home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 83750 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #360: 02 Jan 2014, 13:42 »

Hvordan fik du dit første job så hurtigt?

Jeg har forsøgt mig med denne challenge i fm14, men jeg kan ikke få et job, selvom at jeg starter med den højest mulige reputation.

Ellers en rigtig god blog og jeg følger med i den, selvom jeg ikke poster ret meget.

Det lyder mærkeligt... Med Automatic i reputation skulle det gerne rette sig ind til at passe den laveste aktive liga, og jeg har da heller ikke hørt om at andre skulle have problemer med at få det første job...

Stærkt gået - er der nogen, som nogensinde har gennemført denne challenge?

Nej, jeg tror endnu ikke nogen har gidet blive ved til den bitre ende Smiley
Logged



MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #361: 03 Jan 2014, 01:22 »

Hvis man nu er i Danmark fx. overtager FCK og vinder mesterskabet og pokalen, er man så færdig med Danmark eller skal man også vinde 1. og 2. division? Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #362: 03 Jan 2014, 01:35 »

Hvis man nu er i Danmark fx. overtager FCK og vinder mesterskabet og pokalen, er man så færdig med Danmark eller skal man også vinde 1. og 2. division? Smiley

De skal allesammen vindes, så der er ingen vej udenom at skulle en tur ned i divisionerne også Smiley
Logged



snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #363: 03 Jan 2014, 21:25 »

Jeg fik det til at virke og er selv gået i gang med denne challenge, dog i fm 2014. Det blev til et job i FC Liefering og indtil videre er jeg i 2016. Jeg har i min korte periode i klubben allerede ført den til 2 pokal finaler (Ud af 4 mulige) og kvalifikation til Europa League.

Jeg har dog ikke skaffet oprykning til den bedste østrigske række endnu, men jeg har en forhåbning om at den kommer i denne sæson.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #364: 04 Jan 2014, 12:43 »


2 0 7 4 / 7 5  -  C L U B  B R U G G E


Allerede i sæsonens første betydende kamp havde vi muligheden for det næste trofæ i rækken, da vi tog imod KV Mechelen i Super Cuppen. Det var heldigvis ikke det store problem at hive en sejr på 3-1 hjem, så vi nu kun mangler pokalturneringen her i landet.

I ligaen gik det stort set uden problemer, og efter de første 30 kampe havde vi opbygget et forspring på hele 10 point ned til 2. pladsen. Selvom det forspring blev halveret i Champions Group havde vi ingen problemer med at holde os på 1. pladsen og hjemtage vores 2. mesterskab i træk.





I Champions League gik det over al forventning. Vi gik videre via 2. pladsen i gruppe med Bayern, Ajax og de forsvarende mestre fra Zenit (!), og så trak vi Barcelona i næste runde. Tabte 0-2 hjemme og klarede 1-1 på Nou Camp, så røg ud af turneringen med æren i behold.

Pokalturneringen er det åbenbart svært for mig at vinde. Vandt uden problemer i 6. runde, men trak så Genk på udebane. Her førte vi med 2-1 helt indtil overtiden, hvor idioterne udlignede. De kom også foran i det første minut af den forlængede spilletid. Så fik vi en udligning annulleret, hvorefter de vadede op og scorede igen lige bagefter. Og så scorede de lige til 5-2 også. Jeg hader Genk.


Nøglespillere


Andrea Maraschi
Andrea Maraschi har om muligt været endnu mere outstanding end i sidste sæson. Hele 7,65 nåede han op på i de 50 kampe han spillede, og har selvfølgelig igen været krumtappen på holdet. Han er begyndt at nævne at han måske gerne vil til en større klub, og har også tiltrukket interesse fra så store emner som Valencia, men jeg har indtil videre fået forlænget hans kontrakt så den løber til 2078.

Giampaolo Cantatore
Ligesom Maraschi gav Cantatore den også lige en ekstra skalle i denne sæson. Han slog flere rekorder - heriblandt klubrekorden for flest mål på en sæson, og både klub- og ligarekorden for flest mål i ligaen. Med 40 mål i 42 kampe har han naturligvis stor andel i at vi nåede op på nøjagtig 100 mål i ligaen - også ny rekord.

Sidy Diakité
Sidy Diakité fuldender min top 3, så det minsandten er det samme 3 spillere som sidste sæson. Han blev godt nok ikke Årets Afrikanske Spiller denne gang, men et snit på 7,46 i 34 kampe eller heller ikke noget at kimse ad.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2014, 12:50 af g00n » Logged



WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #365: 15 Jan 2014, 13:54 »

Hvor gammel er din manager efterhånden? Opstemt
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #366: 15 Jan 2014, 14:35 »

Hvor gammel er din manager efterhånden? Opstemt

Født i 1980, så nærmere sig hastigt de 100 Smiley
Logged



WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #367: 15 Jan 2014, 14:39 »

haha, fedt.. Du må næsten være til historie bøgerne
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #368: 17 Jan 2014, 15:45 »


2 0 7 5 / 7 6  -  C L U B  B R U G G E


Kort gennemgang. Alt blev i denne sæson sat ind på at vinde pokalturneringen, som var den sidste jeg manglede i Belgien. Der blev roteret med største omhu, så jeg hele tiden kunne stille stærkest mulige hold i pokalkampene. Det førte os efterhånden også frem til en finale, som stod mod Anderlecht. Efter at have haft mere end dobbelt så mange skud/chancer som dem, scorer de så kampens eneste mål efter 87 minutter. Og så er den sæson smadret.

Mesterskabet blev vundet sikkert for 3. sæson i træk. Selvfølgelig.





I mellemtiden har en anonym bruger, som vistnok er Liverpool-fan og har initialerne AR, doneret FM14 til mig. Nu hvor de har fjernet restriktionerne på antallet af ligaer i FMC kan jeg ikke lade være med at give det et skud, og dermed stopper denne blog.

Jeg gider ikke til at starte forfra på European Tour i FM14, så jeg dukker nok op med en ny omgang Youth Of The Nation. Måske også et lodtrækningsspil eller to.
Logged



Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #369: 17 Jan 2014, 15:48 »

Det har været en fornøjelse at læse med, g00n! Glæder mig til det næste. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #370: 17 Jan 2014, 17:18 »

En legendarisk blog er slut, har stille kigget med, håber du får fornøjelse af FM 14, og får nogle fede saves Smiley
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #371: 17 Jan 2014, 19:14 »

Det har været en fornøjelse at læse med, g00n! Glæder mig til det næste. Smiley

En legendarisk blog er slut, har stille kigget med, håber du får fornøjelse af FM 14, og får nogle fede saves Smiley

Tak for det, I to. Jeg vender tilbage inden for kort tid Smiley
Logged



Sider: 1 ... 23 24 [25] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010