home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte  (Læst 43254 gange)
ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #75: 20 Okt 2007, 17:07 »

Hej Dennis.

Lidt skidt med en skuffende 7 plads. Men så kan det jo kun gå en vej Wink
De 3 profiler ser rigtig godt ud, især Omar.
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #76: 20 Okt 2007, 20:05 »

Hej Dennis.

Lidt skidt med en skuffende 7 plads. Men så kan det jo kun gå en vej Wink
De 3 profiler ser rigtig godt ud, især Omar.

Ja var selv lidt skuffet over 7pladsen, men håber på en meget bedre placering i år  Wink
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #77: 20 Okt 2007, 20:06 »

7 sæson – Målet er oprykning til Betandwin Ligaen.
August

Vi har sædvanen tror handlet ind og solgt ud.
Følgende spillere er landet i Maria Da Fonte:
Carlitos
Rafael Udlånt fra Braga (moderklub)
Omar Fernandez
Aguila
Adriano
Bogado
Cabral
Navarro

Følgende spillere har forladt Maria Da Fonte:
Abreu, Bruno, RUI, Dieyson, Vanderlan, Rianniel, Astudillo for en samlet pris på 6,25mio, alle pengene kommer over 24mdr.

Med den bestående trup og disse nye køb mener medierne nu at vi skal blive 9’er. Men jeg mener nu at vi skal gå efter oprykning. I år skal det være.



Maria Da Fonte – Academica 2-1, Vi brænder for mange chancer og Academica bringer sig foran på en tvivlsom offside, Skifter til en diamant på midtbanen, og det ser ud til at hjælpe, Michael brænder straffe i det 84.min, men Omar følger op og scorer sikkert. I sidste minut gør Ramos det onde ved Academica og scorer til 2-1. Chancerne i vores favør 16-5, så sejren var fortjent dog lidt heldig. Men god start og 3p på kontoen.



Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #78: 21 Okt 2007, 17:49 »

De fleste af dine indkøb ser gode ud. Du fik også en god start. Men held og lykke med sæsonen Thumbs Up
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #79: 23 Okt 2007, 08:29 »

September.


At tiderne er ændret i Maria Da Fonte, beviser landsholdsudtagelse n i starten af september, intet mindre end 8 landsholdspillere på diverse landshold.

Vi kommer derfor med højt humør til næste kamp.

Maria Da Fonte – D.Sandinenses 3-1, Udeholdet for dog annuleret et mål efter 15min. Ramos som har afløst Doda efter han er skadet griber chancen og scorer til både 1-0 og 2-0 i 1 halvleg. Omar ville også lege med og laver et enkelt i 2 halvleg. D.Sandinenses får et trøst mål i sidste minut.
Nu har vi 6p. på kontoen.

U.Madeira – Maria Da Fonte 0-2, Nyoprykkerne får det svært ifølge mediernes prognose. De gør det heller ikke nemmere for sig selv med et rødt kort efter 11min. Ramos straffer dem i det 12min. 0-1. Michael scorer til 0-2 efter et langskud fra 30meter.

Dejlig stilling efter 3kampe – Skal det være oprykning i år?
 

Højt at flyve, dybt at falde.

Maria Da Fonte – Naval 0-2. Nedrykkerne havde før denne kamp ikke vundet, men det fik de lavet om på. Vi har masser af chancer i 1 halvleg, og falder fra hinanden når vi kommer bagud 0-1. Meget skuffende. Vi ligger dog stadig nr. 1.

Santa Clara – Maria Da Fonte 2-1. Topkamp nr. 3 mod nr.1. Vi får en super start ved Ramos efter 8min, men på 2min i slutningen af halvlegen er vi lige pludselig bagud 2-1. Vi kommer ikke frem til noget i 2 halvleg. 2 nederlag i rap. Nede på en 6 plads.


« Seneste Redigering: 23 Okt 2007, 09:27 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #80: 23 Okt 2007, 22:34 »

Oktober
Denne gang har vi 10 udtagne spillere til div. Landshold. Dejligt.

Maria Da Fonte – E. Amadura, topholdet skal helst besejres her.  Vi kommer bagud allerede efter 4min, Men Omar udligner. I løbet af 2 halvleg scorer Amadura’s Thiago sit andet mål og sørger for 3 point til udeholdet. 3 nederlag på stribe, har jeg for høje tanker om holdet. Vi ligger nu 10’er.

Hjemme mod Atletico CP skal der 3p. på kontoen, hvis vi skal hænge på. Vi kommer igen igen bagud i de første 5min. Dog vil Ramos og Navarro det anderledes og vi kommer på 3-1 inden ACP scorer til 3-2, dog bliver spænding udløst ved Silva scoring til 4-2. Navarro laver 2mål, startede inde i stedet for Omar, som plejede en lille skade.

Varzim – Maria Da Fonte 0-2. En smule ufortjent, de har læst vores taktik og er meget aggresive fra starten, jeg bliver nød til at gå ned i en defensiv indstilling, det hjælper lidt og Omar straffer Varzim på 2 kontramål. Chancerne 23-11 i deres favør. Dejligt at heldet også kan følge os. Vi ligger nu 4’er 2p efter 1 pladsen.



November
Barreirense – Maria Da Fonte 1-1. Omar scorer endnu engang. Dog kan vi ikke lukke kampen som så mange gange før og de udligner i overtiden. Jeg HADER det.

3 runde cup mod Lousada fra 3div.
Maria Da Fonte – Lousada, vi har ikke tidligere slået dem. Alle 4 foregående kampe er tabt. Dog er der ingen tvivl om udfaldet af denne kamp, vi vinder 3-0 på mål af Omar og Romario.


Maria Da Fonte – Maritmo 1-0 Omar scorer på frispark efter 3min. Vi kontrollere kampen og kører de 3p hjem. Maritmo er elevator holdet, de har skiftet række de sidste 3 sæsoner.

Penafiel – Maria Da Fonte 2-1, Latterlig kamp. Typisk at tabe til et tophold igen. Vi stillingen 1-1 skifter jeg 3mand og de score 15sek. Bagefter. Vi har 14-7 i chancer. DUMT….



December

Maria Da Fonte – Portimonense 0-1, Vi rammer ikke kassen. Vi smider for mange dumme point. Vi er dog kun 4p. efter 1 pladsen, det gør dette point tab endnu værere.

Oliveirense – Maria Da Fonte 1-2 Omar vil bare vinde. Laver begge mål.  Vi er bagud 1-0 ved pausen. Oliveirense er et hold som vi har vundet alle indbyrdes opgør imod. Heldigvis satte vi ingen point over styr i denne runde. P.t. 5’er med 4p op til 1 pladsen.

Sidste kamp inden julepausen er mod bundproppen Rio Ave som ligger sidst med sølle 6p. VI SKAL VINDE den kamp.

Maria Da Fonte – Rio Ave 4-0, der er lidt forskel på top og bund. Cris laver 2mål, Omar og et selvmål sørger for de sidste. Sikker sejr, dog chance statistik 8-13.

Meget lige stilling.




Januar
Vi starter det nye år med 3 udebane kampe, en cup kamp mod Estoril og 2 liga kampe mod U. Lamas og D. Sandinenses. Det skal være 3 sejre.

Estoril – Maria Da Fonte ,4 runde cupkamp, igen i år håber jeg på at få en kassekamp, dvs. enten ude mod Sporting, Benfica eller Porto. 3 divisions klubben Estoril var ingen modstand for Maria Da Fonte. Omar fortsætter sit målshow med 2 mål, sidste mål lavet af cris. Vi er nu i 5 runde af cuppen.
Reyes får dumt rødt kort midt i 2 halvleg og må sidde over i næste runde.

U.Lamas – Maria Da Fonte 1-1, Ramos bringer os fortjent foran efter 24min, men bare 9min senere vælger Cris at få direkte rødt kort. De udligner 5min før tid, Modstanderen scorer sgu altid indenfor de sidste 10min. Belastende. Vi er nu på 4pladsen og 3p op. ØV

1divisions holdet Leiria kommer på besøg i 5 runde af cuppen. Jeg håber vi kan presse dem og komme i 6 runde, dog ligger de p.t. på 4pladsen. Porto møder Sporting.
Maria Da Fonte - Leiria 1-2, vi får en drømmestart med en scoring efter 2min. De udligner dog i midten af 1 halvleg. 5 min før tid brister drømmen for en 1/8 finale. Bittert. Drengene kæmpede god godt, og vi fik en 1mio i entre.
Økonomien ser således ud.


Vi skal vinde
Modstanderen idag skal besejres, de ligger næstsidst i rækken, men vi har ikke slået dem på udebane.
D.Sandinenses - Maria Da Fonte 2-1. De kommer foran på selvmål efter 5min i 1 halvleg, 2-0 på et meget tvivlsomt straffespark i 2 halvleg igen efter 5min. Satser med 5 mand foran, men Omar får kun pyntet på resultatet. Tungt at tabe en kamp hvor vi har flere chancer end dem. Bliver nød til at brokke mig over dommeren, så må det koste en karantæne.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #81: 24 Okt 2007, 20:40 »

Februar – Nu skal vi vise at vi er mænd

Denne kamp skal vindes hvis oprykningen stadig skal være målet, efter nogle dumme pointtab er vi tvunget til at skulle have 3p.
Maria Da Fonte – Naval 0-0, en kedelig kamp. Ufatteligt at spillerne ikke vil vinde noget mere. Vi er stadig 6p efter 1pladsen. Vi skal klemme balderne sammen hvis målet om oprykning skal lykkes.

Nu skal vi mande os op. Der skal simpelthen være 3p i dag.
Maria Da Fonte - U.Maderia 1-1, Ramos bringer os foran med et smukt mål. Cris header et målspark direkte frem til Ramos, Som lobber den ind over målmand på kanten af feltet. Men føringen holdt lige præcis 2min, så udlignede maderia. Vi formår ikke at score yderligere, og endnu et dumt pointtab. TÅBELIGT…  Oprykning er nu 8p. væk.


Fabio Cannavaro er ny manager i Santa Clara, ham skal forsøge at blive ven med. Fedt at være ven med Fabio.


Topbrag mod Academica, som er 5p foran på 3pladsen. Den skal vindes. Vi har 4 sejre ud af 6kampe mod dagens modstander, så det burde ikke være umuligt at vinde.
Academica – Maria Da Fonte 1-2. En vanvittig vigtig sejr. Vi er bagud ved pausen, skifter til diamant på midtbanen og skifter Cabral ind. 5min efter laver han assist til Ramos. Sandelig om Omar ikke dukker op 4min før tid og sikre os sejren. Dejligt. Vi er stadig 8p efter 1 pladsen.

En lille cup historie, agterlanternen Rio Ave slog Sporting ud på straffer i 1/8finalen, for at tabe hjemme til et 3div. Hold. Vildt.

Marts.
Så møder vi Cannavaro’s Santa Clara på hjemmebane. Jeg forventer en sejr.
Maria Da Fonte – Santa Clara 1-1 Et supermål af Omar bringer os foran. Tiago finder Omar imellem 2 forsvarer med en aflevering på en halv bane længde. FLOT. Men igen igen igen formår vi ikke at lukke kampen og Santa Clara udligner efter en repost på et frispark som keeperen kun kan parrere. Skidt. Meget skidt endda. 8p til 1 pladsen og kun 3p til 2 pladsen.
Hvis vi ikke rykker op så er det sgu vores egen fejl. Vi kunne have ført rækken hvis ikke vi havde de dumme point tab.

Atletico CP – Maria Da Fonte 2-3. En vild 1 halvleg hvor der scorer 4mål på bare 13min. 2 i begge ender. Jeg satser ved pausen og spiller en 4-3-1-2. Vi har flest chancer i 2 halvleg, Omar dukker op igen 5min før tid og scorer det afgørende mål. Status quo i toppen.

Maria Da Fonte – Barreirense 1-0. En sikker sejr som dog blev sikret i det 82min på et straffe. Der var i kampen flere tilfælde hvor vi følte os snydt for straffe. Vi er nu kun 6p. fra første pladsen og vi møder netop 1 pladsen i næste kamp. Den er meget vigtig.

Topbrag.
Vi møder nu liga 1’eren E.Amadura på udebane. Et nederlag her og 1 pladsen er nok væk. 9p med 7 kampe er nok lige i overkanten. Så jeg vil egentlig været tilfreds med alt andet end et nederlag. Dog vil jeg da meget gerne have alle 3p. Vi får en dårlig optakt, Reyes er ude i resten af sæsonen, ha  har revet en hasesene over. AV. Kampen bliver udsat grundet 8 Maria Da Fonte spillere på div. Landshold.

April

I stedet spiller vi hjemme mod Varzim. En sejr ville lune godt i tabellen.
Maria Da Fonte – Varzim 1-2, Ramos udligner i det 75min, 30 sekunder efter lukker Varzim kampen. Sikke noget L…, der glippede oprykningen nok.  Dog møder vi nr. 1 og 2 i de næste 2 udekampe. 6p. der og vi er med igen, meeennn

E.Amadura -  Maria Da Fonte 0-1, Cris sørger for at vi vinder denne kamp, ganske fortjent. Jeg er lidt stolt af drengene, hvorfor kan vi ikke spille sådan hver gang. Vi ligger på 3pladsen, 4p efter Maritmo og E.Amadura. Vi skal have en sejr i næste kamp


Maritmo – Maria Da Fonte.2-0. Vi kommer aldrig i den kamp. 2 af Martimo's profiler. Dæleneme ærgerligt når Amadura smed point. Vi ligger 3’er 7p op til Maritmo på 1pladsen og 4p. op til Amadura. 5 kampe tilbage.




Slutprogrammer for topholdene
Maria Da Fonte    Amadura                  Maritmo
H – Penafiel   (8)   U – Barreirense (6)      U Santa Clara (11)
U – Portimonense (14)   H – Naval (5)      H Atletico P (10)
H – Oliveirense (7)      H – Varzim (9)      U Barreirense (6)
U – Rio Ave    (16)   U – Maritmo  (1)                   H Amadura (2)
H – U.Lamas    (12)   H – Penafiel (8)                     U Varzim (9)

Vi er nok det letteste slutprogram.
Afstemning tilføjet.

Følg med og se om miraklet sker og Maria Da Fonte rykker op....
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #82: 24 Okt 2007, 20:48 »

Det var da ellers en rigtig god start du fik. Men godt at du kan hænge på til det sidste. Jeg tror på oprykning til dig. Nu må det være.  Thumbs Up
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #83: 24 Okt 2007, 21:07 »

Det var da ellers en rigtig god start du fik. Men godt at du kan hænge på til det sidste. Jeg tror på oprykning til dig. Nu må det være.  Thumbs Up

Håber selv på oprykning, men kan da røbe at næste ligakamp ikke helt var som forventet.  Sidste update kommer inden weekenden.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #84: 30 Okt 2007, 22:13 »

Sådan her endte afstemningen.
Spørgsmål:  Rykker Maria Da Fonte op?? Ja som nr.1
 1 (33,3%)
Ja som nr.2
 2 (66,7%)
Nej de bliver sorteper på 3pladsen
 0 (0%)
 
Åbn Afstemning
Rediger Afstemning
Fjern Afstemning 
Antal Stemmer: 3



Kom så gutter, nu skal slaget slås, vi må ikke give op. Vi har revanche til gode iforhold til Penafiel.
Maria Da Fonte – Penafiel
0-0 49min  - Rødt kort Arroyo ( Blev skiftet ind i pausen, fik 2 gule kort på 4min)
0-1 63min Mario Rondon

Vi taber kampen, det er fandeme bittert. Vi har 3 gange så mange chancer og taber. Arroyo er blevet sat til salg og afskibes ved først kommende lejlighed. Jeg brokker mig over dommeren i denne kamp og må side på tribunen til næste kamp

Portimonense – Maria Da Fonte
0-1 53min Ramos
0-2 57min Omar
0-3 89min Navarro
Igen en kamp hvor vi har 3 gange så mange chancer, denne gang dog med et mere retfærdigt resultat.  Manageren er stadig i chok over forrige kamp, hvor vi måske smider chancen for oprykning.

Maria Da Fonte – Oliveirense, IGEN GUMMIBEN ODER WAS
1-0 18min Navarro
1-1 30min Arnaldo Pinho
Vi smider igen nogle ufattelige dumme point, denne gang er det dog fair nok at vi ikke får alle 3point. Vi performer ikke i denne kamp. Øv.

Rio Ave – Maria Da Fonte, En heldig sejr over bundproppen
0-1 84min Doda

Vi har mindre chancer end hjemmeholdet og er heldige med 3p.

Maria Da Fonte – U. Lamas
1-0 2min Omar
1-1 45min Tiaguinho
2-1 85min Silva
3-1 90min Omar

Vi vinder fortjent og holder chancen for oprykning i live. Men ak 10p i de sidste 5kampe var ikke nok til at placere os i top3. Vi blev endda overhalet af et hold som lå under os inden de sidste 5 kampe. Jeg er ufattelig bitter over at skulle spille endnu en sæson i Liga De Honora.



På trods af skuffelsen er det dog lidt glædeligt at Omar og Silva hjemtager lidt hæder til Maria Da Fonte.





Slutstilling:




Vi kan nu ikke gøre andet end at se frem til næste sæson.

Hvor bookmakerne har følgende favoritter:


Er der en som kan hjælpe med at få sat de 3 billeder på linje??  gerne en PB.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #85: 02 Nov 2007, 23:59 »

8 sæson.

Vi har traditionen tro forstærket os en anelse i sommerpausen. Jeg mener dog at vi har truppen til oprykning, men et par ekstra spillere kan give lidt ekstra.
Følgende spillere er kommet ind:
Al-Sayed
Andre
Miranda
Bertini

Jeg har meget store forventninger til Al-Sayed. Han virker utrolig skarp. Sammen med Omar på toppen burde alle hold i rækken frygte os.

Målet er helt klart oprykning i denne sæson. Jeg vil rykke op. Vi brugte 4 sæsoner i 3div og nu er vi på 4.sæson i 2div. NU SKAL DET VÆRE.



August.

Vi starter sæsonen mod sidste års nr. 5 Naval på udebane. Ny ankomne Al-Sayd starter på top med Omar
Naval - Maria Da Fonte
0-1 34min Al-Sayed
1-1 45min Stojanovic
2-1 58min Stojanovic
2-2 85min Ramos
9-10 i chancer. Godt tilfreds med en uafgjort her. Naval har vi endnu ikke slået, sidste gang vi var på besøg tabte vi 2-0. God start af Al-Sayed. 





Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #86: 03 Nov 2007, 09:58 »


September
Vi møder nu et af bundholdene fra sidste sæson, 3p. i denne kamp ville lune godt.
U.Lamas – Maria Da Fonte
0-1 2min selvmål
0-2 14min Al-Sayed
0-3 28min Al-Sayed
0-4 74min Doda
6-13 i chancer
Dejligt med 3p. Al-Sayed performer i øjeblikket. Forventer egentlig meget af ham. Regner bestemt med at han ligger i top3 på topscore listen efter denne sæson.

Maria Da Fonte – Varzim
0-1   8min Gomes (str)
1-1 55min Omar
12-12 i chancer.
Sikke noget øv. Vi får en dårlig start og det hæmmer os lidt. Omar laver sæsonens første mål. Rart at han kommer i gang.  Men det er da bedre end sidst gang vi mødte Varzim, der tabte vi 1-2 hjemme. Dog har vi normal et godt tag på dem.

Næste kamp mod Barreirense  skal simpelthen vindes. Vi er klasser over dem.
Maria Da Fonte – Barreirense
8min 1-0 Omar
17-3 i chancer. Vi brænder alt for meget, selv Omar høvler dem forbi. Han har 8 af de 17 chancer. Men det er 3p. trods alt.

Sidste kamp i September er på udebane mod Cannavaros tropper fra Santa Clara. Vi roser tit hinanden i pressen, ja det bliver sgu nok lige en tand for sukkersødt engang imellem, men det er jo Fabio.
Santa Clara – Maria Da Fonte
0-1 85min Khan
11-6 i chancer. Vi slipper lidt heldigt af sted med 3p. Men heldet følger tit topholdene. Dette er ingen undtagelse. Khan dukker op efter en gevaldig omgang kludespil i feltet. Khan som efterhånden har været 6år i klubben. Er en af de mere rutinerede spillere.

Så alt i alt en god september måned med 3sejre og 1 uafgjort. Vi indtager nu 3pladsen.



Vi spiller samme taktik stor set hele tiden. Indstillingerne kan dog ændres afhængig af hvem vi møder, men standard indstillingerne ser således ud.




Oktober – Den gode stime fortsætter.

Vi har 3 ligakampe i oktober. Vi starter mod Penafiel på udebane.
Penafiel – Maria Da Fonte
0-1   2min  Al-Sayed
0-2   50min  Al-Sayed
16-9 i chancer. Al-Sayed vil bare vinde. Han laver endnu 2mål til samlingen. Jeg håber han slår målrekorden i ligaen. Super sejr mod et hold som vi plejer at have det svært imod. Indbyrdes opgør nu 3-0-4. Så er stadig dårligere indbyrdes.

Derefter er Aves på hjemmebane. Vi har ikke tidligere spillet mod dem.
Maria Da Fonte – Aves
1-0 18min Silva
1-0   44min Omar
5-11 i chancer. Forsvaret spiller en rigtig god kamp, mens resten ikke rigtig fungerer. Vi får dog endnu 3p til kontoen.

Atletico CP – Maria Da Fonte
0-1   50min Al-Sayed
1-1 74min Hugo Seco
1-1 90min Al-Sayed brænder straffe
1-2 90min Navarro
8-13 i chancer. Vi får lidt heldigt sejren da Navarro følger op på det brændte straffe. Dog sidder vi godt på kampen og tvinger Atletico til at skyde udefra, dette betyder de har 0 skud inden for rammen, målet bliver kreditere Hugo Seco, men i min bog er det et selvmål. Vi er nu på 1 pladsen. Dejligt…..

Nærmeste modstander i stillingen efter 3sejre i oktober

Nr.1. Maria Da Fonte   20p
Nr.2. Belenenses   18p



Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #87: 04 Nov 2007, 11:47 »


November
Første kamp i november, er hjemme mod Oliveirense, et hold som vi har det fint imod. 6 sejre og 1 uafgjort hidtil.
Maria Da Fonte – Oliveirense
1-0 43min Liron
7-8 i chancer. Endnu en gang må jeg rose forsvaret, de spiller rigtig godt i øjeblikket. Samtidig er det jo venstre backen Liron som afgør kampen. Endnu 3p, hvad skal det dog ikke ende med.


3 runde cup.
Naval – Maria Da Fonte
0-1 4min Al-Sayed
0-2 23min Romario
1-2 59min Stojanovic
4-16 i chancer, Vi styrer stensikkert mod 4 runde. Sejren var aldrig i fare, dette beviser chancerne også. Vi må sige Stojanovic finder vej til nettet imod os. Han har lavet 3mål i 2 kampe. Kan være vi skal sætte ham ud af spillet i næste gang vi møder dem i ligaen.

Maria Da Fonte – V.Setubal
0-1 11min Ribeiro
0-1 27min Rødt kort Setubal
1-1 29min Omar
2-1 33min Al-Sayed
3-1 72min Omar
4-10 i chancer. Vi er helt væk indtil setubal bliver reduceret til 10mand. Men vi er pænt heldige i denne kamp. Vi scorer på 75% af vores chancer. Vi må være tophold,sådan som heldet følger os.

Rio Ave – Maria Da Fonte
1-0 1min selvmål Romario
2-0 11min Mboudgui
5-3 i chancer
Så kom vores første nederlag. Vi kommer aldrig over den chokstart, desværre.  Men vi ligger heldigvis stadig nr. 1. Belenenses puster os dog lige i nakken.




December Topbraget skal spilles
Vi møder Belenenses på hjemmebane, vinderen af denne kamp vil givetvis ligge nr.1 ved vinterpausen. Vi er topmotiveret, tidligere sæsoner har vist at vinderen af efteråret men 85% chance rykker op.
Maria Da Fonte – Belenenses
1-0 1min Al-Sayed
2-0 14min Omar
3-0 18min Reyes
12-7 i chancer. Sådan. Vi kom, Vi så, Vi sejrede…  1 pladsen er vores. I hvert fald indtil videre.
Det er vel nok de 3 største stjerne i vores offensiv som sætter tingene på plads. Spørgsmålet er om Al-Sayed bliver i klubben. Han vil ikke forlænge kontrakten som udløber efter næste sæson. Porto har udvist interesse for den meget målfarlige egypter.

Næste modstander Amadura er vi ikke specielt begejstret for. Især på udebane.
E.Amadura – Maria Da Fonte
1-0 51min Rocha
7-6 i chancer, Vi spille gudebold i sidste kamp og stinker i denne kamp. Det viser bare alt kan ske i fodbold. Vi må op på hesten i sidste ligakamp i år. Liga nederlag nr.2.

Maria Da Fonte – Estoril
1-0 43min Al-Sayed
2-0 76min Michael (str.)
10-6 i chancer. Vi sikrer os 1 pladsen. Det bliver spændende at starte op i det nye år.



Jeg tror på oprykning. Denne gang skal det lykkedes.
Giv en stemme og du tror på det lykkedes.


Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #88: 04 Nov 2007, 19:10 »

Et stort tillykke med et rigtig flot efterår. Jeg har selvfølgelig stemt på at du rykker op. Så er det bare at holde hovedet koldt. Hvordan går det med økonomien?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #89: 04 Nov 2007, 19:32 »

U can do it Alfster.. KIU!!! Oprykning here we come..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010