home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 911 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1734 1735 [1736] 1737 1738 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4056293 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26025: 08 Jul 2009, 12:57 »

Er Boilesen ikke godt på vej til en af de store klubber sydpå? Synes at have læst noget om Juventus og den slags.

Anyways, så må jeg da sige, at det bliver spændende at se hvad BIF kan udrette i den kommende sæson og om Holmén bliver solgt. Det virker jo ikke ligefrem til at optimismen bobler blandt klubbens fans, så Kent Nielsen har en del at bevise kan man sige Smiley

Hvem så I hellere som træner?
Logged

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26026: 08 Jul 2009, 13:12 »

Jeg kunne godt se Erik Rasmussen i Brøndby , men desværre er det nok umuligt Skuffet

jeg syntes at hans spille stil vil passe perfekt i Brøndby , bare se hvad han gjorde med Fcm dengang , de spillede rigtig godt offensivt , scorede mange mål , blandt andet mod os (5-0) kampen , var virkelig imponereret over deres fodbold dengang Wink
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26027: 08 Jul 2009, 13:17 »

Jeg har sagt til mig selv at jeg personligt vil give Kent Nielsen en chance til vinterpausen for at se om det bliver bedre.. ellers er det en god tid at skifte træneren på da der er 3 måneders vinterpause..
Men jeg så gerne man kiggede udenfor DK's grænser og hentede en profilerede træner.. Kunne godt se en Erik Hamrén .. eller måske lave en "barcelona" og ansætte en tidligere profil, måske en Ebbe Sand som Cheftræner & Per Nielsen som ass. træner..

Men det er jo bare ønske tænkning.. hehe. Kent bliver sq nok ikke fyret..
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26028: 08 Jul 2009, 14:06 »

Er Boilesen ikke godt på vej til en af de store klubber sydpå? Synes at have læst noget om Juventus og den slags.

Formodentlig. Han har dog ikke afvist at blive, men det kræver at BIF matcher et evt. udenlandsk tilbud, og herudover skal man nok også kunne tilbyde ham lidt SAS-ligaspilletid. Spørgsmålet er så om han har niveauet og BIF har pladsen til at lade ham få spilletid. Han har kontraktudløb til nytår, så han står umiddelbart i en gunstig position.

Anyways, så må jeg da sige, at det bliver spændende at se hvad BIF kan udrette i den kommende sæson og om Holmén bliver solgt. Det virker jo ikke ligefrem til at optimismen bobler blandt klubbens fans, så Kent Nielsen har en del at bevise kan man sige Smiley

Hvem så I hellere som træner?

Jeg har stadig fidus til Kent Nielsen. Afslutningen på sidste sæson skar i mange fans øjne, men umiddelbart er det lige en tand for utålmodigt at kræve ham fyret allerede. Uheldigvis har vi et svært startprogram, hvilket sagtens kan give endnu mere modvind til Kent. Jeg tror og håber dog på, at vi vil se holdet løfte sig stille og roligt rent spillemæssigt i løbet af efteråret. Jeg anser foråret for en tilvænningsfase, hvor spillerne skulle vænne sig til Kents filosofi og Kent samtidig gjorde nogle erfaringer, der forhåbentlig får ham til at revidere sit koncept, så det passer til et Brøndby-hold fremfor et Horsens-hold. Jeg er optimist.
« Seneste Redigering: 08 Jul 2009, 14:11 af -Johnson- » Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26029: 08 Jul 2009, 14:07 »

Er Boilesen ikke godt på vej til en af de store klubber sydpå? Synes at have læst noget om Juventus og den slags.

Anyways, så må jeg da sige, at det bliver spændende at se hvad BIF kan udrette i den kommende sæson og om Holmén bliver solgt. Det virker jo ikke ligefrem til at optimismen bobler blandt klubbens fans, så Kent Nielsen har en del at bevise kan man sige Smiley

Hvem så I hellere som træner?

Jeg gruer for den nye sæson..

Uden et eneste indkøb vil jeg på forhånd gerne garantere at vi ikke engang kommer til at se skyggen af guld.. Vores hold er simpelthen blevet den komplette katastrofe efter Kent er kommet til, og han har formået at pille det positive der var ved vores spillere, væk..

Det største fejlkøb ever som træner i Brøndby.. Selv møllen var imo en LANGT bedre træner med visioner, ideer, og kompetencer.. At han så kommer til i den værste periodei Brøndby IF's historie er SÅ surt, for imo kunne han være blevet den bedste træner ever, når han havde lært ligaen at kende..

Men lad mig lige kort ridse vores startopstilling op som jeg tror den bliver..

Stephan
Randrup-Max-Jon-TR
M.n-Gisla-MKD-JanK
Farnerud-Jallow

Og jeg spørger bare kort.. Hvordan skal vi score med den opstilling.. M.n og jan K er på ingen måde driblere og kan ikke sætte folk af= intet kantspil..

Gisla tænker altid defensivt, og farnerud spille for sig selv, og trækker ned i banen som ekstra midt.. Jallow er hermed isoleret på toppen, og MKD er blevet gjort til en boldflytter...

Ergo spiller vi en defensiv 4-5-1..

Jeg kan kort og godt sige det sådan : Alle trænere i superligaen ville pt være at foretrække frem for Kent Nielsen!

Manden er en stor skandale, og alt hva han har bragt til klubben er ulykke, tonser fodbold uden omtanke, og INGEN succes selvom alt lå på et sølvfad..

Tænk at man kan være så indkompetent Grin

Håber dog jeg kommer til at æde mine ord, men tør næsten garantere at det ikke sker Forlegen
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26030: 08 Jul 2009, 16:53 »

Uenig! Det skal bruges til at få pudset taktik, spil og form af inden sæsonstarten. Trænerne er jo nødt til at have fundet den rette taktik, og ved at spille træningskampe kan de se, om den virker... Det ser ved første øjekast ikke sådan ud, men jeg håber, at det kommer, når sæsonen går igang. Thumbs Up

Lige præcis, min pointe var dog, at resultaterne af træningskampene er ubrugelige.

Hvad din opstilling angår, tror jeg, du kan skyde en hvid pil efter denne. Dunken og Farnerud kommer med garanti til at spille helt i front, og Jan K. ryger ud på fløjen. Er vi heldige, ender vi i top 5.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26031: 08 Jul 2009, 17:04 »

- Bla bla, giv Kent Nielsen tid, rom blev ikke bygget på en dag. Bla, bla.
- Nej, Rom blev ikke bygget på én dag, men hvis man konsekvent havde ansat rengøringskoner som arkitekter, var den aldrig blevet bygget. [Citat Hannibal]"

Taget fra den gode quite på sso, og må siges at være sandt..

Ting tager tid at bygge op, men er de folk der skal opbygge det ikke kompetente nok bliver det aldrig bygget.. Netop derfor bliver Kent aldrig en succes i Brøndby uanset hvor lang tid han får Peace

Desværre, men han må hjertens gerne modbevise mig!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26032: 08 Jul 2009, 17:09 »

Er Boilesen ikke godt på vej til en af de store klubber sydpå? Synes at have læst noget om Juventus og den slags.


Jeg kender nogle, der er barndomsvenner med ham. De siger, at han tænker meget på at fuldende sin ungdomsuddannelse, der er færdig om to år. Det kunne tale for, at han blev i klubben.
Logged

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26033: 09 Jul 2009, 15:44 »

Nu hvor Åb har skrevet kontrakt med Daniel Fredheim Holm, mon så ikke Bernburg kan skifte til os Peace...

Er ved at blive sindssyg af at man ikke høre noget, og når man endelig høre noget er det at dunken ikke vil flytte fordi han føler vi satser på ham. crazy
For helved da KN så fat dog at duncan ikke kan bruges! ticked off

Hvis vi købte Bernburg tror jeg KN han ville få sig lidt af en åbenbaring ved at se en angriber, der (måske/højst sandsynligt) kan tæmme bolden Grin.

Jeg er virkelig ved at få lange løg af at høre på KN, når han siger at vores trup er stærkere end sidste år. Hør nu her, vi har hentet Nilsson som jeg er fint tilfreds med, en reserve (JF) og en udviklingsspiller (PJ)... Nu ke :-\nder jeg ikke så meget til Jatta, men medmindre han kan gå direkte ind og erstatte Gislason så mangler der altså noget...

SÅ SE AT FÅ FINGEREN UD KN/AB!!!
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26034: 09 Jul 2009, 16:08 »

Jeg er helt enig med dig! Det er da helt utroligt at KN/AB ikke snart kommer igang! Duncan skal bare væk, og Bernburg skal ind! Ilsø så jeg også meget gerne komme. samt en erstatning til Gisla! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26035: 09 Jul 2009, 16:10 »

Nu hvor Åb har skrevet kontrakt med Daniel Fredheim Holm, mon så ikke Bernburg kan skifte til os Peace...

Er ved at blive sindssyg af at man ikke høre noget, og når man endelig høre noget er det at dunken ikke vil flytte fordi han føler vi satser på ham. crazy
For helved da KN så fat dog at duncan ikke kan bruges! ticked off

Hvis vi købte Bernburg tror jeg KN han ville få sig lidt af en åbenbaring ved at se en angriber, der (måske/højst sandsynligt) kan tæmme bolden Grin.

Jeg er virkelig ved at få lange løg af at høre på KN, når han siger at vores trup er stærkere end sidste år. Hør nu her, vi har hentet Nilsson som jeg er fint tilfreds med, en reserve (JF) og en udviklingsspiller (PJ)... Nu ke :-\nder jeg ikke så meget til Jatta, men medmindre han kan gå direkte ind og erstatte Gislason så mangler der altså noget...

SÅ SE AT FÅ FINGEREN UD KN/AB!!!
du har så meget ret mine løg hænger sku osse han må sku lige tag og få fingeren ud af gaskammeret
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26036: 09 Jul 2009, 16:21 »

Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26037: 09 Jul 2009, 16:50 »

Nu hvor Åb har skrevet kontrakt med Daniel Fredheim Holm, mon så ikke Bernburg kan skifte til os Peace...

Er ved at blive sindssyg af at man ikke høre noget, og når man endelig høre noget er det at dunken ikke vil flytte fordi han føler vi satser på ham. crazy
For helved da KN så fat dog at duncan ikke kan bruges! ticked off

Hvis vi købte Bernburg tror jeg KN han ville få sig lidt af en åbenbaring ved at se en angriber, der (måske/højst sandsynligt) kan tæmme bolden Grin.

Jeg er virkelig ved at få lange løg af at høre på KN, når han siger at vores trup er stærkere end sidste år. Hør nu her, vi har hentet Nilsson som jeg er fint tilfreds med, en reserve (JF) og en udviklingsspiller (PJ)... Nu ke :-\nder jeg ikke så meget til Jatta, men medmindre han kan gå direkte ind og erstatte Gislason så mangler der altså noget...

SÅ SE AT FÅ FINGEREN UD KN/AB!!!

Er du dobbeltbruger med verdenskrig? crazy Rullende Øjne
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26038: 09 Jul 2009, 17:12 »

Hahah - jeg troede faktisk HELT seriøst at det var verdenskrig, da jeg læste indlægget første gang Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26039: 09 Jul 2009, 18:57 »

http://onside.dk/node/36623

Kunne virkelig være klasse, hvis vi hentede ham til fløjen. Så kunne man sende Dunken retur til Århus. Peace
Nilsson - Holmén - Krohn-Delhi - Poulsen.


Hvad Bernburg angår, så burde han være noget nemmere at hente, med åbs sign af Fredheim Holm.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 1734 1735 [1736] 1737 1738 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010