home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1214 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1735 1736 [1737] 1738 1739 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4056342 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26040: 09 Jul 2009, 19:45 »

FCK har forkøbsret på Bernburg, og skal spørges hvis han skal sælges hvis de ikke selv er interesseret...

Med alt respekt for jer så tror jeg altså i får et nej hvis det kommer dertil  Peace

Så tror jeg hellere de sælger til feks AaB som de jo har et godt forhold til...
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26041: 09 Jul 2009, 20:13 »

Får et nej fra hvem? FCK har vel ingen indflydelse på HVEM FCN må sælge til, men blot om det skal være FCK eller en anden klub der skal have ham?
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26042: 09 Jul 2009, 20:38 »

FCK har forkøbsret på Bernburg, og skal spørges hvis han skal sælges hvis de ikke selv er interesseret...

Med alt respekt for jer så tror jeg altså i får et nej hvis det kommer dertil  Peace

Så tror jeg hellere de sælger til feks AaB som de jo har et godt forhold til...
en forkøbsret, betyder at accepterer de et bud fra et andet hold, skal FCK have det af vide, og kune købe ham til samme pris Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26043: 09 Jul 2009, 21:37 »

Men hvorfor skulle fck dog være interesset i, at hente ham tilbage, når de allerede råder over fire mand til de to pladser i front. Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26044: 11 Jul 2009, 10:30 »

Startopstillingen mod PSV Eindhoven

S. Andersen

A. Randrup - M. Bischoff - M. v. Schlebrügge - T. Rasmussen

M. Nilsson - M. Krohn-Dehli - S. Holmén - J. Kristiansen

O. Jallow - A. Farnerud
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26045: 11 Jul 2009, 10:44 »

Startopstillingen mod PSV Eindhoven

S. Andersen

A. Randrup - M. Bischoff - M. v. Schlebrügge - T. Rasmussen

M. Nilsson - M. Krohn-Dehli - S. Holmén - J. Kristiansen

O. Jallow - A. Farnerud


Få Farnerud og Jan K af holdet og køb to ny så ser det faktisk udemærket ud Thumbs Up

Btw angående dagens kamp.. Hold kæft hvor er jeg ved at brække mig over disse showkampe, og jeg fatter slet slet ikke at folk gider tage ind og se den.. For det første møder vi en imo rimelig ordinær modstander, som ikke har de vilde stjerner eller noget vildt at byde på.. For det andet så skifter vi alt hva der hedder reserver ind og det ødelægger kampen til at blive en tynd gang uinspirerende fodbold..

Samtidigt med det står der på ens sæsonkort at man kan komme gratis ind til venskabskampe.. Så laver klubben en showkamp som man så ikke kan komme ind på.. Ja det er flot for hvem gider dog se Brøndby- fc amager eller hvem vi nu møder, når man alligevel ikke kan komme ind til kampe mod sådanne hold gratis crazy..

Jeg syntes alt ved denne slags kampe er et udtryk for moderne fodbold når det er værst.. En sand plastik kamp, og jeg kunne aldrig drømme om at sætte mine ben til sådan en kamp medmindre modstandere hed Liverpool, chelsea, barca, real el..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26046: 11 Jul 2009, 12:41 »

Men hvorfor skulle fck dog være interesset i, at hente ham tilbage, når de allerede råder over fire mand til de to pladser i front. Rullende Øjne
jeg har aldrig nævnt at vi var interesserede i ham, for er vi klart ikke. imo er alle de 4 vi har bedre Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26047: 11 Jul 2009, 12:51 »

Jeg har svært ved at se hvordan du kan sige at N'doye er bedre, når han praktisk talt intet har vist, og ikke virker til at være særlig komplet, hvorimod Bernburg praktisk talt er god i allespillets facetter Smiley ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26048: 11 Jul 2009, 12:59 »

Jeg er også ret så uenig i fc-hansens synspunkt der, men mon ikke det er FCK-brillerne der trykker Opstemt Anyways, lad os ikke køre den længere ud, så vi undgår en af de i forvejen utallige fights Wink
Logged


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26049: 11 Jul 2009, 15:06 »

Nogen der har et link til live streaming af kampen? SKAL BRUGE DET NUUU! Græder
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26050: 11 Jul 2009, 15:24 »

Jeg har svært ved at se hvordan du kan sige at N'doye er bedre, når han praktisk talt intet har vist, og ikke virker til at være særlig komplet, hvorimod Bernburg praktisk talt er god i allespillets facetter Smiley ?
nu har jeg fulgt en del med i FCKS opstart, hvilket du nok ikke har, og der har han vist meget lovende takter, og når han er bedst er han mindst lige så god som Bernburg...
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Pepe
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26051: 11 Jul 2009, 15:28 »

nu har jeg fulgt en del med i FCKS opstart, hvilket du nok ikke har, og der har han vist meget lovende takter, og når han er bedst er han mindst lige så god som Bernburg...

Ja, men der er en verden til forskel på opstartskampene og de rigtige turneringskampe. N'Doye skal ud og bevise noget i SAS-ligaen før han har overbevist mig Smiley
Bernburg har allerede leveret på det niveau, og derfor vil jeg se Bernburg som en del stærkere en N'Doye på nuværende tidspunkt.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26052: 11 Jul 2009, 15:45 »

nu har jeg fulgt en del med i FCKS opstart, hvilket du nok ikke har, og der har han vist meget lovende takter, og når han er bedst er han mindst lige så god som Bernburg...

Alle kan da være "lige så gode som Bernburg" når de spiller bedst..  Det vigtigste er at man har et højt bundniveau. Ikke at man er fremragende på en god dag..

Men efter hvad jeg har set, så vil jeg også klart vælge Bernburg fremfor N'Doye. Bernburg syntes jeg har bevist sit værd igennem flere sæsoner nu, og det er på trods af at han spiller i middelklub som FCN. N'Doye har stadig noget at skulle bevise. Men omvendt, så skal N'Doye selvfølgelig også have tiden til at falde ind i klubben, omgivelserne og ikke mindst spillestilen.

Men som jeg ser det, så er Bernburg en af ligaens bedste angribere... Og han burde anses som en sikker investering i hvilken som helst SAS-Liga klub.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26053: 11 Jul 2009, 15:47 »

Nogen der har et link til live streaming af kampen? SKAL BRUGE DET NUUU! Græder

tv3+ , tv3 eller tv3 puls viser bif-psv.
Logged

Vi skal alle være her.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26054: 11 Jul 2009, 15:59 »

Ja tak slikkel det er gået op for mig... Skriver det nok fordi jeg sidder ovre på den anden side af jorden og ikke har de kanaler! Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 1735 1736 [1737] 1738 1739 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010