home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 126560 gange)
Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #30: 21 Okt 2012, 17:17 »

Tak for det!  Wink
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #31: 22 Okt 2012, 02:36 »

Så er jeg klar med en update fra sommerens transfer vindue, 2013.
Som bekendt vandt jeg ligaen med et point ned til FCK, og troede at lykken var gjort, med næsten 34 mil i placeringsbonus, både der og halvvejs.

Jonas Kamper er bugget ud, han er i Randers, men hans kontrakt er udløbet og jeg for rimelig tit beskeder om at Brøndby Kamper er kontraktløs. Kan dog ikke skrive kontrakt med ham eller byde på ham Ubeslutsom.

Randrup gik fri, fordi han var for grisk til hvad jeg ville give en reserve, og det styrker mig bare i at købet af Brendan Moloney i vinters var en god beslutning, han er stadig kun reserve, jeg har besluttet at bruge Boenisch på højreback mens Norouzi fortsætter på venstreback.

Ud er røget Randrp, Albrechtsen, Corlu og Bernburg som jeg valgte at fyre da han var utilfreds, ikke til at slippe af med og skadet i 7 måneder, det kostede mig en del at fyre ham, men jeg er glad for det. Valgte som bekendt at sikre mig Kim André Madsen for 2 millioner i vinters, han er kommet ind og gør det godt i forsvaret sammen med Stenderup. Derudover har jeg været i Midtjylland og Købe en ung midtbanespiller ved navn Mads Pedersen. Mens jeg mistede min reserve keeper Aerts, besluttede jeg ikke at købe en ny, da jeg var lykkens pomfulius og fik en ung keeper fra egne rækker op i vinters.



Mine trænere er enige om at han kan blive en nøglespiller og at han kan blive en af de bedste på positionen i ligaen (4 stjerner).
Jeg er egentlig ikke på udkig efter flere nye spillere, men skulle der dukke en billig spiller op som vil styrke vil jeg klart slå til. Har pt. ikke fået mine CHL millioner endnu, men til trods for det er der kun et minus på 10 millioner på bundlinjen. I min tid i klubben var der sidste år 34 millioner i plus og 24.8 indtil videre i år. Smiley Hvilket gør det træls at jeg ikke fik mere end 4 millioner til rådighed (uden noget lønbudget), hvilket har betyder de 2 nye spillere er hentet over 2½ og 3 år. Græder
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #32: 22 Okt 2012, 19:56 »

Så er jeg også startet op, med klubben hvis økonomi ikke lige frem hænger sammen.
Jeg har fuldført en halv sæson indtil videre, og Superligaen bliver domineret af FCK. Ligger pt. nummer 3 med 31 point efter 20 kampe, hvor 2. pladsen som er besat af Horsens som også har 31 point. FCK dominerer med 43 point.

Er i semi-finalen i pokalen, hvor jeg overraskende slog FCK 4-1 i kvartfinalen. Jeg går efter pokalen, så jeg kan sikre mig det europæiske spil, så bestyrelsen ikke går i kødet på mig.

På transfermarkedet, er der ikke sket det store. Jeg har opsagt Bernburgs kontrakt, og har udlejet Joensen og Durmisi. Quincy og Mackienok gør det virkelig godt i angrebet, og ligger bolde op til hinanden i næsten hver kamp.

Det bliver et spændende forår, hvor hele Superligaen er tæt samlet, undtagen FCK, og der skal kæmpes for at ende i Top 3.

Taktikken jeg spiller med er pt. er en 4-2-2-2 hvor med offensive kanter.

Edit:

På sidste dagen af vinter transferen, fik jeg hentet en keeper, som virker lovende som erstatning til Tørnes. Niklas Jakusch som er 23 år, og ikke kræver det store i løn. 9,5k om ugen. Desuden hentede jeg en sand legende som lidt et sats, og lidt for sjov. Men Michel Salgado er nu på kontrakt for Brøndby, og med 35k om ugen (lidt dyrt), håber jeg han kan komme med noget erfaring på både banen, men også til træning. Og med sine 37 år, så har jeg kun signet med ham i en sæson. Krydser fingre!  Grin
« Seneste Redigering: 22 Okt 2012, 20:05 af Myretuen » Logged

Thomas K
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #33: 22 Okt 2012, 20:12 »

Jeg kan anbefale at sælge Goodson! Jeg fik 11 mio. kroner for ved et salg til et hold fra Qatar. Han er ikke bedre end de øvrige midterforsvarere, så det frigør lidt penge.
Min opstilling jeg kører er 4-3-3 med en defensiv midtbane, to centrale midt, og to offensive fløje.

Ser således ud:

Johan Dahlin

Paul Stalteri, Stenderup, Albrechtsen, Jorge Ribeiro

Franck Semou
Mike, Thyge(Stryger)

Rommedahl, Royston Drenthe/Antipas

Isaac Boakye.

Kan varmt anbefale Drenthe jeg hentede gratis og kun skal have 100.000 om måneden. Han er lynhurtig, og en god mand til kanten. Isaac Boakye har jeg også hentet gratis, og han har i sine første tre kampe garnet fem gange.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #34: 23 Okt 2012, 03:03 »

Mit 2013 sommer transfer vindue forløb stille og roligt, som nævnt fik jeg Kim André Madsen og Mads Pedersen hentet ind, på sidste dagen fik jeg mulighed for at hente en solid højreback, med premier league erfaring, omend det kun drejer sig om 15 kampe Opstemt - det drejer sig om den 24 årige Eric Lichaj, som er en solid back, fornuftig speed, arbejdsom og så bringer han et godt indkast med sig. Desværre var han lidt grådig i situationen, og med konkurrence fra Rosenborg, OB og Vitesse funny følte jeg mig nødt til at gå med til hans krav for at få en mere habil back end Moloney. Derudover har jeg rykket Andrew Hjulsager op på A holdet, for at skabe lidt bredde i pokalturneringen.

Jeg har en normal superliga filosofi der hedder skaf 23 point for hver 11. kamp. Det er generelt nok til at vinde ligaen, og det var også den pointhøst Brøndby havde for nogle år tilbage da Henrik Jensen kom ind som nødløsning i foråret - inden han ødelagde det for sig selv igen.

I champions league har jeg fået en hård gruppe, Stuttgart, Manchester City og Inter. Vi spillede i første kamp 2-1 ude, hæderligt nederlag mod Inter, mest imponerende var det at det var med et hold hvor KUN mike jensen (målscoren) var med fra den normale 1. holds opstilling, da kampen blev spillet kun 3 dage efter en svær kamp mod OB, og 4 dage før et derby i Parken (begge disse blev vundet, 2-0 og 4-1).

Efter de første 11 kampe ser det nu således ud: Vi ligger nummer et med 27 point, 7 point foran FCK, 8 point foran OB, Horsens og Aab, mens Randers, FCM og FCN udgør en trist midte med kun 13-15 point, og bunden er lige nu opdelt i to par, Silkeborg og SønderJyske på 9 point, med Lyngby og Skive Cool på 8. Efter 4 mål i parken, ligger Antipas klart i fronten af topscorer listen, med 14 mål efter 11 kampe, Mike Jensen som assistkongen.

Der er godt 45 millioner i plus på kontoen efter vi modtog vores 69 millioner for CHL gruppespillet. Jeg er dog stadig ikke tilfreds med ikke at have en klink at købe for, men hvis jeg holder pladsen får jeg vel de 2 gange 37.950.000 millioner som der er i præmie penge samt yderligere 60-70 millioner for CHL bold næste sæson, så bør jeg vel få en 10 millioner til rådighed om et år eller 2? ticked off Græder
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #35: 23 Okt 2012, 13:20 »

Belthazor..

det lyder sgu fornuftigt! Vild at det går så godt i dit save Opstemt
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #36: 23 Okt 2012, 22:44 »

Drenge.. Kan Daniel Christensen fra Sønderjyske bruges som reserve for Kasper Kusk eller skal jeg købe ham som førstevalg i stedet for Kusk? Han koster 2,5 mio. og 20k i ugen. Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #37: 24 Okt 2012, 02:39 »

16. Spillerunde blev lidt keglet, jeg havde lige taget en lur og sad og kogte lidt... Så sidder man og spiller mod SønderjyskE og tænker, det var dog satans som vi brænder, kigger så på mine spillere for at se om Antipas eller Mike har en offdag, og så sker det frygtelige - jeg opdager at jeg har glemt at sætte A holdet på efter en ligegyldig kamp mod Stuttgart i CHL (havde ikke råd til spillere for breddens skyld, så jeg valgte at stille med talenter/reserver i CHL og "falde ud" af den turnering). Så er det altså op af bakke, men Muhamed Keita scorede i 1. halvleg til 1-0 og lidt senere får SønderjyskE et mål annulleret, i halvlegen sætter jeg Mike Jensen og Jens stryger Larsen ind på midtbanen for at afløse mine nok svageste reserver, Andrew Hjulsager og Mads Pedersen (tidligere FCM). 15 min senere er vi foran 2-0 efter Mike Jensen tog en solo tur, blev nedlagt i feltet og satte bolden i nettet på straffespark - han er virkelig kommet i omdrejninger! med 20 minutter tilbage og en 2-0 føring, satte jeg Stenderup på banen i stedet for min højreback, og lod Dumic slutte kampen på højreback.

Puha der er spillere der lige nu fortjener at starte inde næste kamp.. Troede lige det her skulle have givet FCK chancen for at hente på det 9 points forspring jeg har i ligaen, men heldigvis nej!

Begynder virkelig at overveje at udtage en patent på min taktik, og sælge licens til den et par millioner til Ole Bjur ,med kravet om at jeg får lov at sidde på bænken fremover, ude i den "rigtige" verden Hævet Øjenbryn!

Mit CHL eventyr gik som forventet, en 4. plads, ikke underligt når jeg lagde ud med at køre en stil der hed at talenterne tog den turnering fordi jeg ikke havde bredden til at tage både den, pokalen og ligaen, og ligaen giver flest penge i det lange løb (2x næsten 40 mil og omkring 70 for CHL gruppespillet sæsonen efter).
De er dog blevet hærdet, og Sneijder, Llorente, Cambiasso og drengene blev sendt hjem fra Brøndby Stadion i den anden sidste kamp med en opvisning i effektivt kantspil, Akpoveta, Durmisi og Jannik Hansen gjorde det fortræffeligt, men Norouzi og Moloney som gik til baglinjen og smed bolden ind til de 3, det var magisk at se på!!! en flot 2-1 sejr, de fik deres mål i overtiden da de spillede med Milito, Llorente og Sneijder på toppen det sidste kvarters tid, hvis stuttgart havde udnyttet det mod City, kunne dette have kostet inter deres plads i gruppen, men med uafgjort i Tyskland, klarede alle frisag og beholdt deres pladser. Cool Håber disse talenter, en trup hvor alderspræsidenten er 24, men de fleste er 18-21, kan klare at vinde pokalen, det står og falder nok på den 16 årige målmand:D

Sæsons sidste CHL kamp, gik til mit førstehold. Det var den sidste kamp i efteråret, og ovenpå en lidt skuffende 1-1 mod FCK, valgte jeg at bruge mine bedste spillere, for at se hvor langt efter et hold som City de nu engang er... en lussing på 5-1, men kampen blev så også spillet 3 dage efter den sidste superliga kamp.

På vej mod transfer vinduet har jeg fået lokket lidt penge (3 millioner) ud af bestyrelsen, med interesse for både Antipas og Thygesen udefra, og min egen interesse i flere Barcelona B spillere, Rafinha, Javi Espinosa og David Lombán, kan der være mulighed for jeg endelig får lidt fornyelse, selvom vi ligger komfortabelt på 49 point, 12 point foran FCK. Håber inderligt at der er et par af de ældre spillere som ryger for en god mønt, således jeg kan hente nogle unge folk ind, men jeg sælger ikke fra uden at jeg får nok til at købe afløseren.

Edit: Den 15. December var der en aftale på plads med Rafinha, 1,9 millioner, samt 400k til ham og agenten hver og en månedsløn på 30k foruden lidt småbeløb som 5k for landskampe/mål og 250k for årets hold.

Thygesen ryger til Numancia for 9 millioner - bestyrelsen accepterede buddet, selvom jeg havde foretrukket at få 12 for ham.

Edit 2: 5. Januar kom forløsningen, eller hvert fald en smule af den. Sad i går med et budget på 3 millioner efter salget af Thygesen, og 70k fri til løn, nu har jeg fået ændrede forventninger, til 20 millioner at købe for, og 180k fri til lønninger Cool nørj hvor de kribler i fingrene de mønter, skal man brænde dem af? skal man spare? skal man vente på den rette spiller? Skal det være afløseren for Antipas, i form af et talent? Skal årets 2. målmand i Danmark erstattes?

Edit 3: Romário hentet til 6 millioner, det betyder desværre dog at vi skal have solgt Lichaj fra, og da der pt. ikke er interesse for ham, kommer der til at være lidt mange backs i truppen frem mod sommeren. Durmisi er muligvis også på vej væk, da jeg ikke får brugt ham nok, det betyder i bund og grund at han har fejlet mig i sin udvikling imod den venstre kant jeg ville have brugt ham på, måske en sæsons udlejning kan fikse problemet. Som enhver anden dansker som sidder med et lille hold, men store drømme nok ville, har jeg også flirtet en del med Nicklas Bendtner, men han ville simpelthen ikke forhandle med mig, og valgte den 21. Januar at skrive under med Leverkusen.

Okay, havde sagt ikke flere transfers.. men en hvis agent kiggede forbi mit kontor, David Lavín, agenten for blandt andre Frederik Holst, Yohan Mollo, Diego Costa og altså min nye spiller, som kostede 12 millioner i frikøbsklausul - alder og ungdoms kontrakt forhold vil jeg gå ud fra var grunden? pointen er, at jeg nu sidder med endnu en venstreback i folden funny Durmisi er smidt på B holdet, klar til at smutte så snart nogen vil tage ham, Boenisch kommer nok til at spille bænkevarmer og skiftevis venstre og højreback fra nu af, mens jeg vil give den nye 18 årige back noget spilletid, selvom Boenisch pt. er den bedste back Thumbs Up Álex Grímaldo ser ud til at blive en stor back i Brøndby IF!.. kan ske jeg skulle til at kigge på danske spillere Smiley
« Seneste Redigering: 24 Okt 2012, 06:10 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #38: 24 Okt 2012, 14:33 »

Sidder og har læst denne tråd og vil hører om i ikke vil smide ss'ere af jeres hold og kommende stjerne ?
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #39: 26 Okt 2012, 10:20 »

Kan klart anbefale jer at tage et kig på unge Jacob Dehn i Randers FC, han virker som en ret lovende central forsvar. Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #40: 26 Okt 2012, 18:22 »

Jeg kom også i gang med FM13 og selvfølgelig er det hjerteklubben BIF der skal tages fat om.

Der blev godt gang i svingdøren som i kan se her, nogle med mere success end andre. Men som i kan se har jeg ladet mig lidt inspirere af folk herinde.

Noget der dog har irriteret mig er at jeg ikke har nok spejderrækkevidde, så kan ikke spejde Afrikanske spillere f.eks.

Har spillet 4-5-1, hvilket jeg næsten har gjort i alle mine seneste BIF saves og den har fungeret rigtig godt. Jannik Hansen er virkelig god backup for Romme. Indtil videre har Romme, Antipas og Stryger været stjernerne.


Fører ligaen med 21 point for 10 kampe, 1 point til FCN og 4 point til FCK på 3.

også håber jeg på at kunne lande Boenisch her snart, desværre Panathinaikos også interesseret..

btw. virkelig fed funktion der er blevet lavet på sidste transferdag! Smiley

EDIT: efter en 0-2 sejr over AGF, fører jeg nu med 7 point ned til FCK og stadig 1 til FCN.

har bemærket at mange mener det er en god idé at sælge goodson, jeg er uenig. Har selv solgt Stenderup og pt. ligger Goodson (delt) nummer et på Gennemsnitsbedømmel se i ligaen (1mål).


« Seneste Redigering: 26 Okt 2012, 19:26 af imlegendary » Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #41: 26 Okt 2012, 20:19 »

Jeg kom også i gang med FM13 og selvfølgelig er det hjerteklubben BIF der skal tages fat om.

Der blev godt gang i svingdøren som i kan se her, nogle med mere success end andre. Men som i kan se har jeg ladet mig lidt inspirere af folk herinde.

Noget der dog har irriteret mig er at jeg ikke har nok spejderrækkevidde, så kan ikke spejde Afrikanske spillere f.eks.

Har spillet 4-5-1, hvilket jeg næsten har gjort i alle mine seneste BIF saves og den har fungeret rigtig godt. Jannik Hansen er virkelig god backup for Romme. Indtil videre har Romme, Antipas og Stryger været stjernerne.


Fører ligaen med 21 point for 10 kampe, 1 point til FCN og 4 point til FCK på 3.

også håber jeg på at kunne lande Boenisch her snart, desværre Panathinaikos også interesseret..

btw. virkelig fed funktion der er blevet lavet på sidste transferdag! Smiley

EDIT: efter en 0-2 sejr over AGF, fører jeg nu med 7 point ned til FCK og stadig 1 til FCN.

har bemærket at mange mener det er en god idé at sælge goodson, jeg er uenig. Har selv solgt Stenderup og pt. ligger Goodson (delt) nummer et på Gennemsnitsbedømmel se i ligaen (1mål).




1,5 million for Makienok?  Huh
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #42: 26 Okt 2012, 21:25 »

1,5 million for Makienok?  Huh
Haha, ja det er latterlig lidt, men ingen bød så tilbød for færre og færre penge, det var så først da den ramte 1.5 at der var en klub der bød.

Det er nu bedre end en bænkplads, og har tilmed aldrig fået en target man til at fungerer i FM :/
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #43: 26 Okt 2012, 21:42 »

Haha, ja det er latterlig lidt, men ingen bød så tilbød for færre og færre penge, det var så først da den ramte 1.5 at der var en klub der bød.

Det er nu bedre end en bænkplads, og har tilmed aldrig fået en target man til at fungerer i FM :/

Du skulle have tilbudt ham, da du oprettede karrieren. Jeg fik ham solgt for 9,5. Wink
Logged

brøndby zupras
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #44: 26 Okt 2012, 22:44 »

Magter squ helt ærligt ikke at skrive så meget, så her får i min første sæson i billeder :-)

Transfers:


Primære start-11'er:


Ligeoversigt:


Mit kommende talent fra klubben:


De kommende stjerner


Økonomien:


Skriv hvis i vil have SS af noget :-)
Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010