home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 981 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1114 1115 [1116] 1117 1118 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4218738 gange)
Yessir
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #16725: 09 Jul 2008, 19:41 »

Nå så tager vi den da lige her i tråden Wink
Prøv at gå ind på Brondby.com og se seneste nyhed. Derefter står der http://www.brondby.com/article.asp?aid=47603&id=5 så ændre du så der står http://www.brondby.com/article.asp?aid=47604&id=5 og så tryk printvenlig version. Og derefter bare ændre det sidste tal i linket hvis man vil se næste nyhed igen

Lige nu er der ikke en næste nyhed, men det kan være der kommer en senere. Smiley

Dette har jeg altid betragtet som grunden til siden bliver kaldt "den hemmelige" hvis det ikke er grunden, hvordan er navnet så dukket op?

Vi spiller med smal diamant Rullende Øjne

Men gør I også det, efter K. Nielsenkommer til klubben?
Dette er ikke et forsøg på at stille et dumt spørgsmål, mere end overvejelse om Køhlert vil ændre på formationen så de er klar til Nielsens spillestil når han kommer. Har ingen anelse om hvordan Nielsen vil spille, men hvis det er med kanter, er der vel en vis logik i at spille det ind allerede nu?

Jeg har stadig ikke fattet, hvorfor vi skal skyde penge direkte i lommen på Per Nielsen? Kunne forstå det, hvis han så gav dem videre til velgørenhed, men jeg gider sku ikke gå og give ham penge!

Er Per Nielsen ikke en af de få fodboldspillere der fortjener det. Her tænker jeg på han loyalitet overfor klubben, når han kunne have tjent så meget mere i udlandet. Det er vel en skilling værdig?

« Seneste Redigering: 09 Jul 2008, 19:54 af Yessir » Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #16726: 09 Jul 2008, 19:43 »

Dette har jeg altid betragtet som grunden til siden bliver kaldt "den hemmelige" hvis det ikke er grunden, hvordan er navnet så dukket op?

Men gør I også det, efter L. Olsen kommer til klubben?
Dette er ikke et forsøg på at stille et dumt spørgsmål, mere end overvejelse om Køhlert vil ændre på formationen så de er klar til Olsens spillestil når han kommer. Har ingen anelse om hvordan Olsen vil spille, men hvis det er med kanter, er der vel en vis logik i at spille det ind allerede nu?

Er Per Nielsen ikke en af de få fodboldspillere der fortjener det. Her tænker jeg på han loyalitet overfor klubben, når han kunne have tjent så meget mere i udlandet. Det er vel en skilling værdig?

Der kommer ikke nogen Lars Olsen men derimod en Kent Nielsen  Peace

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #16727: 09 Jul 2008, 19:46 »

Men gør I også det, efter L. Olsen kommer til klubben?
Dette er ikke et forsøg på at stille et dumt spørgsmål, mere end overvejelse om Køhlert vil ændre på formationen så de er klar til Olsens spillestil når han kommer. Har ingen anelse om hvordan Olsen vil spille, men hvis det er med kanter, er der vel en vis logik i at spille det ind allerede nu?

Du burde ikke have lov til at skrive i denne her tråd når du tror Lars Olsen skal til Brøndby .

Vi skal alle være her.

Yessir
Manager

« Svar #16728: 09 Jul 2008, 19:53 »

Haha my bad, jeg fik lige rodet rundt i bif legenderne. Tilgiv mig oh fejlfrie Slikkel

absalonsen
Gæst

« Svar #16729: 09 Jul 2008, 20:07 »

Det kan man selvfølgeligt diskutere. Personligt gider jeg dog ikke spytte penge direkte i lommen på ham eller nogen anden i truppen.

United-styrer
Gæst

« Svar #16730: 09 Jul 2008, 20:11 »

Så vidt jeg har kunnet snuse mig frem til, så skyldes det, at folk ofte stiller direkte dumme spørgsmål på SSO og andre fora. Spørgsmål, som man kan finde svaret på efter få klik på brondby.com. Derfor kaldes den "Den Hemmelige", da det åbenbart ikke er alle, som kender den side...

Det lyder i hvert fald dumt. Kælenavnet altså.

Yessir
Manager

« Svar #16731: 09 Jul 2008, 20:11 »

Det kan man selvfølgeligt diskutere. Personligt gider jeg dog ikke spytte penge direkte i lommen på ham eller nogen anden i truppen.

Jeg er fuldstændig enig at der ikke skal spyttes penge i lommen på hvem som helst. En mand som Per er dog en af de får jeg som sagt kan acceptere. Havde jeg været bif fan, så jeg faktisk hellere det scenarie, end at klubben røvrendte mig ved at kalde det en showkamp og beholdte pengene selv  Smiley

Så vidt jeg har kunnet snuse mig frem til, så skyldes det, at folk ofte stiller direkte dumme spørgsmål på SSO og andre fora. Spørgsmål, som man kan finde svaret på efter få klik på brondby.com. Derfor kaldes den "Den Hemmelige", da det åbenbart ikke er alle, som kender den side...

Det lyder i hvert fald dumt. Kælenavnet altså.

Det giver mening  Smiley
Uheldigvis er de dumme spørgsmål ikke forbeholdt bif fans, men er en generel ting på næsten alle forums  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 09 Jul 2008, 20:13 af Yessir » Logged

-KNM-
Manager

« Svar #16732: 09 Jul 2008, 20:12 »

Det stammer fra SSO, hvor folk altid glemmer at tjekke brondby.com før de spørger om noget.
Derfor bliver den, lettere sarkastisk, kaldt for hemmelig.

Men synes stadig ikke at Per burde få pengene. Jo han er en klubmand og vi skylder ham meget. Men det er jo ikke penge han mangler. Og så får han jo en speciel trøje og en testemonialkamp. Det er vel også en slags anerkendelse.

Edit. for sent med den hemmelige.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #16733: 09 Jul 2008, 23:36 »

Andre end mig der så kampen mod Lyngby? Smiley

Lyngby gjorde det sgu godt i første halvleg. Fandeme godt angrebsspil de viste. Hvis de havde afsluttet mere end bare at fedte rundt med bolden, kunne det godt have ført 3-1 ved pausen. Heldigvis var BIF stærke i 2. halvleg, det var sgu stærkt at se. Max Power og Holmén spillede rigtigt godt, og ja, selv Madsen gjorde det fint.

På Bold.dk står der at Jon Jönsson fik spilletid. Han var da ikke med i truppen? eller har jeg set en kamp uden at lægge mærke til ham? Huh

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

vesperGT
Manager

« Svar #16734: 09 Jul 2008, 23:38 »

Andre end mig der så kampen mod Lyngby? Smiley

Lyngby gjorde det sgu godt i første halvleg. Fandeme godt angrebsspil de viste. Hvis de havde afsluttet mere end bare at fedte rundt med bolden, kunne det godt have ført 3-1 ved pausen. Heldigvis var BIF stærke i 2. halvleg, det var sgu stærkt at se. Max Power og Holmén spillede rigtigt godt, og ja, selv Madsen gjorde det fint.

På Bold.dk står der at Jon Jönsson fik spilletid. Han var da ikke med i truppen? eller har jeg set en kamp uden at lægge mærke til ham? Huh

Glæder mig til at se Holmén i den kommende sæson

Zone 43
Manager

« Svar #16735: 09 Jul 2008, 23:48 »

JJ og TR bag pillet af truppen kort før kampstart, men de er klar til Deportivo kampen.. Lækkert, at høre Madsen gøre det godt. Det skylder han sgu!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #16736: 09 Jul 2008, 23:49 »

JJ og TR bag pillet af truppen kort før kampstart, men de er klar til Deportivo kampen.. Lækkert, at høre Madsen gøre det godt. Det skylder han sgu!

Madsen kan godt blive den nye overraskelse i sæsonen Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #16737: 09 Jul 2008, 23:50 »

Ja det gør han! Lad det endelig fortsætte (Hvis man kan sige det, efter én god kamp Rullende Øjne), i den nye sæson.

MLL
Manager

« Svar #16738: 09 Jul 2008, 23:52 »

Kunne være fedt med Magic i form. Jeg tror Holmén bliver skræmmende farlig i denne sæson, han virker suveræn.

Tilbage på FmF Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #16739: 09 Jul 2008, 23:56 »

Magic med duncan ( uden slåskamp) kunne måske være giftigt Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1114 1115 [1116] 1117 1118 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010