home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 83775 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #345: 08 Dec 2013, 15:37 »

Ja, det er FM13 Spardle.

Super fedt med en hurtig succes i Hviderusland. Det var godt at få endnu et land af vejen. Håber på en lige så hurtig succes i Belgien. Og er der egentlig ikke ret mange penge til rådighed for transfers, for den 5. bedste klub i Belgien? Eller er det bare mig? Peace
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #346: 08 Dec 2013, 16:14 »

Det er FM 13 Classic, ja.

Tvivler på det går lige så hurtigt med Mechelen, men i det mindste er der lidt potentiale i modsætning til Mouscron-Péruwelz (som dog endte som nr. 6 i sidste sæson!).

Transferbudgettet er vel OK for en klub som blev nr. 5, men der ligger £28M på bankbogen, så det er da ikke fordi de har været vanvittigt gavmilde Smiley
Logged



Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #347: 13 Dec 2013, 19:38 »

Jeg fulgte med da du startede bloggen, men røg så lidt af, her gennem de seneste par dage har jeg så fået læst op på den igen og der er mega fedt og godt arbejde. Respekt herfra. Det har givet mig blod på tanden til nogle spil muligheder Smiley

Lige et spørgsmål, jeg har ikke læst alt "snakken" imellem jeg har bare set der har været skrevet noget om en Twitter - Er det sådan du fortsætter bloggen derover, eller kommer der også opdateringer her?

KUTGW Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #348: 13 Dec 2013, 19:55 »

Jeg fulgte med da du startede bloggen, men røg så lidt af, her gennem de seneste par dage har jeg så fået læst op på den igen og der er mega fedt og godt arbejde. Respekt herfra. Det har givet mig blod på tanden til nogle spil muligheder Smiley

Lige et spørgsmål, jeg har ikke læst alt "snakken" imellem jeg har bare set der har været skrevet noget om en Twitter - Er det sådan du fortsætter bloggen derover, eller kommer der også opdateringer her?

KUTGW Smiley

Tak for de pæne ord Smiley

Der kommer stadig den sædvanlige End of Season-update her i bloggen, dem der følger på Twitter får bare også "live"-opdateringer af kampresultater, signings og hvad der ellers sker Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #349: 23 Dec 2013, 11:17 »


2 0 6 8 / 6 9  -  K V  M E C H E L E N


Jeg ankom ret sent på sommeren til Mechelen, og havde derfor ikke ret meget tid til at få sat mit eget præg på holdet. Vi startede ikke desto mindre fornuftigt ud, men røg derefter ind i en periode med blot én sejr i 9 kampe og et ydmygende nederlag i pokalturneringen på hjemmebane mod FC Brussels.

Mit job var på et tidspunkt i overhængende fare, men jeg overlevede og led efter vinterpausen kun 1 nederlag i de resterende 8 kampe af den regulære sæson. Det placerede os på en 5. plads, hvilket betød at jeg for første gang i min tid i Belgien skulle spille med i Championship Group. Her gik det ganske elendigt, og vi fik kun hevet 2 sejre i land i de 10 kampe. Vi sluttede af med 4 nederlag i træk, og det var lige før at vi røg ned på 6. pladsen - det skete dog ikke, og vi var derfor klar til to playoff-kampe mod min tidligere klub Mouscron-Péruwelz om den sidste plads i Europa League.





Vi lagde ud på udebane, og selvom vi kom bagud 2 gange, fik vi ganske fortjent udlignet 2 gange også, og fik dermed et udmærket udgangspunkt før hjemmebaneopgøret. På hjemmebanen var det dog en helt anden historie. Vi bragte os foran, men efter en halv time fik min angriber sit andet gule kort for at brokke sig over at han ikke fik et straffespark - og så gjaldt det bare om at forsvare føringen i resten af kampen. Udligningen faldt en halv time før tid, men selv om de pressede voldsomt på, holdt vi 1-1 resten af kampen ud, og snuppede dermed den europæiske plads på reglen om flest udebanemål.


Nøglespillere


Thijs van der Veen
Thijs van der Veen er den defensive del af min centrale midtbane, og den plads sidder han tungt på. Med mere end 10 tacklinger pr. kamp i gennemsnit har han en integral rolle i min taktik som ball winning midfielder.

Richard Koops
Ved siden af van der Veen finder vi Richard Koops, som er den mere kreative af de to. 7 mål og 6 assists er det blevet til i denne sæson for hollænderen.

Norbert Sauer
Det er meget passende at der ikke er nogen angribere der har været nøglespillere, for her har jeg virkelig haft problemer med at finde de rette spillere. Til gengæld har jeg en forsvarskrumtap i 30-årlige Norbert Sauer. Uden at være prangende gør han bare sit job til UG i langt de fleste af kampene, og jeg har heldigvis lige fået forlænget hans kontrakt med yderligere en sæson.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #350: 25 Dec 2013, 00:29 »


F Y R E T


Efter sidste sæsons 5. plads fik jeg endelig muligheden for selv at sætte mit præg på holdet i sommerpausen. 10 spillere ankom og en hevledes masse forlod os, og jeg syntes faktisk at jeg nu havde fået samlet et ganske slagkraftigt mandskab. Så meget at jeg tøvede et godt stykke tid med at ansøge om jobbet i Club Brugge, da deres manager forlod dem til fordel for PSG. Jeg søgte det dog, men selvom jeg var udråbt til favorit valgte de af uransagelige årsager at ansætte en mand som denne sommer havde stoppet karrieren som spiller i Valencia. Altså en mand uden nogen former for manager-erfaring. Tosser.

Så måtte jeg jo fortsætte i Mechelen, hvilket også var okay, da jeg som sagt havde fået et fint hold. Problemet er så bare at det går pænt meget dårligere end forventet. Vi kvalificerede os til gruppespillet i Europa League, og klarede det faktisk også ganske godt i gruppen, men underligt nok gik det megadårligt i ligaen. Vi lagde ud med 3 x nederlag på 1-2 før vi endelig fik vores første point. Herefter fulgte 3 store sejre i træk og jeg var ikke længere 'insecure'.

Et nederlag på udebane til Schalke (hvor vi egentlig fortjente bedre), og så var jeg usikker i sædet igen. Vi måtte igen ufortjent gå fra banen med mistede point ude mod AA Gent, og et nederlag hjemme mod Genk kostede så en fyreseddel. Vi var ellers foran 2-0, og efter de havde udlignet via 2 mål på 3 minutter fik vi i 2. halvleg et mål annulleret og brændte et straffespark, inden de på typisk vis scorede efter 87 og 92 minutter.

Holiday it is.
Logged



Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #351: 25 Dec 2013, 19:21 »

Nu følger jeg primært med på Twitter, men er det muligt at du i skrivende stund kan give et overblik over din karriere?
Bare for at samle op.

Jeg elsker desuden at du har fået placeret røven i sædet hos KV Mechelen igen.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #352: 25 Dec 2013, 19:39 »

Nu følger jeg primært med på Twitter, men er det muligt at du i skrivende stund kan give et overblik over din karriere?
Bare for at samle op.

Jeg elsker desuden at du har fået placeret røven i sædet hos KV Mechelen igen.

Her er et meget hurtigt overblik:



Eller var der andet specifikt du ønskede? Tunge
Logged



Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #353: 25 Dec 2013, 19:49 »

Det er helt fint det der Smiley

Bare for at få et overblik over karriereren.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #354: 26 Dec 2013, 21:40 »


2 0 7 1 / 7 2  -  K V  M E C H E L E N


Efter 2 års ferie - hvor jeg bl.a. takkede ned til AA Gent og Zulte Waregem - endte jeg ganske smukt tilbage i KV Mechelen. De havde solgt størstedelen af de gode spillere jeg havde hentet, og da jeg overtog dem i oktober måtte jeg bare nøjes med den trup jeg overtog indtil januar.

Det startede også temmelig skidt med ingen sejre i mine første 4 kampe, men efter det led vi blot 2 nederlag i de sidste 16 ligakampe i den ordinære sæson. Vi arbejdede os op på en 5. plads og kom dermed endnu engang med i Championship Group. Her spillede vi faktisk ganske pænt, men fik desværre ikke altid de resultater vi fortjente. Vi formåede dog at holde et skuffende Anderlecht-hold bag os, og forblev dermed på 5. pladsen. Det betød endnu engang 2 playoff-kampe om en plads i Europa League - denne gang mod Beerschot AC.

Vi måtte nøjes med 2-2 hjemme i den første kamp, og da vi efter 80 minutter i returopgøret kom bagud 2-1 så det skidt ud. Vi udlignede heldigvis kort efter, og med 2 scoringer i den forlængede spilletid sikrede vi os den sidste europæiske plads.





I pokalturneringen var det ligefør jeg var ved at tro på det. Vi var allerede gået videre til 7. runde før jeg kom til, og under min ledelse slog vi Cercle Brugge 5-1 og derefter Beerschot AC med 4-3 samlet i kvartfinalerne. I semifinalen mødte vi Genk, og selvom vi vandt 2-1 hjemme røg vi ud på reglen om flest scorede udebanemål, da vi tabte 0-1 på deres bane. Megabittert, især fordi KV Kortrijk havde snuppet den anden finaleplads, og var et nemt bytte i finalen.


Nøglespillere


Davide Pirovano
Vi kommer ikke uden om topscorer Davide Pirovano. Han er lejet i Milan, og selvom hans egenskaber ikke ser voldsomme ud har han smidt 23 bolde i kassen i denne sæson.

Martín Bressán
I midterforsvaret finder vi en kending fra mit tidligere ophold i Mechelen. Martín Bress+an er det sikre valg i højre side af midterforsvaret, og dukker også op som målscorer i ny og næ.

Vincent Kponou
Vincent Kponou hentede jeg selv på en free transfer for 3 år siden, og man må sige at han har udviklet sig som jeg havde håbet. Han ser allerede nu rigtig god ud, og mon ikke han bare bliver bedre og bedre.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #355: 30 Dec 2013, 20:25 »


2 0 7 2 / 7 3  -  K V  M E C H E L E N


For en gangs skyld er det gået udmærket. Vi fik en god start med kun 1 nederlag i de føste 12 ligakampe, og så var stilen ligesom lagt for at det skulle være en kamp om topplaceringen, og ikke blot en kamp om at nå i top 6. Defensiven så solid ud, og i Mauricio Moyano havde jeg fundet en angriber der puttede den i kassen ganske regelmæssigt. Der var mere stabilitet over holdet end der havde været længe, og det virkede.

Både Club Brugge, Anderlecht og Standard skuffede - de to sidstnævnte endda så meget at de ikke kom med i Championship Group - og det var stort set fra start til slut en kamp mellem Zulte Waregem, Genk og undertegnede om mesterskabet. Med sejr i den sidste kamp hoppede vi lige nøjagtig over Genk, og lå på 2. pladsen ved starten af Championship Group. Her var det en tæt kamp mellem de 4 øverste hold, og helt indtil allersidste spillerunde havde vi chancen for at overhale Zulte Waregem på 1. pladsen. Det krævede dog en sejr på udebane over netop dem, og da vi blot kunne klare 3-3, måtte vi nøjes med en placering som nr. 2. Det er dog også min bedste med Mechelen, og en placering som giver adgang til Champions League-kvalifikation i stedet for Europa League.





Desværre gik det knap så godt i pokalturneringen. Godt nok slog vi Tubize 5-1 i 6. runde, men derefter tabte vi til min tidligere klub Mouscron-Péruwelz. I Europa League gik vi igen videre til gruppespillet, hvorefter jeg som sædvanlig syltede lortet. 2 point kunne det blive til - underligt nok i begge kampe mod gruppevinderne Schalke.


Nøglespillere


Richard Koops
Richard Koops har om nogen været manden man kunne stole på ville levere en god præstation. Hver gang. 3 mål, 10 assists og et snit på 7,53 er udbyttet for hans sæson.

Mauricio Moyano
Moyano har været manden bolden skulle spilles til når vi skulle score mål. 29 gange i alt lykkedes det i sæsonen, og det kunne tydeligt mærkes i de perioder han sad ude med skader.

Carlo Carlini
Jeg havde absolut ikke regnet med at han ville spille for os, så det var med at spinkelt håb at jeg sendte lejetilbuddet afsted til Juventus. Til min store overraskelse accepterede både de og han, og det havde jeg stor glæde af - hele 23 assists blev han noteret for fra sin plads på den højre midtbane, ny klubrekord.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #356: 01 Jan 2014, 01:33 »


C L U B  B R U G G E


Jeg har flere gange sendt ansøgninger afsted til Club Brugge når deres manager af den ene eller den anden årsag er smuttet, men jeg er altid blevet overset. Indtil nu. Jeg går ud fra at deres manager smuttede til Red Bull Salzburg, det var der i hvert fald rygter om tidligere. Jeg var bare hurtig på Apply-knappen da jeg så der var ledigt.

Ligaen er ellers startet fint med 8 sejre og 3 nederlag for Mechelen, men Club Brugge siger man ikke nej til, når de nu endelig tilbyder én jobbet. De ligger godt nok en placering længere nede i ligaen (nr. 4), men har trods alt en kamp i hånden.

Club Brugge spenderede hele £27M i sommertransfervindu et, så jeg har kun £3,4M at købe ind for hvis det skulle blive nødvendigt. På lønsiden bruges der lige nu £353K om ugen ud af £400K.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #357: 02 Jan 2014, 13:20 »


2 0 7 3 / 7 4  -  C L U B  B R U G G E


Endelig på plads i drømmeklubben. Underligt nok havde vi mest problemer med bundklubberne, hvor det eksempelvis blev til 0-0 mod både Waasland-Beveren og KV Kortrijk. Ikke desto mindre gik det slag i slag, og pga. kampe i Europa League befandt vi os for det meste på 5. eller 6. pladsen, dog med 3-4 kampe i hånden i forhold til de øvrige tophold. Efterhånden som disse kampe blev spillet, trak vi da også længere og længere op i tabellen, og endte den regulære sæson som nr. 1, 4 point foran Zulte Waregem.

Pointene bliver som bekendt halveret i Championship Group, så forspringet skrumpede lige lidt ind. Alle 6 hold lå ganske tæt, og selvom vi startede med at tabe de to første udekampe mod Standard og Genk, fik vi heldigvis rettet op på det. Efter at have slået Genk hjemme i næstsidste kamp skulle vi blot bruge uafgjort til sidst ude mod Zulte Waregem for at hive mesterskabet hjem, men hvorfor ikke bare snuppe sejren? Det gjorde vi, og dermed også mit 10. trofæ i rækken. Så mangler jeg blot 2 i Belgien inden jeg kan rykke videre til Bulgarien.





I pokalturneringen var der desværre ikke gevinst. Vi nåede til kvartfinalen hvor vi slog Genk 3-1 hjemme, men Genk er efterhånden blevet noget af et hadehold for mig. Udekampen blev tabt med hele 6-0, og så var den potte ude. Det blev ikke mere morsomt af at min tidligere klub KV Mechelen herefter slog Genk ud og også slog KV Kortrijk i finalen...


Nøglespillere


Andrea Maraschi
Forsvaret har - selvom man ikke skulle tro det - været et af vores stærkeste kort i den forgangne sæson. Her står Andrea Maraschi som den absolutte top-performer med et snit på hele 7,46 i de 48 kampe han har været med i.

Sidy Diakité
Ved siden af Maraschi finder vi vinderen af Ebony Golden Boot, som jeg går ud fra er en "Bedste Afrikanske Spiller"-award, Sidy Diakité fra Mali. Med 7,37 har han været næsten lige så god, og sammen har de udgjort ligaens vel nok bedste midterforsvar.

Giampaolo Cantatore
Sidste valg var svært, men igen kommer vi ikke udenom topscoreren. Jeg har haft svært ved at finde ud af hvordan angrebskonstellatio nen skulle se ud, men der var sjældent tvivl om at Cantatore skulle spille. Italieneren blev købt for hele £4,3M i Beerschot inden jeg tiltrådte, og han betalte lidt af det tilbage med 29 kasser i alt i sæsonen.
Logged



snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #358: 02 Jan 2014, 13:27 »

Hvordan fik du dit første job så hurtigt?

Jeg har forsøgt mig med denne challenge i fm14, men jeg kan ikke få et job, selvom at jeg starter med den højest mulige reputation.

Ellers en rigtig god blog og jeg følger med i den, selvom jeg ikke poster ret meget.
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #359: 02 Jan 2014, 13:27 »

Stærkt gået - er der nogen, som nogensinde har gennemført denne challenge?
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010