home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  European Tour - challenge med Hawkins
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: European Tour - challenge med Hawkins  (Læst 84038 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #60: 06 Mar 2013, 21:17 »

Nu går der ikke længe før du bliver fyret.

Meget muligt! Men det er jo altid en risiko når jeg sætter mig i et managersæde.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #61: 06 Mar 2013, 22:14 »


November 2013




Sidste måned inden vinterpausen bød på noget så usædvanligt som 0 nederlag. 2 sejre og 2 uafgjorte blev det til, men til gengæld kan man godt se at jeg i denne måned gik væk fra min defensive taktik...

Vi lagde ud på udebane mod BW Linz, og her var vi minsandten foran med 2-1 ved pausen, på scoringer af the usual suspects Roth og Krajic. Det så længe ud til at vi skulle hive en lidt ufortjent sejr i land, men 1 minut inde i overtiden fik jeg grund til at tæske min madras lidt, da de udlignede.

Efter 0-0 ved pausen blev det dog heldigvis til en sejr over oprykkerne fra Parndorf. Krajic, Ramalho og Bulut bragte os foran med 3-0, inden vi på sædvanlig vis var lige ved at gøre det mere spændende end nødvendigt. Reduceringen til 3-2 i det 88. minut var dog deres sidste skud i bøssen.

Der var drama for alle pengene i lokalopgøret mod Altach, som ligger nr. 1 i tabellen. Efter 10 minutter havde vi scoret, fået et mål annulleret og ramt stolpen. Altach får herefter 2 chancer, scorer på begge, og så er vi bagud ved halvleg. I 2. halvleg udligner Zwischenbrugger, vi rammer stolpen endnu engang, og så får vi højre back Eder udvist. Jeg går over til at spille 4-4-1, og der bliver endnu mere pres på da min enlige frontangriber bliver skadet sidst i kampen. Med en 4-4-0 opstilling i de sidste par minutter holder vi dog fast, og får 2-2 i en jævnbyrdig kamp.

Sidste kamp inden vinterferien er hjemme mod Hartberg på næstsidstepladsen. I en medrivende kamp fik fansene det de kom efter - 3 point. For en gangs skyld er vi temmelig træfsikre, og rammer målet på 12 ud af 13 afslutninger. Det resulterer i 5 mål fordelt på Bulut, Pullas på straffe, Roth og 2 x Krajic. For 4. gang i træk scorer modstanderne dog 2 gange, men det kan ikke rigtig tage glæden fra de 3 point.



Med storsejren til sidst rykker vi over både First Vienna FC og BW Linz på målforskel, så vi overvintrer på 5. pladsen. Midterfeltet er som sædvanlig supertæt, men der er i det mindste hele 13 point ned til nedrykningspladsern e. Med 4 point op til 3. pladsen og yderligere 4 op til toppen, skal man aldrig sige aldrig...

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #62: 07 Mar 2013, 00:24 »


Friendlies




Min assistent har været så flink at arrangere 8 venskabskampe i løbet af vinterferien, og de er forløbet ganske glimrende, næsten som forventet.

Der var lige en enkelt svipser hjemme mod schweiziske Old Boys, men til mit forsvar må det siges at de uden tvivl må være mere rutinerede end Young Boys, som vi tidligere har tabt til.

Til gengæld fik vi et uventet godt resultat mod Aarau, hvor vi endda var bedre end vores mere profilerede modstandere, og faktisk burde have snuppet sejren.

Det sidste resultat skal ikke tages så seriøst - kampen var arrangeret til blot 3 dage inden sæsonopstarten, og da det er mod en affiliate club kunne den ikke aflyses. Jeg valgte derfor udelukkende at udtage amatørspillere og så teste 'Instant Result'-muligheden. Godt det samme, for mine amatører er ikke særlig gode. Nok derfor de bare er amatører.

Logged



Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #63: 07 Mar 2013, 01:24 »

Tak for inspirationen, jeg prøver mig også af med en tur igennem Europa på grund af jeres blogs Smiley
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #64: 07 Mar 2013, 08:02 »

Tak for inspirationen, jeg prøver mig også af med en tur igennem Europa på grund af jeres blogs Smiley

Shit, du må ikke blogge om det - så kommer vi jo til at se pinlige ud!
Logged



Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #65: 07 Mar 2013, 09:36 »

Hahaha, lidt humor med i sidste opdatering! Sådan skal det være!  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #66: 07 Mar 2013, 09:40 »


Februar 2014




Kun 2 ligakampe var der tid til i februar, og det blev den sædvanlige historie med sejr på hjemmebane og nederlag på udebane.

Nedrykkerne fra SV Ried er kommet bedre i gang efter en skidt start på sæsonen, og jeg overvejede længe hvilken taktik jeg skulle bruge med dem. I allersidste øjeblik besluttede jeg mig for den defensive, som udmøntede sig i en sejr på 2-0 i første hjemmekamp mod dem. Den fungerede endnu engang til perfektion, og efter 0-0 ved pausen sørgede Bulut og Nuhanovic for at vi kunne gentage resultatet fra første kamp.

Jeg holdt ved taktikken til udekampen mod Grödig, som vi stadig ikke har formået at vinde over - og heller ikke gjorde det denne gang. Der stod endnu engang 0-0 ved pausen, men vi var ikke langt inde i 2. halvleg før vi kom bagud. Jeg måtte angribe lidt mere, men det resulterede blot i en konsoliderende scoring kort før tid. De er i sandhed vores onde ånd.



Vi rykkede op på 4. pladsen efter sejren over Ried, men det blev ligesom nulstillet med det efterfølgende nederlag. Ned på 6. pladsen, kun på bedre målforskel end First Vienna FC. Der er ikke meget imellem de øverste 7 hold, så det kan nok blive til et par rutsjeture endnu i løbet af de sidste 16 kampe.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #67: 07 Mar 2013, 10:34 »


Marts 2014




Så er det blevet forår... Og det kan vi ikke lide! 1 enkelt sejr og 4 forsmædelige nederlag blev det til i marts, så med april sidste år in mente kan vi vist bare konkludere at vi foretrækker efterår...

Første kamp var mod St. Pölten, som vi bør have forventninger om at kunne slå. Det havde vi også, og det burde vi også have gjort. Vi dominerede fuldstændig, og man ventede bare på at scoringen faldt... Indtil hjemmeholdet scorede på deres første chance. Og deres anden. Og deres tredje. Så var den kamp nærmest afgjort, og selvom dominansen fortsatte kampen ud, var vi ikke skarpe nok i afslutningerne.

En hjemmekamp mod et andet midterhold, First Vienna FC, bør også give point, men igen var der intet at komme efter. En jævnbyrdig kamp, dog med et lille overtag til gæsterne, ender med et nyt nederlag - ikke den bedste optakt til to svære udekampe mod de nok to bedste hold i ligaen.

Der var heller ikke meget at komme efter mod topholdet SV Horn. Et selvmål efter 5 minutter og endnu en scoring 20 minutter senere punkterer kampen, og det var vist kun godt at det ikke blev til et større nederlag.

Et rivalopgør mod Altach kan ende med hvad som helst, og selvom vi kommer bagud i 1. halvleg, viser vi god moral og Krajic får udlignet midt i 2. halvleg. Vi er godt med resten af kampen, og bedst som man tror vi har hentet et tiltrængt point, sker det der bare ikke må ske: Der er lagt 3 minutter til, og efter 93:52 scorer deres topscorer til slutstillingen 2-1.

I det mindste får vi en smule oprejsning sidst på måneden med en sejr over Linz, som ellers også er med i toppen. Det er en ret lige kamp, hvor vi for en gangs skyld er mest effektive, og på mål af Krajic og Nuhanovic sikrer vi os en sejr på 2-0.



Vi befinder os herefter i vores eget lille ingenmandsland på 7. pladsen. Der er 7 point ned til St. Pölten, og 5 point op til SV Ried som har spillet en kamp færre end os. Nu skal der virkelig ske mirakler for at sæsonen kan godkendes.

Logged



NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #68: 07 Mar 2013, 11:24 »

Ligenu er den eneste grund til, at jeg er på FMF er jeres blogs. Det er virkelig en interessant og virkelig fangende måde i har lavet det på. Derfor er jeg selv startet på det samme, jeg er dog havnet i Hviderusland og kan ikke vente med at fortsætte. Jeg læste i en update, at du trykkede på noget der hedder "Instant Result". Hvor er den knap? KIU Wink
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #69: 07 Mar 2013, 11:31 »

Ligenu er den eneste grund til, at jeg er på FMF er jeres blogs. Det er virkelig en interessant og virkelig fangende måde i har lavet det på. Derfor er jeg selv startet på det samme, jeg er dog havnet i Hviderusland og kan ikke vente med at fortsætte. Jeg læste i en update, at du trykkede på noget der hedder "Instant Result". Hvor er den knap? KIU Wink

Tak for det Smiley

Instant Result-knappen sidder lige under Play øverst til højre inden du skal spille en kamp - dog kun i FMC.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #70: 07 Mar 2013, 12:15 »


April 2014




April var en begivenhedsrig måned, som bød på mange kampe, mange scoringer i begge ender, men desværre ikke så mange point som vi egentlig havde fortjent.

Vi startede på hjemmebane mod den suveræne bundprop, så jeg havde naturligvis fundet den offensive taktik frem. Vi får dog ikke belønning for overtaget før efter pausen, hvor Krajic og Patocka fortjent bringer os i front med 2. Efter 72 minutter scorer gæsterne på en af deres få chancer, og som et tegn på hvordan denne måned skulle forløbe, udligner de minsandten også 7 minutter før tid.

Næste kamp er mod Hartberg, som er noget så sjældent som et hold vi ikke har tabt til endnu. Det går da også helt som planlagt, da Zwischenbrugger, Krajic og Roth sørger for en sikker føring på 3 mål. Den holder indtil 5 minutter før tid, hvor første reducering falder. 3 minutter før tid reduceres føringen yderligere. Surely not? Jo da, 3 minutter inde i overtiden kommer udligningen naturligvis.

Mod SV Ried har vi til gengæld intet at byde på. Vi rammer ikke målet en eneste gang, og selv det spinkle håb vi havde ved halvleg, hvor vi blot er nede med én pind, forsvinder da hjemmeholdet lige fyrer 3 mål af på 8 minutter i 2. halvleg.

Hjemmekampen mod St. Pölten som lurer bagfra skal selvfølgelig vindes. Det bliver den også, og selvom St. Pölten scorer på 2 ud af 3 skud, scorer vi heldigvis selv hele 5 gange, fordelt på Krajic, Roth x 3 og Salomon.

Vi nåede overraskende til kvartfinalen i pokalturneringen, men når modstanderen er velkendte Grödig kunne vi lige så godt have opgivet på forhånd. Det så det også ud til at vi havde gjort, for de var langt bedre end os, og nederlaget på 4-1 kan vi ikke beklage os over.

Det kan vi heller ikke over at vi tæsker dem på hjemmebane i næste kamp. Krajic er i hopla og scorer 4 kasser, så selvom det endnu engang er alt for nemt at score på os, kan vi glæde os over første sejr over vores nemesis. Zwischenbrugger står for sidste kasse.

Ned på jorden igen. First Vienna FC ligger lige over os i tabellen, men er os langt overlegne i denne kamp. Som sædvanlig scorer de på deres første chance, og 2 yderligere scoringer kort efter pausen afgør kampen.

En af de bedste præstationer i denne sæson var i hjemmekampen mod førstepladsen SV Horn. Vi dominerer totalt, men som sædvanlig straffes man på deres første - og eneste - skud på mål i hele kampen. I 2. halvleg kæmper vi os heldigvis tilbage, og midtvejs giver presset bonus i form af en scoring fra Sascha Boller. Det ligner en skuffende pointdeling, men 4 minutter før tid dukker Felix Roth op og sikrer en fortjent sejr.



Vi holder stadig fast i 7. pladsen, men St. Pölten har efterhånden fundet formen frem, og er kommet lidt tættere på. Der er 5 point ned til dem, 7 point op til First Vienna FC, og derfra er det ganske tæt med kun 4 kampe tilbage.

« Seneste Redigering: 07 Mar 2013, 14:01 af g00n » Logged



LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #71: 07 Mar 2013, 14:39 »

Vi må håbe du får dig et stort navn i Østrig, for så at blive manager for en bedre klub Wink ser umiddelbart ikke godt med med det hold Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #72: 07 Mar 2013, 14:46 »

Vi må håbe du får dig et stort navn i Østrig, for så at blive manager for en bedre klub Wink ser umiddelbart ikke godt med med det hold Smiley

Jeg ser nu stadig potentiale i dette hold, og hvis jeg ikke bliver fyret (big if), så kan jeg se frem til at en del spilleres kontrakter udløber denne sommer. Så kan jeg forhåbentlig selv få lov til at sætte mit præg lidt mere på holdet, og så må vi se om det er godt eller skidt...
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #73: 07 Mar 2013, 15:01 »


Maj 2014




FM13 er sgu en underlig størrelse... Vi slutter sæsonen af med gode resultater mod topholdene, og lorteresultater mod bundholdene!

Efter sejren over SV Horn på 1. pladsen tog vi hjemme mod rivalerne Altach i endnu en svær kamp - og igen endte vi som vindere. Kampen var ganske lige med et lille overtag til os, og med uovertruffen skarphed fik vi puttet hele 3 afslutninger i kassen. Schellander, Krajic og Nuhanovic sikrer en flot sejr.

Med nederlaget til Altach gik BW Linz i stedet på førstepladsen, men selv med hjemmebanefordelen var det alligevel os som dominerede kampen. Vi får dog ikke hul på bylden, og selvom det ville have været rart med endnu en sejr, var det alligevel et fint point.

3 gode resultater i træk mod topholdene, og optimismen var stor inden kampen mod sidstepladsen Parndorf. Den bliver selvfølgelig hurtigt smadret, da de scorer på deres første 3 chancer. Mod slutningen af kampen får vi endelig udnyttet et par af vores mange chancer, men Nuhanovic's 2 mål kommer naturligvis for sent.

Så må vi jo rejse os igen i sæsonens sidste kamp, hjemme mod næstsidstepladsen. Vi kommer hurtigt foran 1-0 ved Patrick Salomon, og så bliver den kamp vel kørt hjem - næh, Hartberg udligner på deres eneste chance i 1. halvleg, og så scorer de minsandten sejrsmålet 2 minutter før tid da vi presser ekstra på. Jubii.



Således slutter sæsonen - samme placering og samme pointantal som sidste år. Altså ingen forbedring overhovedet, så vi må se hvad bestyrelsen siger. Jeg har kontrakt i endnu en sæson, og jeg håber da på lige at få chancen der også.

« Seneste Redigering: 07 Mar 2013, 15:04 af g00n » Logged



Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: European Tour - challenge med Hawkins
« Svar #74: 07 Mar 2013, 15:43 »

Shit, du må ikke blogge om det - så kommer vi jo til at se pinlige ud!

Haha, det tror jeg næppe. Blev fyret i min første klub (Kapfenberger SV) som ellers havde en førsteplads i medieprognose. Jeg giver FMC skylden  Rullende Øjne
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010