home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 366 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] Udprint
Forfatter Emne: #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik  (Læst 102302 gange)
impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #188 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #480: 22 Mar 2013, 16:46 »

hvis der så er nogle gode danske spillere, i spillet lige nu kunne du jo passene udvide danskerkolonien Smiley
Logged

Brøndby IF!!!!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #188 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #481: 22 Mar 2013, 23:55 »

Spændende!

Gør nu Danmark ære! Hvis du ikke vinder the treble indenfor 2 sæsoner falder der brænde ned!

Fremragende valg! Især med tanke på, at klubben er blevet overtaget af danskere. Vild fed historie Smiley

Smukt valg - Hala Madrid!  crazy

Fedt! Jeg er helt enig med Tash, det er en helt vildt fed historie med danskerkolonien. Håber du kan få klubben på toppen igen og vinde nogle trofæer. Held og lykke!

I øvrigt har pluto helt ret, der falder brænde ned hvis du ikke henter nogle trofæer hurtigt!

hvis der så er nogle gode danske spillere, i spillet lige nu kunne du jo passene udvide danskerkolonien Smiley

Mange tak skal i have! Og sikke forventninger i har til mig.... Shockeret
Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #188 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #482: 23 Mar 2013, 14:22 »

Godt valg!
Giver mig mulighed for at få fat i bloggen igen efter at jeg har været æk fra siden i et stykek tid Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #188 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #483: 23 Mar 2013, 14:26 »

Er der her et tegn på desperation i bestræbelserne på CL-trofæet, som du jo aldrig har vundet? Tunge

Ej, det er spændende!  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #188 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #484: 23 Mar 2013, 23:02 »

Godt valg!
Giver mig mulighed for at få fat i bloggen igen efter at jeg har været æk fra siden i et stykek tid Smiley

Det lyder godt du er med igen - selvom hastigheden langt fra er så hurtig nu op imod blogkonkurrencen! :-)

Er der her et tegn på desperation i bestræbelserne på CL-trofæet, som du jo aldrig har vundet? Tunge

Ej, det er spændende!  Smiley

....!

Tunge
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #188 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #485: 24 Mar 2013, 01:18 »



Derfor Real Madrid


Lars Aanæs valgte efter 15 år at forlade Holland og Ajax. I stedet fortsætter turen hos den spanske gigant Real Madrid. Vi har sat os for, at finde ud af hvorfor det lige var Real Madrid som endte med at få den efterspurgte underskrift.

Mange tak for tiden Lars. Er du faldet godt på plads her i Madrid?

”Jeg nyder rigtig Madrid. Her er varmere, og så er fodbold bare lige på et niveau over hvad det er i Holland. Jeg glæder mig til sæsonen begynder!”

Det store spørgsmål. Hvorfor Real Madrid?

”Det var det helt rette tidspunkt de kom på. Det eneste jeg ikke havde vundet med Ajax var Champions League, og det vinder Ajax næppe igen. Derfor følte jeg, at tiden var til at komme videre. Da pladsen efter José Mourinho blev ledig, så kunne jeg ikke sige nej tak til tilbuddet.”

I Ajax var du kendt for at satse på holdets talenter. Hvilken filosofi vil du køre med hos Real?

”På sigt ønsker jeg, at vi får den samme opbygning af unge talenter. Det er dog klart, at der går fem til seks år før det er muligt. Det er noget bestyrelsen er enig i, og indtil da vil man se mig være mere aggressiv med indkøb end nogensinde før.”

Barcelona er det ubestridte bedste hold i Spanien i øjeblikket. Hvorfor tror du på, at du kan få Real Madrid til at overtage den plads?

”Barcelona bliver svære at slå, min plan som jeg og bestyrelsen har, er at vi om tre år skal være magtfaktoren i europæisk fodbold. På tre år bør jeg også kunne vippe Barcelona af pinden, da de ikke kan være uovervindelige for fremtiden.”

Tror du, at der vil komme nogle danskere til klubben under din ledelse?

”Det tror jeg ikke rigtigt. Man skal have det højeste af det højeste niveau for at komme til Real Madrid, og jeg har svært ved at se hvem det skulle være.”

Sådan slutter Lars Aanæs af med, og dermed blev vi lidt klogere på hans fremtid, og hvad vi kan forvente os i Real Madrid.


Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #189 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #486: 25 Mar 2013, 22:22 »



Kæmpe indkøb for Aanæs og Real Madrid


I Holland for Ajax var Lars Aanæs kendt som en mand, som solgte sine spillere, og hentede talenter til holdet. Sådan er det ikke i Real Madrid. Han sælger stadigvæk spillere, men nu holder han sig ikke tilbage hvad angår indkøb.

Først har Lars Aanæs solgt fire spillere fra første holdet, og fået 260.000.000 igen. Men han har selv givet hele 1.660.000.000 til indkøb, spredt ud på seks spillere.

Først var det målmanden Ante Milina som blev hentet til fra Burnley. Milina som er Kroatisk landsholdsmålmand er blandt de bedste i verden og kostede også Real Madrid hele 177.000.000 at hente fra England.

Til forsvaret fik Real Madrid forstærket sit hold gevaldigt, med to unge franskmænd. Backen Yildirim Sayar kom til fra Toulouse og kostede Real Madrid 225.000.000. Han er en utrolig talentfuld højre back, som på sigt bliver en stjerne i Europa.

Det helt store indkøb Real Madrid lavede, var at hente den blot 21 årig franskmand Ghislain Martin til holdet. Martin har allerede spillet 18 landskampe, og skifter til Real Madrid fra Bordeaux. En helt igennem utrolig transfer, som kostede Real Madrid hele 550.000.000 at lave. Det er prisen for den bedste forsvarer i øjeblikket.

Lars Aanæs er også blevet genforenet med en af sine tidligere spillere. Tyske Leon Kaffenberger har taget skridtet til Spanien sammen med Lars Aanæs. Aanæs smed 275.000.000 i retur til sit tidligere hold, for at få den tyske landsholdsanføre igen.

Også en enkel fløjspiller har Real Madrid hentet. Spanske Sebastián Vía er skiftet fra Monaco til Real Madrid for 150.000.000. Det tidligere Barcelona produkt har spillet seks landskampe og har sin hurtighed samt sin teknik som styrke.

Til sidst manglede man en backup angriber, som vil kunne gå ind i boksen og levere. Her fra Real Madrid engelske Conor Owen som kostede 285.000.000 i Southampton, hvor han leverede godt de sidste tre sæsoner. Han er en rigtig tankforward, og vil kunne gøre ondt på de små spanske forsvarere.

Dermed har Lars Aanæs handlet stort ind i sin første transferperiode med Real Madrid, og er nu klar til at tage kampen op med Barcelona som det bedste spanske hold.


Logged


rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #190 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #487: 26 Mar 2013, 20:02 »

Godt at se du er kommet i gang igen! :-)
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #190 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #488: 27 Mar 2013, 22:00 »

Godt at se du er kommet i gang igen! :-)

Ja, men er kun for en kort stund. Blogkonkurrencen begynder jo snart :-)
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #190 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #489: 27 Mar 2013, 22:02 »



Champions League venter forude


Med skiftet fra Ajax til Real Madrid, så var Lars Aanæs igen med i Champions League. Real Madrid var helt som ventet seedet i første seedingslag, og er blandt de store favoritter til at vinde turneringen, sammen med Barcelona, Manchester City, Paris SG og Benfica.

Den første modstander som Real Madrid fik, var italienske Juventus. Juventus blev sidste år nummer to i den hjemlige liga, efter de fik 75 points. Det var seks mindre end Napoli, og seks mere end AC Milan på tredje pladsen. Juventus har plads til 41.000 tilskuere på Juventus Stadium i Turin.

Det tredje hold i Gruppe A var engelske Tottenham. Tottenham er stadigvæk en magtfaktor i England, og blev sidste år nummer fire i Premier League. Her fik de flotte 70 point, og var altså 11 point efter Liverpool i toppen af tabellen, og et point foran Arsenal, som måtte nøjes med den skuffende femte plads. Tottenham spiller på Perryman Park, og har plads til 49.461 tilskuere.

Det sidste hold som Real Madrid fik, var skotske Celtic. Celtic som hører hjemme på Celtic Park i Glasgow, som har plads til 60.355 tilskuere har de sidste tre år vundet den hjemmelige Clydesdale Bank Premier League. Det har alle tre år været foran ærkerivalerne Rangers, som vandt mesterskabet for fire år siden.

Lars Aanæs ved godt, at der er forpligtelser når man er blandt de bedste hold i Europa.

”Jeg forventer helt klart at vi går videre fra gruppen. Både Juventus og Tottenham vil bide godt fra sig, men et hold som Real Madrid må ikke ryge ud så tidligt i turneringen” sagde Lars Aanæs efter lodtræningen.


Logged


LasseSJ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #191 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #490: 30 Mar 2013, 16:01 »

Ha, det er jo en vanvittig gruppe. Jeg tvivler ikke på at du går videre, men det er da noget af en dynamitgruppe Smiley
Logged

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #191 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #491: 02 Apr 2013, 01:30 »

Ha, det er jo en vanvittig gruppe. Jeg tvivler ikke på at du går videre, men det er da noget af en dynamitgruppe Smiley

Jo tak, det må man da sige! Wink
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #191 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« Svar #492: 02 Apr 2013, 01:57 »



Holdet der skal vælte Barcelona


Lars Aanæs råder over den dyreste trup han nogensinde har gjort. Spillere som er værd lige under 400 millioner viser høj klasse, og nu skal Lars Aanæs få truppen til at spille sammen på højeste niveau. Her er en gennemgang af hans nye stjernetrup.

På mål er der en sikker mand. Nemlig at Sergio er tredje målmanden. Ante Milina er manden som skal vogte målet fremover, men vil i den kommende sæson formentlig rotere meget med den aldrene Marc-André ter Stegen, som bestemt stadigvæk har et rigtig højt niveau.

Forsvaret er enormt stærkt besat, og der skal ikke lukkes mange mål ind. Starteren er nærmest helt uhørt god, ligesom bredden lover af mange kampe med et tomt mål. Det gode ved mandskabet er, at der er rutine og ungdom, som i et godt miks vil kunne hæve niveauet til noget af det højeste længe set i spansk fodbold.

På midtbanen er der en trio, hvor Leon Kaffenberger sammen med Regi Rroshi starter. Samtidig er Jaume Ribas tæt på at få meget spilletid, og den trio vil skifte meget ud. Også en mand som landsholdsspillere fra Brasilien Cléber Nelson presser på for at få meget spilletid, og generelt har holdet en stor bredde her.

På fløjene er Real Madrid også dækket godt ind. Randjelovic, Vía og spillere som Maxakoulis og Félez giver god bredde til et hold, som også vil fokusere på at få mange mål ud af ens fløje. Det alt sammen med Yannick Mbele bliver forenet med Lars Aanæs igen, og giver holdet den måske bedste playmaker i verden, i øjeblikket.

Helt i front er Javier en af verdens farligste mennesker. Han er dog ramt af en skade, og i hans fravær vil Burgos og Owen få chancen for at vise deres værd.

Det er et helt anderledes hold end hvad Lars Aanæs tidligere har rådet over, men han forventer stadigvæk store ting af sit hold.

”Vi skal op og true Barcelona i år, og vi skal dominere i Europa. Sker det ikke, så er det ikke en successæson vi har haft” udtalte manageren kort.


Logged


Sider: 1 ... 31 32 [33] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010