home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1172 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1113 1114 [1115] 1116 1117 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4218514 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #16710: 09 Jul 2008, 17:25 »

2½ ifl. i link.. Tidl. var han i offensiven.

Jeg siger ikke, at Vingaard ikke bliver en profil, men som det ser ud nu for os skal vi bæres frem af de rutinerede kræfter og så kan igen begynde talenter og unge spillere, som vi har kunnet tidligere uden problemer.

Og med i toppen af All-svenskan topscorelisten Opstemt
Jaja men jeg snakker om som forsvarsspiller.. Hvor han tidligere har spillet godt er underordnet, da vi har købt ham som def crazy..

Men et hold skal ikke kun bestå af rutine... Så bliver det for stereotypt... Bare se Grønkjær... Med alderen er hans gode udfordringer, og gode indlæg svundet ind...
Jeg mener at Vingaards alder, og den rutine han allerede har, samt hans spillestil, vil være klasse..

Siger bare: Vi skal ikke ende som fck, der køber spillere som holder 2-3 sæsoner, for så igen igen igen at skulle ud på transfermarkedet og hente erstatninger... Som ik altid lykkedes lige godt... Se dem f. eks nu indtil videre!

Vi har allerede MASSER af rutine, og derfor vil et par investeringer som ikke bare kan gøre det godt nu, men også i fremtiden være kærkommen Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #16711: 09 Jul 2008, 17:29 »

Jaja men jeg snakker om som forsvarsspiller.. Hvor han tidligere har spillet godt er underordnet, da vi har købt ham som def crazy..

Men et hold skal ikke kun bestå af rutine... Så bliver det for stereotypt... Bare se Grønkjær... Med alderen er hans gode udfordringer, og gode indlæg svundet ind...
Jeg mener at Vingaards alder, og den rutine han allerede har, samt hans spillestil, vil være klasse..

Siger bare: Vi skal ikke ende som fck, der køber spillere som holder 2-3 sæsoner, for så igen igen igen at skulle ud på transfermarkedet og hente erstatninger... Som ik altid lykkedes lige godt... Se dem f. eks nu indtil videre!

Vi har allerede MASSER af rutine, og derfor vil et par investeringer som ikke bare kan gøre det godt nu, men også i fremtiden være kærkommen Thumbs Up

Citat fra dit link: "Jönsson started his career as an offensive midfielder, but was in the beginning of 2006 retrained as a central defender. He adapted very well to his new position, and was voted the best central defender in Allsvenskan in 2006, by the managers of Allsvenskan"

Hvis vi endelig skulle bruge nogen yngre kræfter, så kan vi lige så godt bruge en Lorentzen, som imo har et større potentiale. Det minder ligeledes en del om hinanden, og så sparer vi de penge.. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #16712: 09 Jul 2008, 17:30 »

når man spiller i real murcia , og man har været tæt på nogle gange at komme med det svenske a-landshold, så vil jeg sige at man ikke er helt dårlig

Kan godt være, men det er faktum at det KUN er et rygte her på denne side

verdenskrig
Manager

« Svar #16713: 09 Jul 2008, 17:35 »

Citat fra dit link: "Jönsson started his career as an offensive midfielder, but was in the beginning of 2006 retrained as a central defender. He adapted very well to his new position, and was voted the best central defender in Allsvenskan in 2006, by the managers of Allsvenskan"

Hvis vi endelig skulle bruge nogen yngre kræfter, så kan vi lige så godt bruge en Lorentzen, som imo har et større potentiale. Det minder ligeledes en del om hinanden, og så sparer vi de penge.. Peace

Ja men så halvandet år crazy

Lorentzen og Vingaard minder da på ingen måde om hinanden Grin.. De er to helt forskellige slags spillere Peace

Lorentzen er en kreatør der kan alt offensivt, men intet defensivt... Hvis lorentzen skal bruges skal det udelukkende være på den offensive midtbane..

Vingaard derimod er en knokkler der kan begge veje, og som kan sætte en mand af, og skabe fart i spillet... ergo:

Lorentzen: Udelukkende offensiv spiller, med genial teknik, der ik har fysikken, eller noget defensivt at byde på, og mangler agressivitet...
Vingaard: To vejs spillere som kan det meste i begge ender, og spiller med stor gejst, og som kan true i dybde, og sætte en mand af, og hermed sætte fart over feltet Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #16714: 09 Jul 2008, 17:37 »

Der findes INGEN svagheder ved den her midtbane!!

Farnerud

Holmen- vingaard

Gislason

Det ville være den ubestridt bedste midtbane i superligaen Thumbs Up

Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #16715: 09 Jul 2008, 17:40 »

Der findes INGEN svagheder ved den her midtbane!!

Farnerud

Holmen- vingaard

Gislason

Det ville være den ubestridt bedste midtbane i superligaen Thumbs Up
Håber da du mener gisla er den def. eller kan jeg godt finde en bedre og kan jeg godt alligevel

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Zone 43
Manager

« Svar #16716: 09 Jul 2008, 17:42 »

Ja men så halvandet år crazy

Lorentzen og Vingaard minder da på ingen måde om hinanden Grin.. De er to helt forskellige slags spillere Peace

Lorentzen er en kreatør der kan alt offensivt, men intet defensivt... Hvis lorentzen skal bruges skal det udelukkende være på den offensive midtbane..

Vingaard derimod er en knokkler der kan begge veje, og som kan sætte en mand af, og skabe fart i spillet... ergo:

Lorentzen: Udelukkende offensiv spiller, med genial teknik, der ik har fysikken, eller noget defensivt at byde på, og mangler agressivitet...
Vingaard: To vejs spillere som kan det meste i begge ender, og spiller med stor gejst, og som kan true i dybde, og sætte en mand af, og hermed sætte fart over feltet Thumbs Up

2½*

Det ser dog ikke ud til, at vi bliver enige i denne diskussion, så meget enige kan vi vel enige om Tunge

Kan godt være, men det er faktum at det KUN er et rygte her på denne side

.. Og på SSO. Men, ja, han er urealistisk..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #16717: 09 Jul 2008, 17:45 »

2½*

Det ser dog ikke ud til, at vi bliver enige i denne diskussion, så meget enige kan vi vel enige om Tunge

.. Og på SSO. Men, ja, han er urealistisk..

haha hvorfor 2 et halvt år Grin?.. det kan jeg sku ik se Peace

Vi er enige om at vente til at jeg får min teori bekræftet når vi har hentet ham Hævet Øjenbryn

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #16718: 09 Jul 2008, 17:46 »

haha hvorfor 2 et halvt år Grin?.. det kan jeg sku ik se Peace

Vi er enige om at vente til at jeg får min teori bekræftet når vi har hentet ham Hævet Øjenbryn

Starten af '06.. Vi er i sommeren '08 Rullende Øjne

Jeg tror, og håber, ikke at vi henter ham Smiley

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #16719: 09 Jul 2008, 17:49 »

Starten af '06.. Vi er i sommeren '08 Rullende Øjne

Jeg tror, og håber, ikke at vi henter ham Smiley
Nåååååååår Opstemt Grin... Nej jeg tænker på det år han spillede godt.. For han spillede jo stort set ik i tolouse, så tænker på det ene år han slog igennem Peace

Tror på det Smiley... Og dine ord vil blive gjordt til skamme Cool Wink Opstemt

Cool

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #16720: 09 Jul 2008, 18:14 »

65min

Brøndby 2-1 Lyngby

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #16721: 09 Jul 2008, 18:15 »

65min

Brøndby 2-1 Lyngby

Hvem har scoret?

absalonsen
Gæst

« Svar #16722: 09 Jul 2008, 18:23 »

Hvem har scoret?

Begge mål er scoret af Holmén.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #16723: 09 Jul 2008, 18:34 »

65min

Brøndby 2-1 Lyngby

hvor ser man update af kampen ?
« Seneste Redigering: 09 Jul 2008, 18:44 af Hatt11 » Logged

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #16724: 09 Jul 2008, 18:49 »

hvor ser man update af kampen ?

Resultat.dk

den er fædig.

Vi vandt 2-1

Sider: 1 ... 1113 1114 [1115] 1116 1117 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010