home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1370 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Udprint
Forfatter Emne: #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik  (Læst 122894 gange)
plutonium
Manager

Sv: #185 Den hollandske talentfabrik
« Svar #450: 11 Mar 2013, 01:05 »

Der er noget galt... Shaft har vundet et trofæ?! Shockeret

Ej, tillykke med den fornemme titel Thumbs Up

Sateme godt gjort!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager

« Svar #451: 11 Mar 2013, 11:15 »

Der er noget galt... Shaft har vundet et trofæ?! Shockeret

Ej, tillykke med den fornemme titel Thumbs Up

Sateme godt gjort!

Selv når jeg vinder, så skal jeg mobbes Skuffet

Men tak Thumbs Up

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #452: 13 Mar 2013, 17:33 »

Fantastisk! Kæmpe tillykke med trofæet Smiley Glæd dig over, at du nu kan leve uden de helt store mobberier i et stykke tid, haha Smiley

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Shaft
Manager

« Svar #453: 13 Mar 2013, 23:55 »

Fantastisk! Kæmpe tillykke med trofæet Smiley Glæd dig over, at du nu kan leve uden de helt store mobberier i et stykke tid, haha Smiley

Haha tak tak, og ja lad os nu se! Wink

Shaft
Manager

« Svar #454: 13 Mar 2013, 23:58 »

Sæsonen der gik

FC Utrecht brød endelig ud af skyggen og vandt Eredivisie. Det gjorde de med 75 point, hvilket er flot, men intet overdrevet stort. De vandt med fem point ned til Feyenoord, og hele 12 point ned til Ajax som fik den sidste plads på podiet. Også PSV, NEC og Vitesse skal næste år ud og spille i Europa.

I bunden rykker hele tre hold ned i år. AGOVV, VVV og SC Veendam må sige farvel og tak til Eredivisie, og hej til Jupiler League. Fra Jupiler League rykker FC Den Bosch, Heerenveen og Roda op til Eredivisie til næste sæson.

Den bedste spiller i hele Eredivisie blev Pieter de Visser fra FC Oss, som blev bedømt til 7,79. Han kom foran Halit Gündogdu og Jonathan Gatti fra Feyenoord. Ajax’ bedste var Ad Kuijt på ottende pladsen med en bedømmelse på 7,57.
Det var Christian Mbele som leverede flest oplæg af alle i Holland i år. 16 stykker blev det til, for profiller for Vitesse. Det var et mere end Tim Lehmann fra Feyenoord og tre mere end tre spillere. Ajax’ bedste var indkøbte Job L’Ami som bidrog med otte oplæg i år.

Topscoren blev helt som forventet Eli Versleeuwen med 28 mål. Det var fem mere end Juddy Mutombo fra NEC. Ajax’ bedste blev Dennis Brinkman på en femte plads. Her stod han for 15 scoringer sammen med tre andre spillere.

Ajax vandt som bekendt årets Europa League efter en flot finalesejr på 5-2 over West Bromich. Den spiller som spillede bedst i turneringen var Berti Dehnen fra Leverkusen med en bedømmelse på 8,37. Ajax’ bedste var Dennis Brinkman på en 19 plads med en bedømmelse på 7,83. Det var også Dehnen som blev topscore i turneringen med 15 mål. Tre mere end Dennis Brinkman som endte på tredje pladsen med sine 12 scoringer.

Manchester City tog en klar 3-0 sejr over Liverpool i finalen af Champions League. En turnering hvor Alain Costa fra Manchester City blev topscore med ni mål. Det var et mere end Claudio Romeo fra Liverpool som fik anden pladsen.

Hcan
Landsholdsspiller

Sv: #186 Den hollandske talentfabrik
« Svar #455: 15 Mar 2013, 23:11 »

Puha - det holdt hårdt hva! Endelig en europæisk titel til dig, stort fortjent! Godt gået. Det er stadig kanon læsning, jeg venter bare på mere!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Shaft
Manager

« Svar #456: 16 Mar 2013, 00:44 »

Puha - det holdt hårdt hva! Endelig en europæisk titel til dig, stort fortjent! Godt gået. Det er stadig kanon læsning, jeg venter bare på mere!

Det holdt meget hårdt...! :-)

Mange tak for rosen! Ikke overraskende er tempoet gået ned, eftersom jeg har taget en lille pause fra FM, for at være klar til blogkonkurrencen. Det går altså lidt udover denne blog!

Risom
Manager

« Svar #457: 16 Mar 2013, 02:39 »

Så kom der endelig en titel Tunge

Det er jo vanvittigt imponerende med så mange updates, og du opretholder fortsat et fint niveau. Glæder mig i hvert fald til at se noget mere fra dig i april!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Shaft
Manager

« Svar #458: 17 Mar 2013, 15:04 »

Så kom der endelig en titel Tunge

Det er jo vanvittigt imponerende med så mange updates, og du opretholder fortsat et fint niveau. Glæder mig i hvert fald til at se noget mere fra dig i april!

Tunge

Mange tak for rosen! Ser jeg også selv frem til Wink

Shaft
Manager

« Svar #459: 17 Mar 2013, 19:43 »

Lars Aanæs siger stop - forlader Holland og Ajax

Rygterne begyndte at florerer i Amsterdam, da Ajax valgte at kalde til hastepressemøde, få dage efter holdets sejr i Europa League over West Bromich. Rygterne lød på, at holdets manager Lars Aanæs ville forlade klubben efter 15 år hos Ajax. 15 år hvor Lars Aanæs har vundet fem titler som Hollandsk mester. Vundet tre pokaltitler. Vundet den Hollandske Super Cup fire gange, og sidste år også fik tilføjet Europa League titlen til sit cv.

Der gik ikke lang til af pressemødet, inden Ajax’ bestyrelsesformand Hans Wijers lod bomben falde. Lars Aanæs har valgt at forlade Ajax, og i stedet fortsætte sin karriere hos en spansk topklub. Dermed skal Ajax ud og finde en afløser for den danske manager, som blandt holdets fans var blevet en legende.

”Vi har nydt 15 gode år med Lars Aanæs, men alt godt har desværre sin ende. Lars har fået et godt tilbud fra en storklub, som han har valgt at sige ja tak til. Vi ønsker ham alt vel fremover, og håber på, at vi kan fortsætte med at udvikle den succes som vi har haft med Aanæs” udtaler Hans Wijers på pressemødet.

De fremmødte pressefolk prøvede at få Lars Aanæs til at råbe sin nye klub på mødet, men det var noget som ikke lykkedes.

”Jeg vil gerne takke Hans og sige jeg vil påskønne de fantastiske 15 år jeg har fået i klubben. Jeg kan ikke råbe min nye klub endnu, men der vil være pressemøde indenfor få dage. Jeg håber Ajax vil fortsætte med at vokse sig stor under den nye træners ledelse” udtalte Lars Aanæs.

Dermed er der kun tilbage at vente – vente på at se hvilket hold Lars Aanæs fremover skal tørne ud for.

plutonium
Manager

Sv: #187 Den hollandske talentfabrik
« Svar #460: 17 Mar 2013, 19:49 »

Uuuuh Opstemt

Spændende spændende!

Men chokeret over at det allerede er 15 år du har spillet igennem Shockeret

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #461: 17 Mar 2013, 20:24 »

Meget spændende!

Gad vide hvem, der er topklubber i Spanien efter 15 år?  crazy

Neal Caffrey!

Batigol
Manager

« Svar #462: 17 Mar 2013, 20:40 »

Uha, nu er jeg spændt. Gad vide hvor du nu skal hen? Kom så med næste update, det er allerede snart en time siden! Må jeg gætte på at det bliver Real Zaragoza?

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager

« Svar #463: 17 Mar 2013, 21:03 »

Fedt!

Ikke, at det har været kedeligt med Ajax, men det lyder alligevel fint med lidt nyt. Og ja, kom så med den næste update! Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #464: 17 Mar 2013, 22:40 »

Shit, den havde jeg ikke set komme! Tak for 15 gode år i Ajax, og lad det blive mindst 15 gode år i Spanien også. Real og Barca vil næsten være for nemt, så Sevilla/Valencia måske?

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010