home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 468 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte  (Læst 43360 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #60: 04 Okt 2007, 15:44 »

Takker for kommentarene..  Der kommer mere bare rolig.. Dog kæmper jeg med mit internet. Hvis jeg får det til at virke i privaten, vil jeg ikke udelukke der kommer en update idag.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #61: 10 Okt 2007, 12:42 »

Oktober – Vil den gode stime fortsætte.
Nacional – Maria Da Fonte 0-1, M.Arroyo. Vi vindet MEGET heldigt. De brænder straffe og har 14-2 i chancer. Pyhhhh.  Vi står godt på banen, målmand og hele forsvaret for 8 i karakter. Dog bliver Arroyo MOM.

Maria Da Fonte – Varzim 2-1, Romario og Omar sørger for endnu 3 point. Varzim har dog flere chancer end vi har. Det kan ikke blive ved med at gå godt. Men medierne må dog indtil videre overgive sig for ”nedrykningskandidaterne” fra Maria Da Fonte.

Vit. Guimaraes – Maria Da Fonte 1-1, Arroyo udligner og skaffer os et point. Dog er vi pænt udspillet med 16-3 i chancer. Forsvaret gør det igen godt.

Athletico CP – Maria Da Fonte 1-1. Omar Andrade scorer 10min før tid og sikre os endnu et point. Dog har vi lige så mange chancer som ACP. Så uafgjort er nok et fair resultat.



November



Med 1-1-2 i kampe var det ikke den bedste måned. Reserverne kunne dog i cuppen og sørgede for den enlige sejr. Vi er lidt ustabile, men vi er jo trods alt kun oprykkere.



December

2-0-1 i kampe. Det er acceptabelt. Santa Clara tidligere 1div. Hold var lige en tand bedre på dagen.
Dog vil jeg lige nævne Omar GULDKALV
Han laver 4 ud af 5 mål. Især kampen mod Academica scorer han i sidste minut og sikre 3 vigtige point. Dermed går vi på vinterpause med 7-4-3 i ligaen. Det er jeg meget glad for. Vi er placeret på en dejlig 2 plads.



Grundet mit internet ikke har virket i en måned, har jeg spillet videre på Maria Da Fonte. Det gør at jeg er henne i midten af næste sæson nu. Derfor vil de kommende updateringer minde en hel del om denne her, indtil jeg er noget frem til der hvor jeg er nået. Håber I bære over med mig.


Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #62: 10 Okt 2007, 13:30 »

Januar.
Der er kun en forstærkning i vinterpausen. Det er Michael
, som kommer på en free transfer. Han skal ind og slås mod Romario om pladsen på den def.midtbane.

Jeg håber vi kan fortsætte den gode stime og med lidt held sikre oprykning.


Første kamp i det nye år er pokalen mod Boavista. Vi er sååå tæt på at slå dem ud. De scorer til 2-1 i det 112.minut. Vi var så tæt på at få dem i straffer hvor alt kan ske. Fremragende indsats af drengene.
 I de 2 ligakampe er vi lidt heldige selvom det er imod hold fra den tungere ende. Tigana udligner i sidste minut mod Amora, Silva sikre os 3p. i kampen mod Oliverense med et mål i 82.minut.
Men 4 point til ligatabellen.



Sorte Februar ticked off

Vi taber terræn i toppen. Træerne vokser trods alt ikke ind i himlen for oprykkerne fra Maria Da Fonte.
Vi får et sølle point i Februar og dumber ned på en 4 plads. De to bedste rykker op.



Marts


Vi er tilbage i topkampen efter en super marts  måned med 7p ind på Ligakontoen.
Men fristes til at sige at igen er det Omar der holder os inde i topkampen. Han laver 5 mål i marts, Et hattrick mod madeira og 2 mål mod Varzim. Spørgsmålet er hvor lang tid vi kan holde på ham. Hans pris er sat til 100mio. Men det der taler for at han bliver er at han elsker Maria Da Fonte, og med en statistik på 59kampe, 57mål, 13 assists, 4MOM og et snit på 7,44 er der ingen tvivl om at Maria Da Fonte elsker ham.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #63: 11 Okt 2007, 20:05 »

April: Kan vi holde tempoet?


Vi får 5p i denne måned, ikke helt nok til at følge med topholdene, men vi holder dog os i top4.  Omar laver alle mål i denne måned. Han sikre os 3p ude mod estoril, Han bringer os foran 2-0 hjemme mod Atletico CP, men vi formår ikke at lukke kampen og de laver 2 mål. Bittert pointtab. Vi slipper lidt heldigt fra opgøret mod Setubal. De har dobbelt så mange chancer som os.
Alt i alt en ok måned.



Maj. Slutspurten skal sættes ind.

Vigtig kamp mod Academica, de ligger lige under os. Vi taber desværre 3-1 og rykker ned på en 5 plads. Havde vi vundet her ville vi havde ligget nr. 3, med kun 1 point op. ØV. Omar scorer trøstmålet sidst i kampen.
Omar bliver skadet i kampen mod Santa Clara, men vi kan heldigvis uden ham, Tigana, To-Ze og et selvmål hjælper os på vej, Vi ligger nu på 3pladsen. Kun 1point fra en 2plads som giver oprykning.
GUMMIBEN, er det eneste der kommer ud af managerens mund efter de 2 sidste kampe. VI får 1 point og må nøjes med en femteplads.  Havde man før sæsonen sagt vi ville blive nr.5 havde jeg været tilfreds, men jeg syntes vi taber mange dumme point, som vi godt kunne have brugt i oprykningskampen. Vi må tage endnu en sæson i 2 division.



Lidt opdateringer
Vi er bedst præsterende
Slutstilling

















Økonomi


Der er blevet hentet en del spillere til den nye sæson, samtidig er mange af de oprindelig spillere blevet solgt. Følg med i den næste update og se hvem der ankommer og hvem som forsvinder.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2007, 08:53 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #64: 12 Okt 2007, 18:30 »

2 Sæson i Liga de Honora

Spændende sæson med alle de nye indkøb. Der er især vores nye argentiske forsvars talent Diego og den nye brasser striker Doda, som jeg har store forventninger til.
Indkøb:
Severino
Diego Marchesini
Buba
Bruno
Andre Melo
Juan Carlos Reyes
Doda
Nestor Jose Gonzalves

Især Doda er fansne meget glade for. Lad os se om han bliver en succes eller ej.


Ud er gået:
Juan Estevez, Tigana, Gabriel, Anderson, Bruno Goncalves, To-Ze,Alexis Hinestroza, Decio, Enilson og Bruno Concalves(midtbane). Disse er blevet solgt for i alt 5,75mio.



Vi starter ude med en af bundholdene fra sidste sæson Atletico CP.
Atletico CP – Maria Da Fonte 1-3, Khan, Dieyson og Omar. Vi kører dem ud af banen og sæsonens første 3 point er i hus. Dieyson bliver MOM. Han vil gerne til en større klub, men jeg håber at beholde ham i denne sæson. Der er flere brasserklubber som har haft snøren ude efter ham.

Vi har vundet 3 ud af 3 opgør mod Oliveirense. Derfor kan vi godt sætte næsen op efter endnu 3point i næste ligaopgør, selvom vi er på udebane.
Oliveirense – Maria Da Fonte 1-3, OMAR ANDRADE laver hattrick. Den mand er simpelthen guden i SC Maria Da Fonte. Vi har nu fået 6point i 2 kampe. Begge på udebane. Men vi startede lige sådan sidste år, alligevel endte det med en sekundær placering.

Sidste kamp i september, kan vi få 3p igen.
Maria Da Fonte – Vit. Guimaraes 1-2, selvmål. Vi kommer aldrig ind i kampen, og får et trøst selvmål til sidst. Men vi er totalt udspillet. Vit. Guimaraes har nu maks. Point.

Omar Andrade vinder månedens spiller prisen.



Oktober
Vi skal vinde denne hjemmekamp mod Maia. Vi har tidligere spillet mod dem, bla. I oprykningsspillet. Alle foregående 5 kampe mod Maia er endt uafgjort.
Maria Da Fonte – Maia 0-0. Vi har overflod af chancer, men endnu en uafgjort til samlingen mod Maia. Vi kan åbenbart ikke vinde på hjemmebane.

Skal vi vinde 3 udebane kamp på stribe
Modstanderen er Barreirense. Som p.t. ligger 12’er, vi er placeret på en 4 plads, og skal vinde for ikke at tabe for mange point i forhold til Guimaraes som har vundet alle deres 5 kampe.
Barreirense – Maria Da Fonte  1-1, Omar bringer os foran et par minutter ind i 2 halvleg. Vi har chancer til 2-0, men som mange gange før udligner de i det 80min. Dieyson bliver skadet i denne kamp, men erstattes af det nye argentinske håb.

Vi skal vinde på hjemmebane. Nu har vi ikke vundet i 3 kampe, skal vi op i toppen skal vi have 3 point i denne kamp.
Maria Da Fonte – U. Lamas 2-1, Abreu og Ramos. Det er en meget lige kamp. Vi er bagud til der mangler 20min. Vores brasserbomber  Doda har ikke bombet så meget, så han blev udskiftet efter 67min med Ramos. Så det var en god udskiftning. Kan være at Doda skal starte ude i næste kamp.
Meget vigtige 3 point. Vi er placeret på en 5 plads. Næste kamp er hjemme mod Penafiel, som er placeret lige over os. Guimaraes har p.t. 6sejre.

Maria Da Fonte – Penafiel 2-0. Khan og Silva sørger for 3point. Sejren var aldrig i fare. Vi får en super start med mål af Khan allerede efter 7min. Khan som er lidt utilfreds med tiden i maria da fonte, selvom han er startet inde i alle kampe i denne sæson. Han vil gerne til en større klub. Med sejren ligger vi 2’er, apoint med nr.3. Dog er vil 7point efter Guimaraes.

Med 2 sejre og 2 uafgjorte kom vi forbi oktober. Placeringsmæssigt meget fint med 2 pladsen. Dog er hulet stort op til Guimaraes.



November Topbrag

Portimonense – Maria Da Fonte 3-1, Omar bringer os foran efter 55sek. Men de får udlignet blot 2min efter. De tager pusten af os og vi taber fortjent 3-1. Bittert især når det er 3pladsen vi spillede imod.

Vi træder ind i 3runde af cuppen. Vi har trukket Torreense fra 3div. Det er reservernes dag.
Maria Da Fonte – Torreense 2-0, Reyes og Gonzales, 2 mål af vores nye unge folk, som desværre har været ramt af skader i det meste af sæsonen. Dejligt de kommer på tavlen og får spilletid.

Ude med Varzim som ligger sidst.
Varzim – Maria Da Fonte 0-0. Vi taber dumme 2point. Vi er nu 12p efter 1 pladsen og 5p. efter 2pladsen. Doda har nu spillet 9timer uden at score.. er det et flopkøb??

Vi møder nu Vit. Setubal, et tidligere 1 divisonshold.
Maria Da Fonte – Vit. Setubal 2-2, Selvmål & Silva. Vi er helt nede i sækken i 1 halvleg og går til pause 0-2, men et selvmål og siden hen Silva sikre os et point. Vi taber for mange point i forhold til topholdene og en oprykning ligger nu meget fjernt. I stedet går vi efter at blive bedre placeret i forhold til sidste sæson.
Doda har nu ikke scoret i sæsonen, men han kæmper videre for det vitale mål, som skal sætte ham i gang.




December.

Rio Ave – Maria Da Fonte, 2-1 Doda. Forløsning efter 11timers bold scorede Doda endelig. Omar blev skadet tidligt i kampen. Vi har chancer til 2-0, men med 20min igen udligner Rio Ave og senere putter de endnu en i kassen og vi taber. Målet lugtede langt væk af offside. i

Vi skal have en sejr i hjemmekampen mod Gil Vicente.
Maria Da Fonte – Gil Vicente 1-1, Vi får en skidt start med en scoring imod os efter 12min. Men Doda udligner i sidste minut i 1 halvleg. Vi tillader os at brænde straffe i 2 halvleg. Meget dumt.
Begynder at blive en smule frustreret over hvor ustabilt holdet spiller.

Sidste kamp i år – skal vi have en sejr??
Maria Da Fonte – Santa Clara 1-1 Bruno scorer debutmål 10min før tid. Vi er vel nok heldige med at få point i denne kamp. Sikke noget øv.
Stilling:

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #65: 12 Okt 2007, 18:33 »

2 Sæson i Liga de Honora

Spændende sæson med alle de nye indkøb. Der er især vores nye argentiske forsvars talent Diego og den nye brasser striker Doda, som jeg har store forventninger til.
Indkøb:
Severino
Diego Marchesini
Buba
Bruno
Andre Melo
Juan Carlos Reyes
Doda
Nestor Jose Gonzalves

Især Doda er fansne meget glade for. Lad os se om han bliver en succes eller ej.


Ud er gået:
Juan Estevez, Tigana, Gabriel, Anderson, Bruno Goncalves, To-Ze,Alexis Hinestroza, Decio, Enilson og Bruno Concalves(midtbane). Disse er blevet solgt for i alt 5,75mio.



Vi starter ude med en af bundholdene fra sidste sæson Atletico CP.
Atletico CP – Maria Da Fonte 1-3, Khan, Dieyson og Omar. Vi kører dem ud af banen og sæsonens første 3 point er i hus. Dieyson bliver MOM. Han vil gerne til en større klub, men jeg håber at beholde ham i denne sæson. Der er flere brasserklubber som har haft snøren ude efter ham.

Vi har vundet 3 ud af 3 opgør mod Oliveirense. Derfor kan vi godt sætte næsen op efter endnu 3point i næste ligaopgør, selvom vi er på udebane.
Oliveirense – Maria Da Fonte 1-3, OMAR ANDRADE laver hattrick. Den mand er simpelthen guden i SC Maria Da Fonte. Vi har nu fået 6point i 2 kampe. Begge på udebane. Men vi startede lige sådan sidste år, alligevel endte det med en sekundær placering.

Sidste kamp i september, kan vi få 3p igen.
Maria Da Fonte – Vit. Guimaraes 1-2, selvmål. Vi kommer aldrig ind i kampen, og får et trøst selvmål til sidst. Men vi er totalt udspillet. Vit. Guimaraes har nu maks. Point.

Omar Andrade vinder månedens spiller prisen.



Oktober
Vi skal vinde denne hjemmekamp mod Maia. Vi har tidligere spillet mod dem, bla. I oprykningsspillet. Alle foregående 5 kampe mod Maia er endt uafgjort.
Maria Da Fonte – Maia 0-0. Vi har overflod af chancer, men endnu en uafgjort til samlingen mod Maia. Vi kan åbenbart ikke vinde på hjemmebane.

Skal vi vinde 3 udebane kamp på stribe
Modstanderen er Barreirense. Som p.t. ligger 12’er, vi er placeret på en 4 plads, og skal vinde for ikke at tabe for mange point i forhold til Guimaraes som har vundet alle deres 5 kampe.
Barreirense – Maria Da Fonte  1-1, Omar bringer os foran et par minutter ind i 2 halvleg. Vi har chancer til 2-0, men som mange gange før udligner de i det 80min. Dieyson bliver skadet i denne kamp, men erstattes af det nye argentinske håb.

Vi skal vinde på hjemmebane. Nu har vi ikke vundet i 3 kampe, skal vi op i toppen skal vi have 3 point i denne kamp.
Maria Da Fonte – U. Lamas 2-1, Abreu og Ramos. Det er en meget lige kamp. Vi er bagud til der mangler 20min. Vores brasserbomber  Doda har ikke bombet så meget, så han blev udskiftet efter 67min med Ramos. Så det var en god udskiftning. Kan være at Doda skal starte ude i næste kamp.
Meget vigtige 3 point. Vi er placeret på en 5 plads. Næste kamp er hjemme mod Penafiel, som er placeret lige over os. Guimaraes har p.t. 6sejre.

Maria Da Fonte – Penafiel 2-0. Khan og Silva sørger for 3point. Sejren var aldrig i fare. Vi får en super start med mål af Khan allerede efter 7min. Khan som er lidt utilfreds med tiden i maria da fonte, selvom han er startet inde i alle kampe i denne sæson. Han vil gerne til en større klub. Med sejren ligger vi 2’er, apoint med nr.3. Dog er vil 7point efter Guimaraes.

Med 2 sejre og 2 uafgjorte kom vi forbi oktober. Placeringsmæssigt meget fint med 2 pladsen. Dog er hulet stort op til Guimaraes.



November Topbrag

Portimonense – Maria Da Fonte 3-1, Omar bringer os foran efter 55sek. Men de får udlignet blot 2min efter. De tager pusten af os og vi taber fortjent 3-1. Bittert især når det er 3pladsen vi spillede imod.

Vi træder ind i 3runde af cuppen. Vi har trukket Torreense fra 3div. Det er reservernes dag.
Maria Da Fonte – Torreense 2-0, Reyes og Gonzales, 2 mål af vores nye unge folk, som desværre har været ramt af skader i det meste af sæsonen. Dejligt de kommer på tavlen og får spilletid.

Ude med Varzim som ligger sidst.
Varzim – Maria Da Fonte 0-0. Vi taber dumme 2point. Vi er nu 12p efter 1 pladsen og 5p. efter 2pladsen. Doda har nu spillet 9timer uden at score.. er det et flopkøb??

Vi møder nu Vit. Setubal, et tidligere 1 divisonshold.
Maria Da Fonte – Vit. Setubal 2-2, Selvmål & Silva. Vi er helt nede i sækken i 1 halvleg og går til pause 0-2, men et selvmål og siden hen Silva sikre os et point. Vi taber for mange point i forhold til topholdene og en oprykning ligger nu meget fjernt. I stedet går vi efter at blive bedre placeret i forhold til sidste sæson.
Doda har nu ikke scoret i sæsonen, men han kæmper videre for det vitale mål, som skal sætte ham i gang.




December.

Rio Ave – Maria Da Fonte, 2-1 Doda. Forløsning efter 11timers bold scorede Doda endelig. Omar blev skadet tidligt i kampen. Vi har chancer til 2-0, men med 20min igen udligner Rio Ave og senere putter de endnu en i kassen og vi taber. Målet lugtede langt væk af offside. i

Vi skal have en sejr i hjemmekampen mod Gil Vicente.
Maria Da Fonte – Gil Vicente 1-1, Vi får en skidt start med en scoring imod os efter 12min. Men Doda udligner i sidste minut i 1 halvleg. Vi tillader os at brænde straffe i 2 halvleg. Meget dumt.
Begynder at blive en smule frustreret over hvor ustabilt holdet spillet

Sidste kamp i år – skal vi have en sejr??
Maria Da Fonte – Santa Clara 1-1 Bruno scorer debutmål 10min før tid. Vi er vel nok heldige med at få point i denne kamp. Sikke noget øv.
Stilling:

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #66: 15 Okt 2007, 21:46 »

Januar.

Truppen er blevet yderligere forstærket i kampen mod oprykning. Følgende spillere er kommet ind:
Tiago
Astudillo
Momha
Liron
Zvunka
Cris

Der er nogle spændende spillere imellem, ser frem til at følge dem i Maria Da Fonte. Købte disse spillere så de får tid til at vænne sig til spillestillen i Maria Da Fonte. Så er vi klar til at gå efter oprykning i næste sæson, hvis det ikke sker i denne sæson.


Mødet mod nr.2 E. Amadora
E.Amadora – Maria Da Fonte 2-0. Vi er uden chancer i denne kamp. Ny indkøbte Cris kommer ikke i gang på den centrale midtbane og bliver udskiftet med Khan i pausen. 19-6 i chancer til hjemmeholdet. Doda brænder halvdelen af vores chancer. Gode gamle Hugo Leal smadrer det første søm i Maria Da Fontes kiste.
Skidt start på 2 halvdel af sæsonen. Vi er nu 6p fra oprykningsplads.








Den næste kamp er 4 runde i cuppen mod Academica på udebane. Denne kamp er ULTRA vigtig da vinderen møder Porto på udebane (Tjing Tjing)

Academica – Maria Da Fonte 0-3. SUPER kamp af drengene. Målene blev sat ind af Romario, Ramos og Reyes. Reyes krydrer yderligere kampen med en assist og bliver fortjent MOM.
Vi kan nu se frem til en kassekamp mod Porto. Sidste gang vi spillede sådan en kamp gav det 4mio i kassen.


Den kassekamp kommer allerede nu.
Porto – Maria Da Fonte 3-0. Vi kommer bagud 2-0 efter 8min også var den kamp lukket. 20000 tilskuer og 3,3mio i kassen. Balancen er nu på 3,97mio. Dejligt.

Revanche mod Academica
Maria Da Fonte – Academica 2-1. Doda laver 2mål, jeg er helt i chok. Med Omar stadig skadet forventer jeg at Doda tager ansvar. Dette må man sige han gjorde i denne kamp. Academica får trøstmål i sidste minut.  Vi er stadig 6p. fra oprykning.

Diego, Reyes og Silva performer i øjeblikket. Der er mange bud efter Silva og Reyes, men de bliver ikke solgt.



Februar
Kampen mod Oliveirense er den 5 i rækken. De 4 foregående er alle vundet, mon ikke statistikken stadig holder efter kampen
Maria Da Fonte – Oliveirense 3-1, Michael, Cris og Ramos laver målene. Ramos bliver MOM, han starter inde i stedet for Bruno efter råd fra Ass.Manageren. Det var ikke så ringe en udskiftning.
Vi er nu kun 3p fra oprykningsplads. Guimaraes er 20p foran. Så det er udelukkende 2 pladsen som der spilles om.
Desværre for os møder vi netop Guimaraes i næste kamp på udebane. De har 14-2-0

Vit. Guimaraes – Maria Da Fonte 2-1. Doda bringer os foran i det 38min. Men på næste angreb dukker Daniel Bueno op og laver sit 20. sæsonmål. Han scorer endnu engang i 2 halvleg, selvom vi er godt med i kampen lykkedes det os ikke at tage point fra det suveræne tophold. Vi er nu røget ned på 8pladsen,dog kun 4 efter 2pladen.

Maria Da Fonte – Atletico CP 2-0. En sikker sejr over bundproppen. Ramos og Diego scorer målene. Omar får 2 halvleg, er ved at komme op i gear efter sin skade. Vi er nu 5’er, stadig 4p. efter nr.2.

Februar overstået med 2sejr og 1 nederlag.



Marts.
Skal syvende gang være lykkens gang mod Maia.
Maia – Maria Da Fonte 0-3 ENDELIG. Omar, Khan og Michael laver vores mål. Men MOM er Nando, vores målmand. Han redder straffe i overtiden i 1 halvleg. Det står 0-0 ved pausen.
Super med en sejr over Maia. Vi ligger nu nr.4. Kun 3p op til 2 pladsen.

Vi skal fortsætte den gode stime med endnu en sejr i dagens hjemmekamp mod Barreirense, et hold som vi har 1-3-2 i statistik imod. Kun 1 sejr i 6kampe, det skal revancheres.
Maria Da Fonte – Barreirense 2-1. Michael scorer i 5min overtid i første halvleg. Helt vildt med ekstra tid, dog undskyldt at bla. 3 skader. Ramos scorer til 2-0 inden modstanderen får trøstmål i sidste minut. Endnu 3p på kontoen. Vi er nu rykket op på 3pladsen.

U.Lamas – Maria Da Fonte 2-1, Omar udligner 15min før tid og har flere chancer til at score til 1-2, men Lamas udnytter en tvivlsom offside til at score til 2-1. Vi har ellers aldrig tabt til U.Lamas før denne kamp. Vi ligger nr. 6, 4p. op til 2pladsen.

Vit. Setubal fyrer deres manager. Den tidligere topklub ligger med røven lige over nedrykningsstregen. Denne nyhed kommer lige før Maria Da Fonte's vigtige kamp for at hænge med i toppen.


Sidste kamp i marts, vi skal have 3p. Vi har ikke tabt til Varzim. Foreløbig statistik 1-2-0. Varzim er placeret på en 9.plads.
Maria Da Fonte - Varzim 5-2. Det er en kamp der går igennem hele følelses registret. Vi kommer foran ved Doda den føring holder i 2min. så udligner Varzim, sandelig om de efter endnu 2min scorer til 1-2 og der er pause. Spillerne får en opsang og Omar og Reyes kommer ind fra 2 halvlegs start. Det lønner sig efter 1,5min. Omar udligner. Doda laver yderligere 2mål og Omar endnu 1. Super 2 halvleg.

Dette giver følgende stilling med 8kampe tilbage,


Følg med og se om Maria Da Fonte kan sikre sig endnu en histrorisk oprykning.


Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #67: 15 Okt 2007, 22:55 »

April. Vi nærmer os afslutningen.

Penafiel – Maria Da Fonte 3-1, Doda udligner Penafiel’s føring i 1 halvleg, og det er det eneste positive fra denne kamp. Den koster dyrt, vi er nu 7point fra oprykningsplads og med 7kampe igen kan det godt gå hen blive umuligt. ØV.

Nu skal vi hænge på, vi møder nr.3 på hjemmebane. Alt andet end en sejr her vil nok betyde at vi er ude af kampen om 2pladen.
Maria Da Fonte – Portimonense 1-1. Doda bringer os som ventet i front, og den stilling holder indtil der står 90.05 på måltavlen. Vi kunne have ligger nr.3 med 5p op, i stedet ligger vil 5’er med 7p op. Sikke noget hø.

Afgørelsen time for Maria Da Fonte, vi møder Gil Vicente som ligger 2’er. Vores argentiske stopper Diego bliver skadet i 2mdr i sidste træning før kampen. En lille svækkelse.
Gil Vicente – Maria Da Fonte 2-0. Vi bliver spillet ud af banen, og dog er man lidt ærgerlig. 2min efter vi kommer bagud brænder vores unge back Liron straffe og Gil Vicente lukker kampen bare 2min senere. I 2 halvleg sker der ikke meget fra vores side af. Vi er nu 10p. efter med 6kampe. Det ser håbløst ud. 

Målet er nu ende slutte højere end sidste år.  Vores tidligere modstander Gil Vicente har spillet sig i Pokalfinalen mod Porto. Dvs der bydes op til europæisk fodbold i næste sæson for Gil Vicente. Flot gået må man sige.

Vit Setubal – Maria Da Fonte 1-6. Jeg tror spillerne ikke kunne være deres indsats fortjent i forrige kamp. Omar laver hattrick, suppleret af Cris, Doda og Tiago. Helt fantastisk kamp. Vel nok den bedste jeg har spillet med Maria Da Fonte. Vi ligget 6’er, dog kun 3p. til 3 pladsen, 7p op til Gil Vicente med 4 kampe igen

Maria Da Fonte – Rio Ave 2-2. En FULDSTÆNDIG VANVITTIG kamp. Dommeren ville i hvert fald ikke have vi skulle vinde i dag, et rødt kort på et tyndt straffe, et annulleret mål og et godkendt mål på meget tvivlsomt offside. Vores keeper Nando får rød kort og Rui kommer ind og redder straffet. I det 60.min får vi annulleret et mål. Omar sparker den dog ind for anden gang, dog er stillingen kun1-0, så sker det et eller andet som må betegnes som årest dummeste stunt. Min 2 målmand Rui GÅR MED FREM PÅ HJØRNE, Rio Ave slår kontra og sparker den ind fra 70meter. Khan scorer dog 2 min efter til 2-1, fint nok tænker man den er hjemme. Men 5min før tid udligner Rio Ave på en tvivlsom offside. JEG brokker mig over dommeren så må det koste en karantæne. Desuden er Rui ikke længere at finde i klubben.

Fik så karantæne på en kamp for det udbrud.
Dermed slutter en sindssyg april måned hvor vi kunne have spillet os op i tabellen. Vi ligger 6’er inden de sidste 3 kampe. 9p op til 2 pladsen.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #68: 20 Okt 2007, 16:16 »

Maj – Afslutnigen.

Jeg har udnyttet min karantæne dag til af forlænge med mine 2 kanter  Silva
Reyes begge har fået 5årige kontrakter og har nu en min. Realease fee på 100mio.

Santa Clara – Maria Da Fonte 2-2, Doda laver 2mål. Omar bliver desværre skadet i kampen. Da kampen runder 94min er jeg sikker på at vi får 3p. Men på et hjørne går deres målmand med frem, (Det er åbenbart populært i Portugal) og selvfølgelig får de scoret.
Vi er desværre røget ned på 7. pladsen.

Spillerne er gået på ferie…..
Maria Da Fonte – E. Amadura 1-1 Reyes er målskytten og kampen er i øvrigt små kedelig.
Må desværre sande at vi ikke kan blive bedre placeret end en 5plads. P.t. 7’er inden sidste kamp.

Academica – Maria Da Fonte 4-3 7 mål i 2 halvleg. Forsvaret i begge ender sejlede for vildt. Desværre fik vi igen et mål annuleret og taber kampen.
Vi ender på 7pladsen



Vi fik enkelte priser:


Derudover blev Silva nr. 2 på assistlisten. Så alt i alt en ok sæson af mine 2 kantspillere.

Nu ser vi frem til næste sæson, hvor målet er oprykning.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #69: 20 Okt 2007, 16:27 »

Superfed bolg, med superfedt hold. Må jeg ikke se SS af dine bedste spillere??
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #70: 20 Okt 2007, 16:38 »

Jeg beundrer din tålmodighed hvad angår at arbejde med et lille hold.

Respekt!!  Thumbs Up
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #71: 20 Okt 2007, 16:42 »

Superfed bolg, med superfedt hold. Må jeg ikke se SS af dine bedste spillere??

Takker..  Selvfølgelig må du det.

Mine 3 bedste spillere, selvom jeg syntes der er mange om buddet :-) Dog er
Omar Andrade i særklasse min bedste spiller. Så er der Silva og
Reyes
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #72: 20 Okt 2007, 16:44 »

Rigtig flot blog og ham Andrade ser da godt nok giftig ud  Wink
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #73: 20 Okt 2007, 16:47 »

Jeg beundrer din tålmodighed hvad angår at arbejde med et lille hold.

Respekt!!  Thumbs Up


Tak for kommentaren. Ja tålmodigheden er ikke nogen dårlig egenskab, den er også sat på en del prøver i de sidste sæsoner. Målet er at vinde Mesterskabet og måske en europæisk titel inden jeg stopper. Er egentlig heller ikke sikker på at jeg nogensinde stopper spillet, selvom Fm2008 ligger lige ved siden af Wink
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #74: 20 Okt 2007, 16:50 »

Rigtig flot blog og ham Andrade ser da godt nok giftig ud  Wink
Tak for det Metsu1, Slet ikke i samme klasse som din verdensklasse blog  Thumbs Up

Men Omar er helt vild. Der er været flere storklubber efter ham, men han er ikke til salg. Har også 5 årig kontrakt med ham.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010