home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte  (Læst 43335 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #30: 27 Jul 2007, 23:01 »

Januar:

Maria da Fontes nye stjerne er vel ankommet har fået en enkel træningskamp.
Omar Andrade
 er navnet på spilleren, som skal sparke klubben op i 2 divison.

Debut til Omar Andrade (Starter dog på bænken grundet konditionen)

Efter en skuffende 1 halvleg, får Omar debut, og hvilken en.
Han dribler forbi bagerste mand og sender den i nettet.
Jeg er ovenud lykkelig over scoringen i min første kamp, udtalte Omar, lad os håbe det ikke er det sidste, sagde han med et glimt i øjet.



Første moderklub til SC Maria da Fonte.
Efter lang tids søgen er 2 division’s klubben SC Os Dragoes Sandinenses blevet moderklub.
Manageren var lykkelig over endelig at have fundet en klub.




Så starter Omar inde.
Vi starter som lyn og torden, den gamle målræv Tigana og det nye håb Andrade sikre og 3p. Vi skulle have lukket kampen lang tid før. De får desværre et mål og derefter kan alt ske. Men vi fik 3p. Da topholdet spillede 1-1 er vi nu kun 1 p. fra første pladsen. Dog deler vi 2 pladsen med Olhanense. Vi har dog +7 i målscore.



Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #31: 27 Jul 2007, 23:03 »

Dejlig blog! Dit layout huer mig!


Takker.. Altid rart med lidt positivt respons.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

ELS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #32: 30 Jul 2007, 20:01 »

Det ser fornuftigt ud Dennis. Men held og lykke
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #33: 30 Jul 2007, 20:17 »

Har sååååå meget respekt for at du tager en lorteliga. Sådan!
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #34: 31 Jul 2007, 13:02 »

Tak for responsen..


Jeg regner med at jeg får updateret resten af sæsonen iaften. Den er færdig spillet, skal bare lige have skrevet det ned.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #35: 31 Jul 2007, 20:19 »

Februar.

Det blev en sort måned for SC Maria da Fonte. Det skulle blive starten på en meget dårlig periode, men mere om det.
Det er en meget dumt pointtab, vi fører 4-1, men kan på en eller anden underlig måde ikke formå at vinde kampen. Jeg er meget skuffet sagde manageren efter kampen

Det er 2 meget bitre point at miste.




Det er en meget lige kamp, vi spiller den dårligste hjemmebane kamp meget længe, vi rammer overhoved ikke målet i denne kamp. Vi kommer fortjent bagud i det 72min. Satser så over i en 3-4-3, så sagde bom bom bom. Vi taber 0-4. 1 pladsen er nu langt væk.
Samtidig forlængede jeg kontrakten i endnu 2 år, da jeg tror på vi kan rykke op.



Vi får nu chancen for at hente ind på nr.1. Vi skal nu møde dem på udebane. En kamp der skal vindes hvis oprykning skal være på tapettet.

Omar bliver skadet, men vi formår alligevel at score 2 gange. De lukker dog kampen til sidst.
Vi må nu sande at 1 pladsen ikke bliver en realitet i denne omgang.

Dermed slutter en meget trist måned, hvor vi smed 8p i forhold til 1pladsen. Skidt skidt, det var ikke lige det jeg regnede med når Omar kom til klubben i januar.




Marts

Vi skal nu ud og forbedre vores indsats i forhold til februar.

Omar er på toppen og med 2 mål sikre han 3 vigtige point både for moral og tabellen. Det var dog en lige kamp og kunne nemt være endt uafgjort.

Jeg forventer mig dette af Omar, er sikker på når han er spillet ind på holdet at han virkelig vil slå igennem. Jeg har et håb om at han laver 20 ligamål i næste sæson.



Maritmo B har vi endnu ikke tabt til. Vi får dog en skidt start men gode gamle Tigana sikrer os 1 point. Dog havde jeg forventet en sejr. Men reelt er det nok ganske fortjent med en uafgjort.





Det er mest bitre pointtab meget længe i FM. De scorer efter 13sekunder, vi kommer foran 2-1, så score de F….. 13 sekunder før tid. Hvem sagde uheld…..


OMMMAAARRRR Shooowwwww.  Omar viser klassen og laver 4 mål i den knusende udebane sejr. Vi kommer ubesejret igennem marts, dog har vi smidt 4 point, hvilket går det umuligt at vinde rækken. Men det lover godt hen imod næste sæson.



Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #36: 31 Jul 2007, 20:41 »

April/Maj
Endnu en uafgjort på hjemme bane. Skal vi gøre forhåbninger om at rykke op i næste sæson, skal de fleste hjemmebane kampe altså give 3point.
Glauco bringer os foran, men vi formår ikke at score til 2-0, eller 2-1 for den sags skyld. Chancer er der nok, de skal bare puttes ind.




Det begynder at blive en skidt trend med pointtab på hjemmebane, denne gang alle pointene. Vi er foran men formår endnu engang ikke a lukke kampen og de laver 2mål i de sidste 10min. Surt show. Dog er disse pointtab lige gyldige da det kun er sekundære placeringer som der spilles om.




Sidste hjemmebane kamp i sæsonen. Manageren beder spillerne om at spille for fansne.
Det ligner unægtelig de foregående kampe, men en 1-0 føring og en udligning. Dog kommer Tigana frem i feltet og smider den i kassen 2-1. Super.




Sidste kamp før ferien. Hele holdet var dog gået på ferie og vi har intet at byde på i denne kamp.


Dette giver følgende slutstilling




Lidt landsholdsinfo:
Jeg vælger at bruge de fleste kræfter på SC Maria da Fonte og vil kun komme med kamp resultater, dog undtaget af EM/VM.
Der er spillet en kvalkamp hjemme mod Letland. Sikker sejr.




Det var afslutningen på denne sæson. En 6plads blev det til. Det er lidt skuffende taget i betragtning at vi lå nr. 2 ved pausen. Men vi blev ramt af uheld og Gabriel og Rolero har været skadet længe og det har kostet. Vi må få noget mere brede i truppen til næste sæson.




Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #37: 05 Aug 2007, 16:35 »

Ny sæson august/september

Sæson optakten bliver lidt ødelagt af at Omar Andrade og Israel Khan blev skadet, hvornår de er tilbage er uvist. Jeg forventer at vi for alvor blander os i kampen om oprykning. Medierne har ændret holdning til os. De forventer en 7 plads. 1 pladsen og topscoren det er målet i denne sæson. Det skal lykkes……..

Følgende spillere er kommet til:
Decio
Nando
Rodrigo
Romario




Vi kan dog uden Omar og Israel.
Et selvmål efter 50sek. Satte os i gang. Vi fik 2 annuleret mål i 1 halvleg, men kan stadig gå til pause med 0-3. Så sker det sædvanlige fristes man til at sige. De scorer til 1-3,2-3 og presser på til sidst. Men vi holder stand og smider 3point på kontoen.




Igen uden Omar og Israel, igen 3point.
Tigana og Bruno G. scorer begge, Bruno G. har med 2 mål i 2 kampe bevidst at han skal være på holdet. Omar er selvskrevet, så Tigana og Bruno G. kæmper om den sidste plads.
Vi får et dumt rødt kort og de kommer med i kampen, men vi holder igen stand og får yderligere 3point på kontoen




Det er BRUUUNNNOOOOOO SHOOOWWW
Bruno vælger at lave 4mål i første halvleg, Tigana prøver at følge med, napper dog kun 1 mål. Omar får en halvleg i stedet for Tigana. Han er ikke helt i omdrejninger efter sin skade.
Men Bruno dog… 6mål i 3 kampe.




Så er tid til cup.

Vi møder et hold udenfor divisionerne. Marginal spillerne får lov at starte. Dog er de suppleret med Omar og Tigana. Omar er som skrevet før på vej tilbage i form efter skaden.
Omar og Tigana laver hver et hattrick. Vores angribere er skarpere end nogensinde før..




Skal vi have sejr nr. 4 i ligaen?
Vi kører nu med Rotation imellem Omar, Tigana og Bruno. Vi kun disse angribere da Baidek blev solgt i sommerpausen for kr.500,000, Han fik i øvrigt selskab af Chiquinho som blev solgt for 1mio. Balancen er dog stadig i minus med ca. 2mio. Begge salg er over 24mdr.
Omar og Bruno scorer begge, vi er nu på 12p. Apoint med Maritmo B, som dog har bedre målscore.
Vi har 4point ned til 3 pladsen. Det ser godt ud.




Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #38: 05 Aug 2007, 16:51 »


Det ser godt ud i denne sæson. God start du har fået dig Peace
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #39: 06 Aug 2007, 09:48 »

Det ser godt ud i denne sæson. God start du har fået dig Peace

Takker...  Ja den start kan jeg ikke klage over... Håber virkelig at rykke op i denne sæson.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #40: 07 Aug 2007, 17:31 »

Oktober

Vi starter lidt nervøst, kommer bagud efter 20min. Men Tigana og Gabriel sørger for en føring ved pausen. De presser lidt på og for meget endda, de får rødt kort og Tigana lukker kampen.
5 sejre i ligaen. Maritmo B vandt ligeledes, så vi er stadig a point.
Omar Andrade er nu blevet opdaget af 1 divisionsklubberne. Braga er p.t. interesseret. Men om SC Maria da Fonte vil sælge vil tiden vise. P.t er prisen 55mio.



Glauber
Jeg har valgt at acceptere et bud på 30.000 for vores veteran def.midt. Glauber, han vil gerne hjem til brasilien og afslutte hans karriere. Skiftet vil ske til årsskiftet. Manageren takker for indsatsen i de sæsoner Glauber har været har.



Super 1 halvleg
Afgjorde kampen. Vi fører 5-0 og jeg smider Israel Khan ind ved 2 halvlegs start. Han er lige kommet tilbage fra sin skade og trænger til kamptræning. Gabriel får igen ros i pressen, som forventer han bliver udtaget til landsholdet. Stadigvæk status quo i toppen.




Klasseforskel
Der er kun et hold på banen. Vi har 11 chancer bare i første halvleg. Hjemmeholdet render frustreret rundt og det koster 2 dumme røde kort. Medierne mener nu at SC Maria da Fonte er oprykningskandidate r. Manageren kunne kun smile til den fremmødte presse og sagde til dem at tingene hurtigt kan ændres. Vi behøver kun at se tilbage på sidste sæson. Der lå vi 2’er ved pausen og endte 6’er. Men vi spiller forrygende og det er over hele linjen. Vi har nu overtaget 1pladsen, dog kun grundet bedre målscore. Der er 5p ned til 3 pladsen Barreriense. Maritmo A ligger til nedrykning efter 8kampe uden sejr i 1divison. Det kan betyde at 2 pladsen er nok til kvalkamp, såfremt Maritmo B vinder rækken.




Endnu en måned med lutter sejre, hvad skal det dog ikke ende med???
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #41: 07 Aug 2007, 21:34 »

November
Tangering af ligarekord.
Topkamp mod nr.4 Abrantes, Vinder vi denne kamp, kan vi lægge yderligere pres på både Maritmo B og Barreirense. Man skulle tro at Omar blev MOM, men vores keeper Rolero stod en brandkamp, især i 2 halvleg hvor vi virkelig blev presset.

Vi tangerer dermed Barreirense’s rekord på 8 sejre i rap i ligaen. Vi kom desværre ikke længere foran nr.2 og 3.



Pokalrunde 3.

Vi møder igen et hold uden for divisioner, og spillere som ikke har fået så mange kampe for lov at spille. Israel Khan og Gabriel (3 assists)  markerer sig i denne kamp, de kan dog ikke hamle op med Bruno G. som laver 3garn. Vi er nu i 4 runde, hvilket er klubrekord.




Rekorden er i hus.
En fremragende indsat af målmand Rolero, da han redder straffe i 1 halvleg. Tigana viser sin målnæse med 2 mål. Andrade blev desværre skadet i en u21 landskamp og er ude af denne kamp og måske i næste uges topbrag mod maritmo b. Vi kom foran med 2p over maritmo og 8point foran Barreirense. Det lover godt…  Rekorden på 9 sejre i ligaen er nu SC Maria da Fonte’s. Pressen mener efter kampen at Tigana skal på landsholdet.




Så gik den ikke længere Græder
I topbraget mod Maritmo B. igen uden Omar, tabte vi desværre første kamp i år. Selvom vi har overtaget rent chancemæssigt, taber vi da ligatopscore mario dukker op med 10min tilbage.

Vi mistede desværre 1pladsen, men Maritmo A ligger stadig til nedrykning uden sejr i 11kampe.


Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #42: 08 Aug 2007, 23:11 »

December - Skal der uddeles gaver….
Vi skal op på hesten igen efter nederlaget i sidste uge. Det er dog ikke en nem kamp. Nederlaget fra sidste uge sidder stadig i bevidstheden og vi kommer nemt bagud. Vi får dog reduceret efter de fik rødt kort. Meget bittert nederlag og samtidig vandt Maritmo og Barreirense. Omar er stadig ukampdygtig. Desværre. Prisen er nu sat op til 100mio og Betis Sevilla er interesseret.




Vi møder nu Barreirense i en kamp om 2 pladsen. Vi starter skidt igen, de to nederlag i træk har tæret på spillernes selvtillid og det kan ses, vi brænder mange flere chancer end vi tidligere har gjort i sæsonen. Indskiftede Omar sørgede heldigvis for et point. Betis manager var efter kampen ude og rose Omar. Er der måske et muligt skifte på vej…….

Maritmo vinder igen.. øv en ellers super placering er ved at smulrer…
Decio’s røde kort efter 73min, kan jeg ikke undgå at kommentere i pressen, det betyder en kamps karantæne. Så manageren må sidde på tribunen i næste kamp.


Kan Ass. Manageren gøre det?

Kampen starter næsten som de foregående. Vi brænder mange chancer og pludselig får modstanderen en chance, i denne kamp fik de straffe. Men Rolero redder igen, han har nappet 2 straffer i denne sæson, begge i kampe vi har vundet med 1 mål. Omar smider en enkelt ind og vi får 3p på kontoen. Det var en anderledes oplevelse, sagde manageren efter kampen, men vi fik hvad vi kom efter. Præsidenten kom ind til pressemødet med et lunkent smil. Han har forhandlet med Penarol om overtagelse af Rolero. Penarol har budt 2,3mio + fremtidige indtægter ved videresalg. Dette har han accepteret og Rolero har spillet sin sidste kamp for SC Maria da Fonte. Manageren forlod straks lokalet.




Stillingen halvvejs ser således ud:


Er der igen krise imellem manager og præsident? Vil SC Maria da Fonte fortsat være inde i topkampen? Følg med i historien....

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #43: 08 Aug 2007, 23:14 »

Fedt at du på tre sidder er nået så langt Thumbs Up
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #44: 08 Aug 2007, 23:19 »

Fedt at du på tre sidder er nået så langt Thumbs Up

Der er ikke så mange kommentarer som i andre blogs. Og det er egentlig fint nok, så er det nemmere for folk at følge med i bloggen. Men det er da rart at folk i nu og næ smider en kommentar.. Så tak for den  Smiley
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010