home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 84050 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #30: 05 Mar 2013, 14:56 »

Altså han har både en blog og det her, samt hans ligegyldige uddannelse crazy

Han brænder da helt sammen.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #31: 05 Mar 2013, 15:02 »

Altså, hvis jeg nu skriver på specialet om formiddagen-eftermiddagen, har knægten fra dagpleje kl. 15:30 og indtil kl. 19:30 når han skal sove, og lirer FM af derefter, kan det da ikke gå helt galt..?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #32: 05 Mar 2013, 15:36 »

Som om du skriver på specielt fra formiddagen til om eftermiddagen.
Logged



Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #33: 05 Mar 2013, 15:45 »

Som om du skriver på specielt fra formiddagen til om eftermiddagen.

Nu skrev han jo ikke bestemte tidspunkter, så kunne være 11 til 13 Wink

Men lyder som en rigtig spændende Challenge, vil følge med i hvordan det går Wink
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #34: 05 Mar 2013, 15:50 »

g00n har købt FM13, Hawk har købt FM13 samt en ny computer - Er det blevet betalt arbejde at være i crewet?   Huh   Wink


Men helt klart et spændende projekt. Bliver spændende at se hvem af jer der render med hånderetten..   Peace
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #35: 05 Mar 2013, 15:56 »

g00n har købt FM13, Hawk har købt FM13 samt en ny computer - Er det blevet betalt arbejde at være i crewet?   Huh   Wink

Hvis det var tilfældet, havde jeg sgu også skiftet mit gamle lig ud Tunge
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #36: 05 Mar 2013, 16:02 »

Nu skrev han jo ikke bestemte tidspunkter, så kunne være 11 til 13 Wink

Men lyder som en rigtig spændende Challenge, vil følge med i hvordan det går Wink

Det er fra jeg står op.. Hvilket er når jeg kommer hjem efter at have afleveret knægten i dagplejen (ved 9 tiden) eller når jeg engang vågner og gider at slæbe mig ud af sengen (ved 11 tiden) når jeg ikke har ham... Men der er nu også lidt overspringshandling er ind imellem og andre gøremål Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #37: 05 Mar 2013, 16:30 »


Januar 2013




Januar var en travl måned, og med hele 8 træningskampe var der nok at se til. Jeg er generelt rigtig fint tilfreds med hvordan det er gået.

Vi lagde ud med 2 sikre hjemmesejre mod et par hold, som jeg udelukkende valgte at arrangere kampe mod pga. navnene. Fnis. Mod Wacker Innsbruck fra øverste liga forsøgte jeg mig så for første gang med min mere defensivt indstillede taktik, og den bestod prøven med glans. Modstanderne kom ikke frem til ét eneste skud på mål, og da vi selv fik scoret 3 og derudover fik et mål annulleret, var det jo en bragende succes.

Denne taktik holdt jeg fast i mod de lidt større hold som Thun og 1860 München, og jeg er faktisk også meget tilreds med at slippe fra de to kampe med hæderlige nederlag. De eneste resultater jeg ikke er tilfredse med, er de to uafgjorte kampe.

Vi er et meget bedre hold end Großaspach, men vi bliver straffet af ineffektivitet i afslutningerne, en god præstation af modstandernes målmand, og en scoring på straffespark. Mod Bellinzona dominerer vi fuldstændig i 1. halvleg, får et mål annulleret og rammer stolpen et par gange, men må nøjes med en føring på 2-1 ved pausen. I 2. halvleg lukker vi dem desværre ind i kampen, og på trods af en udligning kort før tid er resultatet en fair refleksion af chancefordelingen.

Logged



Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #38: 05 Mar 2013, 17:49 »

Det er fandeme en fed challenge.. Pøj Pøj med det hele. Følger bestemt med.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #39: 05 Mar 2013, 18:59 »


Februar 2013




Det har været endnu en travl måned, da februar bød på 7 træningskampe, og derefter opstarten i 1. division med en svær kamp mod topholdet.

Venskabskampene har jeg endnu engang været svært tilfreds med, for det er blevet til forholdsvis sikre sejre over sekundaholdene, og knebne nederlag mod 3 gode schweiziske hold. Jeg har fået prøvet alle 3 taktikker af, og det ser ganske fornuftigt ud med udførelsen af dem. Selv mod gode hold som Zürich, Young Boys og St. Gallen var vi aldrig udspillede, og med en lille smule mere skarphed og lidt held, kunne alle tre nederlag såmænd godt have endt anderledes.

Den eneste betydningsfulde kamp i denne måned var dog opgøret på hjemmebane mod Kapfenberg, der som bekendt topper ligaen. Noget overraskende var vi favoritter inden kampen, og det prædikat levede vi på bedste vis op til. Vi er det bedste hold i hele kampen, og selv da Kapfenberg efter en halv time udligner vores 1-0-føring, slår vi med to hurtige mål tilbage kort efter. Felix Roth, Gerald Krajic og Sascha Boller sikrer os en flot og fortjent sejr.



Med sejren hopper vi endnu engang lidt op i tabellen, og har nu 4 point ned til 9. pladsen. Sejren betød også at Kapfenberg nu kun holder 1. pladsen pga. en bedre målforskel end Altach, og der er generelt et rigtigt tæt midterfelt. Alt kan ske endnu!

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #40: 05 Mar 2013, 20:58 »


Marts 2013




En ganske god måned, hvor vi for første gang formåede at vinde 3 kampe i træk, heriblandt hele to rivalopgør.

Det startede ellers skidt med en udekamp mod BW Linz, hvor vi bare måtte sande at vi ikke var gode nok. Der stod Linz på det meste, og at vi skal bare være glade - selvom det er svært - for at vi kun tabte med 1-0.

Krajic, Boller og Salomon sørgede herefter for en sikker sejr i en ellers svær kamp mod St. Pölten, inden det gik løs i det første af månedens to rivalopgør. Altach lå inden kampen nr. 1, så jeg tog af sted med min defensive taktik i bagagen, og selvom vi kom bagud, fik scoringer af de to midtbanefolk Pius Grabher og Mehmet Bulut kampen vendt på hovedet. Vi havde flest chancer, og det endte med en dejlig fortjent sejr over rivalerne.

Derefter gjaldt det lokalopgøret mod FC Lustenau, som har isoleret sig selv godt og grundigt på sidstepladsen. Vi dominerede da også kampen totalt, og scoringer af Soares og Krajic sørgede for en solid føring inden gæsterne fik bragt en lille smule spænding tilbage i kampen kort før tid. Mere blev det dog ikke til fra dem, og vi fik endnu 3 point i skuffen efter en sikker, men alt for lille sejr.

Månedens sidste kamp er ude mod Hartberg, og her kan vi godt være glade for at få 1-1 med hjem. Vi havde bolden mest, men det var Hartberg som stod for de fleste chancer, og ved pausen er vi bagud med 1-0. Heldigvis får Robert Schellender scoret direkte på frispark i 2. halvleg, og vi sikrer os et udmærket point.



Vi ligger nu placeret på 5. pladsen i tabellen, efter at have indtaget 4. pladsen de sidste par runder. Det er stadig helt vanvittigt tæt, og med 12 kampe tilbage er det kun 3 point som skiller os fra 1. pladsen. Til gengæld er der stadig kun 7 point ned til nedrykningsplayoff, så vi skal stadig kigge os lidt over skulderen.

Logged



Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #41: 05 Mar 2013, 21:05 »

Rigtig god læsning, g00n. Men hold da kæft hvor må det være et overskud af fritid, der sætter sådan et projekt i gang... Wink
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #42: 05 Mar 2013, 21:23 »

Nu har jeg ikke sat mig ind i Classic mode som sådan, men det bliver sådan at du skal slette og tilføje ligaer under vejs ikke sandt???
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #43: 05 Mar 2013, 21:44 »

Nu har jeg ikke sat mig ind i Classic mode som sådan, men det bliver sådan at du skal slette og tilføje ligaer under vejs ikke sandt???

Det er helt korrekt - når (hvis) jeg engang er ved at være færdig med Østrig, så tilføjer jeg Hviderusland osv. Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #44: 05 Mar 2013, 22:13 »


April 2013




Man må sige at vi har valgt det forkerte tidspunkt at gå døde på. En måned helt uden sejre, masser af frustrerende kampe, og blot 5 point ud af 21 mulige.

Vi starter hjemme mod Grödig, som på dette tidspunkt ligger på næstsidstepladsen. De har dog en ligatopscorer i form af David Witteween på holdet, og da han scorer efter 16 sekunder er tonen ligesom lagt. Vi udligner kort efter pausen, men da Witteween et kvarter senere har fuldbyrdet sit hattrick, betyder vores sene reducering ingenting.

Derfter skal vi en tur på udebane mod First Vienna FC, som har overtaget Grödigs næstsidsteplads. Det eneste der sker i 1. halvleg er at vi får et mål annulleret, men med 3 scoringer inden for de første 20 minutter af 2. halvleg ligner det en sikker sejr. Intet er dog sikkert med mig som manager, og hjemmeholdet får et trøstmål efter 77 minutter. Og et mere efter 89 minutter. Og en udligning efter 92 minutter...

Hjemmekampen mod SV Horn er nok den dårligste vi har spillet i min tid som manager. Vi har mere boldbesiddelse og flere skud end dem, men forærer dem alligevel sejren - de scorer 4 gange på 5 skud på mål, heraf 2 gange på straffespark.

Efter den kamp bestemte jeg mig for at prøve min defensive taktik lidt oftere, og det resulterede da også i 2 clean sheets efterfølgende. Desværre lykkedes det heller ikke os at score, så kampene mod Kapfenberger og Linz endte begge 0-0. I øvrigt med Linz' målmand som Man of the Match i sidstnævnte.

Ude mod St. Pölten er vi også langt det bedste hold, og selvom min taktik er defensiv som udgangspunkt, virker det som om at den alligevel er god til at skabe mange chancer.  Vi scorer dog kun på et straffespark, og da St. Pölten udligner kort efter, ender den 1-1.

Sidste kamp ender også uafgjort, og endnu engang var det en kamp vi burde have vundet. Vi slog rivalerne Altach med 2-1 på udebane sidst vi mødte dem, og selvom vi er bagud 0-1 ved pausen, ser det ud til at det resultat godt kan gentage sig da mål af Roth og Krajic vender kampen i 2. halvleg. Som sædvanlig i april måned gik tingene dog ikke som de burde, og på deres tredje skud på mål udligner de til 2-2 i overtiden.



Med blot 5 kampe tilbage ser tabellen lige pludselig halvskidt ud. Efter 8 kampe i træk uden sejr er vi røget ned på 7. pladsen, og selvom FC Lustenau allerede er rykket ned, er vi med blot 2 point ned i akut fare for at ende i playoff om nedrykning. Dog er der 15 point tilbage at spille om, og vi kan reelt set stadig nå 1. pladsen...

Logged



Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010