Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23448
0 Brugere, 709 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
centuryregaliablr
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Træningsbanen
FmF's officielle Taktiske panel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
27
Forfatter
Emne: FmF's officielle Taktiske panel (Læst 127747 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
«
Svar #90:
28 Jan 2014, 14:15 »
Nåh okay, har prøvet den der med indvendige angribere og falsk 9ere men blev aldrig godt nok.
Især pga man skal overveje mange ting: skal det være boldbesiddelse taktik, hvilke indstillinger skal de andre spillere have på midtbanen og især dine backs hvad de skal gøre og hvilken rolle de har.
LukasPodolski
Landsholdsspiller
«
Svar #91:
28 Jan 2014, 22:23 »
Hej Freaks.
Jeg har startet et spil med Bournemouth i den engelske championship. Min taktik virker okay, men har dog det store problem at min forsvar sejler engang i mellem. Jeg har spillet 12 kampe og lukket 21 mål ind. Jeg ved godt at jeg er oprykker men har stadig brug for at få stabiliseret mit forsvar. Her under kan i se min taktik herunder.
http://gyazo.com/74a232f4639aa6b1b3cb9d869a901ae6
Den eneste spiller instruktion jeg har sat på at er min fremskudte angriber skal løbe i dybten. Jeg håber meget der er nogen der kan hjælpe mig med det her
Edit: Spillet er uploadet her
http://gupl.dk/706792/
«
Seneste Redigering: 28 Jan 2014, 22:47 af LukasPodolski
»
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
«
Svar #92:
29 Jan 2014, 11:59 »
Citat af: LukasPodolski 28 Jan 2014, 22:23
Hej Freaks.
Jeg har startet et spil med Bournemouth i den engelske championship. Min taktik virker okay, men har dog det store problem at min forsvar sejler engang i mellem. Jeg har spillet 12 kampe og lukket 21 mål ind. Jeg ved godt at jeg er oprykker men har stadig brug for at få stabiliseret mit forsvar. Her under kan i se min taktik herunder.
http://gyazo.com/74a232f4639aa6b1b3cb9d869a901ae6
Den eneste spiller instruktion jeg har sat på at er min fremskudte angriber skal løbe i dybten. Jeg håber meget der er nogen der kan hjælpe mig med det her
Edit: Spillet er uploadet her
http://gupl.dk/706792/
Måske du skal lade være med at lade ham løbe i dybden
At have 2 spillere til begge at søge de dybe løb fra angrebspladsen ser jeg som en ulempe og kan gøre det sværere i opspillet at have bindeleddet mellem midtbane og angreb. At du defensivt beder dine folk om at lave lette tacklinger, men samtidig stresser modstanderen over hele banen er 2 modsætninger. Og som oprykkerhold og underdog ville jeg netop fjerne denne "hassle opponent". At du ligeledes vil spille langsomt, men med mange stikninger hænger heller ikke sammen.
LukasPodolski
Landsholdsspiller
«
Svar #93:
29 Jan 2014, 13:05 »
Citat af: T.Iglemose 29 Jan 2014, 11:59
Måske du skal lade være med at lade ham løbe i dybden
At have 2 spillere til begge at søge de dybe løb fra angrebspladsen ser jeg som en ulempe og kan gøre det sværere i opspillet at have bindeleddet mellem midtbane og angreb. At du defensivt beder dine folk om at lave lette tacklinger, men samtidig stresser modstanderen over hele banen er 2 modsætninger. Og som oprykkerhold og underdog ville jeg netop fjerne denne "hassle opponent". At du ligeledes vil spille langsomt, men med mange stikninger hænger heller ikke sammen.
Tak for dit input T.Iglemose. Med hensyn til min angriber, så er det jo kun min fremskudte angriber som løber i dybten. Den dybtliggende angriber trækker ned i banen og trækker derfor ikke i dybten? Eller er jeg helt forkert på den??
Jeg kan godt se hvad du mener med at lette tacklinger modstrider med hassle opponent. Hvad ville du vælge hvis du som mig havde et oprykker hold? Skal jeg spille med hårde tacklinger og med hassle opponent eller skal jeg spille med lette tacklinger og så droppe hassle opponent?
Når jeg vælger at spille langsomt er det for at opnå mere boldbesiddelse og når jeg så har bolden oppe ved modstanders felt skal mine spiller så stikke den i dybten til min fremskudte angriber. Har du et andet forslag til hvad jeg kunne vælge at gøre istedet for`??
Hvis der er andre som vil komme med deres input modtager jeg meget gerne dette!
lejones
Landsholdsspiller
«
Svar #94:
29 Jan 2014, 13:32 »
Er der nogen der ved hvordan man laver ordenligt genpres. ser ofte modstanderne gøre det men mit hold går ingenting når modtanderen har bolden og det ikke fordi jeg skærmer af for det gør jeg nemlig ikke..
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
«
Svar #95:
29 Jan 2014, 14:39 »
Citat af: LukasPodolski 29 Jan 2014, 13:05
Tak for dit input T.Iglemose. Med hensyn til min angriber, så er det jo kun min fremskudte angriber som løber i dybten. Den dybtliggende angriber trækker ned i banen og trækker derfor ikke i dybten? Eller er jeg helt forkert på den??
Jeg kan godt se hvad du mener med at lette tacklinger modstrider med hassle opponent. Hvad ville du vælge hvis du som mig havde et oprykker hold? Skal jeg spille med hårde tacklinger og med hassle opponent eller skal jeg spille med lette tacklinger og så droppe hassle opponent?
Når jeg vælger at spille langsomt er det for at opnå mere boldbesiddelse og når jeg så har bolden oppe ved modstanders felt skal mine spiller så stikke den i dybten til min fremskudte angriber. Har du et andet forslag til hvad jeg kunne vælge at gøre istedet for`??
Hvis der er andre som vil komme med deres input modtager jeg meget gerne dette!
Næh egentligt ikke noget problem - jeg læste det som den dybdeliggende, men er jo vant til at spille på engelsk
For husker den avancerede angriber løb i dybden tidligere og tænkte det var standard og du ikke kunne aktivere denne i 14.
Nu kender jeg ikke dine spillere eller modstanders niveau, men tænker de som udgangspunkt er stærkere end dig og derved lettere kan spille sig ud af dit pres, der jo ikke engang er aggressivt. Dvs. dine spillere kommer for meget ud af position (forlader sin plads af hensyn til presset over HELE banen). Ved lette tacklinger holder de bedre sin position, men overlader mere bolden til modstanderne. Ved hårde tacklinger kommer de også mere ud af position - jeg ville nok vælge en standard og % hassle opponent. Dine spillere bevarer også mere energi ved at undlade dette hårde pres.
Men du skal jo tænke på det allerede starter fra målmanden og forsvaret af med de dybe stikninger. Alternativt er evt. at spille bolden op fra forsvaret, men hvis de ikke er gode med bolden, så vil jeg ikke anbefale dette. Hvis du spiller langsomt og vil have boldbesiddelse skal du nok nedsætte antallet af stikningerne. Tænk på at spilleren inde i hovedet har nogle indput fra dig og jo mindre kreativ rolle han har, jo mere vil han adlyde dig. Det er hermed også en fordel spilleren har færdigheder indenfor dette, for ellers smider han højst sandsynligt bolden væk størstedelen af gangene. Når spilleren først har bolden tænker han først på at slå den i dybden, men hvis han f.eks. har den til medium (ja, tænker det gamle system på sjældent, engang i mellem og ofte) og lidt kreativitet, så vælger han at gøre det i mere hensigtsmæssige situationer end blot at gøre det hver gang han får bolden, for det har du fortalt ham (forstår du hvor jeg vil hen?).
På samme måde er det tit svært at nedbryde en bagkæde, der står dybt, fordi det næsten er umuligt at spille den bagom forsvaret.
LukasPodolski
Landsholdsspiller
«
Svar #96:
29 Jan 2014, 16:06 »
Citat af: T.Iglemose 29 Jan 2014, 14:39
Næh egentligt ikke noget problem - jeg læste det som den dybdeliggende, men er jo vant til at spille på engelsk
For husker den avancerede angriber løb i dybden tidligere og tænkte det var standard og du ikke kunne aktivere denne i 14.
Nu kender jeg ikke dine spillere eller modstanders niveau, men tænker de som udgangspunkt er stærkere end dig og derved lettere kan spille sig ud af dit pres, der jo ikke engang er aggressivt. Dvs. dine spillere kommer for meget ud af position (forlader sin plads af hensyn til presset over HELE banen). Ved lette tacklinger holder de bedre sin position, men overlader mere bolden til modstanderne. Ved hårde tacklinger kommer de også mere ud af position - jeg ville nok vælge en standard og % hassle opponent. Dine spillere bevarer også mere energi ved at undlade dette hårde pres.
Men du skal jo tænke på det allerede starter fra målmanden og forsvaret af med de dybe stikninger. Alternativt er evt. at spille bolden op fra forsvaret, men hvis de ikke er gode med bolden, så vil jeg ikke anbefale dette. Hvis du spiller langsomt og vil have boldbesiddelse skal du nok nedsætte antallet af stikningerne. Tænk på at spilleren inde i hovedet har nogle indput fra dig og jo mindre kreativ rolle han har, jo mere vil han adlyde dig. Det er hermed også en fordel spilleren har færdigheder indenfor dette, for ellers smider han højst sandsynligt bolden væk størstedelen af gangene. Når spilleren først har bolden tænker han først på at slå den i dybden, men hvis han f.eks. har den til medium (ja, tænker det gamle system på sjældent, engang i mellem og ofte) og lidt kreativitet, så vælger han at gøre det i mere hensigtsmæssige situationer end blot at gøre det hver gang han får bolden, for det har du fortalt ham (forstår du hvor jeg vil hen?).
På samme måde er det tit svært at nedbryde en bagkæde, der står dybt, fordi det næsten er umuligt at spille den bagom forsvaret.
Mange tak for dine input. Jeg sætter stor pris på hjælpen. Jeg prøver lidt forskellige ting og se vender jeg tilbage når jeg har testet det
Hvis der er andre som har ideer til hvordan jeg kan optimere min taktik så skrive endeligt til mig
blomvikings
Manager
«
Svar #97:
29 Jan 2014, 17:59 »
Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men er der en der har en ide til en taktik til mit ROMA hold, der skal indeholde et 3-mands forsvar?
arsenal3520
Lilleputspiller
«
Svar #98:
29 Jan 2014, 18:31 »
Først og fremmest vil jeg gerne rose denne tråd, og dem der ofrer deres tid på at hjælpe andre!
Jeg har et taktisk spørgsmål som jeg håber nogle af jer kan komme med et bud på.
Jeg vil gerne skabe en taktik (enten 4-4-1-1 eller 4-2-3-1 da de 2 passer til mit hold) som falder forholdsvist langt tilbage på banen når modstanderen har bolden. Men når holdet så er faldet tilbage og er i balance ønsker jeg tætte markeringer og et pres på boldholderen. Tror i at falde længere tilbage i banen og marker tæt/chikaner modstander strider mod hinanden, eller er der en måde det kan fungere på? og evt. nogle bud på hvilke spillerroller der skulle bruges til den ide
Grunden til at jeg vil ændre taktik, er at mine modstandere har luret mit høje pres, og jeg oplever ofte at mine modstandere bare slår dybe bolde over mine forsvars spillere og skaber 1 mod 1 chancer forholdsvis nemt, og jeg har ikke kunne finde svar på det problem.
Jlvang
Juniorspiller
«
Svar #99:
29 Jan 2014, 21:14 »
Citat af: arsenal3520 29 Jan 2014, 18:31
Først og fremmest vil jeg gerne rose denne tråd, og dem der ofrer deres tid på at hjælpe andre!
Jeg har et taktisk spørgsmål som jeg håber nogle af jer kan komme med et bud på.
Jeg vil gerne skabe en taktik (enten 4-4-1-1 eller 4-2-3-1 da de 2 passer til mit hold) som falder forholdsvist langt tilbage på banen når modstanderen har bolden. Men når holdet så er faldet tilbage og er i balance ønsker jeg tætte markeringer og et pres på boldholderen. Tror i at falde længere tilbage i banen og marker tæt/chikaner modstander strider mod hinanden, eller er der en måde det kan fungere på? og evt. nogle bud på hvilke spillerroller der skulle bruges til den ide
Grunden til at jeg vil ændre taktik, er at mine modstandere har luret mit høje pres, og jeg oplever ofte at mine modstandere bare slår dybe bolde over mine forsvars spillere og skaber 1 mod 1 chancer forholdsvis nemt, og jeg har ikke kunne finde svar på det problem.
Jeg ser marker tættere og chikanér modstanderen som værende lidt i strid med hinanden, ikke totalt men dog lidt. Når dine spillere skal markere deres modspillere tæt giver det ikke meget mening at de også skal lave et aggressivt pres der kan få dine spillere ud af positionen og derved væk fra den spiller de skal markere.
Lidt forsimplet kan det siges at chikanér søger at få boldholderen til at lave en dårlig aflevering og derved et boldtab, mens markér tættere søger at følge modspillere og bryde afleveringer tiltænkt de tættere markerede spillere.
Kombineres de to former for defensiv organisation tror jeg, at du vil opleve et forsvar der fanges midt i mellem de to scenarier hvor den afleverende spiller ikke bliver skærmet nok af, mens den modtagende spiller ikke markeres tæt nok.
At stå med et dybt forsvar og chikanér mere er derimod en glimrende kombination fordi den flytter dit presspil længere tilbage på banen. Med stå dybt rykkes din defensive linje længere tilbage, men chikanér får dine spillere til at presse boldholderen mere aggressivt og du falder derfor ikke helt så dybt som du ellers ville hvilket kan være ganske udmærket hvis dine modstandere truer på f.eks. langskud.
Angående roller kan du prøve noget jeg har gået og tænkt over, men som jeg ikke er sikker på hvordan fungerer i praksis.
4-2-3-1
Forsvar: full backs (support) og centrale forsvarsspillere (forsvar)
CM: En Defensiv rolle (dybdeliggende playmaker, CM eller boldvinder) + en angrebsrolle (fremskudt playmaker/CM)
Kanterne: Defensive wings (support)
De to forreste: en support (targetman, dybdeliggende, falsk 9'er) og en angreb (skyggeangriber/offensiv midt).
Tanken bag det var at jeg ville have en stabil defensiv på kanterne og en meget bevægelig central akse der bryder kæderne og derved skaber plads for hinandens dybe løb.
Jeg har dog ikke haft mulighed for at teste det endnu, men har noget i den stil i planerne for mit næste save.
«
Seneste Redigering: 29 Jan 2014, 21:34 af Jlvang
»
Jlvang
Juniorspiller
«
Svar #100:
29 Jan 2014, 21:24 »
Citat af: blomvikings 29 Jan 2014, 17:59
Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem, men er der en der har en ide til en taktik til mit ROMA hold, der skal indeholde et 3-mands forsvar?
Jeg havde en ret effektiv 3-4-2-1 med FCN lige da FM14 udkom. Jeg brugte Stokholm som boldspillende forsvarsspiller i midten af forsvaret med besked på at føre bolden frem ad banen og slå lange pasninger. De centrale midtbane roller skiftede jeg en del rundt i, men det er et absolut must at have mindst én defensiv rolle.
Jeg anser kanterne som meget sårbare når man kun har sine backs/fløje derude.
Jeg brugte defensive wings for ikke at få en totalt hullet defensiv og det vil jeg også anbefale dig at gøre. Spil dem som support når du er favorit og defensivt når du har en mere jævnbyrdig modstander. Alternativt kan du spille dom som wingbacks eller komplette wingbacks så deres udgangspunkt er lidt mere defensivt.
Prøv at sætte en taktik op og se hvordan den fungerer, du skal være meget velkommen til at uploade den til den tid, så kigger jeg med glæde på den! Det er rart med lidt afveksling fra de normale 4-mands forsvar.
22
Landsholdsspiller
«
Svar #101:
29 Jan 2014, 22:26 »
Giver det mening at spille med et 3 mandsforsvar - 2 WB, 2 på den centrale midt og så 2 indvendige angribere, på linje med den centrale angriber?
Jlvang
Juniorspiller
«
Svar #102:
29 Jan 2014, 22:54 »
Jeg tror du får for mange mand fanget fremme i ugunstige positioner, men muligvis kan det fungerer. Det svære bliver at binde angrebet of midtbanen sammen hvilket kanterne ofte bidrager væsentligt til. Hvis du har en virkelig stærk targetman kan en meget direkte spille stil og et dybt forsvar muligvis bruges.
Målet ville være at lokke modstanderen langt frem og derefter have en target man der kan iscenesætte de to indvendige angribere på kontraangreb.
«
Seneste Redigering: 29 Jan 2014, 22:56 af Jlvang
»
22
Landsholdsspiller
«
Svar #103:
30 Jan 2014, 00:26 »
Endte med at skifte over til den traditionelle 5-3-2..
Defensivt er det sådan set fint kørende, og jeg har også kun mødt store hold, men der er simpelthen noget jeg ikke kan få til at fungere. Udover offensiven, som er ret ubrugelig..
Jeg bliver fanget på de 3 samme ting, hver gang, og jeg forstår ikke helt hvorfor.
- Dybe afleveringer ryger tit lige igennem, Lorente scorede på 2 mod mig, og han er jo ikke ligefrem et lyn.
- Sideskift smadrer min organisation, spiller ellers forholdsvis bredt, og stramt.
- Overlap. Lidt de samme som de dybe afleveringer, så bliver mine spillere fanget på det forkerte ben, og jeg kan ikke rigtig få dem til at gøre det anderledes..
- Jeg har meget svært ved at komme frem til chancer, og når jeg gør, så misbruges de. Men igen, har kun spillet mod store hold indtil videre..
http://gyazo.com/2138872045f82d56067ab1726e72c29a
http://gupl.dk/706852/
Sætter pris på enhver feedback, super fedt initiativ
- Ved godt at 'spil smallere' og 'udnyt fløjene' er lidt (meget) selvmodsigende, men det har fungeret helt fantastisk for mig i en 4-1-2-2-1..
«
Seneste Redigering: 30 Jan 2014, 01:56 af 22
»
ptrN
Manager
«
Svar #104:
30 Jan 2014, 09:56 »
Citat af: 22 30 Jan 2014, 00:26
Endte med at skifte over til den traditionelle 5-3-2..
Defensivt er det sådan set fint kørende, og jeg har også kun mødt store hold, men der er simpelthen noget jeg ikke kan få til at fungere. Udover offensiven, som er ret ubrugelig..
Jeg bliver fanget på de 3 samme ting, hver gang, og jeg forstår ikke helt hvorfor.
- Dybe afleveringer ryger tit lige igennem, Lorente scorede på 2 mod mig, og han er jo ikke ligefrem et lyn.
- Sideskift smadrer min organisation, spiller ellers forholdsvis bredt, og stramt.
- Overlap. Lidt de samme som de dybe afleveringer, så bliver mine spillere fanget på det forkerte ben, og jeg kan ikke rigtig få dem til at gøre det anderledes..
- Jeg har meget svært ved at komme frem til chancer, og når jeg gør, så misbruges de. Men igen, har kun spillet mod store hold indtil videre..
http://gyazo.com/2138872045f82d56067ab1726e72c29a
http://gupl.dk/706852/
Sætter pris på enhver feedback, super fedt initiativ
- Ved godt at 'spil smallere' og 'udnyt fløjene' er lidt (meget) selvmodsigende, men det har fungeret helt fantastisk for mig i en 4-1-2-2-1..
Du spiller jo smalt, hvilket måske er årsagen til at du bliver løbet over på kanterne. Min erfaring, med 3-mandsforsvar, er at den midterste tit presse op på en angriber, hvilket gør at der er et kæmpe hul imellem den venstre og højre midterforsvarer. Modstanderen søger tit dette rum, og derfor er dybe stikninger farlige. Jeg ville råde dig til at gøre således at den midterste af de tre, ikke skubber frem. Eksperimenter evt. med at sætte ham til opbakker.
welbz is dat guy
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
27
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »