home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1385 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 Udprint
Forfatter Emne: #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik  (Læst 122891 gange)
Shaft
Manager

Sv: #187 Den hollandske talentfabrik
« Svar #465: 17 Mar 2013, 22:54 »

Uuuuh Opstemt

Spændende spændende!

Men chokeret over at det allerede er 15 år du har spillet igennem Shockeret

Haha ja, 15 år var en del!

Meget spændende!

Gad vide hvem, der er topklubber i Spanien efter 15 år?  crazy

Getafe, Celta Vigo, Numancia, Recrativo osv osv..........

Uha, nu er jeg spændt. Gad vide hvor du nu skal hen? Kom så med næste update, det er allerede snart en time siden! Må jeg gætte på at det bliver Real Zaragoza?

Det må du da godt Wink

Fedt!

Ikke, at det har været kedeligt med Ajax, men det lyder alligevel fint med lidt nyt. Og ja, kom så med den næste update! Smiley

Også min tanke :-)

Shit, den havde jeg ikke set komme! Tak for 15 gode år i Ajax, og lad det blive mindst 15 gode år i Spanien også. Real og Barca vil næsten være for nemt, så Sevilla/Valencia måske?

Tjaa, vidste ikke hvordan du kunne se det går i Spanien, siden Barce og Real vil være for nemt? Wink

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #466: 17 Mar 2013, 23:03 »

Haha ja, 15 år var en del!

Getafe, Celta Vigo, Numancia, Recrativo osv osv..........

Det må du da godt Wink

Også min tanke :-)

Tjaa, vidste ikke hvordan du kunne se det går i Spanien, siden Barce og Real vil være for nemt? Wink

Det kan jeg selvfølgelig heller ikke Peace Jeg går bare udfra at de fortsat ligger i toppen, men det kan da være at de er faldet af på den, og du nu vil føre en af dem tilbage til fordums storhed Wink

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Shaft
Manager

« Svar #467: 18 Mar 2013, 00:08 »

Det kan jeg selvfølgelig heller ikke Peace Jeg går bare udfra at de fortsat ligger i toppen, men det kan da være at de er faldet af på den, og du nu vil føre en af dem tilbage til fordums storhed Wink

Ja, Brøndby var også nede i 2 division en årgang, men blev så senere mestre i Superligaen. Meget kan være sket på 15 år Tunge

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #468: 18 Mar 2013, 00:11 »

Ja, Brøndby var også nede i 2 division en årgang, men blev så senere mestre i Superligaen. Meget kan være sket på 15 år Tunge

Det med Brøndby undrer vel ikke nogen, haha Peace Men ja, meget kan ske, du har ret!

aien
Reserveholdsspiller

« Svar #469: 19 Mar 2013, 13:54 »

15 år i samme klub. Total Moyes/Wenger-style. Håber, du finder en spændende klub nu, og at motivationen ikke falder i den nye klub Smiley

Shaft
Manager

« Svar #470: 19 Mar 2013, 22:01 »

15 år i samme klub. Total Moyes/Wenger-style. Håber, du finder en spændende klub nu, og at motivationen ikke falder i den nye klub Smiley

Hehe tak for rosen! Det gør den bestemt ikke, men spillet er dog på pause (om 4-5 updates henne), for at gøre klar til blogkonkurrencen :-) Af den grund er der også lidt langt mellem mine updates for tiden!

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #471: 19 Mar 2013, 22:08 »

Arrrgghhh, du slår mig langsomt ihjel, fortæl nu hvilken klub det er!!!

Shaft
Manager

« Svar #472: 19 Mar 2013, 23:31 »

Arrrgghhh, du slår mig langsomt ihjel, fortæl nu hvilken klub det er!!!

Haha, dét er det vi kan kalde en kunstpause det her  Opstemt

Tash
Ynglingespiller

« Svar #473: 20 Mar 2013, 15:45 »

Så afslør det dog for de stakkels mennesker, inden jeg gør det! Djævel

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #474: 20 Mar 2013, 17:20 »

Du bliver nød til at lære noget om kunstpauser, Shaft... den her er ALT for lang!

Shaft
Manager

« Svar #475: 22 Mar 2013, 15:21 »

Aanæs fortsætter hos...

Lige siden Ajax fortalte at Lars Aanæs ville stoppe hos dem, så har rygterne været massive. Hvor fortsætter Lars Aanæs sin karriere? Derfor faldt to fluer som et smæk, da Real Madrid, den spanske gigant, kaldte til pressemøde. Real Madrid er for nyligt blevet overtaget af danskere, og har fire danskere blandt deres topledelse. Der er tale om bestyrelsesformande n Niels Kjærgaard. Administrerende direktør Nicolai Jensen, og de to direktører Daniel Jacobsen og Kenneth Jørgensen.

Niels Kjærgaard bød pressen velkommen, og ganske rigtigt. Ved hans side stod Lars Aanæs’ navn på navneskiltet. Lars Aanæs vælger altså at fortsætte hos Real Madrid, og det i år 2027. Det er året hvor Real Madrid holder 125 års jubilæum, og der er derfor massive forventninger til klubben.

Der var en plads ledig som manager hos Real Madrid, da den legendariske José Mourinho valgte at stoppe sin karriere i slutningen af maj. Det betød at Real Madrid havde chancen for at tilknytte den danske manager i stedet.
Sidste gang Real Madrid vandt et mesterskab er for hele ni år siden. I de sidste ni sæsoner er man blevet nummer to otte gange, mens man for tre år siden blot blev nummer fire. Sidste år fik man 76 point, og var derfor hele 16 point efter Barcelona, som altså har vundet mesterskabet de sidste ni år.

”Det bliver en stor udfordring at vippe Barcelona af tronen for os, men jeg tror det er muligt. Vi har i hvert fald holdet til at gøre det, og når jeg ser på spillerne kan jeg ikke forstå hvordan det er muligt ikke at vinde mere end de har gjort” udtalte Lars Aanæs blandt andet på sit introducerende pressemøde.

Fansene i Madrid har store forventninger til den kommende sæson – og Lars Aanæs har ligeså.

Og dermed siger jeg også tak for alt det grafikarbejde som Plutonium har leveret mens jeg var i Ajax. Fremover er det, komisk nok, FC Barcelona som står for det meste grafiske ting i denne blog.

plutonium
Manager

Sv: #188 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #476: 22 Mar 2013, 15:26 »

Spændende!

Gør nu Danmark ære! Hvis du ikke vinder the treble indenfor 2 sæsoner falder der brænde ned!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Tash
Ynglingespiller

« Svar #477: 22 Mar 2013, 15:32 »

Fremragende valg! Især med tanke på, at klubben er blevet overtaget af danskere. Vild fed historie Smiley

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #478: 22 Mar 2013, 15:47 »

Smukt valg - Hala Madrid!  crazy

Neal Caffrey!

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #479: 22 Mar 2013, 16:34 »

Fedt! Jeg er helt enig med Tash, det er en helt vildt fed historie med danskerkolonien. Håber du kan få klubben på toppen igen og vinde nogle trofæer. Held og lykke!

I øvrigt har pluto helt ret, der falder brænde ned hvis du ikke henter nogle trofæer hurtigt!
« Seneste Redigering: 22 Mar 2013, 19:24 af LasseSJ » Logged

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010