home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 408 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 84761 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #315: 16 Nov 2013, 23:56 »

Takkede nej til Gent, men nu er den her så kommet:



Aaaargh!
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #316: 17 Nov 2013, 10:53 »


2 0 5 7 / 5 8  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z


I løbet af sæsonen modtog jeg to jobtilbud fra andre klubber. Først fra Gent, som lå et par pladser over os i tabellen og havde langt flere midler at gøre godt med. Jeg valgte dog at takke nej, og i stedet vente på et eventuelt tilbud fra en af topklubberne - Anderlecht, Club Brugge, Standard, Genk og Charleroi.

Kort tid efter kom så et tilbud fra Shakhter Soligorsk, en klub i Hviderusland som jeg tidligere selv har forsøgt at blive manager for. De var netop endt som nr. 3 i den bedste række, dog hele 21 point efter Torpedo Zhodino. Endnu engang valgte jeg at sige nej tak, da jeg nu gerne vil være færdig i Belgien først.

Hjemme i Belgien gik det også fint nok - vi var aldrig rigtig i nedrykningsfare, men lå i stedet og rykkede rundt mellem 9. og 13. pladsen. Til slut endte vi på en tilfredsstillende 12. plads, og skulle efter det sindrige belgiske ligasystem derefter sammen med 7. til 14. pladsen spille om en plads i europæisk fodbold. På trods af at vi kom i klart den nemmeste gruppe - og på trods af at vi var foran i samtlige 6 kampe - endte vi helt uden sejr og på en sidsteplads i gruppen.





Før sæsonen blev lønbudgettet heldigvis hævet til næsten det dobbelte, men halvdelen af den stigning røg på at langt de fleste spillere i truppen fik sig en gedigen lønforhøjelse pga. oprykningen. Den økonomiske situation blev ikke bedre af at bestyrelsen besluttede sig for at installere varme i banen, hvilket lige tog £2,2M ud af en bankkonto som i forvejen var i minus.



Nøglespillere


Piet de Zeeuw
De Zeeuw blev lejet i Heerenveen for sæsonen, og han har været en kæmpe i midterforsvaret. Godt det samme, for det har vist sig at samtlige mine 3 øvrige midterforsvarere har kæmpet om at være så elendige som muligt. Dette er positionen som skal prioriteres absolut højest frem mod næste sæson.

Patrick Schmidt
Dette var Schmidts 3. og bedste sæson for os, efter han blev hentet i Sturm Graz. Han gør det fremragende centralt som Ball Winning Midfielder, og er essentiel i arbejdet med at holde modstanderne væk fra målet.

Mark Glazer
Glazer blev hentet i Red Bull Salzburg for 2 sæsoner siden, og er uden tvivl den bedste spiller i klubben. Det ved han desværre også godt selv, og derfor er han højst sandsynligt ikke at finde her til næste sæson. Han vil ikke forlænge sin kontrakt, og da jeg ikke kunne afhænde ham til hvad jeg syntes var en fornuftig pris, måtte han blive hos os til kontraktudløb. Der er flere af topklubberne i Belgien som er interesserede, så det er vist bare et spørgsmål om tid før han forlader os.
« Seneste Redigering: 18 Nov 2013, 13:57 af g00n » Logged



sebber1234
Gæst
 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #317: 18 Nov 2013, 11:54 »

En af de fedeste blogs her paa siden - min personlige mening!

Er det stadig nemt at holde motivationen oppe naar man er saa langt fremme?
HAr du planer om at fortsaette med savet i lang tid? Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #318: 18 Nov 2013, 13:00 »

En af de fedeste blogs her paa siden - min personlige mening!

Er det stadig nemt at holde motivationen oppe naar man er saa langt fremme?
HAr du planer om at fortsaette med savet i lang tid? Smiley

Fedt - det er jeg da glad for! Smiley

Jeg har ingen problemer med motivationen (bortset fra når det går elendigt), så umiddelbart fortsætter jeg da med dette længe endnu. Så må vi se om jeg lader mig friste af FM14, når det engang i foråret næste år er blevet opdateret nok og kan erhverves til en favorabel pris Wink
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #319: 18 Nov 2013, 19:08 »


2 0 5 8 / 5 9  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z


I sidste sæson var der masser af gode spillere at hente, jeg havde bare ingen penge at kunne tilbyde dem. I denne sæson så økonomien bedre ud - pga. langt bedre præmiepenge, tv-penge og nyt sponsorat - men så var der pludselig ikke ret mange gode spillere som gad spille for os.

Derfor blev det lige fra start en svær sæson. Truppen var en tand ringere en tidligere, og vi kæmpede en indædt kamp med Lierse, Roeselare og KV Mechelen om at undgå de 2 nederste pladser. I tredjesidste runde kravlede vi med en overraskende sejr på 1-0 ude mod Genk op over stregen, og først i sidste runde sikrede vi endnu en sæson i den bedste række med 1-1 mod Zulte Waregem.





Dermed skulle vi endnu engang med i en playoff-gruppe om en europæisk plads, og nok engang endte vi sidst i vores gruppe uden at vinde én eneste gang.

Jeg er efterhånden ved at være kørt lidt død i Mouscron-Peruwelz, så hvis jeg skulle få et godt tilbud andetsteds fra, kunne jeg godt finde på at rykke videre. Manageren i Club Brugge sidder lige nu usikkert i sædet, og jeg har da også erklæret min interesse i at overtage, såfremt han skulle blive fyret...



Nøglespillere


Patrick Schmidt
Jeg fik langt om længe forlænget kontrakten med Patrick Schmidt så han spiller hos os i næste sæson også, og det er jeg umådeligt glad for. Han har endnu engang været en af de vigtigste spillere for os, og lur mig om han ikke ligeledes bliver det i næste sæson.

Piet de Zeeuw
Jeg fik lejet De Zeeuw i Heerenveen igen, og han er stadig lysår foran mine øvrige forsvarsspillere. Jeg havde også hentet en østrigsk midterforsvarer, men han spillede endnu ringere end dem jeg havde i forvejen, så han røg hurtigt ud på bænken igen. Det sker ikke med Piet De Zeeuw.

Mate Kozina
Der var store forventninger til Kozina da han blev hentet i Hajduk inden sidste sæson, men han levede ikke helt op til dem. I denne sæson har han til gengæld slået igennem, og har været et af de sikreste kort i holdopstillingen ved siden af Patrick Schmidt på midtbanen.
Logged



sebber1234
Gæst
 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #320: 21 Nov 2013, 14:58 »

Med fare for at komme til at lyde kraevende, har du saa en idé om hvornaar naeste update kommer`? Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #321: 22 Nov 2013, 18:14 »


2 0 5 9 / 6 0  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z


Hvor vores oprykningssæson blev kaldt den bedste hidtil i spillet, må denne nok tage prisen som den værste - den var en hård nød at komme igennem. Vi lagde hårdt ud med nederlag i de 6 første kampe, uden overhovedet at score. Så var stilen ligesom lagt. I 27 af de 30 runder lå vi sidst, de 3 øvrige næstsidst, og vi var aldrig i nærheden af at undgå nedrykningsplayoff.

Vi endte som nævnt sidst, og med Roeselare på næstsidstepladsen skulle vi spille 5 kampe mod dem for at finde ud af hvem af os som rykkede ned, og hvem som skulle spille playoff mod 2. til 4. pladsen fra den næstbedste række. Roeselare fik endda fordel af at starte med 3 point, og derudover havde de 3 hjemmekampe ud af de 5. Alligevel gik det overraskende godt - da vi havde vundet 3 og spillet 1 uafgjort i de første 4 kampe, uden at lukke mål ind, var den sidste kamp overflødig, og Roeselare rykkede ned.





Så skulle vi spille Relegation Playoff, og selvom vi tabte første kamp mod KV Kortrijk endte vi alligevel á point med dem til sidst. Den eneste tie breaker i denne playoff er antallet af vundne kampe, og da vi begge havde vundet 4, skulle vi ud i endnu en playoff-kamp for at finde ud af hvem af os som skulle være repræsenteret i den bedste række i næste sæson. Et screenshot af kampens forløb siger mere end 1.000 ord:





Nøglespillere


Patrick Schmidt
You guessed it - Patrick Schmidt har selvfølgelig endnu engang været vores bedste spiller. Ligegyldigt hvor elendigt resten af holdet spillede, og hvor stort vi tabte, så kunne man altid regne med at Schmidt alligevel stod efter kampen med et snit på langt over 7. Fantastisk spiller.

Graziano Campese
Campese blev hentet inden sæsonen efter hans kontrakt med Juventus udløb. Det har vi ikke fortrudt, for selvom den unge mand med 3 U21-kampe for Italien fik ødelagt en del af sæsonen med skader, har han været by far den bedste forsvarsspiller vi har. Godt det samme, for Piet De Zeeuws kontrakt med Heerenveen udløb efter sidste sæson, og han ville end ikke forhandle med os. Idiot.

Giovanni Berthet
Som den sidste har jeg valgt sæsonens topscorer, Giovanni Berthet. Han er en speciel spiller, idet han dukkede op på vores ungdomsakademi for 6 sæsoner siden da vi lå i 2. division. Han slog ret hurtigt igennem der, men har i de seneste par sæsoner haft svært ved at opnå samme succes i den bedste række. I denne sæson gjorde han det dog flot - godt nok hjulpet af mine øvrige angriberes miserable forsøg på at spille fodbold - og ender med 14 mål og 6 assists for sæsonen.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #322: 22 Nov 2013, 18:15 »

Med fare for at komme til at lyde kraevende, har du saa en idé om hvornaar naeste update kommer`? Smiley

Beklager - har ikke været hjemme de sidste par dage Wink
Logged



mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #323: 22 Nov 2013, 20:33 »

Kan ikke se Screens af spillerne?
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #324: 22 Nov 2013, 20:40 »

Kan ikke se Screens af spillerne?

Fremragende iagttagelse - det er fixet nu!
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #325: 23 Nov 2013, 20:18 »


2 0 6 0 / 6 1  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z


Sidste sæson endte vi med 19 point i alt for de 30 kampe. Denne sæson havde vi 21 point efter 13 kampe. Det gik altså meget bedre denne gang, og i stedet for at flirte med nedrykningspladsern e  flirtede vi med Championship Group-pladserne. Så vidt kom det dog ikke, men vi sluttede på en meget respektabel 9. plads, som er ny rekord for klubben.




I European Playoff-gruppen gik det en lille smule bedre end det plejer. Vi fik 2 sejre denne gang, og endte derfor ikke engang sidst. Det må siges at være fremgang i forhold til tidligere år.


Nøglespillere


Patrick Schmidt
Også i denne sæson gjaldt det kun om at vælge 2 spillere ud, for Patrick Schmidt er selvfølgelig en sikker nummer 1 endnu engang. Ikke helt på samme niveau som i sidste sæson, men dog stadig en klasse over alle andre på holdet.

Graziano Campese
Der er også igen blevet plads til Graziano Campese. Han har såmænd bare holdt niveauet fra sidste sæson, og er sammen med næste mand på listen en væsentlig årsag til vores fine præstationer i denne sæson. Det er dog gået med ham som det så ofte før er gået med de bedste spillere på holdet - han har 1 sæson tilbage og vil ikke forlænge. Min topscorer i denne sæson har allerede skrevet kontrakt med Charleroi fra næste sæson, og samme skæbne tilfalder nok Campese. Desværre.

Bryan Combes
Sidst men ikke mindst vil jeg fremhæve Campeses makker i midterforsvaret. Bryan Combes er noget så sjældent som en spiller fra Fransk Guyana, og jeg har kun været tilfreds med at min scout fandt ham til mig. Jeg har ham på kontrakt i 3 sæsoner endnu, så forhåbentlig bliver han blot endnu bedre fremover.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #326: 26 Nov 2013, 20:44 »


2 0 6 1 / 6 2  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z


Med sidste sæsons fine 9. plads in mente, var der forholdsvis høje forhåbninger fra mig selv til den nye sæson. Vi lagde ud med 1-1 mod mestrene fra Club Brügge - for derefter at tabe 16 kampe i træk. SEKSTEN. Heldigvis tog vi os en smule sammen efter det, og vandt de næste 4 kampe. Vi vandt faktisk 8 ud af de næste 10, og bevægede os utroligt nok væk fra nedrykningspladsern e. Vi sluttede så med 3 nederlag i træk, og endte med næb og klør på en 13. plads.




Det var nok til den sædvanlige European Places Playoff, og selvom vi igen igen endte sidst i gruppen, var der spænding om det lige til sidste kamp. Her sørgede en udvisning til Mate Kozina og en sen scoring af STVV for at vi ikke kom videre.


Nøglespillere


Patrick Schmidt
Hej Patrick Schmidt. Du har endnu engang gjort det godt.

Hossam Salama
Min topscorer i sidste sæson valgte den nemme løsning og lod sin kontrakt udløbe, for derefter at skifte kvit og frit til Charleroi. Som erstatning hentede jeg denne egyptiske landsholdsspiller, og selvom det tog lidt tid før han kom i gang (det gjorde det jo så for hele holdet), så gav han den gas derefter og endte med 22 mål i alt.

Bryan Combes
Til den sidste plads stod valget mellem Bryan Combes og Graziano Campese. Campese ville ikke forlænge sin kontrakt, og skifter til sommer kvit og frit til Nice - så derfor bliver det Combes der får "æren". De har spillet noget nær lige godt i midterforsvaret.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #327: 28 Nov 2013, 09:34 »

Jeg føler ofte for at komme af med lidt galde (eller en sjælden gang imellem - ros) omkring kampene, så jeg overvejer kraftigt muligheden for at oprette en Twitter-profil udelukkende for at "mini-blogge" om mine FM-oplevelser...

Dermed slipper de som følger min normale profil også for at se på de tweets som fremkommer når jeg en sjælden gang imellem præsterer noget som kan tweetes direkte fra spillet Tunge

God idé/lorteidé?
Logged



ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #328: 28 Nov 2013, 10:31 »

Jeg føler ofte for at komme af med lidt galde (eller en sjælden gang imellem - ros) omkring kampene, så jeg overvejer kraftigt muligheden for at oprette en Twitter-profil udelukkende for at "mini-blogge" om mine FM-oplevelser...

Dermed slipper de som følger min normale profil også for at se på de tweets som fremkommer når jeg en sjælden gang imellem præsterer noget som kan tweetes direkte fra spillet Tunge

God idé/lorteidé?
Det kommer an på hvor mange updates der kommer. Det har ikke generet mig hidtil at du poster dine gode resultater på Twitter, men der har selvfølgelig heller ikke været særlig mange af de slags "posts".
Logged

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #329: 28 Nov 2013, 11:46 »

Det kommer an på hvor mange updates der kommer. Det har ikke generet mig hidtil at du poster dine gode resultater på Twitter, men der har selvfølgelig heller ikke været særlig mange af de slags "posts".

Jeg synes det er alt for sjældent at man får muligheden for at tweete direkte fra spillet. Jeg havde tænkt mig at bruge 140 characters efter hver kamp, og ellers hvis der sker noget spændende i spillet, evt. suppleret med screenshots.

Jeg fik inspirationen fra denne Twitter-profil (https://twitter.com/EnfieldTown_FC), som er en bruger på SI Games' forum der forsøger sig med dafuge's challenge. Jeg ville ikke gøre det helt på samme måde som ham, med screenshots af hver kamp osv, men jeg synes idéen er spændende.

Altså en season review her i bloggen, og så kan man følge mere detaljeret med i løbet af sæsonen på Twitter, hvis man lyster.
Logged



Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010