home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 487 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 91891 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #375: 19 Jul 2014, 17:44 »

Havde du set Ion køre så godt i dag, Brad, eller var det et skud i tågen? Jeg havde ikke troet, at han kørte så godt opad imod the big bad boys.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #376: 19 Jul 2014, 17:56 »

Havde du set Ion køre så godt i dag, Brad, eller var det et skud i tågen? Jeg havde ikke troet, at han kørte så godt opad imod the big bad boys.

Et lille skud - jeg hyper ham altid (Well.. ofte i al fald!). Der har dog ikke været noget i hans kørsel so far, der fortalte at han ville gøre det godt i dag Grin
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #377: 19 Jul 2014, 17:57 »

José Been @TourDeJose  36s
Valverde lost time because of a mechanical. Pinot hit his derailer (via @biciciclismoweb) #TDF

You gone act like a bitch, you gon die like a bitch. Måske ikke helt okay, Thibaut :l
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #378: 19 Jul 2014, 18:07 »

Et lille skud - jeg hyper ham altid (Well.. ofte i al fald!). Der har dog ikke været noget i hans kørsel so far, der fortalte at han ville gøre det godt i dag Grin

Hvis jeg siger Bagnéres-de-Luchon, hvad siger du så?

I øvrigt Giannis: Game on. Nu er det i hvert fald slået fast, at Bardet er en good guy og Pinot en bad guy.
« Seneste Redigering: 19 Jul 2014, 18:12 af SC30 » Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #379: 19 Jul 2014, 21:47 »

Tror virkelig ikke at Nibali ville have en chance mod Contador, og for den sags skyld heller ikke mod Froome. Nibali vinder touren i år, men jeg vil personligt aldrig anerkende sejren rigtigt. De to kæmpe forhåndsfavoritter, er begge udgået. Det er ikke sket de sidste mange år, og derfor har jeg svært ved at anerkende Nibali's sejr. Den har næsten været for let. Vælger han udelukkende at fokusere på touren igen næste år, så vil jeg hellere forholde mig til hans præstation der, hvis altså ikke Froome, Contador og Quintana alle er skadet eller udgået.
Logged

Liverpool F.C

Virenque
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #380: 19 Jul 2014, 21:53 »

Nibali er en stor vinder hvis han holder. Han er dygtig opad, vi vil se at han er god mod uret, han leverede fremragende på brostenene og han er tydeligvis teknisk dygtigere end Contador og Froome. En stor Tour vinder styrter ikke. Jeg vil sige han er en mere komplet Tour vinder end vi har set i mange år. Faktisk siden Armstrong.
Logged

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #381: 19 Jul 2014, 22:32 »

Tror virkelig ikke at Nibali ville have en chance mod Contador, og for den sags skyld heller ikke mod Froome. Nibali vinder touren i år, men jeg vil personligt aldrig anerkende sejren rigtigt. De to kæmpe forhåndsfavoritter, er begge udgået. Det er ikke sket de sidste mange år, og derfor har jeg svært ved at anerkende Nibali's sejr. Den har næsten været for let. Vælger han udelukkende at fokusere på touren igen næste år, så vil jeg hellere forholde mig til hans præstation der, hvis altså ikke Froome, Contador og Quintana alle er skadet eller udgået.

Jeg ved godt, det er i mod FMFreaks' retningslinjer at besvare med en smiley, men af og til, er ord simpelthen overflødige:

 funny funny funny
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #382: 19 Jul 2014, 23:08 »

Nibali er en stor vinder hvis han holder. Han er dygtig opad, vi vil se at han er god mod uret, han leverede fremragende på brostenene og han er tydeligvis teknisk dygtigere end Contador og Froome. En stor Tour vinder styrter ikke. Jeg vil sige han er en mere komplet Tour vinder end vi har set i mange år. Faktisk siden Armstrong.

Meget enig i det udlæg. Synes også, at Nibali er en stor og værdig vinder. Manden har 3 etapesejre og har mere eller mindre haft trøjen i samtlige dage - det gør man sgu bare ikke lige. Nu vi er på topic, har han vidst luftet tanken om at tage en Giro-Tour næste år, hvilket lyder ret spændende. Martinelli har selv udtalt, at Nibali er den bedste rytter, som han har haft siden Pantani. Hvis han gør det umulige næste år (hvilket jeg dog tvivler meget på), ændrer han nok det til den bedste rytter nogensinde. Nibali er en champion, som man ikke skal fucke med, jo mindre man hedder Chris, skallet og 42 år.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #383: 19 Jul 2014, 23:30 »

Meget enig i det udlæg. Synes også, at Nibali er en stor og værdig vinder. Manden har 3 etapesejre og har mere eller mindre haft trøjen i samtlige dage - det gør man sgu bare ikke lige. Nu vi er på topic, har han vidst luftet tanken om at tage en Giro-Tour næste år, hvilket lyder ret spændende. Martinelli har selv udtalt, at Nibali er den bedste rytter, som han har haft siden Pantani. Hvis han gør det umulige næste år (hvilket jeg dog tvivler meget på), ændrer han nok det til den bedste rytter nogensinde. Nibali er en champion, som man ikke skal fucke med, jo mindre man hedder Chris, skallet og 42 år.

Det lyder spændende, men det kommer ikke til at ske i mine øjne. Han er en god rytter, men det kræver en vanvittig præstation at vinde både Giro d'Italia og Tour de France samme år. Bare se på Contador, som gik ned i Tour de France og hvis Contador ikke kan, så tror jeg slet ikke Nibali kan. Det er muligt han kan vinde Giro d'Italia igen, men jeg nægter og tro på, at han også tager Tour de France næste år. Hvem har overhovedet vundet Giro d'Italia og Tour de France samme år udover Pantani?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #384: 20 Jul 2014, 00:12 »

Det lyder spændende, men det kommer ikke til at ske i mine øjne. Han er en god rytter, men det kræver en vanvittig præstation at vinde både Giro d'Italia og Tour de France samme år. Bare se på Contador, som gik ned i Tour de France og hvis Contador ikke kan, så tror jeg slet ikke Nibali kan. Det er muligt han kan vinde Giro d'Italia igen, men jeg nægter og tro på, at han også tager Tour de France næste år. Hvem har overhovedet vundet Giro d'Italia og Tour de France samme år udover Pantani?

Indurain gjorde det et par år i hvert fald, hvilket vel er den sidste i lidt nyere tid. Coppi og Hinault har sikkert også, men det kan man reelt ikke bruge til noget. 

Nah, jeg synes også, at det virker lidt for meget. Først og fremmest har de Aru, som med lidt held og fremgang godt kan vinde næste år. Derudover er det også nærmest sikkert, at Quintana efter i år kører Tour de France næste år, så sammen med Contador og Froome bliver det nok ret svært. Når du tager Contador-2011 tror jeg også, at det er vigtigt at huske på, at Contador smadrede de andre og virkede til at være i topform hele vejen igennem. Jeg tror, at hvis Nibali forsøger at gøre det, nok ville gribe det lidt mere konservativt an og se, om han kan komme igennem første halvdel af løbet uden de store tidstab og køre sig i form. Det ville i hvert fald helt sikkert tære lidt mindre på fysikken, men stadig virker det godt nok som en umulig opgave, hvis han vil forsøge at vinde begge, som man da må ud fra.

Jeg håber, at han gør det. Det er måske ikke vanvittigt klogt, men aim high, win big.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #385: 20 Jul 2014, 00:18 »

Hvis jeg siger Bagnéres-de-Luchon, hvad siger du så?

I øvrigt Giannis: Game on. Nu er det i hvert fald slået fast, at Bardet er en good guy og Pinot en bad guy.

Perfekt etape for en som freakin IZAGIRRE
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #386: 20 Jul 2014, 22:55 »

Nibali kan ikke vinde både Touren og Giroen samme sæson. Dertil er han ikke god nok opad. Han har og vil aldrig nogensinde blive en ligeså god klatrer som Froome og Contador. Man har også set at han gentagene gange kommer til kort mod de to. Fair nok at han kører de andre agterud i klassementet i år, men mod de bedste bjergryttere vil han komme til kort.

Virenque: Nibali er en komplet rytter, men er stadig langt fra en Froome på en enkeltstart, og er samtidig noget efter både Froome og Contador opad. Samtidig virker det til, at være rent uheld at Contador styrtede. Normalt er han en god teknisk rytter, og kører også godt nedad. Det er trods alt første gang nogensinde, at han ikke gennemfører en Grand Tour. Samtidig er Froome også uheldig, at han brækker knogler i begge hans hænder ved det første styrt.

Igen. Nibali har igennem hele hans karriere kommet til kort mod Contador, og også Froome. Tvivler på at hans klatrer evner er ændret så markant meget lige i denne tour. Derfor er jeg overbevist om, at både Contador og Froome ville slå Nibali, hvis de ikke var styrtet og udgået.
Logged

Liverpool F.C

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #387: 20 Jul 2014, 23:08 »

Nibali kan ikke vinde både Touren og Giroen samme sæson. Dertil er han ikke god nok opad. Han har og vil aldrig nogensinde blive en ligeså god klatrer som Froome og Contador. Man har også set at han gentagene gange kommer til kort mod de to. Fair nok at han kører de andre agterud i klassementet i år, men mod de bedste bjergryttere vil han komme til kort.

Virenque: Nibali er en komplet rytter, men er stadig langt fra en Froome på en enkeltstart, og er samtidig noget efter både Froome og Contador opad. Samtidig virker det til, at være rent uheld at Contador styrtede. Normalt er han en god teknisk rytter, og kører også godt nedad. Det er trods alt første gang nogensinde, at han ikke gennemfører en Grand Tour. Samtidig er Froome også uheldig, at han brækker knogler i begge hans hænder ved det første styrt.

Igen. Nibali har igennem hele hans karriere kommet til kort mod Contador, og også Froome. Tvivler på at hans klatrer evner er ændret så markant meget lige i denne tour. Derfor er jeg overbevist om, at både Contador og Froome ville slå Nibali, hvis de ikke var styrtet og udgået.
Logged

Littlefinger
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #388: 21 Jul 2014, 08:12 »

Nibali kan ikke vinde både Touren og Giroen samme sæson. Dertil er han ikke god nok opad. Han har og vil aldrig nogensinde blive en ligeså god klatrer som Froome og Contador. Man har også set at han gentagene gange kommer til kort mod de to. Fair nok at han kører de andre agterud i klassementet i år, men mod de bedste bjergryttere vil han komme til kort.

Virenque: Nibali er en komplet rytter, men er stadig langt fra en Froome på en enkeltstart, og er samtidig noget efter både Froome og Contador opad. Samtidig virker det til, at være rent uheld at Contador styrtede. Normalt er han en god teknisk rytter, og kører også godt nedad. Det er trods alt første gang nogensinde, at han ikke gennemfører en Grand Tour. Samtidig er Froome også uheldig, at han brækker knogler i begge hans hænder ved det første styrt.

Igen. Nibali har igennem hele hans karriere kommet til kort mod Contador, og også Froome. Tvivler på at hans klatrer evner er ændret så markant meget lige i denne tour. Derfor er jeg overbevist om, at både Contador og Froome ville slå Nibali, hvis de ikke var styrtet og udgået.
Contador er også bedre på en enkeltstart end Nibali. Du har ret, Froome og Contador smadrer altid Nibali i GTs, Nibali er ikke engang en modstander for dem. Quintana vil jeg også sætte over Nibali.

Et middelmådig TDF felt i år, franskmændene er nok glade for det, nu er feltet så ringe at de endelig kan være med om podiepladserne.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #389: 21 Jul 2014, 13:22 »

Brailsford siger - ligesom Tinkov - at hans kaptajn ville have vundet løbet, hvis han stadig var med:

"He's certainly one of our best riders, he's won the Tour de France before and I honestly think he'd have won it this year," Brailsford said of Froome when speaking to Cyclingnews.

Så vi er ude i, at Contador ville have vundet, Froome ville have vundet og Nibali vinder. Ja, ja.
Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010