home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 938 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1733 1734 [1735] 1736 1737 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4056301 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26010: 07 Jul 2009, 21:02 »

Nej det har jeg gjort nok... Og jeg er komplet ligeglad... Hvad fanden ligner den startopstilling..

PETER MADSEN Huh.. Nu må kent fandme snart komme ind i kampen og fatte at Madsen er OVER the hill.. Hvor vil han have vores mål skal komme fra.. Ingen af vores kanter er 5 potter pis værd, vi spiller med to defensive midbanespillere og madsen der render og dribler på egen banehalvdel.. Så stiller vi med jallow som eneste mand og lur mig om han ikke har været totalt isoleret deroppe..

TYND tynd startopstilling, og selv undskyldningen om at afprøve noget giver jeg intet for.. For den taktik er dømt til at gå galt rent offensivt..

Ligesom Kent Nielsen er dømt til at være en fiasko i Brøndby! Thumbs Up

« Seneste Redigering: 07 Jul 2009, 21:04 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Bimmand
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26011: 07 Jul 2009, 21:08 »

Er virkelig træt af at vi ikke vinde en træningskamp,vi havde held med 2 selvmål mod fcn og så taber vi til Kamper.

Nu må KN snart høste op med nogle transfers eller han skulle fyres og så skal ML tilbage
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26012: 07 Jul 2009, 21:09 »

Og btw.. Det er ikke "bare" en træningskamp.. Det er kampe hvor man skal afprøve de metoder træneren vil bruge i sæsonen..

Intet af det Kent vil bruge virker.. Det siger alt!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26013: 07 Jul 2009, 21:10 »

Hvem ville du ellers bruge, Duncan og Farnerud sad ude med skader, så skulle den hedde Agger - Jallow. Vi manglende desuden en masse vigtige mand; Max, Krohn-Delhi m.fl.

VK: Har du set kampen, siden du kan sige, at intet vil virke, eller bedømmer du udfra resultatet?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26014: 07 Jul 2009, 21:15 »

45 Første halvleg slut. En god kamp midt på banen, men også to forsvar, der står rigtig godt og ikke tillader modstanderen det store.

44 Blandt halvlegens bedste er Mikael Nilsson, der gør stort set alt rigtigt, Anders Randrup, der er med i meget, samt Jon Jönsson, der får lukket af foran kassen og også har overskud til mange fremløb.

43 En relativt begivenhedsløs første halvleg er ved at tikke ud. Tilskuerne hygger sig åbenlyst, men vi kunne nu godt have brugt et par afslutninger eller fem mere. Tempoet skal lidt op efter pausen.

36 Der spilles meget fodbold langs jorden og gæsterne forsøger med hurtige kombinationer, der også lykkes - ca frem til modstanderfeltet. Brøndby vil åbenlyst gerne spille fodbold, men der er for mange fejl på den sidste tredjedel af banen indtil videre.

35 Brøndby har initiativet på bolden, men får ikke rigtigt afsluttet angrebene.

29 Bielefeld har igen en afslutning, men Brøndbys forsvar lader dem slet ikke komme tæt nok på, at det kan blive farligt. Holdene har haft bolden stort set lige meget den første halve time, men ikke fået noget farligt ud af det.

26 Det skal så siges, at det ikke hjælper meget på spillet, at dommeren ikke kun er meget synlig i sit knald-orange outfit - han gør også alt for at folk ved han har en fløjte med. Til tider virker det som om han trækker vejret gennem den.

25 Kampen er stadig præget af stillingskrig midt på banen, hvor der bliver gået godt til den. De to forsvar tillader dog ikke modstanderen noget, og det er småt med afslutninger. Indtil videre.

23 Mikael Nilsson er startet rigtig godt. Han lukker af og er med i en hel del frem ad banen. Anders Randrup gør det også godt på midtbanen, hvor han er med i det meste.

15 Kampen er startet meget lige med en del spil midt på banen. Begge hold vil frem.

11 Bielefeld er kommet i gang, og har haft to afslutninger, dog begge over mål.

06 Bielefeld får kampens første hjørne, men afslutningen på hovedstød går noget over mål.

04 Brøndbys defensiv er startet kampen godt og står tæt på modstanderen. Det har givet nogle tidlige bolderobringer højt på banen. Bielefeld har dog netop afsluttet godt fra distancen. Dagens anfører tog sig af afslutningen.

03 Brøndby IF indleder med første afslutning, der dog går noget forbi mål. Fin start på kampen.

01 Anders Randrup starter på midtbanen, som bl.a. han har gjort det på U21-landsholdet.

01 Stephan Andersen starter med anførerbindet, Bielefeld starter med bolden.

Hvor ser du en stor chance, et gennemspillet angreb, el fra os?.. Og jeg er HAMRENDE ligeglad med om vi lukker af bagud for det er umuligt ikke at gøre med den opstilling! Grin crazy

Og ja jeg mener vi sku stille med Jallow-Agger.. Madsen har INGEN berettigelse på det hold, og burde imo smides på andetholdet.. Hans tid er ovre, og at Kent bliver  ved med at give ham chancen er dybt beklageligt..

På midten sku vi så have stillet med Randrup/jatta-Mike jensen.. Sådan at vi ikke bare har to defensive, men også en der tør og kan noget på egen hånd.. Der er heller intet perspektiv i gislason.. Hvorfor starter han så inde?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26015: 07 Jul 2009, 21:16 »

Bedømt ud fra kommentarerne på b.com, så lød det da ikke som om spillet var specielt overbevisende.

Edit: Den fik VK så også slået fast.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26016: 07 Jul 2009, 21:23 »

Vil ligge ud med at give dig ret, angående angrebet.

"36 Der spilles meget fodbold langs jorden og gæsterne forsøger med hurtige kombinationer, der også lykkes - ca frem til modstanderfeltet. Brøndby vil åbenlyst gerne spille fodbold, men der er for mange fejl på den sidste tredjedel af banen indtil videre.

35 Brøndby har initiativet på bolden, men får ikke rigtigt afsluttet angrebene."

Mon ikke at fraværet af Krohn-Delhi, Farnerud og nogen af de andre der sad over, ville have forhindret det, så man kom frem til nogen kvaliferecede afslutninger. Det kunne jeg godt forestille mig.

Til gengæld forstår jeg ikke, at du vil lade Fisse Mike starte ind, da han tilsyneladende ingen fremtid har i klubben. Så hellere bruge dem, der har det.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26017: 07 Jul 2009, 21:38 »

Vil ligge ud med at give dig ret, angående angrebet.

"36 Der spilles meget fodbold langs jorden og gæsterne forsøger med hurtige kombinationer, der også lykkes - ca frem til modstanderfeltet. Brøndby vil åbenlyst gerne spille fodbold, men der er for mange fejl på den sidste tredjedel af banen indtil videre.

35 Brøndby har initiativet på bolden, men får ikke rigtigt afsluttet angrebene."

Mon ikke at fraværet af Krohn-Delhi, Farnerud og nogen af de andre der sad over, ville have forhindret det, så man kom frem til nogen kvaliferecede afslutninger. Det kunne jeg godt forestille mig.

Til gengæld forstår jeg ikke, at du vil lade Fisse Mike starte ind, da han tilsyneladende ingen fremtid har i klubben. Så hellere bruge dem, der har det.

Gjorde de en forskel på FCN.. Nej der blev vi enda presset helt ned og scorede på to kæmpe foræringer, og ganske vidst et pænt mål men det er da hvad man kan forlange..

At Mike Jensen ingen fremtid har forstår jeg ikke.. Folk lader sig stadig blinde af hans forår i 08 hvor han var pivelendig.. Men efter sit lejeophold, virker han som en bedre spiller.. Var meget begejstret for ham da han kom ind i mod AaB ude i pokalen.. Han spillede noget nær det bedste jeg har set ham i Brøndby trøjen..

At han ikke får flere chancer på bekostning af Jan K som er uduelig og ubrugelig, samt gisla fatter jeg ikke..

Men igen.. det kendetegner kent.. De rutinerede spiller uanset hvad, og de to ejer simpelthen ingen fodboldmæssig hjerne og tonser bare afsted, uden mål.. Mike Jensen er er en langt mere velovervejet spiller.. Alligevel foretrækkes han ikke..

Det siger ALT om i hvilken retning vi bevæger os!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26018: 07 Jul 2009, 21:49 »

Har kun set resultatet af Nordsjælland kampen, hvorfor jeg ikke vil udtale mig om denne. Kan heller ikke se hvad den har dagens kamp at gøre. Rullende Øjne

Fisse Mike er reserve pt., en rolle han ikke ønsker, hvorfor han senest ryger til vinter, da hans kontrakt udløber der. Jeg så ham gerne acceptere en rolle som reserve på kort sigt, men eftersom han vil spille fast hver gang, må det blive i en anden klub. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26019: 07 Jul 2009, 21:56 »

Har kun set resultatet af Nordsjælland kampen, hvorfor jeg ikke vil udtale mig om denne. Kan heller ikke se hvad den har dagens kamp at gøre. Rullende Øjne

Fisse Mike er reserve pt., en rolle han ikke ønsker, hvorfor han senest ryger til vinter, da hans kontrakt udløber der. Jeg så ham gerne acceptere en rolle som reserve på kort sigt, men eftersom han vil spille fast hver gang, må det blive i en anden klub. Smiley


Mon ikke at fraværet af Krohn-Delhi, Farnerud og nogen af de andre der sad over, ville have forhindret det, så man kom frem til nogen kvaliferecede afslutninger. Det kunne jeg godt forestille mig.


Det har det med fcn kampen at gøre!

Du siger at disse spillere nok havde betydet en forbedret kamp.. Det var ik tilfældet mod fcn, som jeg ladet mig fortælle var klart det bedste hold og burde have vundet kampen!

Jep det ved jeg skam godt, det jeg siger er bare at det er trist at tonser spillere der ik præsterer en fløjtende fis, og ikke bidrager med noget som helst, bliver foretrukket frem for en yngre spiller der helt åbenlyst har en langt større fodboldhjerne..

Jeg vil uden tvivl sige at Mike kan tilføje vores spil MINDST lige så meget som disse to tonsere, hvis bedste egenskab på banen er at lave fejl Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26020: 07 Jul 2009, 22:07 »

Så fordi det ikke var tilfældet i én kamp, en ligegyldig træningskamp - ligesom i dag, så ville det have gået på samme måde, hvis de var med?

Mindes det ikke var tilfældet mod Groningen, udfra det jeg har læst og set. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26021: 07 Jul 2009, 22:37 »

Så fordi det ikke var tilfældet i én kamp, en ligegyldig træningskamp - ligesom i dag, så ville det have gået på samme måde, hvis de var med?

Mindes det ikke var tilfældet mod Groningen, udfra det jeg har læst og set. Smiley

Taget i betragtning af at vi møder en bedre modstander så ja det ville det.. Men det er jo gætterier.. Nøjagtigt som du gætter på at det var gået bedre..

Det er jo intet argument crazy

Har vi overhovet vundet en træninskamp endnu  Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26022: 08 Jul 2009, 08:19 »

Korrekt. Men igen, det er blot en træningskamp, der skal bruges til at få kampformen tilbage inden sæsonstart og intet andet, hvorfor jeg er ligeglad om en sådan kamp ender 0-0 eller vi vinder eller taber 10-0.

Og nej, det har vi ikke. Uafgjort mod Nordsjælland og Groningen og nederlag til Bielefeld.

http://www.bold.dk/nyt/Duncan-Jeg-skal-ikke-til-Tyrkiet
Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26023: 08 Jul 2009, 09:45 »

Korrekt. Men igen, det er blot en træningskamp, der skal bruges til at få kampformen tilbage inden sæsonstart og intet andet, hvorfor jeg er ligeglad om en sådan kamp ender 0-0 eller vi vinder eller taber 10-0.

Og nej, det har vi ikke. Uafgjort mod Nordsjælland og Groningen og nederlag til Bielefeld.

http://www.bold.dk/nyt/Duncan-Jeg-skal-ikke-til-Tyrkiet
Skuffet
Uenig! Det skal bruges til at få pudset taktik, spil og form af inden sæsonstarten. Trænerne er jo nødt til at have fundet den rette taktik, og ved at spille træningskampe kan de se, om den virker... Det ser ved første øjekast ikke sådan ud, men jeg håber, at det kommer, når sæsonen går igang. Thumbs Up

http://www.bold.dk/nyt/Zimling-kan-havne-i-Serie-B - ham må AB meget gerne hente (hvis det er muligt), for han er en klassespiller! Ved ikke lige, hvor meget spilletid han har fået, men det lader ikke til, at han har fået så meget på det seneste. Men det er ikke så lang tid siden, han skiftede og spillede, så han bør stadig have klassen i sig Wink Ham i suppen ville imo. være den bedste defensive midt, og så vil jeg for alvor tro på det igen.. Har teknikken, løbepensummet, overblikket, den fysiske styrke. En meget komplet spiller, som uden tvivl er bedre end alle vores andre midtbanespillere, når han rammer topformen..

...

Stephan Andersen
Randrup - Jon - Max - Thomas
Nilsson - Dehli - Holmén - Farnerud
Jallow - NY


Sådan ser jeg gerne startopstillingen. Thumbs Up Farnerud som den mere kreative kant, der kan trække ind i banen og give plads til Thomas R., mens Nilsson og Randrup nok kan få et godt samarbejde igang på højrekanten (ser det ud som om ud fra kommentarerne på Den Hemmelige). MKD og Holmén kan kontrollere midtbanen med Holmén som tonseren og Dehli som vores offensive midt. Hvis han altså genfinder niveauet fra efteråret.. Jallow er klart vores bedste angriber, og hans dybdeløb og evne til konstant at presse modstanderens forsvar er giftigt.. Bernburg ville ære ideel til pladsen ved siden af Jallow - han har ofte vist at han er god til at trække ned i banen, modtage bolden og så sende en stikning af sted til en fri medspiiler, eller selv modtage bolden i boksen/i en stikning.. Thumbs Up
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26024: 08 Jul 2009, 09:54 »

Uenig! Det skal bruges til at få pudset taktik, spil og form af inden sæsonstarten. Trænerne er jo nødt til at have fundet den rette taktik, og ved at spille træningskampe kan de se, om den virker... Det ser ved første øjekast ikke sådan ud, men jeg håber, at det kommer, når sæsonen går igang. Thumbs Up

http://www.bold.dk/nyt/Zimling-kan-havne-i-Serie-B - ham må AB meget gerne hente (hvis det er muligt), for han er en klassespiller! Ved ikke lige, hvor meget spilletid han har fået, men det lader ikke til, at han har fået så meget på det seneste. Men det er ikke så lang tid siden, han skiftede og spillede, så han bør stadig have klassen i sig Wink Ham i suppen ville imo. være den bedste defensive midt, og så vil jeg for alvor tro på det igen.. Har teknikken, løbepensummet, overblikket, den fysiske styrke. En meget komplet spiller, som uden tvivl er bedre end alle vores andre midtbanespillere, når han rammer topformen..

...

Stephan Andersen
Randrup - Jon - Max - Thomas
Nilsson - Dehli - Holmén - Farnerud
Jallow - NY


Sådan ser jeg gerne startopstillingen. Thumbs Up Farnerud som den mere kreative kant, der kan trække ind i banen og give plads til Thomas R., mens Nilsson og Randrup nok kan få et godt samarbejde igang på højrekanten (ser det ud som om ud fra kommentarerne på Den Hemmelige). MKD og Holmén kan kontrollere midtbanen med Holmén som tonseren og Dehli som vores offensive midt. Hvis han altså genfinder niveauet fra efteråret.. Jallow er klart vores bedste angriber, og hans dybdeløb og evne til konstant at presse modstanderens forsvar er giftigt.. Bernburg ville ære ideel til pladsen ved siden af Jallow - han har ofte vist at han er god til at trække ned i banen, modtage bolden og så sende en stikning af sted til en fri medspiiler, eller selv modtage bolden i boksen/i en stikning.. Thumbs Up

Dit bud på en startopstilling ser fornuftig ud og jeg er enig i vi behøver en anden angriber ved siden af Jallow, og om det så bliver Bernburg eller Ilsø.. Det må tiden vise.. Jeg tror dog vi skal forvente at se Boilesen i truppen til 1. holdet snart, da det vil kræve mere spilletid på højt niveau og holde på ham. Han kan jo ende med at blive det nye supersalg for os!! En 60 mill for ham ville nok være passende Smiley
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sider: 1 ... 1733 1734 [1735] 1736 1737 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010