home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  FmF's officielle Taktiske panel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: FmF's officielle Taktiske panel  (Læst 121004 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #45: 23 Jan 2014, 12:04 »

Ahh ok. Bare så du ikke gik død i det. For det virker genialt og helt som håbet. Og så er jeg blevet arbejdsløs i min tråd, PERFEKT!

Ja, det har også været meget med i mine overvejelser, at man netop skal undgå at gå død i det. Men omvendt finder jeg det spændende at få lov at hjælpe andre, samtidigt med at jeg får lov til at smugkigge på folks taktikker og derigennem få noget inspiration   funny

Men når du kommer til at savne det, så skal du være mere end velkommen til at hoppe med om bord på dette projekt..   Wink
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #46: 23 Jan 2014, 12:07 »

Har da overvejet det men dør tit i det, når det er noget jeg SKAL. Så tror jeg bare bidrager fra sidelinjen men tænkte over det, især hvis du stod selv men der er folk nok kan jeg hører.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #47: 23 Jan 2014, 12:11 »

Har da overvejet det men dør tit i det, når det er noget jeg SKAL. Så tror jeg bare bidrager fra sidelinjen men tænkte over det, især hvis du stod selv men der er folk nok kan jeg hører.

Den følelse kender jeg alt for godt.. Men du skal være mere end velkommen til at bidrage fra sidelinjen. Og folk nok, det tror jeg nu aldrig vi bliver   Smiley
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #48: 23 Jan 2014, 12:32 »

Tusind tak for hjælpen, Guldbrand. Jeg forsøger mig frem!
Klogt at i ikke fortæller 100% hvad man skal/kan gøre, for det tvinger ligesom en selv også til at tænke lidt, hvilket kun vil hjælpe en  Thumbs Up
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #49: 23 Jan 2014, 12:36 »

Tusind tak for hjælpen, Guldbrand. Jeg forsøger mig frem!
Klogt at i ikke fortæller 100% hvad man skal/kan gøre, for det tvinger ligesom en selv også til at tænke lidt, hvilket kun vil hjælpe en  Thumbs Up

Det var så lidt, men ja vi ønsker ikke at gøre arbejdet for jer, blot rådgive og sætte nogle tanker i gang..   Thumbs Up
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #50: 23 Jan 2014, 13:52 »

#Jlvang


Godt set med en dybt liggende playmaker forsvar, se ud til at virke super efter lidt indkøring. kører med dlp og ftf på midtbanen i det save nu og har lige erobret 1 pladsen. Så mange tak for hjælpen.
Logged

CityFan
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #51: 23 Jan 2014, 16:07 »

Jeg har længe haft svært ved at spille med en direkte taktik i det nye fm og kan kun få langsomt boldbesidende fodbold til at fungere, og da det ikke er alle hold som har spillerne til det så kører jeg ofte hurtig død. Jeg ved godt det også kommer an på spillerne osv. men ville høre jer om der var nogle som ligger inde med en Direkte taktik som ''virker'', Smiley
« Seneste Redigering: 23 Jan 2014, 16:08 af CityFan » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #52: 23 Jan 2014, 16:27 »

Det her er vel nok det fedeste tiltag i årevis! skide godt arbejde drenge!

Må jeg dog komme med et foreslag til en lille forbedring? lav en låst tråd, med en oversigt i første besked, og hvor kun i fra crewet kan tilføje nyt, og lav så en liste med taktikkerne der, dem som folk har uploadet, og jeres løsninger, vil gøre det super nemt for andre at finde rundt i, da jeg forudser dette som en tråd der hurtigt er oppe i 20-30+ sider, og så bliver det uoverskueligt for de nye brugere, som måske sidder med samme hold, at finde den hjælp de søger, uden selv at uploade deres, hvilket sikkert vil betyde at de uploader stort set samme problemstilling som andre har haft allerede.

Jeg kunne tænke mig at man kort laver en referance til det problem og save man har modtaget, hvad overvejelser jeres folk (og udefrastående) har gjort sig, før man har løst problemet for brugeren, og så eventuelt et link til en taktik der er tweaket, som brugeren egentlig søgte.

Følger roligt med her, det er sku dejligt at se!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #53: 23 Jan 2014, 17:03 »

Hej BelthazorDK

Tak for rosen, og det er bestemt ikke nogen dårlig ide med en oversigt.. Så det kan nemt tænkes at vi på en eller anden facon, vil få lavet det..   Thumbs Up
Logged

Andso43
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #54: 23 Jan 2014, 17:06 »

VERDENSKLASSE tiltag!

Her kommer mit save, hvor jeg spiller med southampton.

http://www.sendspace.com/file/w6q63u

Jeg ligger på en 9 plads hvilket self er ganske fint, men synes alligevel jeg er skuffet.
Jeg har scoret 44 og der er gået 43 ind. og så har jeg spillet utrolige 17 uafgjorte med 5 kampe igen.
Synes ofte modstanderne scorer ved at spille den bagved backs og midterforsvar.

Min nuværende taktik er lidt en efterligning / inspiration fra Wester's Band of Brothers.
Jeg vil gerne kunne spille enten den eller så 4-2-3-1 .. jeg vil i hvert fald gerne spille med OMC og så wings hvad enten de er MH eller OMH.

Rent spilmæssigt så vil jeg gerne spille som min bestyrelse kræver, det vil sige med boldbessiddelse og angrebsbold.
Men derfra er der vil frit slag. Jeg kan godt lide at spille offensivt, for ellers begynder jeg tit at være for offensiv for hurtigt, da jeg er bange for ikke at få scoret.

Håber i kan hjælpe mig lit med at tweeke taktikken.

Hvis jeg mangler at skrive noget så skriv endelig for kunne virkelig godt bruge lidt hjælp

« Seneste Redigering: 24 Jan 2014, 11:56 af Andso43 » Logged

Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #55: 23 Jan 2014, 18:37 »

Guldbrand:

Allerførst melder jeg mig lige ind i koret af de jublende over dette fantastiske initiativ.
Bedste indslag meget længe.

Derefter et kæmpe skulderklap til jer i panelet for at lave dette kæmpe arbejde. Tror at jeg giver
jeg et skulderklap i Fodbold FM på Mandag Grin Grin

Nu til sagen:

Nogen gange flytter jeg ham (Hamsik) faktisk op på den offensive plads bag angriberen, og med rimelig
succes. Dog kun når jeg er bag ud, og jagter sejren. Det er som om at det er "nok". Generelt når Hamsik er med er det som om at jeg aldrig taber. Ved ikke om computeren/spillet er "klog" nok til at rette specielt focus mod ham, som er min absolutte stjerne, og giver plads til andre?? Han er jo ikke den som spiller bedst, men er dog afgørende
nok. 
Jeg prøver mig lidt frem, og melder tilbage.
Logged

Jlvang
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #56: 23 Jan 2014, 22:46 »

#Jlvang

Godt set med en dybt liggende playmaker forsvar, se ud til at virke super efter lidt indkøring. kører med dlp og ftf på midtbanen i det save nu og har lige erobret 1 pladsen. Så mange tak for hjælpen.


Det var så lidt!
Jeg er glad for at rådet kunne bruges, god fornøjelse Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #57: 24 Jan 2014, 15:22 »

Att: Andso43

Det er ikke fordi jeg ikke har set dit indlæg, jeg har bare desværre ikke tid i dag, og får måske heller ikke tid i weekenden (pga. min fødselsdag)

Men jeg lover, at jeg nok skal få kigget på den snarest, medmindre en anden kommer mig i forkøbet..   Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #58: 24 Jan 2014, 15:37 »

Att: Andso43

Det er ikke fordi jeg ikke har set dit indlæg, jeg har bare desværre ikke tid i dag, og får måske heller ikke tid i weekenden (pga. min fødselsdag)

Men jeg lover, at jeg nok skal få kigget på den snarest, medmindre en anden kommer mig i forkøbet..   Smiley


Jeg vil da gerne give den et skud eftersom han allerede har lånt lidt fra en af mine taktikker.

Ok?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmF's officielle Taktiske panel
« Svar #59: 24 Jan 2014, 15:42 »

Du behøver slet ikke at spørge om lov.. Giv du bare los.   Thumbs Up

Noget vi også har snakket om internt, er at vi ikke skal holde os tilbage fra hinanden. Det er jo langt fra sikkert at vi alle sammen er enige, så jo flere syn man kan få på det og desto større debat, jo bedre er det..

Så selvom en bruger allerede har fået hjælp - hvad enten det er en fra panelet, eller fra en bruger, så skal det bestemt ikke afholde andre fra også at give deres besyn.

Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 27 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010