home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France 2014
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] Udprint
Forfatter Emne: Tour de France 2014  (Læst 91852 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #420: 24 Jul 2014, 18:19 »

Contador tog også tid på Andorra Arcalis, og i 2009 var der kun tre bjergafslutninger. Så jeg er helt enig med dig.

.. og smadrede folk på enkelstarten. Der kan vel ikke være nogen tvivl om, at Contador det år var niveauer over, selvom Messi nok vil sige, at Contador blev pacet.

Ja, her så vi så Nibali, når han virkeligt går dybt. Niveauer over alle de andre resterende ryttere, som man kan sige, at han måske og burde være, hvis man tager udgangspunkt i, at Nibali havde vundet eller i hvert fald givet Contador kamp til stregen. De sekunædre placeringer blev hurtigt det mest spændende og Valverde for forsvaret og fightet sig fint ind. Han taber 2 pladsen, men overhaler vel med ret stor sandsynlighed Pinot? Og så har vi også Peraud - spændende bliver det!
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #421: 24 Jul 2014, 18:28 »

Ja det er synd at hans sejr for altid vil være i lyset af fraværet fra de andre favoriter.. Har altid godt kunne lide Nibali og havde glædet mig til den duel i år.
Håber alle 3 møder op i topform næste år. For Nibali´s niveau ift Froome - Contador er jeg ikke heeeelt sikker på..

Hvis Nibali køre Giro d'Italia, så tror jeg ikke på, at han kommer til Tour de France i den allerbedste form og jeg tror også det kommer til at koste ham. Det kommer dog helt an på hvor dybt han skal gå i Giro d'Italia, håber han får lidt mere konkurrence så han kan bevise at han nu også er så god. Derudover er jeg også spændt på at se Aru, han kunne godt gå hen og blive kaptajn for Astana til næste års Tour de France, hvis de kan se, at Nibali har kørt sig helt ud i Giro d'Italia. Der kan nå at ske meget på et år og ruten har vi af gode grunde ikke, så det er svært at udtale sig om eventuelle vindere. Men håber i hvertfald på, at Quintana, Froome og Contador er toptunet næste år og det må vi formode de er. Nægter og tro på, at Movistar satser på Valverde i Tour de France igen. Han er den største skuffelse ifølge mig, sammen med Richie Porte. Hvor var Porte i dag? Han var helt væk.
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Tour de France 2014
« Svar #422: 24 Jul 2014, 19:43 »

Nibali har kørt godt under TDF i år, og har uden tvivl været den stærkeste af de tilbageværende ryttere. Hvis alle ryttere stadig var med tror jeg at Contador og Nibali ville have haft en del gode kampe, og at enkeltstarten skulle afgøre deres kamp om 2. pladsen, efter Nibali tog tid på brostenene. Men vi kommer ikke videre med hvis, hvis, hvis. Det var en Tour med spænding om de sekundære placeringer, men stadig den kedeligste i mange år vil jeg mene.
« Seneste Redigering: 24 Jul 2014, 19:46 af Naustratze » Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010