
Edit: Det viser sig så gud bedre det, at At. Madrid fik smæk af Dnipro. Så vi futter i stedet til Soviet Rusland, destination: Ukraine.
Edit 2: Efter 2-2 i Ukraine, måtte vi smide point i Århus, da AGF kampen faldt Mandag(?!!!), med Dnipro returkampen 2 dage efter på Brøndby Stadion. Derfor måtte vi spille kampen med reserverne, det kostede et 0-1 nederlag, men vi ligger stadig 10 point foran FCK
med kun 9 kampe tilbage i ligaen. Stabilt forspring. På Brøndby Stadion var det et show med 1 mand i spidsen. Mike Jensen, den mand var overalt på banen da der var brug for ham. Med et forrygende 1-2 samspil med Cleiton Januário fik vi et mål efter 56 minutter, inden da havde unkrainerne 2 gange været foran og fået et mål underkendt
. I kvartfinalen, hvor også FCK stadig er med, venter nu super-ego-tripperen Zlatan og PSG. Samtidigt kan jeg nævne FCK skal op imod Sporting, skulle vi hver især vinde, kan vi først mødes i finalen, da vinderen af PSG-Brøndby skal møde vinderen af Lyon-Wisla kampen, mens Tottenham eller Galatasaray skal op imod Sporting eller FCK...
Edit 3: Efter en super heldig 1-1 kamp i Brøndby var der ikke meget håb da vi tog til Paris, og med en skadet angriber efter 4 minutter, komp Antipas på toppen... Puha hvor kom Delac på overarbejde, 37 skud havde de PSG, 18 inden for rammen. 4 mål blev der scoret i Paris... Efter 5 minutter smed Antipas den ind, Lebese til 2-0 efter 37 minutter... så reducerede PSG, efter 84 minutter hvor mine drenge var helt kørt ned. Vi blev bombaderet de sidste 10 minutter, tror faktisk halvdelen af PSG's chancer kom der... og så kom Lebese forrest, en smuk præstation af ham og Antipas - Antipas skød, reddet, Lebese op i nettaget, 1-3!... LYON! COME AT ME BRO
«
Seneste Redigering: 02 Nov 2012, 03:47 af BelthazorDK
»
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #67:
02 Nov 2012, 14:09 »
Med 1-1 i Farum i 29. spillerunde, stod det fasta t vi ikke kunne hentes, vi ligger pt. med 66 point med FCM efter på 2. pladsen med 50 point (1 kamp færre spillet end os). Resultatet kom da reserverne spillede en god kamp, da vi 4 dage senere skal spille mod Lyon på udebane. I pokalen blev det i første kampe til 1-1 mod Skive, men der satses på at med et par stamspillere i truppen bliver de trumlet når der er returkamp på Brøndby stadion.
Første kamp mod Lyon gik okay, et 2-1 nederlag ude. Vi har udebanemålet, og der er ikke langt til den finaleplads. Udekampen var uden Mike som er skadet i 2 uger, JSL som havde karantæne og Cleiton som var skadet.
I returkampen på Brøndby Stadion fik vi et straffespark tidligt, desværre brændbte Grimaldo hvilket fik tingene til at se mere triste ud. I anden halvleg gik mine kanter så på overarbejde, først var det Stryger som lagde den op for Lebese, få minutter efter var det Lebese som betalte den tilbage og så stod der lige pludselig 2-0 på tavlen. Vi slappede lidt af, gik ned på kontrollerende spil og forsøgte at holde bolden så meget som muligt.. i det 90'ende minut fik Lyon desværre straffespark, hvilket kostede en samlet udligning til 3-3 (2-1 til hjemmeholdet i begge kampe) Forlænget spilletid
... uden mål i overtiden blev det til straffesparks konkurrence. Vi fik sat den første ind, men Lyon fulgte med. Da vi scorede mål nummer to, var Delac tæt på at redde den efterfølgende.. desværre skød JSL over mål, men Lyons skytte fulgte trop, da Antipas efterfølgende fik reddet sit spark var jeg bange, men så trådte Delac til og tog et lyon spark... herefter blev der igen reddet fra begge lejre, og det 7. skud blev sat ind af begge hold. Skud 8 blev losset over, og det lignede en helaftens forestilling da skud nummer 9 blev sat ind i venstre hjørne (forneden) af begge hold... Skud nummer 10 blev sat ind af Muhamed Keita, hvorefter en springsti Delac tog bolden i øverste højre hjørne og vi fik finalepladsen! sindssyg kamp!!
Finalen kommer til at stå på Parc Des Princes, hvor vi i forvejen har spillet mod PSG, mellem Brøndby IF og Tottenham Hotspurs.
Returkampen mod skive gik ikke som håbet, ved første halvlegs slutning var vi bagud 0-1, med flere trætte spillere viste jeg godt 2. halvleg blev op af bakke. med 42 skud i alt, var det jo ikke fordi vi ikke forsøgte os, men det blev ikke ramt noget som helst... skuffende at vi endnu engang ikke når pokal finalen.
Det skrabede mandskab jeg 3 dage senere sendte på banen mod AC Horsens, præsterede vi kun at score 1 mål, mens vi lukkede 2 ind.
Det eneste positive i den kamp, er at bundopgøret i superligaen efter 31. spillerunde er mere end bare lidt spændende. Bagfra set ser det således ud:
12. Aab 32 pts
11. ACH 32 pts
10. FCN 34 pts
09. SønderjyskE 36 pts
08. OB 37 pts
07. VB Kolding 37 pts
06. AGF 38 pts
Jeg tæller bunden op til 6. pladsen, da det er alle de hold som reelt kan rykke ned, og så også fordi at AGF har ligaens værste målscore på -19, så hvis de taber 2 kampe, kan de blive lagt ned i 1. division på målscore. Jeg vil ikke få yderligere indflydelse på bunden, da mine 2 sidste kampe er FCK i parken, og så guldfest kampen mod FCM i Brøndby.. efterfulgt af, Tottenham den 20. det bliver 10 hårde dage (FCK den 15., FCM den 17.)
1. Divisonsholdet Skive slog faktisk Silkeborg IF 2-1 i finalen, og er altså derfor i EL næste sæson... Lyngby skal tabe deres sidste kamp, og Skive vinde deres 2 sidste for at kunne rykke op i superligaen.
FCK - Brøndby IF: 0-1
Brøndby IF - FCM: 2-0 B holdet fik fortjent lov til at blive hyldet, de har virkelig trukket det tunge læs i mit EL eventyr!
ACH og Aab endte med at rykke ned med 35 point hver. Kampen om Kasper Kusks underskrift går nu igang, desværre har jeg ikke pt. penge at handle for...
Tottenham kom foran efter 16 minutter ved Adebayor... Tonerne fra Spoon's "The Underdog" tonede frem på Spotify ved halvlegen, bagud 1-0. Ved kampens afslutning stod der 2-0 på tavlen, ikke noget at gøre, vi har virkelig præsteret godt i denne sæsons tunering, der var simpelthen ikke mere krudt i drengene.
20 millioner for nederlaget i finalen, 33 for placeringen i superligaen, 17 for TV pengene i EL. At gå hele vejen til finalen i EL, giver altså ikke engang lige så meget, som gruppespillet i CHL, skuffende. Glædeligt vil de 4.400 point som Danmark kun fik, tilbage i 09/10 sæsonen snart være bag os, og blive afløst af de flotte 8.833 vi fik i denne sæson, forhåbentlig kan vi så komme frem til en CHL gruppespils plads næste år. Arbejdet med at holde på de spillere jeg vil satse på fremadrettet går nu hårdt igang.
bøvle
Manager
«
Svar #68:
02 Nov 2012, 15:07 »
HVAD SKER DER !!!!
Hvordan KAN kortene hænge så løst?
Har lige fået 3 røde kort i samme kamp mod silkeborg. Alle tre givet for to gange gult kort.... Det helt vildt. Nærmest hver frispark giver jo kort...
Får godt nok 1-1 men alligevel skide frustrerende...
Nogle der oplever det samme?
Kris2625
Ynglingespiller
«
Svar #69:
02 Nov 2012, 16:39 »
Citat af: bøvle 02 Nov 2012, 15:07
HVAD SKER DER !!!!
Hvordan KAN kortene hænge så løst?
Har lige fået 3 røde kort i samme kamp mod silkeborg. Alle tre givet for to gange gult kort.... Det helt vildt. Nærmest hver frispark giver jo kort...
Får godt nok 1-1 men alligevel skide frustrerende...
Nogle der oplever det samme?
Nej, men jeg har oplevet en del, at jeg scorer, hvorefter der bliver dømt offside -.-
bøvle
Manager
«
Svar #70:
03 Nov 2012, 01:35 »
Hvordan stiller i andre op, og hvordan fungerer jeres offensiv?
Mit kører helt utroligt godt..
Startede med Antipas og Makienok på toppen, men skiftede meget mellem angriberne alt efter kampene. Er dog kommet i en situation, hvor konstalationen Akpoveta-Antipas gør det helt utroligt. Helt umenneskeligt. især samspillet mellem angriberne og de to kanter, Thygesen og Rommedahl er emminent. Der bliver spillet i dybden og bredden, både indenom og udenom, og forsvarsspillerne ligner forvirrede høns... Det er mega fedt at se på.
Dog sejler Randrup rundt, mens Tørnæs også af og til tager sig en blunder af de større
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #71:
03 Nov 2012, 08:03 »
2015-16 Sommerens transfer vindue.
Jeg fik stillet 1 million til rådighed til lønninger samt 33,69 millioner til indkøb. Jeg brugte på forhånd 691.956 om ugen på lønninger, det er altså en vildt stor forøgelse det her!
Ud:
Quincy Antipas - Dinamo Buc. 2.2 millioner
Dario Dumic - FK Austria Wien - Fri transfer (kontraktudløb)
Matej Delac - West Ham - 7,75 millioner + 50% af fremtidige salg
David Ousted - AC Horsens - Leje (35k klausul)
Muhamed Keita - Silkeborg IF - Leje
Niklas Hvilsom
Randers FC - Leje
Franck Semou - Dundee Utd - 4.5 millioner + 25% af fremtidige salg
Karsten Jacobsen - VB Kolding - Leje (se indkøb for SS)
Ind:
Adama Akassou
- Fri Transfer
Denis Bruzzone
- Fri Transfer
Steen Winther
- FC Nordsjælland - Fri transfer
Ulrich Rasmussen
- Brøndby IF u19 - Oprykket spiller
Karsten Jacobsen
Aab - 4.5 millioner (Købt til B holdet)
Dan Lassen
Aab - 13 millioner
Troels Waltorp
Esbjerg fB - 2.5 millioner (Købt til B holdet)
Giorgos Angeli
- Omonoia - 30 mil (24 over 3 år)
Román Seveso
- Boca - 24 (20 over 3 år)
Noter:
Antipas har kontraktudløb til vinter, er blevet 31 og vil have over 70k for at forlænge, har allerede hentet afløseren så det virker spildt at give så meget til ham.
Ville gerne beholde Delac, men der var for stor interesse og med en løn på 72,5k, med en fuldgod reserve på bænken i form af
Badé
samt
Stefan Karlsen
for ikke at forglemme Jesper Hansen, så er holdet i forvejen godt besat, også uden Delac.
Bruzzone er hentet, for at tage over som reserven efter Dumics afgang, og så kan han presse Lomban og Stenderup mere, da han passer bedre i rollen, og er lidt hurtigere end Dumic.
Semou sælges da hans kontrakt udløber næste sommer, og han kræver for meget i løn.
Champions League: Vi træder ind i 2. runde hvor vi er seedede og kommer op imod HB fra Færøerne eller Armenske Shirak. Det endte med at blive Shirak, som blev slået med samlet 5-1. Herefter stod den på TNS (The New Saints), som samlet blev slået 7-1. I "Vindere slutspil" kampene, mødte vi Red star som blev lagt ned med to gange 1-0 (samlet 2-0 herp derp). Dermed kommer de 69,92 millioner "tilbage" i budgettet.
Af de 5 spillere som er over 24 år i min trup, er 4 start 11'er materiale, og den sidste vil sælges (Jesper Hansen)
, der er flere spillere på 20 eller yngre, end der er spillere over. Jeg regner med at det bliver en turbulent sæson, med nogle store udsving, og målet er først og fremmest at genvinde ligaen, for 4. gang i træk, men ellers bliver det mest til at forsøge at nå finalen i Pokalen og så kæmpe for en 3. plads i CHL.
Min foretrukne start 11'er til den nye sæson
Edit: Da Jesper Hansen jo gerne ville væk, endte det på sidste dagen, med godt 3 timer tilbage med at han blev solgt til Aab, det passede mig fint da hans erstatning i over en uge havde været holdt hen, med udskydelser, så med 3 timer igen satte vi sidste underskrift på kontrakten med Mikkel Andersen, som havde været kontraktløs et par uger siden bruddet med Reading.
«
Seneste Redigering: 03 Nov 2012, 09:50 af BelthazorDK
»
bøvle
Manager
«
Svar #72:
03 Nov 2012, 11:56 »
Så står man op efter at ha nørdet til 02.30 og så kan spillet ikke indlæses, no matter what !!!!!
What to do ? anything?
Sys ik der plejer at være det store at gøre når det sker, men er der nogle af jer, der ligger inde med en mirakelkur?
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #73:
03 Nov 2012, 12:02 »
Eventuelt indlæs en af dine backup saves (hvis du har slået autosave til, plejer den som standard at gemme i 3 filer)
bøvle
Manager
«
Svar #74:
03 Nov 2012, 12:06 »
Glemmer faktisk selv at lave en backup igår, da jeg lige faldt over noget mad på vej ind i stuen
Men har kun autosave til hvis jeg ikke gemmer spillet i en måned, hvilket jeg har gjort..
Nåede lige at få de 33 mio for at være nummer 1 halvvejs i sæsonen, med 2 point ned til FCK... Det spillede skide godt, så mega ærgeligt !!
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
29
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »