home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 524 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 84048 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #45: 05 Mar 2013, 22:22 »

Hold kæft hvor er det elendigt det der Grin

Du er et kussehår fra 1 pladsen og så smider du det hele væk Opstemt
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #46: 05 Mar 2013, 22:26 »

Hold kæft hvor er det elendigt det der Grin

Du er et kussehår fra 1 pladsen og så smider du det hele væk Opstemt

That's me Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #47: 05 Mar 2013, 23:38 »


Maj 2013




Vi slutter sæsonen af med endnu en halvskidt måned - vi taber godt nok kun en enkelt gang, men vinder også blot én kamp.

Der gik rygter i pressen om at et skidt resultat mod rivalerne fra FC Lustenau ville resultere i en fyrng, så jeg stillede op med min angrebstaktik for at skaffe 3 point. Klart at den ender 0-0.

Hjemme mod Hartberg får vi så endelig en sejr for første gang i 10 kampe, da venstre back Dudu i overtiden af en helt lige kamp putter bolden i kassen.

Udekampen mod Grödig er endnu en tæt kamp, og selvom vi er foran på et mål af Krajic i 1. halvleg, må vi nøjes med 1-1 da hjemmeholdet udligner 10 minutter før tid. Ironisk nok er det 7. kamp i træk uden nederlag, hvilket er ny klubrekord...

Inden hjemmekampen mod First Vienna FC er vi 6 point foran netop dagens modstandere, som residerer på næstsidstepladsen. Så den kamp vælger vi selvfølgelig at tabe, så der stadig er spænding inden sæsonens sidste kamp.

Det er en svær en af slagsen på udebane mod SV Horn, og det ser længe ud til at vi får tilkæmpet os endnu en 0-0'er i en hård kamp. Lige indtil hjemmeholdet scorer 4 minutter før tid, og jeg er klar til at gå amok. Heldigvis får Patrick Salomon udlignet 1 minut inde i overtiden, og med det resultat er vi sikret overlevelse uanset hvad der sker i de andre kampe.



Det viste sig efterfølgende, at selv med et nederlag ville vi have overlevet. Vi ender på 7. pladsen, 3 point fra den 9. plads jeg overtog holdet på. Der var helt klart potentiale til mere, men et par katastrofale måneder til sidst gør at sæsonen alligevel ender som en skuffelse. Jeg håber jeg kan slippe af med nogle af marginalspillerne her til sommer, så jeg kan få hentet nogle nye kræfter ind - forhåbentlig kan placeringen forbedres til næste sæson.

Logged



Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #48: 05 Mar 2013, 23:43 »

Wow hvor langt er du lige nået på ingen tid!!?? Shockeret

Læser med. Fremragende.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #49: 05 Mar 2013, 23:44 »

Wow hvor langt er du lige nået på ingen tid!!?? Shockeret

Læser med. Fremragende.

Heh, jeg har ligget syg i sengen hele dagen i dag, så har ikke haft så meget andet at lave Tunge

Men det er det fede ved FMC - der går meget meget lidt tid mellem kampene med processing, man spiller næsten kamp hele tiden Smiley
Logged



Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #50: 05 Mar 2013, 23:49 »

Af en eller anden grund har jeg på fornemmelsen, at I ikke når meget længere end Belgien. Undskyld, det er ikke for at tage modet fra jer.
Men det ser fedt ud. Overskueligt og med en fint skrevet gennemgang.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #51: 05 Mar 2013, 23:50 »

Du kan meget vel have ret! Smiley
Logged



OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #52: 06 Mar 2013, 00:54 »

Et eller andet tidspunkt må du jo komme videre. Smiley Keep on truckin'!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #53: 06 Mar 2013, 14:47 »


Friendlies




Kun tre venskabskampe er det blevet til inden den nye sæson (jeg annullerede en enkelt, som var lagt 2 dage før en kamp i pokalturneringen). Endnu engang er jeg ganske godt tilfreds med resultaterne, som bød på to sejre over non league-hold og et knebent nederlag mod Hoffenheim. Vi var ellers foran ved pausen i denne kamp, men endte med at tabe på et mål 15 sekunder inden de 3 minutters overtid var gået, da et skud ramte stolpen, og herefter røg ind i vores målmand og tilbage i målet. Ærgerligt.

Hvad angår den nye sæson, har jeg på fornemmelsen at det bliver en lang og svær en af slagsen. Jeg har ikke haft mulighed for at opruste ret meget, for selvom der er røget nogle spillere ud gav det ikke det store i lønbudgettet. Ikke mindst fordi man har en 35-årig rendende på en kontrakt til £1.700 om ugen.

Jeg har trods alt fået hentet 3 spillere ind i truppen:

Brasilianske André Ramalho til midterforsvaret, hvor vi i forvejen næste udelukkende må trækkes med gamle veteraner, så det er godt med lidt ungt blod her.

Paul Kessany, en gabonesisk (?) skraldemand på den defensive midtbane, hvor han umiddelbart skal kæmpe om pladsen med endnu en veteran, nemlig min 32-årige anfører Jürgen Kampel.

Samir Nuhanovic, som vel nærmest er hentet ind i mangel af bedre. Han er normalt angriber, men kan til nød også bruges på venstrekanten, hvilket jeg uden tvivl får brug for.

Truppen ser nemlig således ud inden starten på sæsonen:



Ikke ligefrem opmuntrende læsning, og det ser især skidt ud i venstre side, hvor vi kun har én reel venstre back, og én reel venstre midtbane (som er langtidsskadet). Det er heller ikke opmuntrende at alle som kan spille højre back rent faktisk er centrale forsvarsspillere. Det eneste positive er, at mange af spillerne har kontraktudløb efter denne sæson, så hvis jeg får lov at blive i trænersædet så længe, kan jeg forhåbentlig få lavet lidt udskiftning i truppen til den tid...

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #54: 06 Mar 2013, 16:07 »


Juli 2013




Så er sæsonen sparket i gang, og det blev en helt uhørt god start med sejr i både 1. runde af pokalturneringen og de første to ligakampe.

Vi lagde ud med en tur til Klagenfurt mod non league-holdet Celovec/Klagenfurt, og der var aldrig tvivl om udfaldet af denne kamp. Det blev til debut-scoringer af både Nuhanovic og Kessany, inden det minsandten også blev til en debut-udvisning til sidstnævnte for en albue i hovedet på en modspiller. Ikke desto mindre udbyggede vi alligevel føringen, og så kan jeg godt leve med at de fik et trøstmål kort før slutfløjtet.

Første kamp i ligaen var en svær en af slagsen mod nedrykkerne fra SV Ried, så jeg stillede op med min defensive taktik i forsøget på at begrænse antallet af chancer til modstanderne. Det virkede ganske glimrende. Det var generelt en meget chancefattig kamp, men vi var alligevel det bedste hold. 2 sene scoringer af hhv. Pius Grabher og Felix Roth sikrer os 3 dejlige point.

Jeg holdt fast i samme taktik til udekampen mod St. Pölten, og endnu engang gav det gevinst. Vi er foran ved pausen på et mål af venstre back Robert Schellander, og da St. Pölten udligner på deres eneste skud på mål i kampen, kommer vi os heldigvis hurtigt, og scorer igen ved Jan Zwischenbrugger kort efter. 2 sejre ud af 2 mulige.



Early days, men det er da i hvert fald en god start på ligaen vi har fået. De to hold vi har mødt ligger sidst og næstsidst indtil videre, så vi skal selvfølgelig ikke blive overmodige. Lad os blot håbe at vi kan fortsætte i samme stil.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #55: 06 Mar 2013, 17:55 »


August 2013




Som forventet kunne vi ikke helt holde dampen oppe fra sidste måned. August bød på 7 point på hjemmebane, mens alle 3 udekampe blev tabt.

Første kamp bød på et møde med vores onde ånd SV Grödig, og selvom vi viser god moral ved hurtigt at udligne deres føring, scorer de alligevel kampens sidste mål kort efter pausen. Deres målmand blev Man of the Match, men ved ikke lige hvorfor, for vi var egentlig ikke specielt farlige.

Vores evne til hurtigt at udligne føringer viste sig igen i næste kamp mod First Vienna FC. Vi kom bagud efter 9 minutter - Zwischenbrugger udlignede minuttet efter. Vi kom bagud igen efter 54 minutter - Krajic udlignede minuttet efter. Udeholdet har flest chancer, så vi må stille os tilfredse med 2-2.

Næste kamp var ude mod SV Horn, som var helt suveræne i toppen, og havde vundet alle 5 hidtidige kampe. Vi spillede dog helt lige op med dem, men måtte alligevel gå fra banen uden point. Midt i 2. halvleg gik jeg i taktikken for at lave en udskiftning, og da jeg vendte tilbage til kampen, havde de åbenbart fået et straffespark. Det scorede de på, og det blev kampens eneste mål.

Inden hjemmekampen mod BW Linz havde jeg sikret mig endnu en tilføjelse til truppen. Det er den blot 16-årige Pablo Pullas, som er hentet i non league-klubben AKA Vorarlberg på en låneaftale for resten af sæsonen. Hvad han laver dernede aner jeg ikke, for han er såmænd allerede god nok til en plads i startopstillingen hos mig.

Hans debut resulterede i en rekord som yngste spiller i 1. division nogensinde, og den resulterede heldigvis også i 3 point. Vi havde flest chancer mod  Linz, men kunne ikke rigtig ramme målet. Da vi så endelig gjorde det - 3 minutter før tid - gik Felix Roths skud befriende nok i kassen, og sikrede os sejren på 1-0.

Derefter var det tid til lokalopgøret mod SCR Altach, og her må vi bare sande at de var en klasse bedre. Vi havde ikke meget at byde på, og med 2 hurtige scoringer omkring den halve time vinder Altach en fortjent sejr.

Til sidst havde vi en hjemmekamp mod oprykkerne fra Parndorf, hvilket vel teoretisk set er den nemmeste kamp i ligaen. Jeg stillede angrebsorienteret op, og vi fik da også konverteret den store dominans til 4 scoringer. Desværre gav det lidt blottelser bagude, og jeg er ikke helt tilfreds med at de fik lov til at score 2 mål. Resultatet var der dog aldrig tvivl om, og scoringer af Roth, Patocka og 2 x Krajic sikrer os 3 point.



Vi er stadig lige akkurat med i den øverste halvdel af tabellen, men der er et pænt stykke op til topplaceringerne hvor især SV Horn har skilt sig ud. Altach ser også gode ud, så der skal vist mirakler til hvis vi skal derop og blande os.

« Seneste Redigering: 06 Mar 2013, 23:34 af g00n » Logged



Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #56: 06 Mar 2013, 18:05 »

1. sæson klaret på 2 dage, det er alligevel rimelig godt klaret Wink Og en gardin midterplacering, ved jeg ikke helt om er godt eller skidt, men "keep the good work up   Thumbs Up"
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #57: 06 Mar 2013, 19:44 »


September 2013




En ubesejret måned! Godt nok endte 3 ud af 4 kampe uafgjort, men alligevel!

Hartberg lå inden kampen mod os på sidstepladsen, så man kan da spørge sig selv om det ikke er en kamp man bør vinde. Som kampen forløb burde den i hvert fald have endt med 3 point. De rammer slet ikke målet, men vores 6 forsøg på kassen finder desværre heller ikke vej til netmaskerne.

En udekamp mod nedrykkerne er i teorien altid svær, selvom de ikke har klaret sig så godt indtil videre. Inden denne kamp havde de dog vundet 3 i træk, og efter en halv time var de såmænd også foran 2-0 mod os. Kort efter fik vi dog lidt håb da de scorede selvmål, og med en halv time tilbage fuldbyrder Patrick Salomon comebacket. De var bedre end os, og jeg er overordentligt glad for det ene point.

Så gjaldt det 2. runde i pokalturneringen, og mod non league-holdet Austria Salzburg burde vi gå videre. Det gjorde vi også, men på trods af stor dominans var det med hiv og sving. Efter 0-0 ved pausen bringer Samir Nuhanovic os foran kort inde i 2. halvleg, men 2 mål af værterne vender kampen på hovedet. Vi presser på og har masser af forsøg, men det er først 7 minutter før tid at Felix Roth endelig får udligner. Den forlængede spilletid ender uden scoringer, og så er vi heldigvis bedst fra straffesparksplette n, og er videre til 3. runde.

Efter 3 udekampe i træk slutter vi måneden af på hjemmebane mod St. Pölten. De har heller ikke været imponerende i denne sæson, så kravet her er en sejr. Vi lægger skidt ud med at komme bagud 0-1, men som vi har haft for vane mange gange i denne sæson, scorer vi umiddelbart efter. Lige inden pausen bringer Felix Roth os foran, og i en kamp som kunne være gået begge veje falder der ikke yderligere scoringer.



Sejren i sidste kamp løfter os lige nøjagtig op over First Vienna FC på 4. pladsen, og vi er blot et enkelt point efter BW Linz. Der er dog kun 1 point ned til Grödig på 6. pladsen, mens SV Horn og Altach ser ud til at være stukket af i toppen.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #58: 06 Mar 2013, 20:52 »


Oktober 2013




Oktober blev en skidt måned med kun 1 point i 3 ligakampe - men også med succes i pokalturneringen!

Vi lagde ud på hjemmebane mod Grödig, som vi aldrig har formået at vinde over - og det har vi stadig ikke. Som kampen udspiller sig skal vi også bare være glade for det ene point, for der var kun ét hold på banen. Og det var ikke os. Vi kommer fortjent bagud lige efter pausen, men blot 1 minut før tid er vi heldige med at Gerald Krajic får skaffet os det ene point.

Til gengæld burde resultatet mod topholdet SV Horn have været omvendt. Vi har klart flest chancer, men vi gør det ikke nemmere for os selv når vi kommer bagud efter 22 sekunder. Et par minutter inde i 2. halvleg får SV Horn så deres 2. skud på mål, og det resulterer altså i deres 2. mål. Et noget uheldigt nederlag.

På udebane mod First Vienna FC burde vi også have fået minimum 1 point, men måtte endnu engang nøjes med 0. De scorer på deres første chance midt i 2. halvleg, og deres eneste skud på mål udover det, er det straffespark de brænder kort efter. Vi spillede lige op med dem, og burde igen have fået mere ud af det.

Tingene bliver heller ikke gjort nemmere af vores skadessituation. Min normale førstemålmand Alexander Kofler er ude i 2 måneder med en skulder der er gået af led, og andenmålmanden er tilfældigvis ude med en knæskade i et halvt år. Så var det jo godt at jeg inden sæsonen valgte at låne en tredjemålmand - hvis det ikke var fordi at han i sin 2. kamp pådrog sig en forstrækning og nu er ude i 2 måneder...

3. runde-kampen i pokalturneringen bliver derfor spillet med min fjerdemålmand mellem stængerne, selvom vi kom bagud allerede efter 5 minutter fik vi alligevel vendt det. Mål af Krajic, Roth på straffe og Nuhanovic sikrer os en sejr på 3-1, og så er vi højst overraskende klar til kvartfinalerne.



De to ufortjente nederlag har kostet dyrt i tabellen, og vi er nu gledet ned på en 7. plads. Der er dog kun 4 point op til 3. pladsen, men hvis jeg kender mig selv og mine managerevner ret, er det nok ikke den vej vi skal kigge...

Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #59: 06 Mar 2013, 20:54 »

Nu går der ikke længe før du bliver fyret.
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010