home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 872 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  FmF's officielle Taktiske panel
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: FmF's officielle Taktiske panel  (Læst 127808 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #75: 28 Jan 2014, 11:50 »

Hejsa!!
Jeg er ved at blive skør på at se på mine egoistiske fløjspillere.

Når de kommer løbende ved målfeltet fra en side af så skyder de altid på mål, selvom der står 2-3 mand i feltet de kan spille?.

Det sker i alle mine saves og har kostet mig minimum 30 mål og nok over 18 point.

Min bærbar kan ikk lave SS eller noget. Men det bare et overordnet problem ikk noget med taktik og gøre men det sker i alle mine saves og jeg tror ikk jeg den eneste.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #76: 28 Jan 2014, 12:06 »

Det kan være meget svært at sige hvad det skyldes.. Men det kan være et udtryk af flere ting, feks. dine kantspillers evne til at træffe den rigtige beslutning, deres evne til at komme fra fra deres modstander, for at få tid til at slå indlægget, medspillernes evne til at løbe sig fri af deres markeringerne, eller måske noget i dine indstillinger som ikke er som de bør være..

Derudover kan der naturligvis også være en fejl i kodningen af spillet, hvilket jeg ikke kan afvise. Det er længe siden at jeg har spillet med deciderede kantspillere, så jeg kan ærlig talt ikke huske om jeg har oplevet det sammen..

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 28 Jan 2014, 12:47 »

Okay tak.
Det er kun i FM14 jeg har prøvet det og jeg er ikke den eneste, har læst der er flere de har det på samme måde.

Selvom de kommer ind i målfeltet skyder de fra en umulig position istedet for spille den flad en til 2-4 spillere der kommer løbende ind i feltet.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #78: 28 Jan 2014, 13:00 »

Hvordan er dine kantspillers egenskaber i teamwork, beslutninger, koldblodighed og indlæg?
Og ligeledes, hvordan er dine egenskaber for dine frontspillere i forudseenhed, placeringsevne og uden bold?

Disse egenskaber skal jo helst gerne være rimelige høje..

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #79: 28 Jan 2014, 13:03 »

Hvordan er dine kantspillers egenskaber i teamwork, beslutninger, koldblodighed og indlæg?
Og ligeledes, hvordan er dine egenskaber for dine frontspillere i forudseenhed, placeringsevne og uden bold?

Disse egenskaber skal jo helst gerne være rimelige høje..
Jeg er desværre ikke hjemme før kl 18, så skriver når jeg kommer hjem hvad deres egenskaber er

22
Landsholdsspiller

« Svar #80: 28 Jan 2014, 13:05 »

Kan være de har det fortrukne træk der hedder 'skyder fra distancen', men ikke helt teknikken til at kunne bruge det til noget?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #81: 28 Jan 2014, 13:12 »

Kan være de har det fortrukne træk der hedder 'skyder fra distancen', men ikke helt teknikken til at kunne bruge det til noget?

Ja det kan også være en mulighed.. Noget andet er, hvilket ben der er deres fortrukne. Hvis de operere på venstrekanten, men de er højrebenet, så opmuntre det dem også til at skyde frem for et indlæg med deres svageste ben..

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #82: 28 Jan 2014, 13:21 »

Nej det ikk det jeg har på venstre kant Tom ince og kusk og på højre Ox chamberlein og Simone pepe.

De er på deres "rigtige side" altså fx oxen er på højre side men alligvel skyder han på alt istedet for at spille.

Tror heller ikk det er pga den der skyder fra distancen fordi alle 4 har det problem. Har også markeret skyd mindre men det hjælper heller ikke Smiley

22
Landsholdsspiller

« Svar #83: 28 Jan 2014, 13:25 »

Sært, mine er sat som 'fløjspiller', 'angreb' og med instrukserne 'kom længere frem' og 'skyd mindre' og jeg har slet ikke det problem. De skyder selvfølgelig, og misser en gang i mellem, især når vi er i en dårlig periode, men det er ikke et problem, som du beskriver det..

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 28 Jan 2014, 13:31 »

Okay ved du hvad jeg indstiller dem til præcis de 3 som du siger og prøver se hvad der sker. Giver dem lige sæsonen ud med de 3 indstillinger (har 9 kampe tilbage).
Tusind tak for hjælpen begge to Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #85: 28 Jan 2014, 13:50 »

Guldbrand du siger du ikke spiller med deciderede kant spillere, hvad pokker gør du så? Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester

« Svar #86: 28 Jan 2014, 13:51 »

Guldbrand du siger du ikke spiller med deciderede kant spillere, hvad pokker gør du så? Smiley

Indvendige angribere..   Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #87: 28 Jan 2014, 13:56 »

Indvendige angribere..   Wink
Ah.. Kom til at tænke for meget på positionen, frem for rollen, tror jeg  Thumbs Up
Spiller du altid med indvendige angribere på begge sider?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #88: 28 Jan 2014, 13:57 »

Jeg forstår ikke hvordan folk kan spille med indvendige angribere. Kan aldrig få dem til at fungere i Premier league. Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #89: 28 Jan 2014, 14:10 »

Ah.. Kom til at tænke for meget på positionen, frem for rollen, tror jeg  Thumbs Up
Spiller du altid med indvendige angribere på begge sider?
Ja, jeg har dem i begge sider. På toppen har jeg en Falsk 9'er, hvilket gør at jeg forventer mange mål af mine indvendige angribere, som jeg mere eller mindre betragter som holdets angribere..

Jeg forstår ikke hvordan folk kan spille med indvendige angribere. Kan aldrig få dem til at fungere i Premier league. Smiley
Tja, det afgørende for dem, er jo at de får lavet nogle løb, hvilket samtidigt kræver at du har nogle spillere til at iscenesætte dem. Derudover skal de gerne være både gennembrudsstærke og målfarlige..

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010