home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 307 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 84769 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #300: 10 Nov 2013, 20:24 »

Fedt med endnu et trofæ! Er du så rykket op i den 3. bedste belgiske række?

2. bedste række - 3. division B er samme niveau som 3. division A Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #301: 12 Nov 2013, 11:42 »


2 0 5 4 / 5 5  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z




Glemte helt at lave en opdatering efter første periode som Waasland-Beveren tog sig af, så her kommer en efter 2. periode, hvor Lokeren var temmelig suveræne. For vores eget vedkommende må man sige at det går over al forventning, og med lidt mere held i et par af kampene kunne vi såmænd godt have snuppet en af playoff-pladserne. Vores medoprykkere Visé klarer sig som det ses også ganske glimrende, så der er måske ikke den store forskel på næstbedste og tredjebedste række i Belgien.



Vi skal bare undgå nedrykning, så at være med fremme i toppen kan vist kun være tilfredsstillende. Vi spiller såmænd også ret godt i de fleste kampe, så hvis vi lige kan give den en ekstra skalle i de sidste 12 kampe, er der da muligheder for at være med hvor det er rigtig sjovt.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #302: 12 Nov 2013, 14:30 »


2 0 5 4 / 5 5  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z




Vi fik desværre ikke som ønsket givet den en skalle i de sidste 12 kampe. Vi løb i stedet ind i en periode hvor knap halvdelen af den foretrukne startopstilling sad udenfor med skader, og det kastede ikke mange sejre af sig. Da de lidt efter lidt vendte tilbage var det hele mere eller mindre faldet sammen, og med et knebent nederlag i sidste kamp røg vi helt ned på 9. pladsen.



Det er dog stadig mere end godkendt som nyoprykkere i den næstbedste række. Lige nu ville jeg ønske vi havde lidt flere penge at bruge på lønbudgettet, for min scout har godt nok fundet nogle spillere som ville forstærke holdet helt vildt. De vil også gerne diskutere kontrakt, men da jeg allerede har brugt budgettet kan jeg simpelthen ikke tilbyde det de gerne vil have. Der er kun få spillere med kontraktudløb efter denne sæson, så det kan være jeg skal overveje at betale et par stykker for at smutte...

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #303: 12 Nov 2013, 20:38 »


2 0 5 5 / 5 6  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z




Hold nu kæft, en gang lort. Vi har været klart bedst i samtlige kampe, men bliver straffet af hold som åbenbart ikke kan undgå at score så snart de er over midterlinjen. Megafrustrerende, når man nu føler at man har fået bygget et hold op, som rent faktisk godt kan være med i topkampen. Jeg håber det bare er en kort fase, og at vi i resten af sæsonen får hvad vi fortjener...



Playoff-pladsen i 1. periode går til Union SG, som vi jo så flot besejrede på udebane. Gay. Den øjeblikkelige 8. plads er ikke noget at råbe hurra for, og jeg håber da også at vi kan bevæge os en 4-5-6 pladser længere op i løbet af det næste stykke tid.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #304: 13 Nov 2013, 10:09 »


2 0 5 5 / 5 6  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z




2. periode er færdigspillet, og det bliver ved med at være en op-og-ned-sæson. Man får en sejr over et af de gode hold og tror man er tilbage på sporet, og så taber man den næste kamp mod et eller andet lameass-hold fra bunden af rækken. Det ser også ud til at være en sæson hvor alle kan slå alle, og det er ikke meget der skillen toppen af ligaen fra midten af ligaen. Vores medoprykkere fra forrige sæson, Visé, snuppede playoff-pladsen, og ligner såmænd også et meget godt bud på en samlet vinder.



Vi ligger pt. nr. 6, men kan dog stadig hentes af enten Oostende eller OH Leuven, som begge har spillet en kamp færre. Kun 7 point er der op til 1. pladsen, men når det ikke rigtig ser ud til at vi kan få gang i en god stime, ligner det for stor en mundfuld. Vi må nok endnu engang tage til takke med en midterplacering.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #305: 13 Nov 2013, 11:52 »


2 0 5 5 / 5 6  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z




Mit jinx virkede. Jeg skulle blot nævne at Visé lignede en mulig vinder af divisionen, så faldt de helt sammen og endte på en 6. plads. For vores eget vedkommende var det mere af den sædvanlige smøre - vinder en flot udesejr, taber hjemme mod et af bundholdene. I modsætning til da jeg var i Belcard, sidder jeg dog hele tiden med følelsen af at dette hold har potentialet til at kunne rykke op. Der er masser af gode spillere som gerne vil spille for os, jeg har bare ikke pengene til det. Det er ligefør man overvejer en udskiftning af hele truppen.



Vi fik skrabet 2 point mere sammen end sidste sæson, og ender en enkelt plads højere i tabellen. Endnu engang mener jeg dog vi er bedre end vores placering viser, meget godt illustreret ved vores record mod de tre periodevindere: 4 sejre, 2 uafgjorte og 0 nederlag. Vores media prediction var dog - ligesom i sidste sæson - en stensikker sidsteplads, så alle er ovenud tilfredse med hvordan det går. Undtagen revisoren.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #306: 13 Nov 2013, 22:41 »


2 0 5 6 / 5 7  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z




Så sker der ting og sager i Mouscron-Péruwelz. Til min store overraskelse blev mit lønbudget hævet til £10K om ugen, og da jeg samtidig formåede at sælge min venstre back for £500K + 50% af næste salg, var der pludselig plus i kassen. Lønbudgettet er blevet udnyttet maksimalt til at hente 2-3 klassespillere, og det har som det ses allerede båret frugt. Symptomatisk at vi i næstsidste kamp i den først periode spiller uafgjort hjemme mod sidstepladsen, men en flot sejr på udebane over 1. pladsen gjorde at vi lige nøjagtig overhalede dem og snuppede den første playoff-plads.



21 point i de første 10 kampe er superfint, og lad os da håbe vi kan holde dampen oppe. Vi har lige som i sidste sæson været plaget en hel del af skader, men heldigvis har jeg lidt bedre dækning på mange af pladserne nu.

Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #307: 14 Nov 2013, 00:22 »

Fantastisk! Smiley
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #308: 15 Nov 2013, 15:48 »


2 0 5 6 / 5 7  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z




Vi startede 2. periode med 2 nederlag, men siden da er ikke meget gået galt. 6 ligasejre på stribe og 9 ud af de sidste 10 - Union SG udlignede desværre i overtiden og snuppede et enkelt point...

De to nederlag kostede endnu en periodesejr, som Antwerp dermed tog sig af. Det er også inderligt ligegyldigt, det eneste det gælder om nu er at snuppe 1. pladsen og den direkte oprykning.



Vi har nu skabt et hul på 4 point ned til Antwerp og yderligere 5 point til Olympic Charleroi. Forhåbentlig kan vi blive ved med at spille så godt som vi gør nu - vi har i hvert fald holdet til at ende i toppen af ligaen. Det resterende kampprogram ser sådan set OK ud, så det er bare at klø på som hidtil.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #309: 15 Nov 2013, 22:28 »

Guaranteed survival! Outstanding achievement!

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #310: 15 Nov 2013, 23:57 »


2 0 5 6 / 5 7  -  M O U S C R O N - P É R U W E L Z




Well, jeg tror det må betegnes som den bedste sæson indtil videre i dette spil. Med 10 sejre og 2 uafgjorte i de sidste 12 kampe snupper vi (i teorien) også den tredje playoff-plads, og ender som ganske sikre vindere af ligaen.

Næsten alt lykkedes i denne sæson, og det er vist meget sjældent at jeg har så mange grønne cirkler at kigge på. Vi slog undervejs klubrekorden for flest kampe i træk uden at tabe, og vi slog minsandten også ligarekorderne for flest scorede mål og flest point.



Suverænt. Bedre kan det vist ikke siges. 6. trofæ er i hus, og i løbet af de 5 sæsoner jeg har været i Belgien har der kun været et ledigt job i den bedste hviderussiske række én eneste gang. Det har vist lange udsigter at komme tilbage og kæmpe om de sidste 3 pokaler der. I mellemtiden må jeg hygge mig i Belgien, og se frem mod flere udfordringer i landets bedste række.

« Seneste Redigering: 16 Nov 2013, 00:00 af g00n » Logged



Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #311: 16 Nov 2013, 00:28 »

G00n utroligt du har kunnet holde den så langt..

men på den anden side det er jo dig.. manden med 100 sæsoner bag sig i ét save Peace The FMinator Grin
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #312: 16 Nov 2013, 00:30 »

G00n utroligt du har kunnet holde den så langt..

men på den anden side det er jo dig.. manden med 100 sæsoner bag sig i ét save Peace The FMinator Grin

FM Classic er Guds gave til mig. Men OK, nu gik der jo også 7 sæsoner med at holidaye i forsøget på at finde et job i Hviderusland...
Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #313: 16 Nov 2013, 14:51 »

Skide godt! Smiley

- Er efterhånden ved at være træt af at vandre rundt i The Championship - lige gyldigt hvilket hold jeg spiller med deri, så ser det sgu ikke fantastisk ud Peace Men på et tidspunkt må det vel kunne lade sig gøre Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #314: 16 Nov 2013, 23:06 »

Så er jeg for første gang i spillet blevet tilbudt et job ud af det blå...



Decisions, decisions...
Logged



Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010