home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 83778 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #15: 05 Mar 2013, 10:25 »

Det vil jeg tro han er - jeg bruger meget, meget lidt tid på taktik/træning, og nyder som bekendt bare at drøne igennem kampene og sæsonerne. Derfor taler det nok ikke i min favør, at det denne gang rent faktisk gælder om at have succes Tunge

Så er spørgsmålet blot om hvorvidt det er klogt at jeg bruger tid på at sætte mig ind i holdene og dybden af spillet, som jeg plejer, frem for blot at få spillet til at gå hurtigt, da vi skal igennem så mange sæsoner Wink. Ikke fordi det gælder om at være hurtigst færdigt på tid, men jeg gider jo heller ikke at sidde om 10 år, og være nået til Hviderusland.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #16: 05 Mar 2013, 10:32 »

I 2 er meget syyge mennesker Opstemt Men good luck!
Logged

Hej alle mine venner

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #17: 05 Mar 2013, 10:57 »

Så er spørgsmålet blot om hvorvidt det er klogt at jeg bruger tid på at sætte mig ind i holdene og dybden af spillet, som jeg plejer, frem for blot at få spillet til at gå hurtigt, da vi skal igennem så mange sæsoner Wink. Ikke fordi det gælder om at være hurtigst færdigt på tid, men jeg gider jo heller ikke at sidde om 10 år, og være nået til Hviderusland.

Løsning: Spil FM Classic Wink
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #18: 05 Mar 2013, 11:12 »



Jeg skulle ikke vente mange måneder, før jeg fik det første jobtilbud i Østrig. Det kom fra SC Austria Lustenau, og det var ikke svært at se hvorfor. De er spået til en 3. plads i den østrigske 1. division, men efter en god start med 3 sejre i de første 4 kampe, led de af uransagelige årsager pludselig 6 nederlag i træk. Det efterlod dem på en 9. plads ud af 10 hold, og kostede altså en fyreseddel til deres manager.

Jeg har med glæde overtaget hvervet og denne trup:



En trup som egentlig ser nogenlunde ud efter min mening - vi kunne godt bruge en klassemålmand, og så er vi tyndt besat på højrefløjen og i angrebet. Jeg har dog intet transferbudget, og da vi allerede har overskredet lønbudgettet, skal jeg af med spillere før jeg kan begynde at sætte mit eget præg på holdet.



Logged



kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #19: 05 Mar 2013, 11:43 »

Tillykke med holdet, men pas nu lige godt på Sascha Boller...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #20: 05 Mar 2013, 11:43 »


Oktober 2012




Det blev kun til 2 kampe i oktober, men man må da sige at jeg har fået en udmærket start i Austria Lustenau. Jeg har - i hvert fald her i starten - valgt at fokusere på de lidt mere defensive sider af taktikken, og med 2 clean sheets i de første 2 kampe har det da givet pote indtil videre.

Vi lagde ud med en svær udekamp mod St. Pölten på 3. pladsen, og i en jævnt kedelig kamp lykkedes det mig at få hvad jeg kom efter: Point.

Sidste kamp i måneden var også den vigtige - rivalopgøret mod fjenderne fra FC Lustenau. De ligger sidst i tabellen, men vandt dog vores første indbyrdes kamp med 2-0 på vores bane, så der var revanche til gode. Den fik vi heldigvis, for med 2 mål af Felix Roth i 2. halvleg, lykkedes det os at hive en yderst vigtig sejr på 2-0 i land.



Med 4 point i de 2 kampe, hopper vi en enkelt plads op i tabellen, og forlader dermed nedrykningspladsern e. Det er en meget tæt liga, hvor kun Kapfenberger ser ud til at være stukket af i toppen, og vi har faktisk kun 4 point op til 2. pladsen. Umiddelbart skal jeg dog først bekymre mig om at få lagt lidt afstand til nedrykningsstregen, og hvis det lykkes kan vi altid kigge opad senere hen.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #21: 05 Mar 2013, 11:45 »

Tillykke med holdet, men pas nu lige godt på Sascha Boller...

Hah, Sascha Boller har ikke blot et fedt navn, men er også en af mine bedste spillere. Ham skal jeg nok passe på Wink
Logged



Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #22: 05 Mar 2013, 11:53 »

Hah, Sascha Boller har ikke blot et fedt navn, men er også en af mine bedste spillere. Ham skal jeg nok passe på Wink

Hvis han nu "Boller" de andre hold, så passer navnet jo PERFEKT ! >.<
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #23: 05 Mar 2013, 12:33 »


November 2012




Så har jeg været i klubben i min første hele måned, og det er denne gang blevet til 4 kampe. Vi forlængede vores clean sheet-streak med endnu en kedelig kamp hjemme mod Hartberg, hvor 0-0 vist var et meget fair resultat.

Mod SV Grödig lukkede vi så vores første mål ind under mit styre, og det blev desværre også til det første nederlag. Vi var bagud med både 1-0 og 2-1, men begge gange udlignede vi blot 2 minutter senere. Det var der dog ikke tid til da vi kom bagud med 3-2, da scoringen faldt i det 91. minut, og det blev altså første gang jeg måtte gå fra stadion med 0 point.

I hjemmekampen mod First Vienna lagde vi temmelig skidt ud, da vi kom bagud allerede i det første minut. Gerald Krajic udlignede dog et kvarter senere, men stort set hele kampen var det ét langt pres mod vores mål. Som kampen forløb ville jeg have været godt tilfreds med det ene point, men efter 78 minutter dukker min defensive midtbanespiller Jürgen Kampel op og putter højst ufortjent bolden i kassen på vores blot 3. skud på mål. Ikke helt fair, men den tager jeg med.

Månedens sidste kamp var en regulær six pointer mod SV Horn, som lå en enkelt plads over os i tabellen. Her var det dog os som dominerede, og det var en stor forløsning da vi i 2. halvleg kom foran med både 1-0 og 2-0. Lidt spænding blev der da hjemmeholdet reducerede med 4 minutter tilbage, men de kom aldrig tættere på, og så tog vi vores 2. sejr i træk.



November måned startede halvskidt, men med 2 sejre i de sidste 2 kampe er vi tilbage på sporet. Med sejren over SV Horn hoppede vi over dem i tabellen, og residerer nu på en 7. plads. Der er dog stadig kun 1 point ned til en nedrykningsplads, og vores næste kamp er mod topholdet Kapfenberger, så vi skal ikke til at sælge nogen skind endnu.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #24: 05 Mar 2013, 14:03 »


December 2012




Jeg havde ikke lige opdaget at der er vinterpause i Østrig, så næste ligakamp skal først spilles i slutningen af februar. Det går jo ikke med 3 måneder uden bold, så vi måtte have gang i nogen venskabskampe! Normalt får jeg min assistent til arrangere sådan noget, men jeg har ikke lige kunnet finde sådan en mulighed her i spillet.

Jeg har derfor selv brugt tid på at arrangere en masse, og lidt senere blev yderligere 6 kampe pludselig arrangeret uden min indblanding, så det kan da være at min assistent fik fingeren ud helt af sig selv.

December måned gik med en lille tour i Schweiz, og uden at vide ret meget om niveauet på de 3 implicerede hold, er det da gået ganske glimrende. 3 sejre i posen, og så har holdet fået fri henover julen. Den fritid håber jeg de bruger fornuftigt, for i januar venter intet mindre end 8 træningskampe mod modstandere af meget varierende kvalitet.

Logged



Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #25: 05 Mar 2013, 14:51 »

Men jeg tænker bare, kan man ikke kun have 5 nationer i FMC? Mener ikke, at de kan skiftes ud, men jeg kan godt tage fejl.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #26: 05 Mar 2013, 14:53 »

Men jeg tænker bare, kan man ikke kun have 5 nationer i FMC? Mener ikke, at de kan skiftes ud, men jeg kan godt tage fejl.

Du er derhenne af, men har ikke helt ret.

Man kan kun have 3 nationer ad gangen, men de kan heldigvis skiftes ud som man vil - det passer nemlig perfekt til denne challenge.
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #27: 05 Mar 2013, 14:53 »

Men jeg tænker bare, kan man ikke kun have 5 nationer i FMC? Mener ikke, at de kan skiftes ud, men jeg kan godt tage fejl.

Er det noget nyt?

Anyways, super spændende projekt.
Hvornår hører vi noget fra Hawk? Er han allerede gået død.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #28: 05 Mar 2013, 14:54 »

Hvornår hører vi noget fra Hawk? Er han allerede gået død.

Tossen har en eller anden idé om at andre ting er vigtigere... Jeg hører ord som 'studie' og 'speciale', men det lyder ikke ret overbevisende.
Logged



Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #29: 05 Mar 2013, 14:55 »

Du er derhenne af, men har ikke helt ret.

Man kan kun have 3 nationer ad gangen, men de kan heldigvis skiftes ud som man vil - det passer nemlig perfekt til denne challenge.
Der kan man bare se. Ja, så kan det da kun køre hurtigt. Held og lykke med projektet.
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010