home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  FmF's officielle Taktiske panel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: FmF's officielle Taktiske panel  (Læst 120637 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
FmF's officielle Taktiske panel
« : 20 Jan 2014, 19:20 »

FmFreaks er stolte over at kunne lancere
et nyt taktisk panel, som de første på den danske FM scene..


Er du fortvivlet over din taktik? Har du brug for et par ekstra øjne? Eller ønsker du inspiration? Så kan vi nu på Fmfreaks tilbyde et helt nyt produkt i form af et taktisk panel, vis formål er at give brugerne en helt unik mulighed for en mere brugervenlig og målrettet hjælp til det taktiske i FM. Upload din taktik og så vil panelet bruge tid på at kigge nærmere på dit spillermateriale samt din taktik for derefter at komme med deres input.


Hvad skal du gøre?
Upload din taktik og giv en grundig beskrivelse af din taktik og tankerne bag dine valg. Herefter vil det Taktiske panel åbne spillet, kigge taktikken igennem for derefter at komme med deres vurdering.
- Grunden til at vi opfordre brugerne til at uploade deres taktik, er så vi har mulighed for at vurdere spillermaterialet ud fra den ønskede spillestil, samt har mulighed for at se tidligere kampe igennem og se analyser fra disse kampe.

Du kan her, finde en guide til hvordan man uploader ens savegame


Krav til brugerne:
Det Taktiske panel er her for at hjælpe, ikke for at lave arbejdet. Derfor forventer vi at du allerede har lavet grundarbejdet og ikke blot efterspørger en taktik. Derfor vil vi kun kigge nærmere på din taktik, og ikke komme med forslag til en anden formation/taktik.

Kommentarer som "Jeg ønsker en taktik til Liverpool, hvordan skal jeg spille?" vil blive henvist til de i forvejen gode inspirationskilder i form af klubtrådene.


Brugerne kan være med..
Alt vil være til offentlige skue, hvorfor vi ønsker at andre brugere vil bidrage positivt til debatten. Andre brugere vil have samme mulighed for at hente div. savegames ned og komme med deres vurderinger, hvilket forhåbentlig vil øge den taktiske debat her på siden.


Forvent ikke et festfyrværkeri
Det Taktiske panel er her for at give et ekstra syn på taktikken, ikke for nødvendigvis at have alle svarene. Vi står ikke med en facitliste der kan fortælle hvad der er rigtigt eller forkert, men vi har mange års erfaring og derfor også en måske større indsigt. Vi ønsker at hjælpe ved at komme med vores vurderinger, der måske er baseret på en mere analytisk tilgang, men det vil ikke være ensbetydende med at vores vurderinger vil være korrekte. Som bruger kan det derfor nogle gange være nødvendigt og helt acceptabelt at stille sig kritisk over for det Taktiske panels vurderinger.


Ønsker du at være en del af det Taktiske panel?
Det Taktiske panel vil bestå af enkelte crewmedlemmer, men der er også mulighed for at den enkelte bruger kan få de nye prestigefyldte stjerner under sit navn, ved at blive en del af det Taktiske Panel. Ønsker du det, så giv os en skriftelig begrundelse for hvorfor du bør blive en del af det Taktiske panel, eller bidrag aktivt i tråden og det kan være du vil være en af de få heldige, som vil blive håndplukket. 


Det taktiske panel's medlemmer:
Boxx - Ansvarlig
BelthazorDK



« Seneste Redigering: 11 Jun 2014, 21:08 af Boxx » Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #1: 20 Jan 2014, 19:27 »

Ekstremt fed idé, som garanteret vil være en stor hjælp for mange!  Smiley

Logged

Neal Caffrey!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #2: 20 Jan 2014, 19:30 »

Lækkert at se noget helt nyt på siden. Er sikker på det bliver en succes og vil hjælpe mange! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #3: 20 Jan 2014, 19:52 »

Jeg bliver så glad i mit nørdet FM hjerte når jeg ser sådanne nogle tiltag. Det er dælme god stil. Elsker det!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

nani4000
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #4: 20 Jan 2014, 20:24 »

Har lagt alle mine oplysninger op her.. og modtager meget gerne tanker og bud

* weekend-tjek.pdf (450,84 KB - hentet 78 gange.)
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #5: 20 Jan 2014, 20:28 »

Lækkert at se noget helt nyt på siden. Er sikker på det bliver en succes og vil hjælpe mange! Smiley

Jeg bliver så glad i mit nørdet FM hjerte når jeg ser sådanne nogle tiltag. Det er dælme god stil. Elsker det!

+1  Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #6: 20 Jan 2014, 20:35 »

Har lagt alle mine oplysninger op her.. og modtager meget gerne tanker og bud

Nu har du desværre ikke uploadet dit savegame, hvilket gør det vanskeligt for os at vurdere. Derudover skriver du heller ikke meget om hvordan det går dig, og hvad du har af problemer. Så det er på et meget spinkel baggrund at vi kan hjælpe dig.

Men de ting der falder mig i øjnene:

Du spiller i et langsomt tempo
        - Når du spiller med 2 indvendige angribere og en skarpretter, så formoder jeg at du ønsker en masse løb af dine offensive spillere, som skal forsynes af din playmaker. Derfor vil jeg spille i et højere tempo hvis jeg var dig, så du netop for modstandernes defensive spillere ud af balance, hvilket skaber huller og plads til dine offensive spillere.

Nu så jeg at du skrev i Wester's tråd, at du skaber mange chancer, men scorer få mål - Måske det er et signal om, at du ikke formår at få modstanderne ud af balance, hvorfor dine forsøg kommer fra distancen, eller fordi du ikke får plads eller tid til at komme til ordentlig målchancer.


Men du er nød til at skrive noget mere om din taktik for at vi kan hjælpe yderligere.. upload dit save, eller tag nogle SS for at gøre det nemmere for os at hjælpe dig..   Wink
Logged

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #7: 20 Jan 2014, 20:40 »

Det virker til at være et rigtig fedt initiativ, og jeg er sikker på, at der er en masse, der vil benytte sig af den service Smiley
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #8: 20 Jan 2014, 20:42 »

Det virker til at være et rigtig fedt initiativ, og jeg er sikker på, at der er en masse, der vil benytte sig af den service Smiley
Ja, du kan jo passende lægge ud, nu du er så taktisk inhabil!

Fedt, fedt tiltag Thumbs Up
« Seneste Redigering: 20 Jan 2014, 20:46 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

TobTob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #9: 20 Jan 2014, 20:46 »

Godt tænkt Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #10: 20 Jan 2014, 23:02 »

Glimrende tiltag at i starter jeres eget op.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #11: 21 Jan 2014, 16:50 »

Du er nød til at knytte nogle ord til det savegame...

Hvad er det du ønsker hjælp med?

Desuden fik jeg opfattelsen af at du spillede med City..? (bedømt ud fra din PDF fil, men her er du Arsenal..) Hvor du tilmed har fået en 2. plads hvilket er rigtig fornuftigt - Så jeg ved ikke rigtigt, hvad det er du ønsker hjælp til..?
Logged

nani4000
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #12: 21 Jan 2014, 17:05 »

fik man svaret?
Logged

nani4000
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #13: 21 Jan 2014, 17:08 »

det gjorde man ikke kan jeg se.. min ven er arsenal, jeg er city,, vandt første sæson, men her hvor jeg har playtestet frem mod 2. sæson er der en række problemer

Skaber man chancer.. men scorer få mål.. især angriberne svigter.

Min defensive midtbane smider en del bolde væk, og så har jeg svært ved at finde en balance på midtbanen, har forsøgt med en felt til felt ( toure- vidal -khedira + en fremskudt playmaker ( cesc eller hamsik.. )
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #14: 21 Jan 2014, 17:33 »

Er det samme taktik & instruktioner du bruger nu, som du har brugt hele første sæson..?
I så fald, er jeg imponeret over at du vandt mesterskabet..   Wink

Hvem brugte du som de 2 primære indvendig angriber i din første sæson..?
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010