home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 91906 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #360: 18 Jul 2014, 21:13 »

Mollema, du er den største disaster nogensinde. Jeg er så tæt på at smide min friskbryggede kop kaffe hen på tv'et, når han er i billedet.

Haha, har det på samme måde. Jeg er heller ikke fan af Laurens Ten Dam. Det er fandeme som at se Gøg og Gokke på et hold. De har den desuden lidt den samme stil, altså Ten Dam og Mollema.
Richie Porte fik godt nok også baghjul i dag. Tror han endte med at tabe 10 minutter. Fra tour kandidat til nu at være 11 minutter efter Nibali, av siger jeg bare. Man kan vidst roligt sige han fik tæsk i dag.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #361: 18 Jul 2014, 22:08 »

Et udbrud i morgen, tror jeg. Og mon ikke Kruijswijk kunne sidde der? Han må blive mit vinderbud, medmindre Izagirre får lov at køre.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #362: 18 Jul 2014, 23:07 »

Denne tur bliver vundet så suverænt af Nibali, at det ikke er set siden Armstrong...

Contadors Tour i 2009 var lidt det samme, selvom der først blev åbnet senere op. Derefter var det dog soleklart på Verbier. Ville også mene, at de 2 sidste editions har været noget af det samme - Wiggins i 2012 på enkeltstarten relativt tidligt og efterfølgende kontrol i bjergene, mens Froome også satte alle på plads på Ax-3-Domaines og derefter enkeltstarten på 12. etape.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #363: 18 Jul 2014, 23:54 »

Jeg måtte også lige sige fandens og pokkers, da Valverde nægtede at hjælpe Thibaut med at føre for så at slå kontra lige efter.

Shit happens, siger Jakob.

Valverde toying with the young guns! Youngblood har stadig meget at lære.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #364: 19 Jul 2014, 00:53 »

Et udbrud i morgen, tror jeg. Og mon ikke Kruijswijk kunne sidde der? Han må blive mit vinderbud, medmindre Izagirre får lov at køre.
Det bliver Roche eller Majka det vinder i morgen. Wink
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #365: 19 Jul 2014, 10:28 »

Tror det bliver hylden lige over af ryttere, som vil vinde etaoen, selvom jeg godt kan lide du tror på Izaguirre, han er klasse! Håber meget for løbet, at Sky sender Thomas, Nieve og Porte væk på Lautarat og ryttere lige uden for top-10 som Rolland (sig endeligt til, hvis der er for meget Rolf Sørensen over det). De ryttere er vel nødt til at prøve et eller andet for at få noget ud af Touren. Derudover virkede det som om, at Rodriguez sagde, at han ikke ville gå dybt i går, så han er nok også en sikker man i udbrudet? Derudover håber jeg lidt, at Schleck hanker lidt op i sine nosser og ryger af sted, for en plads i den yderste top-10 i bedste tilfælde uden noget der ligner en etapesejr ville vel stadig være lidt svagt for en rytter som ham. Og etapen her er fantastisk for tyttere, som skal ud og hente tid og eventuelt hente en etaoe. Sidst er Saxo-drengene nok også et god bud.

Jeg er ret vild med etaper som dem her med dækning fra start i forhold til etaper med en enkelt stigning til sidst (selvom det da også er ret underholdende).
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #366: 19 Jul 2014, 10:48 »

Jeg elsker Izagirre, han er amazing. Han skal nok blive rigtig god en dag.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #367: 19 Jul 2014, 10:50 »

BB og Twitter har lige informeret mig om, at Team Sky er tossede med Thibaut. Det er sådan lidt. BB siger, at på Sky kan Thibaut vinde lortet og det ville jo være amazing, men det vil samtidige betyde, at jeg ikke kan bruge #KILLSKY på twitter længere :/
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #368: 19 Jul 2014, 11:39 »

Jeg står lidt i et dilemma mellem Pinot og Bardet: hvem skal man holde med?
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #369: 19 Jul 2014, 11:42 »

Hov, er lidt også nødt til at smide det her ind:

"Tinkov says he's in talks with Kelderman, Valverde & Talansky. And that he doesn't want Wiggins, because he's weird". Haha, jeg elsker seriøst den mand, han er klasse. Meget kunne vel tyde på, at Kreuziger er i troubles, får han er da ellers godt besat i klassementet allerede, hvis Majka fortsætter udviklingen.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #370: 19 Jul 2014, 15:45 »

Jeg står lidt i et dilemma mellem Pinot og Bardet: hvem skal man holde med?

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er klart på Pinots hest.

Hov, er lidt også nødt til at smide det her ind:

"Tinkov says he's in talks with Kelderman, Valverde & Talansky. And that he doesn't want Wiggins, because he's weird". Haha, jeg elsker seriøst den mand, han er klasse. Meget kunne vel tyde på, at Kreuziger er i troubles, får han er da ellers godt besat i klassementet allerede, hvis Majka fortsætter udviklingen.

Det er lidt spøjst, Talansky bekræftede jo en ny kontrakt ved præsentationen af Touren! Fjolle-Oleg.

Mht. Kreuziger, så kan det i det hele taget bare blive en langsommelig proces. Kigger man på de øvrige ryttere, der havde bøvl med passet, så tog det jo evigheder - senest Tiernan-Locke, der først lige har fået en karantæne nu her.

En polsk journalist skriver, at Tinkoff-Saxo har udtaget deres Polen Rundt-hold - men Kreuziger. Spørgsmålet er om det er en gammel trup, de har sendt ind.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #371: 19 Jul 2014, 16:28 »

Jamen, så tager jeg Bardet. Kan egentligt også godt lige Ag2R som hold, de har altså noget at byde på i bjergene. Pinot er efterhånden også ved at være gammel!

Opstemt
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #372: 19 Jul 2014, 17:19 »

Hvis Majka ikke vinder i dag tror jeg godt vi kan bebrejde Team Net-App. Kom nu Rafal!
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #373: 19 Jul 2014, 17:21 »

Hvis Majka ikke vinder i dag tror jeg godt vi kan bebrejde Team Net-App. Kom nu Rafal!
Hvis Nibali stjæler sejren fra ham igen, så kan jeg godt forstå hvis han vil uddele nogle polske tæsk.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #374: 19 Jul 2014, 17:31 »

Det bliver Roche eller Majka det vinder i morgen. Wink

Tror jeg skal til at odds når jeg er fuld! Opstemt

Majka redder ikke kun Saxo Tinkoffs Tour de France. Han redder også mit i den grad. Fandeme flot hvordan han er kommet sig efter den første uge. Smiley
« Seneste Redigering: 19 Jul 2014, 17:33 af sebbe » Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010