home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 493 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte  (Læst 43353 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #45: 08 Aug 2007, 23:24 »

Der kommer lige en lille forsmag på næste update (kommer dog ikke idag)

Er Omar på vej væk for den meget beskedne sum? Hvis han er fortsætter manageren så?

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #46: 09 Aug 2007, 08:29 »

Der kommer lige en lille forsmag på næste update (kommer dog ikke idag)

Er Omar på vej væk for den meget beskedne sum? Hvis han er fortsætter manageren så?



Uuhhh, det lyder spændende, håber du fortsætter i Portugal (ikke nødvendigvis Maria de Fonte)
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #47: 09 Aug 2007, 21:33 »

Januar

Betis havde budt på Omar Andrade, Præsidenten har sagt ja, hvad gør en manager så. Jeg vil selvfølgelig gerne beholde Omar, så jeg tilbyder ham ny kontrakt med alt den kan trække, min. Release på 55mio. Manglende oprykning 5,5mio. Dette er kun for at han kan smutte hvis vi ikke rykker op. På den måde kan vi måske bibeholde ham i klubben. Dagene går meget langsomt, Omar træffer sit valg……..  Han skriver under på ny kontrakt med SC Maria da Fonte. En stor sejr for manageren. Rygterne gik at hvis Omar smuttede til Betis for 2,5mio så ville manageren trække sig



Pokalrunde 4

Marco som vi tidligere har spillet både ligakampe og cup imod. 2 – 1 siger statistikken i vores favør. Vi stiller stort set med stærkeste, og Omar og Bruno laver målene. Vi er nu i 5 runde, hvor der venter et 2 divisionshold.




Vi skal stramme balderne.
Det er nu vi skal performe. Vi ved ikke hvor langt tid Omar er i klubben, derfor skal vi op i denne sæson. Vi vinder dog uden problemer, Omar smider endnu et mål i kassen.
Topscore i denne sæson:
Omar 11kampe, 15mål
Tigana 16kampe, 14mål
Bruno 16kampe, 14mål.

Vi er stadig 4p efter og 2p foran nr.3



Pokalrunde 5

Vi møder 2 divisionsholdet Amora, som ligger nr.13. Vi vil gerne videre og se om vi kan få en kasse kamp mod nogle af de store. Klubkassen er i øvrigt på kr. 47,000,00 i PLUS…. Dette er sket efter salget af Rolero. Det er første gang i managerens karriere at der er plus på kontoen.

Vi starter som lyn og torden, kommer foran efter 30sek., men Amora udligner i 1min 50sek. Derefter kører vi den faktisk stille og roligt hjem. Bruno, Bruno(midtbane) og Omar scorer. Vi er nu i 6 runde.

Pressen mener bagefter at Omar bliver svær at holde på, manageren svarede at han håbede at Omar blev i klubben. Vi trak det seneste års championsleague mestre på udebane, nemlig Sporting L. som p..t fører 1 div. Vi fik hvad vi ønskede…. 



Vigtig ligakamp
Ude mod nr. 5 Louletano, det er en meget lige 1 halvleg, men i 2 halvleg, dukker først Romario og smider en i kasse, derefter laver Omar 2. Intet andet end imponerende hvad den unge knægt kan. 7dage til transfermarkedet lukker.

Vi vinder denne svære udebane kamp, og Maritmo spiller 0-0 mod Barreirense, de betyder 2p op og 4p. ned.



3p skal der til.
Det holdt meget hårdt, vi fik dog scoret, med chancerne 9-2, havde de ikke meget at byde på.

Uændret i toppen.


Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #48: 09 Aug 2007, 22:38 »

Februar

Pokalrunde 6

Vi spillede uafgjort i 2 halvleg. Vi tabte den første 5-0. Sikke en lussing, det var Goliath’s kamp mod de syv små dværge. Men vi fik 3,9mio ind på kontoen. Balancen er nu 4mio plus. DEJLIGT.




Ude mod nr.4 Torreense.

Igen en svær udebane kamp i ligaen. Vi får en super start da Omar laver sit 20.sæson mål, Men vores normale keeper Nando er skadet og erstattet af en 19årig gut fra U19holdet. Dette kan mærkes i denne kamp. Vi taber desværre og er 3p efter og har 1p ned. Omar og Israel Khan bliver desværre skadet. Er vi på vej mod en lige så dårlig afslutning som sidste år



Hjemme mod bundholdet
Dog uden Omar og Bruno, dette betyder vi må lave lidt om på opstillingen da vi kun har 3 angribere. Det virker dog ikke som om de to angribere er savnet. Sikke en kamp.

7 mål i en kamp og ikke et af dem er at Tigana. Vi er stadig 3p efter men er nu 4p foran. Maritmo A ligger stadig sidst, men har kun 1p op til frisag. Så vi skal nok afgøre det selv, hvis vi vil rykke op.



Sidste kamp i Februar.
Oprykkerne har haft en hård medfart i denne sæson. Den skulle ikke blive mindre af at SC Maria da Fonte kom på besøg. Omar lavede 2 garn og Romario 2 garn. Desværre for os sikrede Maritmo sig 3p i det 88min. Barreirense smed 3p og er 6efter på 3pladsen.



Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #49: 10 Aug 2007, 09:01 »

Sæsonen er færdig spillet. Kommer forhåbentlig en update senere ellers bliver det først i uge 34, da jeg skal på ferie i næste uge.

Sæsonen blev lidt spændende til sidst. Zaragoza og Deportivo har haft lidt snøre ud efter Omar.

Kan dog løfte sløret lidt, Omar er ikke solgt endnu og han lavede 31sæson mål.

Men se med senere hvor resten forhåbentlig bliver opdateret.

HVis der er nogle som vil have SS eller lign, så giver I bare et praj
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #50: 10 Aug 2007, 23:16 »

Marts
En spændende måned, hvor bla. Topbraget mod Maritmo B skal spilles.
Første kamp er dog den sidste kamp mod de hold som ligger til nedrykning. Ligesom de 2 foregående kampe skal der 3p på kontoen.

Sikre 3p. de får dog reduceret, men vi scorer ikke så længe efter og lukker kampen. Maritmo B vandt desværre. Det har været dejligt med lidt ekstra mønt på kontoen. Der er kommet et par spillere mere på listen som gerne vil flytte. Dem har jeg budt på, så må vi se om de vil flytte.



9måls kamp.
Kampen mod Abrantes var en af de lidt vildere kampe. Vi kommer bagud både 1-0 og 2-1, men formå alligevel at vinde kampen. Der bliver scoret 6mål i de sidste 20min. Det er helt vildt. Tigana laver hattrick og sikre os sejren og 3 meget vigtige point. Barreirense taber og er helt væk i topkampen. Maritmo vandt igen. Vi skal nu helst slå dem.




Topbraget.
Så kommer kampen som kan give et fingerpraj om hvem som skal spille kvalspil om oprykning.  Maritmo starter kampen bedst, de har flere chancer og i det 23min kommer de foran. Dog viser vi så meget moral at vi udligner minuttet efter, og derefter dukker Bruno (midtbane) op og laver 2 garn. Vi fører 3-1 ved pausen og holder kampen ud. Super kamp. Vi ligger nu nr. 1. 2p ned til Maritmo.
Præsident og fans er helt vilde, det ender måske med 1 pladsen, for første gang nogensinde.




April
Revanche. Vi skal have hævn, vi tabte 2-1 på udebane. Omar starter med målshowet. Bruno laver også en enkelt og tillader sig desuden at brænde straffe i denne kamp. Maritmo spiller uagjort og vi er nu 4p foran, med 3 kampe tilbage. Det ser godt ud.  Manageren tror på oprykning og har købt 5 spillere ind. Mere om dem i updaten af sommerpausen.




Vi er meget tæt på playoff.
Kampen mod Braganca blev lukket i 2 halvleg, Bruno med 2 mål og Omar med en enkelt. Vi fører stadig med 4p. Vi skal nu bare have en sejr i en af de sidste kampe, så er 1 pladsen sikret.

Jeg begynder at tro på en 1 plads. Præsidenten er ude i pressen og rose holdet.



Skal 1 pladsen sikres.
I 1 halvleg er vi gummiben tendenser, men efter en peptalk i pausen lykkes det Bruno og Tigana at sikre 1 pladsen, Maritmo tabte desuden, så vi er 7p foran.
Stor ros til drengene. Vi skal have en enkelt øl, også skal vi se fremad mod playoff kampene.

Præsidenten hylder manageren. Det samme gør alle fansne. Pressen må også overgive sig. Det er det største i SC Maria da Fonte’s historie.



Sidste ligakamp
Vi lukker og slukker på hjemmebane mod Barreirense, som længe var med i toppen.

Omar laver 2 garn og Tigana 1. Hjemmebane publikumet for en sejr. Nu ser vi frem mod 3 spændende kvalkampe.



Vi skal møde følgende hold:
Maia, som vi har spillet imod 4 gange før, alle endt uafgjort
Oriental og Oliveirense har vi ikke spillet imod.

Vi starter ude mod Oliveirense.
Kampen buldrer frem og tilbage, der er meget på spil, efter 19min tordner Bruno det første mål ind. Føringen holder til pausen, så er det som om at hjemmeholdet har fået et skud Epo, de udligner 2min ind i 2 halvleg. Derefter får de annuleret et mål for ”korrekt” offside. Omar dukker op med 20min tilbage og sørger for 3 meget vigtige point.

De øvrige hold spiller 0-0.

Vi kan med en sejr over Maia sikre oprykning.
Spillerne er meget nervøse og spiller den dårligste hjemmebane kamp længe. 4-13 i chancer og vi er meget heldige med at få et point i dag. Sandelig om de andre hold ikke spiller 2-2. Vi ligger derfor stadig 1’er og skal bare have point i sidste runde så er oprykningen sikret.


Nu skal det være… Kom så for sivan….
Bruno bringer os foran med 1-0 og da Robson senere hen med 2mål bringer os foran med 3-0, er det en manager der er højt på strå. Kaster vanddunkene ud til tilskuerne, idet han vender sig om score Oriental til 3-1 og inden han for sat sig, scorer de til 3-2. Det bliver lige pludselig en anden grimmase i ansigten på manageren. Dog kommer Omar som mange gange før og smider 4-2 målet ind.  Jublen bryder igen løs, Oriental scorer dog et lille trøste mål og kampen ender 4-3
SC MARIA DA FONTE er i 2 division… SUUUPPPPEEERRRRRRR-




Tabellen endte således


Topscorer:
Omar 27kampe 31mål
Tigana 29kampe 20mål
Bruno 27kampe 18mål

Assist
Gabriel 19
Artur Jorge 15
Omar 12

MOM
Romario 11gange
Omar 7gange
Tigana 4gange.

Hvis jeg skal sætte navn på et par spillere som har været stærkt medvirkende til dette, så er Omar, Gabriel og Romario været meget stabile igennem hele sæsonen. Vildt at vores def. Midt Romario har spillet, 32kampe, 7mål,8assist,11 MOM og et snit på 7,72.

Der kommer en sommer update med bla. Nye spillere.. Dog har jeg ferie i en uge og der sker ikke mere i den periode. Lagt en afstemning op. Giv en stemme og evt. en kommentar.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #51: 10 Aug 2007, 23:45 »

Tillykke med oprykningen  Thumbs Up, det var nervepirrende til det sidste!!
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #52: 11 Aug 2007, 12:03 »

Tillykke med oprykningen  Thumbs Up, det var nervepirrende til det sidste!!

Takker..  ja der var lidt nerver på. Men dejligt det lykkedes. Nu skal holdet forstærkes også skal vi tage kampen op i 2 div. Går desværre lidt tid inden der kommer ny update.

Regner med engang i næste uge.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #53: 17 Aug 2007, 21:15 »

Så er jeg kommet hjem fra Ferie og spillet kan genpåtages. regner med en update i løbet af weekenden.

Der er desuden et par timer endnu til at afgive en stemme!!!
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #54: 21 Aug 2007, 20:16 »

Resultatet af afstemningen:
Ja  0 (0%)
Nej de bliver i rækken  4 (66,7%)
Nej de rykker op  2 (33,3%)

Rart at se at læserne tror på at vi kan blive i rækken.

Har spillet 5ligakampe i den nye sæson. Det har taget en evighed at komme forbi denne sommerpause, fordi der har været lidt flere spillere at kigge på.

Vil folk have en update af det sædvanlige eller skal jeg spille en måned også komme med en resultat liste og lidt kommentarer.  Håber I vil give jeres mening til kende.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #55: 26 Aug 2007, 21:10 »

Første sæson i 2 division – August/September

Vi kom ud af sommerpausen med følgende indkøb:
Silva
Ransmiller
To-Ze
Juan Estevez
Marcio Abreu
Rianniel
Alexis Hinestroza
Marricio Arroyo

Truppen er nu blevet væsentligt større, ud er gået Robson, Rodrigo og Leandro til en samlet pris på tkr. 1100.

Medierne spår os en meget svær sæson. Ja de regner med vi bliver sidst. Bestyrelsen forventer vi skal kæmpe bravt for at undgå nedrykning. Mit eget mål er at ende i den bedste halvdel.



Vi tager hul på ligaen med en udebane kamp mod Amora. En meget nervøs og lige kamp. Tigana sørger for de 3 første point i 2 divison til SC Maria da Fonte nogensinde. Kampen er uden holdets absolutte stjerne Omar Andrade. Marseille, Paris, Deportivo og Zaragoza havde haft snøren ude efter ham. Men ingen ville give 100mio som er salgsprisen.




Første hjemmebane kamp mod medoprykkerne fra Oliveirense. Vi har lidt overtag men vi skal dog helt frem til sidste minut før To-Ze gør det onde mod Oliverirense. Vi har nu 6p. SC Maria da Fonte indtager 1 pladsen.




Vi er presset
Rio Ave sidder på kampen fra start til slut. Vi formår dog på supervis at holde nullet og sikre os endnu et point. Vi savner målmageren OMAR…




Heldet følger os
Vi er til tider i kampen meget presset. Chancerne siger 8-13 og alligevel får vi en 2-1 sejr. To-Ze scorer sejsmålet. Med 10p i 4 kampe kan man ikke andet end at være tilfreds.

Heldigvis kan man se på tilskuer antallet at vi er kommet en række op. Månederne begynder at give overskud.


Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #56: 29 Aug 2007, 08:36 »

Mit internet er brudt ned og TDC kan ikke se fejlen nogle steder. Tekniker er bestilt, men kan først komme d.18/9, så det er lige 3uger uden internet derhjemme.. :-(

Så ingen updateringer i denne periode. øv.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #57: 04 Okt 2007, 09:52 »

Så er computeren endelig kommet tilbage fra Rep.

Sæsonen er færdigspillet, er folk interesseret i en updatering som hidtil, ellers skal jeg forkorte den ned, så vi er klar til den nye sæson?

Håber I vil give en kommentar  Wink
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #58: 04 Okt 2007, 10:32 »

Hej Rambo. Gerne en updatering som du har lavet indtil videre. ELS
Logged

Bakkiboy
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #59: 04 Okt 2007, 15:40 »

En mer, en mer:)

Mega fed blog du har fået lavet her:D
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010