home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1130 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1115 1116 [1117] 1118 1119 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4218143 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #16740: 09 Jul 2008, 23:58 »

Magic med duncan ( uden slåskamp) kunne måske være giftigt Smiley

Ja, en giftig coctail, der ender med at eksplodere. Madsen har ikke evnerne, mens Duncan garanteret har taget fem kilo for meget på i ferien.

Jeg tror ikke på dem. crazy

Bilic
Gæst

« Svar #16741: 09 Jul 2008, 23:59 »

Hva, Magic er jeg enig med jer i.. men Duncan.. Pisse farlig herre Brøndby har oppe foran og skal nok score mindst 15 mål hvis han kan holde sig fri af skader Smiley

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #16742: 10 Jul 2008, 00:06 »

Læste godt at Jon var pillet ud af truppen, blev bare forvirret over det der stod på bold.dk

Madsen spillede som forudset. Han skulle rigtigt vise sig frem. Han havde rigtigt mange gode træk, og fik skabt ravage, men hver gang han kunne skabe en farlig chance valgte han at drible, og det resulterede i et boldtab. Han var for overtændt, men viste at han ikke er helt væk fra startopstillingen. Max stod stærkt i forsvaret, og Holmén viste også stærk form. PerPer var sgu også kanon sikker, lækkert at se Wink

Ved godt at der manglede en del fra startopstillingen, men det var klart at se at angrebet mangler. Duncan gi'r alt for let op, og Katongo gjorde det egentligt fint nok. Synes bare ikke han har niveauet til klubbens ambitioner Skuffet

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #16743: 10 Jul 2008, 00:15 »

Det med Duncan kan jeg godt nikke genkende til, fra da jeg overværede træningen i mandags forrige uge.. Han virkede som en der ville være mange andre steder end i Brøndby. Han mistede alt for bolden, og imo tror jeg at han vil have godt af et skifte.

At Madsen er overtændt er et fint signal på, at han vil forbedre sig fra forrige sæson. Istedet for den sidste dribling skal han bare prikke den videre til en holdkammerat. Jeg tror, at han vil være langt bedre i denne sæson end i forrige.
Hvis/når der kommer en angriber eller to, så vil Katongo være en fin reserve at have, til at smide på banen når der mangler 15-20 min Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #16744: 10 Jul 2008, 00:18 »

Det med Duncan kan jeg godt nikke genkende til, fra da jeg overværede træningen i mandags forrige uge.. Han virkede som en der ville være mange andre steder end i Brøndby. Han mistede alt for bolden, og imo tror jeg at han vil have godt af et skifte.

At Madsen er overtændt er et fint signal på, at han vil forbedre sig fra forrige sæson. Istedet for den sidste dribling skal han bare prikke den videre til en holdkammerat. Jeg tror, at han vil være langt bedre i denne sæson end i forrige.
Hvis/når der kommer en angriber eller to, så vil Katongo være en fin reserve at have, til at smide på banen når der mangler 15-20 min Smiley

Mig som angriber, så er den hjemme, for jeg er bedre end Magic Madsen Hævet Øjenbryn

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #16745: 10 Jul 2008, 00:35 »

Lorentzen spillede ingen stor kamp, men synes klart han viste at han skal overvejes til startopstillingen. Eller i hver fald være et førstevalg blandt reserver, hvis vi får en erstatning i dette transfervindue (skal vi). Han skal bare holde sig rimeligt skadesfri Thumbs Up

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #16746: 10 Jul 2008, 10:53 »

Køhlert vil bruge Farnerud i angrebet sammen med Duncan

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=156907

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #16747: 10 Jul 2008, 10:55 »

så det bare at håbe at Tobi kan holde formen på kanten

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Gosser
Manager

« Svar #16748: 10 Jul 2008, 10:57 »

Håber der kommer en angriber, så vi ikke er "tvunget" til at spille sådan. Men det bekymrer mig egentlig mere, at han satser på Tobias Mikkelsen - for han er da godt nok elendig.

-Benja-
Gæst

« Svar #16749: 10 Jul 2008, 11:05 »

Da jeg er paa ferie i Italien, vil jeg gerne hoere lidt om hvad der er blevet snakkket om i denne traad Smiley
Men super laekkert med Farnerud, men er squ ked af det med Retov.
Tror vi sikrer os mindst en top 3 placering i aar, det er et skraemmende hold vi har faaet.
Er der rygter om der er flere spillere som er paa vej?

Yessir
Manager

« Svar #16750: 10 Jul 2008, 11:05 »

Køhlert vil bruge Farnerud i angrebet sammen med Duncan

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=156907

Vi spiller med smal diamant Rullende Øjne

Citat af: Yessir

Men gør I også det, efter K. Nielsenkommer til klubben?
Dette er ikke et forsøg på at stille et dumt spørgsmål, mere en overvejelse om Køhlert vil ændre på formationen så de er klar til Nielsens spillestil når han kommer. Har ingen anelse om hvordan Nielsen vil spille, men hvis det er med kanter, er der vel en vis logik i at spille det ind allerede nu?

Det kunne godt se ud som om jeg får ret i mine spekulationer.  Smiley

MLL
Manager

« Svar #16751: 10 Jul 2008, 11:11 »

Efter hvad jeg har hørt på sso, så skulle de seneste træningskampe være spillet med en flad 4-4-2.

Har dog ikke selv set træningskampene, så kan ikke bekræfte om det er rigtigt.

Tilbage på FmF Opstemt

Brodtgaard
Manager

« Svar #16752: 10 Jul 2008, 11:12 »

Efter hvad jeg har hørt på sso, så skulle de seneste træningskampe være spillet med en flad 4-4-2

Det er i hvert fald også hvad jeg så, i træningskampen her i Randers.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

MLL
Manager

« Svar #16753: 10 Jul 2008, 11:22 »

http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=13702

Køhlert!

Btw: Jeg er nu sikker på Alexander Farnerud skal spille offensiv midt, i hvert fald hvis man skal følge TK's egen kommentar til Vestegnen.

"Med optimismen tilbage og med indkøbet af Jon Jønsson i forsvaret og gårsdagens indkøb til den offensive midtbane med Alexander Farnerud, står vi særdeles godt rustet til den kommende sæson. Faktisk mangler vi bare én ting nu - ledelsen skal se sig om efter én eller to profiler - gerne til angebet", siger Tom Køhlert til Vestegnen.

Linket: http://www.vestegnen.dk/article/20080709/vestegnen/80709003/

« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 11:26 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #16754: 10 Jul 2008, 11:26 »

ja lad os håbe magic og toby finder formen.

Sider: 1 ... 1115 1116 [1117] 1118 1119 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010