home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 126774 gange)
Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #45: 27 Okt 2012, 18:22 »

Hvordan får i Antipas til at spille så vildt?
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #46: 27 Okt 2012, 19:27 »

Enlig angriber - skarpretter eller dybdeliggende angriber support
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Tubbe14
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #47: 28 Okt 2012, 01:45 »

Hos mig får han bare altid omkring 6.20-6.50 i vurdering. Og scorer ingen mål.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #48: 28 Okt 2012, 09:55 »

Hos mig får han bare altid omkring 6.20-6.50 i vurdering. Og scorer ingen mål.
Det er jo nok enten et spørgsmål om taktik eller form. Hvis han får nok chancer, og det ikke skyldes det opbyggende spil handler det jo blot om at han ikke er i målform i øjeblikket, og så kommer det nok. Jeg har prøvet massere gange at få forskellige resultater af samme spillere i forskellige spil, men det skal nok komme når han er kommet ordentligt igang.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #49: 28 Okt 2012, 13:46 »

Så er jeg kommet hjem igen, er gået igang med den afsluttende fase af ligaen - foråret.

Min trup er noget smal for tiden, men dog har jeg fået lidt penge til rådighed så der scoutes pt. efter spillere som kan skabe den ønskede bredde i truppen.

Min trup pt: http://imageshack.us/photo/my-images/560/silkeborgifmodbrndbyifu.png
Edit: Jens Stryger ryger funny ind på højrekanten i stedet for Hansen, som så tager Keitas plads på bænken, når JSL igen er skadesfri. crazy

Min økonomi: http://imageshack.us/photo/my-images/839/brndbyifbestyrelsesloka.png
regner dog med at få de der næsten 40 millioner for 1. pladsen i ligaen, samt yderligere 70 i slutningen af august for CHL gruppespil.

Desuden ligger jeg som bekendt efter 22 spillerunder, stadig med 9 points forspring til FCK og ACH på 2. og 3. pladsen. det burde være en "sikker" sejr. Cool

Edit 2: 9. Maj 2014 på Brøndby Stadion, 1-1 mod FCK, det ene point der forhindrede dem i at kunne indhente os i ligaen. Med 2 kampe tilbage er vi, med 64 point, mestre for andet år i træk. Så skal der bare hygges med at give nogle talenter lidt spilletid, arbejde mod Antipas' 30. ligamål, og scoutes efter en afløser for Antipas, eftersom han nu runder de 30 og jeg egentlig godt kunne tænke mig en mere habil reserve end Akpoveta, som ikke ligner en spiller hvis potentiale nogensinde vil blive opnået.

Målet før næste sæson: Ny målmand, Ousted er sådan set fin nok og Karlsen er et godt talent, men 2 målmænd er lidt tyndt, navnligt hvis vi skal gøre mere end ligge på ryggen og sprælle som en anden professionel mande-underholder Cool i Champions League. Derudover mangler jeg stærkt en reserve central forsvarer som er en mere boldspillende type. Sidst men ikke mindst, skal der ryddes lidt op  funny, hvilket er hylende morsomt, eftersom jeg har en trup på ca. 20 mand, men Rommedahl er for gammel, Dumic passer ikke ind, Lichaj er i overskud, Jeg har kun 1 reserve angriber, og mine kanter er tyndt besat ved bare en skade.

Andreas Laudrup kunne vist være en formidabel ekstra spiller i truppen, derudover kunne jeg godt tænke mig at hente en klassespiller, i stedet for talenter som jeg mest har gjort det i indtil nu.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2012, 19:13 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #50: 28 Okt 2012, 22:16 »

David Lombán kommer "endelig" til Brøndby sommeren 2014, jeg har haft kig på ham i snart 2 år nu, og eftersom hans kontrakt nu løber ud kan jeg få ham "gratis" foruden altså beløb til agenten og ham selv, samt en ugeløn på 43k. Han vil nok vælte Madsen af holdet, men det vil ikke være en svækkelse.

Med 3-3 mod OB og 1-1 mod Randers, lykkedes det kun holdet at skrabe 66 point sammen, hvilket selvfølgelig var nok til at vinde ligaen, men ikke nok til at leve op til mit eget "krav" om 69 point pr. sæson. Derudover var vi slet ikke med i hverken pokalen eller CHL. Der skal selvfølgelig forstærkes, og med 32 millioner CHL TV penge som var uventet, samt altså sejrs pengene osv. bør der vel være lidt at købe for? Foruden Lombán har jeg også en ung normand på vej ind, Asbjørn Meringdal, til 3.75 millioner.
 

Asbjørn ligner en fremtidens mand.

Min unge keeper Karlsen imponerede ikke i de 2 sidste kampe, og derfor lurer jeg på at finde en 1. divisions/oprykker klub at leje ham ud til.

Antipas blev endnu engang topscorer, hvilket landede ham en plads på årets hold. Derudover var også Ousted, Stenderup, Lebese og Mike Jensen med på dette hold. Ousted's placering på dette hold gør det jo lidt sværere at vrage ham, men jeg er stadig ikke overbevist om at han er manden for os.

Rommedahl trækker sig tilbage den 27. Juni 2014, så jeg skal egentlig bare lade tiden gå nu for at se ham sive ud, i stedet for at ende med ham som 12. valg endnu en sæson Smiley

Det foreløbige budget sat den 1. Juni, giver mig 730k til lønninger og 22.88 millioner at handle for. Det er ca. 200k mere end jeg pt bruger, og 50k mere end jeg kommer til at bruge når Lombán og Meringdal ankommer - og igen 200k mere når Lichaj smutter til norske Viking, givetvis gratis, men han var altså ikke helt som forventet og så måtte jeg byde ham farvel, det bør kunne skaffe enten en hård konkurrent til Ousted eller en afløser samt en spiller til at give bredde på kanterne, og eventuelt en afløser til Antipas hvis jeg skulle sælge ham! Det lysner i Brøndby, sikke underværker to mesterskaber kan gøre?

I slutningen af Juni fik jeg en kontrakt på plads, med en spiller som er en af 2 brasilianere jeg gerne vil have købt. Den anden kræves der dog stadig for meget for - og jeg siger for meget, selvom jeg heller ikker er helt tilfreds med prisen på denne herre, for 7 millioner her og nu, samt 40 over 4 år er en stor luns af mit budget. Foruden 52.5k om ugen i 5 år, mulighed for stigning til 70k ved en landskamp, 10k for mål og landskampe, og 700k for at blive liga topscorer. Kan dog ikke helt lade være med at være tilfreds med spillerens evner,
En næsten perfekt spiller til min stil, desværre ikke helt så kreativ som håbet, eller helt i top med afleveringerne, ser frem til at have Cleiton Januário i min trup!

For 6 millioner, Jesper Hansen Thumbs Up en sikker forstærkning, samt en spiller som kan ende sine dage som reserve for unge Karlsen når han er klar til at køre showet som 1. keeper. Med mulighed for at bruge Antipas på højrekanten, og Januário på venstrekanten, lukkede dette dermed mit 2014 vindue. Med mindre altså en guldfugl skulle ringe på døren.

Edit: Desværre ser det ud til at Danmark har mistet den direkte plads i CHL. Så jeg skal altså nedlægge Celtic for at komme i CHL gruppespillet i 14/15 sæsonen... Hvilket jo næsten er nødvendigt hvis jeg skal have min økonomi fremad! Puha, det bliver nok lidt hårdt for liga programmet de næste par uger, men sådan må det jo være.

Edit 2: Og der kom så "drømmespilleren" gående, en hyggelig agent kom lige forbi til kaffe på Brøndby stadion, med en kontrakt i hånden jeg ikke kunne sige nej til. Det tidligere Chelsea målmands talent, som nu kommer til at presse Jesper Hansen på bænken, Matej Delac. Det betyder også at Lyngby lejer den unge Karlsen, med lovning om at han bliver 1. valget. Desværre kom Delac så sent, at han ikke kan have indflydelse på Celtic kampene. Endnu engang, vil der ikke blive lavet flere handler med mindre en klasse spiller dukker op til en sygt billigt pris, eller som Delac - Gratis.
« Seneste Redigering: 29 Okt 2012, 16:14 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #51: 30 Okt 2012, 15:13 »

Puha, efter et flot 1-1 i Skotland mod Celtic, tabte vi hovederne i 2. halvleg hjemme og tabte i sidste ende 3-1 (4-2 samlet). Ingen CHL bold i denne omgang, Europa League bød på Ajax, som er en stor modstander at skulle forbi før vi eventuelt ville kunne komme i et gruppespil.

Som optakt til kampen mod Ajax, var vi på besøg i Haderslev, efter 11 minutter var vi på 3-0 og det var en ren nedslagtning herfra, 5-0 ved halvlegen, derfor blev der skiftet nogle unge spillere ind i pausen, og ved slutfløjtet, stod der 2-6 på tavlen. Fin optakt, desværre bliver der lukket 2 mål ind, og det ligner en trist tendens på holdet at der scores en del i mod os.

Første kamp mod FCK forløb forrygende på Brøndby Stadion. En kamp hvor vi egentlig blev domineret af en stærk hollandsk offensiv, som blev stoppet af en absolut fantastisk, præstation centralt på midtbanen af Holst, Rafinha og anfører Mike Jensen. Jensen gik ydermere i front som den sande leder han er! han bankede et langskudsmål ind fra godt 40 meters afstand, med 2 mand i ryggen. Kampens spiller blev dog Stenderup, som ene mand agerede 4 mands forsvar 2 gange i 2. halvleg hvor vi blev taget med bukserne nede om anklerne efter hjørnespark offensivt. Den ene gang var det Andersen, Fischer, Sigporsson og Babel som var igennem, her fik Stenderup stoppet angrebet alene mand og igen nogle minutter efter hvor Fischer og Andersen rykkede fri, var det Stenderup der nedlagde Fischer for derefter at komme i vejen for Andersen da Delac desværre fejlede på et udkast.  en solid præstation hele vejen rundt, ledt an af Anfører Jensen og Vice anfører Stenderup!

Nu ligger der lige en FC Nordsjælland kamp før returen i Amsterdam, men med en Mike Jensen i storform, stod der 2-0 inden og i anden halvleg var det Grimaldo som smækkede den ind til 3-0. Ved pausen blev der sparret lidt på kræfterne så Holst og Antipas hoppede af banen for at give Semou og Januário lidt tid. Den unge brasilianer får lov til at vende sig til landet stille og roligt, mens Antipas får chancen for at spille sig tætter på klubbens topscorer titel. Med 3-0 over FCN er holdet klar til at tage til Amsterdam.

5 minutter inde i returkampen, står der 1-0 til Brøndby IF! Ranfinha med et godt skud fra kanten af feltet! ved slutningen af første halvleg, har De Jong desværre udlignet til 1-1. efter 56 minutter nedlagde Grimaldo desværre Andersen i feltet, der blev samlet set udlignet til 2-2. Reglen om udebanemål var fantastisk! EL gruppespil HERE WE COME! Ikke det eventyr vi startede ud med at forvente, men nu må vi så arbejde med det vi har. Målet nu er at gå videre fra gruppen.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #52: 30 Okt 2012, 15:53 »

Så er jeg sgu også endelig kommet ordentligt i gang med Brøndby....Er lige nu halvvejs gennem første sæson.
Transfer vinduet
ind:
David Ousted, må sige jeg har fulgt rådet herinde fra og han gør det bestemt udemærket.
Mathias Concha fra Malmö - højreback, lidt gammel, men bedre end Randrup, som jeg gerne ville have skulle undgå at komme nær banen eller i værste fald bolden.
Sean McDertmott - ung keeper som kom ind fordi Tørnes blev skippet af sted.
Ud:
Surfer Brent er røget til Preston
Big Mac er lånt ud til Elfborg, hvor han gør det ret godt, så måske køber de ham også Smiley
Tørnes røg til Randers
og Goodson til Al-Sadd....

Synes selv det går ganske udemærket, i ligaen jeg 4, med 4 point op til Farum på 3. pladsen...Det er godkendt for mit vedkomne, jeg er glad så længe jeg ligger med om de Europæiske pladser.
Pokalen er jeg kommet til kvarfinalen, hvor jeg møder Rishøj, så forhåbentlig er jeg i semien og med lidt held også i Parken.

jeg får Daniel Sjøllund ind til venter til at styrke den centrale midtbane, som en form for playmaker. Han kommer gratis, tror det er alt hvad jeg skal handle i vinter vinduet....

Edit: Af nævneværdige resultater slog jeg FCK, da de gæstede Vilfort Park, med 2-1. samt 5-1 og 4-0 over hhv. SønderjyskE og Randers.
« Seneste Redigering: 30 Okt 2012, 15:55 af Ne1 » Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #53: 01 Nov 2012, 14:54 »

Så er jeg tilbage! .. Men, den første del 1/3 af superligaen i 2. sæson er ikke gået som forventet. Jeg ligger pt. nr. 8, og det er jeg bestemt ikke tilfreds med! Antipas scorer som altid en masse mål, men jeg lukker mange mål ind også. Mit forsvar sejler i mange situationer, og det ender nok med at jeg skiller mig af med Goodson, til vinter. Albrechtsen må klarer tørnen i forsvaret med Stenderup, mens jeg leder efter en ny venstre back og midterforsvar.

..

PS. hvis der er nogle der ved hvordan man laver et SS af FM så sig lige til! Opstemt Jeg kan nemlig ikke gøre det. Den tager kun et billede af mit skrivebord og ikke selve spiller når jeg tager et billede..
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #54: 01 Nov 2012, 14:56 »

Citat
PS. hvis der er nogle der ved hvordan man laver et SS af FM så sig lige til! Opstemt Jeg kan nemlig ikke gøre det. Den tager kun et billede af mit skrivebord og ikke selve spiller når jeg tager et billede..

Alt+F9
Logged


bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #55: 01 Nov 2012, 17:40 »

Er det rigtigt, at der er 33 mio for at overvintre på 1. pladsen ?? :O

og tilsvarende for at vinde ligaen igen til sommer ?
Logged

LFCogBIF
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #56: 01 Nov 2012, 19:07 »

Er det rigtigt, at der er 33 mio for at overvintre på 1. pladsen ?? :O

og tilsvarende for at vinde ligaen igen til sommer ?
ja  Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #57: 01 Nov 2012, 19:12 »

Hold da kæft, så kan der jo pludselig være gode penge i superligaen alligevel Wink

Om ikke andet, så om et par år Peace
Hvordan kører jeres andres økonomi ? Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #58: 01 Nov 2012, 19:36 »

Jeg er Lige blevet færdig med Første sæson med Brøndby, sluttede på tredjepladsen efter en skidt sæsonafslutning, var med i mesterskabskampen.

Det Positive var dog at jeg sluttede foran FCK på målscorer Opstemt

SS kommer senere i aften Wink
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #59: 01 Nov 2012, 19:41 »

Lyder fedt, hvad siger økonomien ? kører du med overskud ? Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010