home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 276 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik  (Læst 102270 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
#192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
« : 26 Dec 2012, 05:20 »



Den hollandske talentfabrik


Det er efterhånden lang tid siden jeg har begivet mig ud i blogverden her på FmFreaks. Jeg har, for år tilbage, været en nogenlunde aktiv blogger, men som tiden er gået har jeg holdt mig som hyggespiller. Nu giver vi det dog en chance til – for jeg elsker at skrive om mine bedrifter, eller mangel på samme. Dog kan jeg ligeså godt allerede nu advare. Der kan gå perioder på 3-5 dage uden opdateringer – sådan bliver det, selvom der forhåbentlig ikke kommer for mange af dem.

Jeg ved at rigtig mange går op i grafik i blogs, og opsætningen. Jeg vil ikke sige, at jeg ikke gør det, men jeg gør det slet ikke i ligeså stor omfang som andre. Det bliver som altid meget standard grafik som jeg leverer – og dem som ikke ved hvordan opsætningen bliver, skal de bare kigge på mine tidligere blogs, så finder de hurtigt ud af det. Når det så er sagt, så lad os komme videre til det som betyder noget.

Jeg har valgt et hold som de fleste danskere godt kan lide, og det fordi der er masser af danskere på holdet. Ajax er klubben som jeg har valgt at blogge om. Kravet er selvfølgelig succes i ligaen, og samtidig også at gøre mig godt i Champions League. Klubben er kendt som en dansker koloni – og sådan kommer det formentlig til at være. Finder jeg et godt dansk talent, så henter jeg ham til holdet. Dog vil jeg i ligeså stor grad fokusere på hollandske talenter. Som udgangspunkt vil jeg satse på at have et ungt hold, med rutinerede profiller. Ligesom deres hold er nu – sådan skulle det gerne forblive.

Mere er der vel ikke at sige, end velkommen til min blog om Ajax. Jeg håber i får en god tid ved at følge den!




Valgte ligaer: Belgien, Danmark, England, Frankrig, Holland, Italien, Norge (vis kun), Sverige (vis kun), Spanien og Tyskland.
Database: Middel




Tak til Tash for grafik
« Seneste Redigering: 02 Apr 2013, 01:57 af Shaft » Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den hollandske talentfabrik
« Svar #1: 26 Dec 2012, 13:52 »



Intro


Ajax stod uden en manager, da holdets daværende leder Frank De Boer valgte at opsige sin stilling for at få mere tid til sin familie. Dermed stod det hollandske storhold uden en leder, og sådan en skulle findes hurtigt. Det var vigtig for klubben at finde en afløser som ville satse på underholdende offensivt fodbold, samt videreføre holdets talentudvikling.

Dog gik der ikke længe fra, at Frank De Boer havde lagt sin opsigelse til hans afløser var fundet. Den unge Lars Aanæs er blevet hentet til Ajax for at afløse De Boer. Ajax har tidligere haft stor succes med at hente danske spillere til holdet, og derfor tror man også på at en dansk manager kan gavne holdet. Manden med det svære efternavn har dog fortalt, at han ikke kigger på nationaliteten når han stiller hold, men derimod blot på hvem der er bedst, uanset alderen.

På dagens korte pressemøde blev Lars spurgt ind til holdets forventninger for den kommende sæson, samt om han allerede nu eventuelt vidste om der ville komme nye spillere til holdet.

”For et hold så talentfuldt som Ajax, så er der ingen tvivl om vi skal kæmpe med om titlen i Holland, og selvfølgelig helst vinde den. Det er første prioriteten. Derefter vil vi fokusere på at gøre det så godt som muligt europæisk, hvor vores lodtrækninger bestemmer hvor langt vi skal gå. Pokalturneringen har ikke så høj en status hos os, og her vil jeg primært give vores reserver muligheden for at vise sit værd”

”Der er som sådan ikke behov for at hente nye spillere til holdet. Holdet er rigtig godt, og sat godt sammen. Jeg vil dog alligevel ikke afvise, at jeg vil slå til hvis det rigtige tilbud kommer. Her er der både tale om et salg, men også et køb. Bare fordi holdet er godt sat sammen, så skal man ikke sige nej tak til en spiller som kan gøre holdet endnu bedre”

Det forventes at holdets fans vil tage godt imod Lars Aanæs, og vente med at bedømme ham til resultaterne begynder at vise sig. Indtil da ventes det han får godt med arbejdsro, så han og hans assistent Hennie Spijkerman kan gøre det bedste for deres hold.






Tak til Tash for grafik
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 Den hollandske talentfabrik
« Svar #2: 26 Dec 2012, 17:18 »



Opvarmningen er fuldendt


Optakten til en sæson, er for mange fodbold fans irriterende. De vil bare have kampe. Enhver med viden omkring fodbold ved dog den er dybt nødvendig, for at sikre holdets fremtid forbliver god. Sådan er det også i Ajax, hvor cheftræner Lars Aanæs har lavet sin første beslutning. Holdets offensive stjerne Christian Eriksen har nemlig fået en ny kontrakt, så han ikke kan forlade klubben i den nærmeste fremtid. Det er en fem årig aftale til en værdi af 37.000.000 som Eriksen har underskrevet. Det giver ham 145.000 om ugen i løn.

Det er en tradition, at Ajax har mange unge talenter. Det har de stadigvæk, men de har måske for mange. I hvert fald er der på ingen måde plads til alle spillerne på holdet. Derfor har de også valgt at leje rigtig mange ud, så de kan få kamptræning andre steder. Der er ikke tale om første holds spillere, men der er dog et par interessante navne. Blandt andet er den lovende forsvarer Stefano Denswil blevet lejet ud til belgiske Genk, mens også danske Lucas Andersen har fået lov til at spille et andet sted. Andersen har fået lov til at tørne ud fra den spanske gigant Atletico Madrid, som har lovet at bruge ham i et rotationssystem. Sker det ikke, så har Ajax lov til at hente ham tilbage til Holland. Disse to er blot to ud af mange som Ajax har lånt ud i optaktperioden.

Det er en tradition år efter år, at bookmakerne udråber en favorit til den kommende sæson. Helt præcist plejer de at udråbe fem eller seks stykker, som de kan se vinde trofæet i år. Det har de også gjort denne gang, og det er ikke overraskende med Ajax som favoritter. Sølle fire gange giver det pengene igen hvis Ajax løber med trofæet. Lidt højere odds er der på Vitesse som er efterfølgerne. De giver 6.00 gange pengene igen. Derefter følger PSV og Feyenoord til 7.00 gange pengene igen, mens AZ til 13.00 og FC Twente til 15.00 gange pengene igen runder bookmakernes favoritter af.

Som ethvert andet hold, så havde Ajax også brug for at få lidt kamptræning inden sæsonen gik i gang. Helt præcist spillede Ajax i syv venskabskampe for at komme i form, og det blev en stor succes med seks sejre, og blot et enkelt nederlag. Kendetegnet i alle kampene, hvor der blandt andet kom en sejr på udebane mod Basel, var at holdets offensiv fungerede optimalt. Samtidig var der dog svaghedstegn at finde ved holdets defensiv, og det har Ajax ledelsen nu nogle dage til at få forbedret, inden sæsonen begynder med den klassiske Super Cup mod PSV.


Ajax 3-0 Ajax-reserver
Rio Ave 1-2 Ajax
Basel 1-3 Ajax
Münster 0-3 Ajax

Darmstadt 1-0 Ajax
Go Ahead 0-5 Ajax
Ajax Cape Town 2-3 Ajax







Tak til Tash for grafik
Logged


KingOfBarcelona
Gæst
 
Sv: #3 Den hollandske talentfabrik
« Svar #3: 26 Dec 2012, 17:36 »

Super fed blog!
Jeg følger med Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Den hollandske talentfabrik
« Svar #4: 26 Dec 2012, 20:16 »

Super fed blog!
Jeg følger med Smiley

Mange tak!
God at høre Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Den hollandske talentfabrik
« Svar #5: 26 Dec 2012, 23:27 »



Holdet som alle vil slå


Sæsonen begynder om få dage, og derfor er det på tide at kigge nærmere på det Ajax hold, som skal forsøge at vinde den hollandske liga, og kæmpe imod giganter i europæisk sammenhæng. Det skal dog lige tilføjes, at transfer vinduet endnu ikke er lukket – så det kan ikke afvises der kommer nye spillere til holdet, ligesom det heller ikke kan afvises der kommer flere salg.
Målmænd:
1. Kenneth Vermeer
24. Jasper Cillessen

Forsvar:
2. Daley Blind
3. Nicolai Boilesen
4. Niklas Moisander
5. Toby Alderweireld
12. Ruben Ligeon
13. Dico Koppers
18. Roly Bonevacia
19. Ricardo Van Rhijn
23. Joël Veltman

Midtbane:
6. Eyong Enoh
7. Lasse Schöne
8. Siem de Jong
9. Miralem Sulejmani
10. Christian Eriksen
15. Thulani Serero
16. Danny Hoesen
20. Christian Poulsen
21. Derk Boerrigter
22. Jody Lukoki
28. Tobias Sana

Angreb:
11. Ryan Babel
17. Kolbeinn Sigporsson
31. Viktor Fischer


Hvad angår holdets sidste sikker skanse, så er Kenneth Vermeer det sikre første valg for Lars Aanæs. Den 26 årige målmand vil blive støttet af den blot 23 årige Jasper Cillessen, som altså udgør den duo som skal stoppe modstandernes angribere fra at blive helte.

Den enhed som havde set halv svag ud i optakten til sæsonen burde være en rigtig stærk enhed. Det eneste minus som der er ved den, er at der ikke er så meget rutine. Det er unge spillere over hele linien, men især holdets vice anfører Toby Alderweireld skal tage ansvar og føre Ajax forsvaret til succes imod de andre hollandske klubber. Derudover kendes talentfulde spillere som Daley Blind og Dico Koppers mens Niklas Moisander kommer med en lille smule rutine i en alder af 26. Holdet skal samtidig klare sig uden deres normale startende venstre back Nicolai Boilesen som er langtidsskadet.

Hvor der ikke er rutine i forsvaret, så kommer det på midtbanen. Her findes der flere spillere som har oplevet lidt af hvert. Christian Poulsen spiller godt nok i sit karrieres efterår, men han har været igennem meget, som sikrer ham masser af rutine. Samtidig så er det også på midtbanen en anden rutineret dansker befinder sig. Lasse Schöne kom til holdet inden denne sæson, og i en alder 26 år har han allerede oplevet meget. Holdets offensiv, fra midtbanen af, skal komme fra to spillere. Den måske mest eftertragtede midtbanespiller i hele Holland, Christian Eriksen er nemlig ham som skal stå for de offensive oplæg, og samtidig også selv være farlig. Samtidig er der også holdet anfører, den blot 23 årige Siem de Jong, som allerede nu er en stor profil i hollandsk fodbold.

Angrebet består ikke af så mange spillere, men det er kun fordi der findes masser på midtbanen, som kan gå op og overtage startopstillingspla dsen på toppen, hvis der skulle komme skader eller andre ting i vejen. Der findes to målfarlige herre, i deres bedste alder på dette hold. Ryan Babel som tidligere har spillet for Liverpool forventes at starte på holdet, hårdt presset af 22 årige Kolbeinn Sigporsson fra Island. Leverer de dog ikke, så har Ajax en yderst spændende angriber ved navn Viktor Fischer på holdet. Den 18 årige angriber skal regne med at starte på bænken, men fortsætter han sin udvikling vil han hurtigt kunne gå ind og spille fast.

Holdets træner Lars Aanæs er også tilfreds med sit mandskab. Til et interview med den danske internetside bold.dk udtalte træneren nemlig følgende omkring sit hold.

”Jeg er yderst tilfreds med holdets bredde i øjeblikket. Vi har så mange talentfulde spillere, at det næsten ikke er til at tro på. Med det rette miks af rutine fra nøglespillerne, så er dette et hold som kan gå lang, og også overraske storholdene i Europa. Jeg har store forventninger til holdet”






Tak til Tash for grafik
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Den hollandske talentfabrik
« Svar #6: 26 Dec 2012, 23:48 »

Jeg er frisk på at følge med Lars-bamsebjørn Opstemt KIU
Logged

Tidligere: Baloo38

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #4 Den hollandske talentfabrik
« Svar #7: 27 Dec 2012, 01:12 »

Følger med, god start Smiley
Logged

Supersub
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #4 Den hollandske talentfabrik
« Svar #8: 27 Dec 2012, 01:16 »

Jeg følger skam også med - Mest fordi jeg selv har et glimrende save i gang med Ajax. Skal da blive interessant at følge, hvad du kan præstere med dette vidunderhold. Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Den hollandske talentfabrik
« Svar #9: 27 Dec 2012, 01:46 »

Jeg er frisk på at følge med Lars-bamsebjørn Opstemt KIU

Følger med, god start Smiley

Jeg følger skam også med - Mest fordi jeg selv har et glimrende save i gang med Ajax. Skal da blive interessant at følge, hvad du kan præstere med dette vidunderhold. Smiley

Mange tak skal i alle sammen have :-)
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Den hollandske talentfabrik
« Svar #10: 27 Dec 2012, 12:12 »



Det europæiske eventyr


Der er bare en turnering som er meget mere værd at vinde end andre. Det er selvfølgelig Champions League der er tale om, og Ajax er med i gruppespillet i år. Der er lige blevet trukket lød om hvem der skal møde hvem, og her fik Ajax en ganske glimrende lodtrækning. Man slap nemlig for storhold som Juventus og Paris fra tredje lag, og også Dortmund og Malaga fra fjerde lag undgik man.


Fra første lag trak man de store favoritter FC Barcelona, som anført af Lionel Messi skal forsøge at vinde titlen. Barcelona er kendt for at være en af de største klubber i hele verden, og spiller flot pasningsspil. Ajax er tit blevet kædet sammen med Barcelona, i deres forsøg på at spille underholdende fodbold. Der er dog ingen tvivl om hvem der leverer på højeste niveau af disse to hold.

Fra tredje lag fik det hollandske storhold en modstander de besejrede 3-1 i årets træningskampe. Holdet fra Schweiz, Basel, er nemlig modstanderen. Basel har tidligere leveret overraskelser i Champions League regi, men går ind til denne gruppe som lille outsider til at gå videre. Holdet bliver anført af den farlige angrebsduo Alexander Frei og Marco Streller som har stået for 14 mål i 11 kampe indtil videre.

Det sidste hold som Ajax skal op imod er franske Montpellier. Montpellier overraskede alle sidste år i den franske liga, men i Europa er de stadigvæk ukendte. Selvom holdet har masser af niveau, så de at blive bundproppen i denne gruppe, selvom de har en svær hjemmebane i Frankrig på deres stadion Stade de La Mosson – Mondial 98 hvor der er plads til lige under 33.000.

Da Lars Aanæs skulle udtale sig om lodtrækningen var han da også tilfreds.

”Vi slap for de sværeste hold fra tredje og fjerde lag. Selvom Barcelona er kæmpe favoritter til at vinde alle deres kampe, så synes jeg selv vi ligger godt til at gå videre i turneringen fra den vigtige anden plads. Vi skal vinde vores kampe på hjemmebane mod Basel og Montpellier, og så forsøge at få point med fra udebaneopgøret mod dem. Får vi points imod Barcelona ser jeg os som rigtige heldige”






Tak til Tash for grafik
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #5 Den hollandske talentfabrik
« Svar #11: 27 Dec 2012, 19:54 »



Et trofæ og sæsonstart


Sæsonen er for længest begyndt, og Ajax har efter en kæmpe succes fået benene på jorden. Holdet lagde nemlig ud med en pragt sejr over rivalerne PSV i Super Cuppen. Efter blot 22 minutter havde Ajax nemlig bragt sig i front 3-0, og da Mark Van Bommel fra PSV blev udvist halvvejs i anden halvleg var sejren hjemme. I slutminutterne øgede danske Viktor Fischer til slutresultatet 4-0, i hans debut kamp. Dermed fik Lars Aanæs den start på sæsonen han ønskede sig.


Herefter skulle man tro holdet ville fortsætte på en bølge af store resultater. Sådan er det dog slet ikke gået for Ajax. Først blev det til to uafgjorte kampe mod modstandere som skulle besejres. Derefter usikkert forsvarsspil samt et ufarligt angreb som kostede sejren. Men som om det ikke var nok for Ajax, så fuldendte PSV og FC Groningen den skuffende august måned for Ajax mandskabet. To 1-0 nederlag blev det til, for et Ajax mandskab som har haft svært ved at komme frem til chancerne.

Det betyder også, at Ajax helt uhørt efter de første fire kampe rent faktisk ligger til nedrykning, og har syv point op til første pladsen som PSV og FC Groningen har efter de første fire kampe. Det positive for Ajax er dog, at holdet spiller godt fodbold undervejs, men blot mangler at komme til chancerne. Det har også betydet at Ryan Babel, som endnu ikke har scoret for Ajax, er blevet bænket til fordel for islandske Kolbeinn Sigporsson som har leveret et mål i begge sine to kampe.

Ajax har dog også været på markedet for at hente nye spillere til holdet. Først skrev man kontrakt med den 18 årige offensive midtbane spiller Adryan fra Brasilien. Ajax købte ham for Flamengo som fik 8,25 millioner igen for talentet. Adryan starter dog på reserve holdet, og har derfor heller ikke fået et nummer på holdet endnu.

Problemerne med at score, fik også Lars Aanæs til at handle på sidste dagen af transfervinduet. Det danske stortalent Andreas Cornelius er blevet hentet til Holland, hvor han skal kæmpe med Kolbeinn Sigporsson om at være holdets target mand. I en alder af blot 19 år forventer man ikke et fest fyrværkeri endnu, men der er ingen tvivl om, at Ajax håber han udvikler sig til en kæmpe stjerne. Ajax gav FC København 13 millioner for købet, og Andreas Cornelius har fået trøjenummer 25.

Lars Aanæs er også tilfreds med sine indkøb. ”Der er ingen tvivl om, at begge vores to nye spillere er hentet ind for at sørge for, at Ajax også i fremtiden er topholdet i Holland. Begge spillere vil i løbet af i år få spilletid på første holdet, og jeg forventer de allerede her viser deres talent med nogle gode indsatser”







Tak til Tash for top og bund banner
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #6 Den hollandske talentfabrik
« Svar #12: 27 Dec 2012, 20:00 »

Spændende køb af Cornelius, som er dansker nummer syv nu i Ajax?

Ikke ringe med sådan en dansker koloni i det hollandske, selvom resultaterne desværre ikke har været alt for gode. Men vi må håbe at det vender - også med hensyn til Champions League, så du kan få en god start der.

Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Den hollandske talentfabrik
« Svar #13: 27 Dec 2012, 20:31 »

Spændende køb af Cornelius, som er dansker nummer syv nu i Ajax?

Ikke ringe med sådan en dansker koloni i det hollandske, selvom resultaterne desværre ikke har været alt for gode. Men vi må håbe at det vender - også med hensyn til Champions League, så du kan få en god start der.

Det er lige netop dansker nummer syv lige nu :-)

Nej, problemer er resultaterne. Er helt ny til FM13, så kommer nok nogle fejl undervejs. Og så har jeg hørt om problemer angående patchen.. Nu må vi se om det ikke bliver bedre :-)

Tak for kommentaren!
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Den hollandske talentfabrik
« Svar #14: 27 Dec 2012, 23:46 »



En hård start


Normalt så findes der to til fire hold, som bare tørner derud af i den hollandske liga. Sådan er det ikke i år – og det betyder også at Ajax ikke er uovervindelige. For de har bestemt været mulige at slå. Selvom Ajax mandskabet har spillet flot fodbold, og domineret de fleste af deres kampe i ligaen, så mangler der en del sejre.
Det er dog også grundet de mange skader som holdet har fået. Spillere som Lasse Schöne, Siem de Jong, Christian Eriksen og Ryan Babel har været skadet, og er det stadigvæk. Det betyder at holdets bredde for alvor bliver testet, og det har man kunne se i nogle kampe.

Men som nævnt, så er Ajax ikke blevet udspillet, og det lover godt for resten af sæsonen. Holdet har kun tabt en gang siden sidst, men er gået glip af tre point hele tre gange, af de fire uafgjorte kampe man har spillet. Alene fordi modstanderne har udlignet i de sidste fem minutter af opgøret. Forklaringen på dette kan være den manglende rutine på holdet, og den manglende evne til at lukke kampen.

Han er anfører for Ajax, og spiller på det hollandske landshold. Siem de Jong betyder rigtig meget for Ajax, og derfor var det også en glædelig nyhed, da Lars Aanæs kunne fortælle, at man har forlænget aftalen med de Jong. De Jong, som i øjeblikket er skadet i en måned, har underskrevet en ny fire årig aftale som giver anføreren 170.000 om måneden indtil den udløber. Den 23 årige offensive spiller har i år bidraget med tre mål i 13 kampe inden han blev skadet.

Det er ikke kun ligaen som er begyndt i Holland. Også deres pokalturnering er i gang, og her har Ajax spillet to kampe, begge med sejr. Det lignede ellers et tidligt exit da man i anden runde, hvor Ajax trådte ind, mødte WKE. En stærk defensiv, samt uskarphed hos Ajax var nøglen til succes for det lille hold. Dog i den forlængede spilletid, kort inden man skulle ud i en straffesparkskonkur rence, så udnyttede et af Ajax talenter den chance han havde fået. Den blot 18 årige back Darren Rosheuvel ramte bolden skævt på et indlæg, som dog fløj over i det lange hjørne i stedet og ind til slutresultatet 1-0 til Ajax. Dermed var vejen banet til at møde Rijnsburgse Boys i tredje runde. Her tog Ajax en sikker 3-0 sejr. I fjerde runde skal de møde et af de dårligere hold i første divisionen, nemlig Fortuna Sittard som kommer på besøg hos Ajax.

Af de mange skadede spillere, som ser ud til at være ude i længere tid kan nævnes følgende. Thulani Serero har forstrakt ledbånd i knæ, og vil være ude i to måneder i alt. Lasse Schöne har forstuvet sin ankel, og vil være ude i en måneds tid i alt. Siem de Jong har forstrakt hasesene og ventes ude i seks uger i alt. Til sidst runder Danny Hoesen listen af med en overrevet lægmuskel som har kostet ham mellem tre og fire måneder i alt.




RKC 2-2 Ajax
Ajax 2-1 Vitesse
WKE 0-1 Ajax (Pokal)

ADO Den Haag 1-0 Ajax
Ajax 2-2 FC Utrecht
Roda JC 1-1 Ajax

Ajax 3-1 Willem II
Rijnsburgse Boys 0-3 Ajax (Pokal)




Tak til Tash for topbanner
« Seneste Redigering: 28 Dec 2012, 01:41 af Shaft » Logged


Sider: [1] 2 3 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010