home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 84138 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #330: 28 Nov 2013, 12:12 »

Jeg synes det er alt for sjældent at man får muligheden for at tweete direkte fra spillet. Jeg havde tænkt mig at bruge 140 characters efter hver kamp, og ellers hvis der sker noget spændende i spillet, evt. suppleret med screenshots.

Jeg fik inspirationen fra denne Twitter-profil (https://twitter.com/EnfieldTown_FC), som er en bruger på SI Games' forum der forsøger sig med dafuge's challenge. Jeg ville ikke gøre det helt på samme måde som ham, med screenshots af hver kamp osv, men jeg synes idéen er spændende.

Altså en season review her i bloggen, og så kan man følge mere detaljeret med i løbet af sæsonen på Twitter, hvis man lyster.
Jeg synes det lyder som en god idé. Især fordi at ham du linker til kun poster screenshots, hvilke i længden er kedeligt.
Logged

welbz is dat guy

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #331: 28 Nov 2013, 12:21 »

Jeg synes det lyder som en god idé. Især fordi at ham du linker til kun poster screenshots, hvilke i længden er kedeligt.

Helt enig, tanken var også mere at knytte ord til kampene, og ikke bare poste et billede (det bliver også for besværligt til at jeg gider det hver gang).
« Seneste Redigering: 28 Nov 2013, 12:33 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #332: 28 Nov 2013, 21:42 »


2 0 6 2 / 6 3  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z


Vi fik igen en skidt start på sæsonen, men i det mindste gik der "kun" 8 kampe før vi fik vores første sejr denne gang. Herefter gik det faktisk ganske rimeligt, og der var aldrig tale om nedrykningsfare. Vi var i stedet en del af et midterfelt, som kæmpede om placeringerne 7 til 13. Til sidst endte vi på en yderst hæderlig 10. plads med 36 point, hvilket er det næstbedste resultat siden vi rykkede op.




Selvom det ikke ligefrem var de bedste præstationer i European Playoff Places-gruppen, blev det for en gangs skyld ikke til en sidsteplads. 2 sejre over KV Kortrijk og en uafgjort i sidste kamp mod Cercle Brugge fik hevet os helt op på en 3. plads ud af de 4 i gruppen, og det er såmænd det pæneste resultat her nogensinde.


Nøglespillere


Ziya Sarisoy
Erstatningen for desertøren Campese, og må man sige at han har gjort det over al forventning. Sammen med Bryan Combes i midterforsvaret har han været årsag til en stor del af de gode resultater vi har opnået i denne sæson.

Bryan Combes
Den anden halvdel af mit prægtige midterforsvar. Hans rating-mæssigt bedste sæson i klubben, så forhåbentlig fortsætter han de gode takter i næste sæson. Og forlænger kontrakten, da han kun har den ene sæson tilbage ellers...

Hossam Salama
Som så mange andre spillere på holdet har han i denne sæson misset mange kampe pga. skader, men i de øvrige kampe har han virkelig trukket læsset. Igen.
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #333: 28 Nov 2013, 21:44 »

Føler du ikke nogle gange, at du sidder en lille smule fast?
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #334: 28 Nov 2013, 21:51 »

Føler du ikke nogle gange, at du sidder en lille smule fast?

Meget - har også skrevet tidligere at jeg gerne vil videre til en af de lidt større klubber. Der har bare ikke lige været de vilde muligheder endnu. Jeg kører sådan set også sæsonerne lidt på autopilot og venter på at et job bliver ledigt i en af de andre klubber i ligaen...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #335: 28 Nov 2013, 22:55 »

Jeg har med møje og besvær fået oprettet en Twitter-profil til at opdatere om min færden i FM.

Dem som har lyst kan fremover følge @g00nFM hvis de vil have "live" opdateringer om hvordan det går Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #336: 02 Dec 2013, 20:35 »


2 0 6 4  -  T O R P E D O  Z H O D I N O


Jeg sagde tidligere at jeg ville gøre Belgien færdig inden jeg vendte tilbage til Hviderusland, men man har et standpunkt til man tager et nyt. Et yderst sjælden mulighed åbnede sig nemlig for mig, da jeg pludselig så at jobbet som manager for Torpedo Zhodino var ledigt.

Torpedo Zhodino har vundet 21 ud af de seneste 26 hviderussiske mesterskaber, og er derfor en gylden mulighed for at få høstet de sidste 3 trofæer i Hviderusland. Det kunne jeg trods alt ikke lade gå min næse forbi, så jeg søgte jobbet - og fik det.

Der er så også pres på med det samme, for de forlanger naturligvis endnu et mesterskab til klubben. Til at skaffe dette har jeg fået et transferbudget på £15,5M og et lønbudget på £245K om ugen, hvoraf der lige nu blot bruges ca. halvdelen.

Jeg efterlader Mouscron-Péruwelz på en yderst hæderlig 11. plads, langt uden for nedrykningsfare.
Logged



Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #337: 02 Dec 2013, 23:49 »

Det var da et lækkert tilbud, mon ikke du kan klare Hvidrusland nogenlunde hurtigt nu? Peace (No pressure)
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #338: 03 Dec 2013, 07:46 »

Det var da et lækkert tilbud, mon ikke du kan klare Hvidrusland nogenlunde hurtigt nu? Peace (No pressure)

Det hjælper ikke at skrive "no pressure", for der er enormt store forventninger når man lander i en så succesfuld klub Tunge

De få som følger med på Twitter kan i øvrigt se at der såmænd allerede er kommet en lille smule succes... Wink
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #339: 05 Dec 2013, 22:48 »


2 0 6 4  -  T O R P E D O  Z H O D I N O


Jeg ankom til en klub med masser af penge, og gik da også lystigt i gang med at byde på en masse spillere. Indtil jeg lige opdagede at der jo kun må være 5 udlændinge i kamptruppen i Hviderusland - og der var i forvejen 4-5 rigtig gode udlændinge i klubben. Så måtte jeg hasteindkøbe et par hviderussere, men det gik.

Allerede i min første betydende kamp fik jeg chancen for en pokal, og det blev til en forholdsvis sikker sejr over BATE i Super Cuppen. Den hviderussiske pokalturnering kører sjovt nok forskudt henover sæsonen, så første kamp i denne turnering for mit vedkommende var i kvartfinalen. Her slog vi Shakhter Soligorsk, og da vi også slog Minsk i semifinalen, ventede... Khimik Svetlogorsk fra den næstbedste række i finalen, da de sensationelt havde slået BATE i den anden semifinale. En gylden mulighed for at snuppe endnu et trofæ, og den lod vi da heller ikke gå fra os. 3-0 og trofæ nr. 8 til mig.

I ligaen gik det såmænd også rigtig godt, indtil vi skulle spille 2 ligakampe mens hhv. 9 og 13 spillere var afsted til landskampe. Her mødte vi selvfølgelig BATE (som kun havde 3 afsted) og tabte 7-2 med grå spillere. Derefter tabte vi hjemme mod lorteholdet Osipovichi. Den slags pjat skete flere gange i løbet af sæsonen, men det var her at vi for alvor mistede terræn. Vi fik kæmpet os op igen, og med 3 kampe tilbage var vi 1 point foran BATE, inden vi igen skulle møde dem på udebane. Her var der dog ingen pardon - de var meget bedre end os og vi tabte 3-0. Selvom vi vandt de to sidste kampe sikkert, så gjorde BATE det samme, og snuppede dermed mesterskabet.

Champions League syltede jeg fuldstændig så jeg kunne satse på ligaen i stedet, og efter at have slået Buducnost og Young Boys i kvalifikationen havnede vi så også i en rocker-hård gruppe med Barcelona, Lyon og Porto. Det endte selvsagt med 0 point.





Som en lille sidenote valgte jeg at takke ja til jobbet som landstræner for Danmark, lige inden jeg skiftede til Torpedo Zhodino. Det er ikke noget der betyder så meget for mig da jeg ikke skal bruge internationale trofæer (og jeg hader sådan set at være landstræner i FM), men jeg tænkte det kunne give mig et lidt bedre reputation til brug senere hen. Det går dog ikke vanvittigt godt, idet jeg næsten kun kan finde ud af at spille uafgjort.

Vi er i VM-kvalifikationen i pulje med Rusland, Schweiz, Hviderusland, Letland og San Marino, og indtil videre er det blevet til 0-0 hjemme mod Schweiz, 2-2 ude mod Letland, 4-1 hjemme over San Marino og 2-2 ude mod Hviderusland.


Nøglespillere


René Lavigne
Lavigne fik desværre ødelagt en stor del af sæsonen pga. en langvarig skade, men selvom han kun nåede 21 kampe, blev han alligevel topscorer - med hele 26 mål i alt.

Osvaldo Goglino
Goglino blev egentlig blot købt så jeg havde en hviderussisk back-up når der nu er sådan en træls udlændingeregel, men da Lavigne blev skadet må man i den grad sige at han greb chancen.

Hüner Batur
Vi nåede op på 99 mål i ligaen i denne sæson, og de er ikke så sjældent kommet på baggrund af denne herre. 23 assists i alt er det blevet til fra højrefløjen, som også tog sig af flere hæderspriser efter sæsonen.
Logged



Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #340: 06 Dec 2013, 01:16 »

Jeg er stadig rigtig vild med konceptet. Nu må du så håbe at du kan vinde noget næste år, og derved forhåbentlig få dig et reputation, så du kan vælge en topklub i Belgien næste gang Wink

On a side note!
Nu er jeg også selv startet op med dette i FM14, blot for at se om jeg også kan komme så langt. Forhåbentlig kommer det til at gå lidt hurtigere med sejrene end for dig, men jeg må indrømme det ikke er så nemt som så.. Jeg virker dog til at have fundet den rette taktik, der nu har gjort mig ubesejret i 10 kampe i streg, dog fordelt ud over en sommerpause - Det skal dog ikke have lov at stoppe min optimisme.
Vi ses på målstregen g00n! Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #341: 06 Dec 2013, 07:48 »

Ja, trods skuffelsen i ligaen fik jeg trods alt hevet 2 ud af de 3 trofæer jeg manglede i Hviderusland hjem, så forhåbentlig kommer mesterskabet også inden alt for længe!

Tvivler på ret mange er lige så langsomme til det som mig, men vil da gerne høre om dit spil også - lav en blog eller opret en tråd i challenge-forummet 2014 og skriv i den engang imellem Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #342: 08 Dec 2013, 01:14 »


2 0 6 5  -  T O R P E D O  Z H O D I N O


Alt blev sat ind på at vinde mesterskabet i denne sæson, og sådan som vi lagde ud var det svært at undgå. Vi genvandt først Super Cuppen med en sejr på 4-2 over BATE, og startede derefter med at vinde de første 15 ligakampe i streg. Både BATE og Shakhter Soligorsk mistede point gang på gang, så det var bare et spørgsmål om tid før mesterskabet rent matematisk var sikret. Det blev det så med hele 7 kampe tilbage, og således var mit job i Hviderusland endelig fuldført. Jeg spillede dog naturligvis sæsonen til ende.

De europæiske kampe blev som altid fuldstændig nedprioriteret for at holde fokus på den hjemlige liga. Vi røg ud af Champions League i kvalifikationen mod PSG, men slog Panathinaikos med 5-1 samlet for at få adgang til Europa League-gruppespillet. Her fik vi ingen sejre i de første 4 kampe mod Liverpool, Besiktas og Slovan Liberec, men da den hjemlige liga var slut inden de 2 sidste kampe stillede jeg i stærkeste opstilling - og fik 2 flotte sejre: 5-4 ude mod Slovan Liberec og bedst af alt 2-1 hjemme over Liverpool i min afskedskamp.

Jeg har nu sagt jobbet i Torpedo Zhodino op, og så må vi se hvilken belgisk klub jeg lander i næst!





Landstrænergerninge n  er også forløbet ganske fint. Vi tabte dog 3-2 ude mod Rusland, men slog herefter Schweiz, Letland og San Marino. Uafgjort hjemme mod Rusland gjorde at vi ikke kunne indhente dem på 1. pladsen, men med sejren på 2-0 over Hviderusland i sidste kamp sikrede vi os to playoff-kampe mod Skotland. Her fik vi den bedst mulige start ved at vinde 3-0 på udebane, og så kørte vi bare en stille og rolig 1-1'er hjem i Parken. Dermed er vi klar til VM 2066, hvor vi er kommet i gruppe med Italien, Nigeria og Kina.


Nøglespillere


René Lavigne
Kedeligt nok er det de samme 3 spillere som i i sidste sæson, der har været de bærende kræfter. Lavigne mistede nok engang halvdelen af sæsonen pga. skader, men nåede alligevel at score 25 mål i 25 kampe og at slå sin egen average rating-rekord fra sidste sæson.

Osvaldo Goglino
Topscorerværdighede n  gik til Goglino, som med 36 mål i 37 kampe slog klubrekorden for flest mål på en sæson.

Hüner Batur
Sidste sæson nåede Batur op på 23 assists - og nøjagtig samme antal nåede han op på i denne sæson, hvor han igen var en evig trussel fra højrefløjen.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2013, 03:01 af g00n » Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #343: 08 Dec 2013, 15:13 »


K V  M E C H E L E N


Først og fremmest har jeg overstået VM 2066 med Danmark. Vi var i gruppe med Italien, Nigeria og Kina, så min egen forventning var at vi snuppede 2. pladsen i gruppen. Vi lagde ud mod Nigeria, hvor vi stik mod spil og chancer kom begud med 0-2, før vi tog os lidt sammen og fik hentet 2-2 til sidst. Derefter led vi et forventet og fortjent nederlag på 0-3 mod Italien, og havde derfor ryggen mod muren før sidste kamp.

Vi skulle vinde over Kina, og Nigeria måtte ikke vinde over Italien. Endnu engang var vi sløsede i forsvaret, og selvom vi dominerede totalt, var vi bagud både 0-1 og 1-2. Til sidst lykkedes det dog at vende kampen, og på scoringer efter 87 og 92 minutter sikrede vi os den nødvendige sejr. Heldigvis vandt Italien også over Nigeria, og vi gik dermed videre til næste runde.

Her skulle vi møde Frankrig, og selvom de var det bedste hold, kunne vi med lidt held have slået dem. De vandt 2-1 på et straffe i det 7. minut og et selvmål lige efter vi havde fået udlignet. Dermed var vi ude, og jeg havde på forhånd bestemt at jeg ville sige op efter slutrunden, som Spanien i øvrigt vandt efter finalesejr på 1-0 over netop Frankrig.

Herefter gik jeg på jagt efter et godt job i Belgien, og efter 2 års ferie fik jeg endelig tilbudt et job jeg efter lidt betænkningstid kunne takke ja til. Det var ikke Anderlecht eller Club Brugge som jeg havde håbet, men KV Mechelen hører også til i den øverste halvdel af ligaen.

De endte på en 5. plads i sidste sæson, og bestyrelsen forventer kvalifikation til Europa League. Til dette har jeg fået et transferbudget på £12,5M og et lønbudget på £175K om ugen, hvoraf der lige nu bruges £150K. Der skal i hvert fald ryddes lidt ud i truppen inden den kan forstærkes, men jeg fryder mig bare over at der igen ikke er nogen regler om hvor mange udlændinge man må have!
Logged



Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #344: 08 Dec 2013, 15:22 »

G00n er det i FM13 du spiller?

Og respekt for du fortsætter den, keep up the good work Thumbs Up
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010