home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1060 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1736 1737 [1738] 1739 1740 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4056317 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26055: 11 Jul 2009, 16:03 »

Ja tak slikkel det er gået op for mig... Skriver det nok fordi jeg sidder ovre på den anden side af jorden og ikke har de kanaler! Skuffet

Undskyld vidste ikke du var det.. sorry ...

har tv2sport ikke ikke streaming på deres hjemmeside ?
Logged

Vi skal alle være her.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26056: 11 Jul 2009, 16:05 »

Har ledt i halvanden time Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26057: 11 Jul 2009, 16:30 »

Har ledt i halvanden time Skuffet

http://www.atdhe.net/

der kan du se kampen Wink
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26058: 11 Jul 2009, 19:10 »

Udfra bold.dk's artikel om PSV kampen, så blev der spillet angrebs fodbold fra begge hold, og Brøndby viste gode takter. Nogle herinde der kan give sit syn på kampen og spillet? Smiley
Logged

19-18!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26059: 11 Jul 2009, 19:21 »

Jeg var over og se den og syntes egentlig også Brøndby spillede ok. Stadig mange dumme fejlafleveringer, men til tider viste vi godt spil. Jens Stryger var et frisk pust og virker dejlig aggresiv og har en god teknik. Han bliver god for os. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26060: 11 Jul 2009, 23:45 »

Hey
Jeg tager til Tyrkiet på Tirsdag så jeg akn ikke se Brøndbys første og anden kamp. Nogle som kender en hjemmside? Skriv i PB Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26061: 11 Jul 2009, 23:54 »

Det var en ok spillet kamp. Vi viste til tider rigtig godt kombinationsspil og vi var forholdsvis offensive. Vores forsvar spillede udmærket, men lignede nogle gange en flok aber grundet visse af PSV-spillernes tekniske færdigheder. Mikael Nilsson og Jan Frederiksen viste rigtig lovende takter, og samtidig er Max nu gjort til anfører. Stephan kiksede fuldkommen ved første mål men stod ellers en rigtig god kamp.
Jeg er ret tilfreds. Smiley
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26062: 12 Jul 2009, 00:02 »

Synes det er skræmmende, at så mange mener Kent bør fyres allerede. Han har været i BIF i 6 måneder. Før ham var der Køhlert. Der fungerede tingene hverken meget værre eller meget bedre end under Kent. Vi lå nr. 1 på baggrund af et par vigtige sejre. Bl.a. 1-0 mod OB. Altså kampe med marginaler.

Kent vil opbygge sit eget system. Det gør man ikke på 6 måneder.

Ville folk selv være tilfredse, hvis de blev fyret på deres job efter 1 uge, fordi de ikke præsterede topniveau allerede? Synes det er lidt det samme. Giv nu manden tid.. Han er nok ikke blevet valgt kun på navn. Tror alle BIF-fans at alle i ledelsen er amatører? Godt nok er det et FM-forum, men virkeligheden er ikke FM... (Medmindre man er Real Madrid, så er den.)
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26063: 12 Jul 2009, 00:04 »

Synes det er skræmmende, at så mange mener Kent bør fyres allerede. Han har været i BIF i 6 måneder. Før ham var der Køhlert. Der fungerede tingene hverken meget værre eller meget bedre end under Kent. Vi lå nr. 1 på baggrund af et par vigtige sejre. Bl.a. 1-0 mod OB. Altså kampe med marginaler.

Kent vil opbygge sit eget system. Det gør man ikke på 6 måneder.

Ville folk selv være tilfredse, hvis de blev fyret på deres job efter 1 uge, fordi de ikke præsterede topniveau allerede? Synes det er lidt det samme. Giv nu manden tid.. Han er nok ikke blevet valgt kun på navn. Tror alle BIF-fans at alle i ledelsen er amatører? Godt nok er det et FM-forum, men virkeligheden er ikke FM... (Medmindre man er Real Madrid, så er den.)

Dejligt at nogle er enige med mig Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26064: 12 Jul 2009, 00:06 »

Synes det er skræmmende, at så mange mener Kent bør fyres allerede. Han har været i BIF i 6 måneder. Før ham var der Køhlert. Der fungerede tingene hverken meget værre eller meget bedre end under Kent. Vi lå nr. 1 på baggrund af et par vigtige sejre. Bl.a. 1-0 mod OB. Altså kampe med marginaler.

Kent vil opbygge sit eget system. Det gør man ikke på 6 måneder.

Ville folk selv være tilfredse, hvis de blev fyret på deres job efter 1 uge, fordi de ikke præsterede topniveau allerede? Synes det er lidt det samme. Giv nu manden tid.. Han er nok ikke blevet valgt kun på navn. Tror alle BIF-fans at alle i ledelsen er amatører? Godt nok er det et FM-forum, men virkeligheden er ikke FM... (Medmindre man er Real Madrid, så er den.)

- Bla bla, giv Kent Nielsen tid, rom blev ikke bygget på en dag. Bla, bla.
- Nej, Rom blev ikke bygget på én dag, men hvis man konsekvent havde ansat rengøringskoner som arkitekter, var den aldrig blevet bygget. [Citat Hannibal]"

  Peace

edit: Kan sagtens uddybe hva jeg mener, men syntes jeg har skrevet det samme og det samme igen og igen, og er ved at være træt af at gentage mig selv Smiley.. Så nemt mener jeg faktisk at det kan siges!
« Seneste Redigering: 12 Jul 2009, 00:10 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26065: 12 Jul 2009, 00:08 »

Jeg synes Brøndbys trøjer var virkelig nice Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26066: 12 Jul 2009, 00:12 »

- Bla bla, giv Kent Nielsen tid, rom blev ikke bygget på en dag. Bla, bla.
- Nej, Rom blev ikke bygget på én dag, men hvis man konsekvent havde ansat rengøringskoner som arkitekter, var den aldrig blevet bygget. [Citat Hannibal]"

  Peace

Haha, jeg mener nu, at Køhlert sagde, at det var ham som var skraldemanden. Som jeg ser det, så er Kent bygherren. Men man kan ikke bygge uden materialer. Kent vil bygge med mursten, men pt. har han kun en mase stål. (Metafor for at vi mangler en DM og en angriber)

Anyways, endnu et søm i Gislas ligkiste i dag. Manden virker mere og mere færdig i klubben.. (Han startede igen udenfor)
Logged

J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26067: 12 Jul 2009, 00:12 »

Selvfølgelig skal manden have tid, men det er ikk nødvendigvis noget man får når klubbens fans hungrer efter pokaler og ligger på en førsteplads han ikk formåede at holde fast i..
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26068: 12 Jul 2009, 00:13 »

Selvfølgelig skal manden have tid, men det er ikk nødvendigvis noget man får når klubbens fans hungrer efter pokaler og ligger på en førsteplads han ikk formåede at holde fast i..

Så har vi debatten igen Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26069: 12 Jul 2009, 00:14 »

Så har vi debatten igen Smiley
Sorry men det er der jo mange der går og håber på og derfor vil de have ham fyret Smiley
Logged


Sider: 1 ... 1736 1737 [1738] 1739 1740 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010