home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte  (Læst 43175 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #15: 13 Jun 2007, 21:42 »

August/September

Sommerpausen vel overstået. Der er sket 2 store ting i løbet af sommerpausen. Den ene er at Maria da Fonte nu er flyttet over i 2 Division gruppe D. Umiddelbart et lidt nemmere række. Dog mener medierne stadig at vi ender sidst. Den anden ting er at det portugisiske fodboldforbund henvendte sig til Manager Andersen med henblik på at overtage de portugisiske styrker. Vi er kommet i følgende VM-kval pulje; Hviderusland, Polen, Letland, Danmark og Liechtenstein. En pujle vi SKAL videre fra.  Vi har indtil videre spillet følgende kampe:

Polen – Portugal 1-1, Djalo. Vi har flere chancer end dem, dog er jeg tilfreds med 1p i første udekamp.
Portugal – Danmark 4-0, Quaresma, Simao x 2 og Postiga. Vi smadrer Danmark fuldstændig. Pressen er helt oppe og køre.
Hviderusland – Portugal 1-1, Quaresma. De scorer 5min før tid til 1-1, chancerne var til mere end 1point.

Dette giver følgende stilling:

[center][center]Pujlen skal vindes[center]



Sæson mål med Maria da Fonte
Mit mål er i denne sæson at komme lidt op i rækken. Jeg håber på en topplacering. Men med 10 nye spillere så kan det blive hvad som helst. Følgende er hentet ind:

Francisco Alves
Milu
Vanderlan
Chiquinho
Artur Jorge
Anderson
Leandro
Dieyson
Cacheira
Israel Khan

Jeg er meget begejstret over at have fået Israel Khan. Et kæmpe talent. Ham forventer jeg mig rigtig meget af, dog skal man huske at han kun er 19år. Der er i øvrigt skrevet en 5.årig kontrakt med Khan.

Manager Andersen ser frem til sæson starten.




Ligakamp 1


Første ligakamp i sæsonen mod sidste års nr.4.  En super start, Jeg er kæmpe tilfreds med kampen. Dog sikrer Baidek sejren i sidste minut. De havde dog chancer til at udligne.



Ligakamp 2



En kamp mod nyoprykkeren. Den skal vindes såfremt vi skal placere os i toppen. De havde ingen chance i kampen, dog får vi først scoret 6min før tid.



Ligakamp 3



Med 2 sejre i rap begynder vi at tro på en topplacering. Sidste års nr.8 burde kunne slået.  En god kamp af Bruno Goncalves, som med 2 mål har stor andel i den 3 sejr i rap.


Pokal runde 2





Det er med selvtilliden i orden at vi indtræder i 2 runde i pokalen. Vi møder et hold som vi tidligere har spillet imod i 1 sæson. Hvor begge kampe er vundet. Vi stiller op med en del reserver. Bla. Tigana, vores tidligere topscorer, som med 3 mål viser at han stadig er man skal regne med.


Ligakamp 4



Sidste sæsons nr.9 lagde bane til 4 liga opgør. Denne skulle helst vindes, såfremt målsætningen skal opfyldes. Men vi kommer skidt ud til kampen, og taber desværre 2-1. De score dog sejrsmålet 6min før tid, som går nederlaget lidt bittert.

Vi er nu placeret som nr.5 i rækken.

Lidt info om økonomien. Den er meget dårlig, balancen er ca i minus med kr.2000.000 selvom vi fik solgt et par spillere i sommer pausen. Derfor er det satset at hente så mange nye spillere ind, men hvis man skal rykke op, så må man droppe økonomien og håbe at bestyrelsen eller en oprykning kan redde den på et tidspunkt.






« Seneste Redigering: 02 Nov 2007, 08:50 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #16: 26 Jul 2007, 22:39 »

Endelig en update.

Oktober/November/December:

I de kommende 3 måneder skulle det vise sig at SC Maria da Fonte kun tabte 1 kamp. Selvom det var uden den måske bedste spiller i SC Maria da Fonte.



Alvorligt slag!!!
Israel Khan blev skadet i kampen mod Olhanense. Han er desværre ude af resten af året.



Vi er foran i 2 omgange ved Baidek og André. Men så blev Khan skadet og de fik udlignet sidst i kampen.
En kamp vi skulle have vundet.


 

Robson & Diogo sørger for endnu en uafgjort til samlingen, Desværre udnytter vi ikke det overtal i chancer til en sejr.




En kamp mod rækkens eneste B-hold. Vi har en god statistik mod Maritmo B. Vi vandt begge kampe mod dem i sidste sæson.

Vi skal dog langt hen i kampen og flere negle er spist, da først Artur Jorge og Tigana scorer. Vi har dem matchet med 3 gange så mange chancer. Dejligt vi er tilbage på sporet med 3 point.




Sejr nr.2 i træk. Tigana & Baidek sørger for endnu 3 point. Vi kører kampen hjem på rutinen da de bliver 10 mand efter 2-0 målet.
Gabriel storspiller og pressen mener at Manager Andersen ikke kan undgå at udtage ham til næste landsholds samling. Manageren tager det med et smil, og vil slet ikke afvise at han får lov til at komme med til næste venskabskamp.





3 runde i pokalen. Jeg sparer mine profiler og lader marginal spillerne få lidt kamptræning.
Vi taber desværre 1-0 og er ude af cuppen. Manageren udtaler, vi satser på oprykning. Vi har ikke bred nok trup til at spille på 2 heste.



Vi er godt på vej mod den 3 sejr i ligaen, da Tigana bringer os foran. Men med 3 minutter tilbage får gæster desværre udlignet og vi taber 2p. i den tætte top. Vi er 6p efter nr. 1.

Eneste lyspunkt er at vi nu har spillet 5 kampe i ligaen uden nederlag.



Transfer nyt:
Med en balance i stort underskud er der ingen midler til køb. Derfor skal der hentes spillere gratis. Manager brugte en weekend i peru efter samråd med Israel Khan til at se u21 landsholdet spille.
Det var en meget hemmelighedsfuld manager som kom tilbage til Portugal. Jeg kan bekræfte jeg har fundet et emne, nu skal jeg sætte mig sammen med præsidenten for at se hvad vi kan gøre.
Pressen spekulere i at en ny angriber er på vej.



Om det var rygtet om ny spiller i SC Maria da Fonte der gjorde at spillerne spillede over evne i næste kamp, skal være usagt. Men Avanca fik en lektion som de nok sent vil glemme. 0-6 stod der på lystavlen efter sidste fløjt. Jeg er stolt at mit hold i dag. De viser at vi er en af favoritterne til play off, selvom pressen mener vi skal ligge nr.14.

Igen mener flertalet af aviserne i Braga at Gabriel skal på landsholdet.



Revanche mod Barreirense??

Vi er meget heldige i denne kamp, kun storspil af vores Uruguayske keeper hindrede et nederlag.
Om det var for meget æblevin efter sidste kamp, skal være usagt.
Med samme indstilling i næste kamp mod rækkens nr.1, så er vi sikre på nederlag.



Topbraget på Campo dos Moinhos Novos
Vi er dog lidt heldige med et rødt kort efter 2min. Det skal dog ikke tage glæden fra denne 3-0 sejr, som bringer tilbage i oprykningskampen, netop 3point efter dagens modstander.
Tigana viser at hans målnæse er tilbage hvor den skal.




Sidste kamp inden pausen.
Tigana vil rykke op, han bringer os foran og Artur Jorge følger trop. Imortal får dog reduceret men er ikke farlige i resten af kampen. Vi vinder og får 3 point til kontoen, dog stadig 3 point efter førerholdet.


Dette giver følgende stilling inden 2 halvdel af sæsonen går i gang. Det ser meget fornuftigt ud, håber og tror på 1 pladsen.


Ud af svingdøren er Diogo & Zequinha. De er solgt med 25% videressalg og henholdsvis 1mio og 500.000 over 24mdr. Det er altid surt at sige farvel til spillere som har været her længe. Men tilbuddene var for gode til at sige nej til. Denne gang var det Manageren der traf beslutningen og ikke som ved tidligere salg præsidenten. Zequinha har klubkamp rekorden men har ikke kunne bide sig fast i denne sæson. Vi ønsker begge spillere held og lykke.

Dog kan vi også meddele at der er skrevet kontrakt med den 18årige Omar Andrade fra Peru, han har scoret 13mål i 18kampe for sin klub. Mere om ham når han kommer i pausen.

Følg med om SC Maria da Fonte kan holde dampen oppe og sikre sig play-off. Er Omar Andrade et flop eller stjerne…..
« Seneste Redigering: 27 Jul 2007, 17:37 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #17: 26 Jul 2007, 22:44 »

Super-update..Hvor mange hold kommer i Play-off?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #18: 26 Jul 2007, 22:56 »

JimmyGP

Tak for kommentaren.  Glad for du gider læse det.

Der er ialt fire 3 divisioner i portugal. Vinder af de 4 rækker skal mødes alle mod alle og de 2 bedste rykker op.

Så det er lidt af et nåleøje.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #19: 26 Jul 2007, 23:07 »

Det var så lidt... synes det er en go' blog.. Men synes måske det er lidt vildt at tro på oprykning.. du skal trods alt hente 20 point på nr. 1... Men you go girl.. øhh.. boy.. he he.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #20: 26 Jul 2007, 23:16 »

Fedt med en portugøijsisk blog crazy
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #21: 27 Jul 2007, 08:35 »

UPS... Takket være en rap læser, så har jeg da fundet ud af det er en forkert stilling som er kommet på...

Den vil blive rettet iaften.

Takker.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #22: 27 Jul 2007, 10:08 »

UPS... Takket være en rap læser, så har jeg da fundet ud af det er en forkert stilling som er kommet på...

Den vil blive rettet iaften.

Takker.


Gætter på at det er mig du mener? Wink Jeg håbede faktisk også på at det var en fejl.. Kommer der så en update i aften eller er det kun det der bliver rettet? Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #23: 27 Jul 2007, 10:21 »

Yeps det var dig.

Jeg håber på at der kommer en reel update..   Er kommet forbi pausen, og skal til at spille ligakamp. 

Der kommer også nyt om Omar Andrade.





Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #24: 27 Jul 2007, 10:33 »

Yeps det var dig.

Jeg håber på at der kommer en reel update.. Er kommet forbi pausen, og skal til at spille ligakamp.

Der kommer også nyt om Omar Andrade.


Det glæder jeg mig til...! Omar bliver da din nye stjerne.. Jeg ville mene at han på det niveau godt sikre oprykning næsten helt alene..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #25: 27 Jul 2007, 13:20 »

Ja jeg forventer mig en hel del af Omar, men han skal lige i kamptræning.

Skriv endelig hvis der er noget du vil have screenshot af.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #26: 27 Jul 2007, 13:31 »

Måske et ss af din største stjerne på holdet for at kunne sammenligne stats med Omar for at se hvor "stor" en profil han bliver på holdet?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #27: 27 Jul 2007, 13:51 »

De største profiler er Israel Khan og Gabriel. Der er screenshots af dem tidligere i bloggen,

Omar kommer senere...
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #28: 27 Jul 2007, 14:04 »

Oki.. Dem har jeg set.. Glæder mig til Omar-update..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Naturerunen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Portugisiske Eventyr - Sports Club Maria da Fonte
« Svar #29: 27 Jul 2007, 23:00 »

Dejlig blog! Dit layout huer mig!
Logged

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010