Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1146 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Blogs
#192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
33
Forfatter
Emne: #192 Den danske invasion - Tidligere: Den hollandske talentfabrik (Læst 123223 gange)
Hcan
Landsholdsspiller
Sv: #63 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #150:
19 Jan 2013, 22:23 »
Citat af: Shaft 19 Jan 2013, 11:22
Det skam ikke fordi jeg ikke vil sælge dem - det kræver trods alt jeg får deres markedsværdi igen, samt en lille håndfuld øre. Nu er Eriksen jo viceanføre, og en vigtig spiller for mig. Men forventer han er røget indenfor 1-2 år, især da jeg har Adam Maher. Corchia har jeg kun haft et år, så ved ikke om jeg bryder realismen ved ikke at sælge ham videre efter en sæson.. Men han er bestemt et salgsemne, især når jeg har unge Thom Maas som backup!
Jeg prøver også at have et så realistisk spil som muligt, så jeg helt på samme vej som dig
Og tak for kommentaren!
Nej - jeg er egentlig enig med dig omkring Corchia... du har bare så mange updates at man føler det er flere sæsoner siden han blev nævnt første gang
Og selvfølgelig skal du have din markedspris, hvis det er "spillets" værdi på Eriksen der ikke bliver budt, skal du selvfølgelig ikke sælge - hvis han vurderes til en værdi, så skal man også have det for ham
- I mit spil er han efter 1 sæson vurderet til 117 millioner, hvad er han i dit spil?
Var heller ikke for at sige dit spil ikke er realistisk, for at holde på en spiller har intet med realisme at gøre, det var mere salgskonceptet - men du har jo nogle gode forklaringer på det
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Shaft
Manager
Sv: #64 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #151:
20 Jan 2013, 00:34 »
Citat af: plutonium 19 Jan 2013, 16:56
Fedt lavet!
Jeg synes altid det er svært at interviewe sig selv, men det er du sluppet godt fra
Mange tak! Synes egentlig ikke det er SÅ svært igen. Men sådan er det jo fra person til person - måske fordi jeg elsker at få mediedækning?
Citat af: Hcan 19 Jan 2013, 22:23
Nej - jeg er egentlig enig med dig omkring Corchia... du har bare så mange updates at man føler det er flere sæsoner siden han blev nævnt første gang
Og selvfølgelig skal du have din markedspris, hvis det er "spillets" værdi på Eriksen der ikke bliver budt, skal du selvfølgelig ikke sælge - hvis han vurderes til en værdi, så skal man også have det for ham
- I mit spil er han efter 1 sæson vurderet til 117 millioner, hvad er han i dit spil?
Var heller ikke for at sige dit spil ikke er realistisk, for at holde på en spiller har intet med realisme at gøre, det var mere salgskonceptet - men du har jo nogle gode forklaringer på det
Haha, kan sagtens forstå dig angående Corchia!
Jeg har ikke lige FM åben, men mener den ligger omkring 150 mio. Jeg har så ville forlange cirka 200 mio for ham, grundet hans status i klubben. Det har ingen endnu været villige til at smide. Men nu må vi se. Har været tæt på mange gange ved at sælge ham!
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Shaft
Manager
«
Svar #152:
20 Jan 2013, 12:13 »
En svær, men mulig gruppe
Sidste år leverede Ajax et af deres største resultater i Champions League, i deres historie. Det lykkedes dem at få en flot semifinale plads, hvor man røg ud til de senere mestre Manchester United. Derfor har Ajax også rykket et seedingslag op, fra tredje til andet lag, inden dagens lodtrækning, som bød på en halvsvær opgave.
Fra øverste seedingslag bliver det dét hold, som Ajax besejrede i sidste års knald og fald kampe. Lyon fra Frankrig blev nummer fire i den hjemlige liga, og har senere spillet sig i gruppespillet gennem en kvalifikation. Lyon som for to år siden slog Ajax ud i Europa League, vil være favoritter i denne pulje. Deres stjerner er Jimmy Briand, Sergio Romero og Sebastían Rode.
Fra tredje seedingslag fik Ajax en spansk gigant i Athletic Bilbao, som sidste år blev en overraskende nummer to i den spanske liga, blot fire point efter Real Madrid. Det især efter flot spil af Fernando Llorente, som er holdets helt store stjerne. Det selvom spillere som Raúl Garcia, Iker Munian og Andoni Iraola også er at finde på holdet.
Det sidste hold blev bulgarske CSKA Sofia, som især på hjemmebane vil være en svær modstander at spille imod. De bør dog være et hold, som Ajax sagtens kan besejre, selvom de altså kan være svære at spille imod. På deres vej til gruppespillet slog de både Partizan Beograd og Red Bull Salzburg ud.
Selvom det er nogle hårde hold, som Ajax skal op imod, så tror Ajax og Lars Aanæs på deres egne evner. Det bekræfter Christian Eriksen, holdets anføre, i et kort interview.
”Både holdet og vores træner tror på, at vi i år er endnu stærkere. Vi har fået mere rutine, og er før kommet langt i turneringen. Derfor tror vi også på, at vi får et af de to adgangsgivende pladser, selvom både Lyon og Athletic Bilbao kan gøre livet surt for os”
bettenelle
Førsteholdsspiller
Sv: #65 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #153:
20 Jan 2013, 18:51 »
Glæder mig virkelig bare til der kommer flere updates, følger helt sikkert med i denne fantastiske blog
plutonium
Manager
«
Svar #154:
20 Jan 2013, 19:16 »
Citat af: Shaft 20 Jan 2013, 00:34
Mange tak! Synes egentlig ikke det er SÅ svært igen. Men sådan er det jo fra person til person - måske fordi jeg elsker at få mediedækning?
Mediel... eeh.. det jeg prøver at sige er, at en mand med så meget tv-tid som dig selvfølgelig har erfaring med hvordan en journalist udformer spørgsmål!
At de så sjældent er rettet mod dig er så en anden sag
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
aien
Reserveholdsspiller
«
Svar #155:
20 Jan 2013, 19:30 »
Genialt interview, du har lavet!
Shaft
Manager
«
Svar #156:
20 Jan 2013, 19:40 »
Citat af: bettenelle 20 Jan 2013, 18:51
Glæder mig virkelig bare til der kommer flere updates, følger helt sikkert med i denne fantastiske blog
Mange tak for den kommentar!
Citat af: plutonium 20 Jan 2013, 19:16
Mediel... eeh.. det jeg prøver at sige er, at en mand med så meget tv-tid som dig selvfølgelig har erfaring med hvordan en journalist udformer spørgsmål!
At de så sjældent er rettet mod dig er så en anden sag
Haha!
Citat af: aien 20 Jan 2013, 19:30
Genialt interview, du har lavet!
Mange tak skal du have :-)
Shaft
Manager
«
Svar #157:
21 Jan 2013, 03:54 »
En ustabil start
Sæsonen er begyndt, og højst overraskende er det med Roda som topholdet. Med hjælp af en fantastisk offensiv, som har stået for 15 mål i fire kampe, har man vundet alle sine kampe i år.
Det er de, de eneste som har gjort. Ajax ligger på en skuffende ottende plads, men efter fire kampe kan alt stadigvæk ske.
Tidligere har der været rygter om, at Ajax ville sælge nogle af deres spillere på midtbanen, hvor man havde mange gode offensive spillere. Det skete dog aldrig, men i stedet har Ajax lejet to af deres spillere ud. Der er her tale om 20 årige Eugen Rausch, som skal spille året færdig hos Frankfurt. Han har allerede nu fået debut for det østrigske landshold. Den anden spiller var Jacco Huisman som også er 20 år. Han vil i år prøve sig af hos franske Nantes, som manglede offensive profiller.
Som nævnte sidst gang, så valgte Ajax at sælge Toby Alderweireld. I stedet har de valgt at bruge Thembinkosi Ntamo fast i startopstillingen. Ntamo er en 20 årig forsvarer, som både er enorm stærk i hovedspillet samt evnen til at tackle.
Ajax har også forlænget aftalerne med tre af deres spillere, som ellers stod til at have kontraktudløb. Det er blandt andet Thembinkosi Ntamo som har underskrevet en aftale til 2020, og får en løn på 100.000 imens. Også det store franske talent Sébastien Chauveau har forlænget til 2020. Han får 70.000 i løn om ugen. Til sidst er det holdets ubestridte topscorer Samuel Armenteros, som har forlænget sin aftale til 2020. Han får 280.000 i løn, og får altså en lille lønforhøjelse efter sine mange mål.
Samtidig er der også blevet trukket lod til anden runde af pokalturneringen. Her skal Ajax, på udebane, op imod Gemert som er amatører.
Stillingen
Thembinkoski Ntamo
Willem II 2-3 Ajax
Ajax 1-1 Vitesse
Heerenveen 3-2 Ajax
Ajax 2-1 Sparta
Nicken
Lilleputspiller
Sv: #66 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #158:
21 Jan 2013, 11:47 »
Fabelagtig blog!
Shaft
Manager
«
Svar #159:
21 Jan 2013, 17:41 »
Citat af: Nicken 21 Jan 2013, 11:47
Fabelagtig blog!
Mange tak!
Shaft
Manager
«
Svar #160:
21 Jan 2013, 20:23 »
Ajax har fundet melodien
Ser man bort fra en enkel svipser imod FC Twente så har Ajax ramt en stime af lutter sejre i ligaen. Fem sejre i træk er det blevet til, og det har fået Ajax til at rykke op i toppen af Eredivisie. Det efter at forsvaret har løftet sit niveau gevaldigt.
Undervejs blev det også til en sejr over ærkerivalerne PSV med hele 3-2, på Philips Stadion. Her var det især Adryan som imponerede. Han stod nemlig for alle tre mål i opgøret, og var dermed årsagen til det blev til en sejr. Undervejs fik PSV vist Mathias Zanka Jørgensen ud, ligesom Thembinkosi Ntamo også fik vist et rødt kort.
I ligaen stormer Patrick Bürger fra Roda igen derud af med sine mål. Han har formået at score hele 13 gange, og har en klar afstand ned til nummer to. Her er danske Christian Eriksen overraskende med otte mål, et mere end nummer tre Emil Larsen fra PSV.
I pokalturneringen blev det først til en klar 3-0 sejr ude over Gemert, hvor reserverne imponerede. Ajax’ mål blev sat ind af henholdsvis Yannick Mbele og to gange Carlos de Boer. Derefter skulle man imod SC Veendam, og her vandt man 3-2, efter en reducering af Veendam i det 92 minut. I det opgør, var det Joël Veltman, Ilyas Amrani og Sébastien Chauveau som stod for scoringerne. Det betyder, at Ajax i fjerde runde skal op imod AZ, som også har fået hjemmebanefordelen.
Stillingen
Ajax 3-1 ADO Den Haag
FC Twente 2-1 Ajax
Gemert 0-3 Ajax (cup)
Ajax 1-0 FC Groningen
PSV 2-3 Ajax
Heracles 2-4 Ajax
Ajax 3-0 NEC
SC Veendam 2-3 Ajax (cup)
Ajax 6-1 RKC
Shaft
Manager
Sv: #67 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #161:
22 Jan 2013, 11:56 »
Europæisk succes - FCK venter
På forhånd forventede Ajax en svær udfordring, da lodtrækningerne til årets Champions League var kendt. Det var dog et Ajax mandskab, som sidste år kom hele vejen til semifinalen, og som derfor havde masser af selvtillid og forventede at gå videre fra gruppen, selvom man respekterede ens modstandere.
Det gælder altid om at komme bedst fra start, og derfor var man også glad for at møde CSKA Sofia på hjemmebane i den første kamp i puljen. Helt som forventede udspillede hjemmeholdet modstanderne, og efter mål af Adryan, Adam Maher og sidste års topscorer i turneringen, Samuel Armenteros, vandt man også klart 3-0.
Lyon var vurderet som det bedste hold i hele turneringen, hvis man ser på seedingslag. For to år siden slog Lyon også Ajax ud af Europa League, mens Ajax hævnede sig sidste år i knald og fald opgørene i Champions League sidste år. Igen i år slog Ajax til på udebane. Et flot hattrick af Samuel Armenteros og et brændt straffespark af Lyon i de sidste 10 minutter, gjorde at udeholdet kunne tage en flot sejr på 3-2, i en meget lige kamp.
Det spanske hold Athletic Bilbao som sidste år fik en overraskende anden plads i Spanien var outsidere i puljen. Det var dog ikke til at se da de gæstede Holland. Ajax, anført af Zakaria Labyad udspillede nemlig deres modstandere. Det efter to mål af Labyad og et enkelt af Christian Eriksen i en fortjent 3-0 sejr. I returopgøret viste Bilbao dog deres klasse da de formåede at vinde 3-2 over Ajax.
Dermed skulle Ajax vinde over CSKA Sofia inden den sidste kamp for at være sikret videre deltagelse. Eller have uafgjort, og håbe på en Lyon sejr på hjemmebane over Bilbao. Lyon udspillede deres spanske modstandere og vandt 4-1, og derfor gjorde det heller ikke noget, at Ajax ikke kunne ramme målet imod CSKA Sofia, og blot fik et 0-0 resultat. Det var nok for at man var videre.
I den sidste kamp på hjemmebane som var mod Lyon, stillede Ajax med en del reserver, og tog en overraskende sejr på hele 4-2. Det efter blandt andet et mål af Patrick Olsen fra 40 meter, som via målmanden efter overliggeren gik ind. Derudover scorede Adryan, Carlos de Boer og Sébastien Chauveau også i sejren.
I den første knald og fald kamp skal Ajax og Lars Aanæs op imod danske FC København, som ved vinterpausen i den danske liga ligger nummer to, fire point efter AGF. Det bliver FC København som starter på hjemmebane. Deres største spillere er folk som Nicki Bille Nielsen, Rasmus Falk, Jim Larsen og anføre Christian Grindheim.
Ajax 3-0 CSKA Sofia
Lyon 2-3 Ajax
Ajax 3-0 Athletic Bilbao
Athletic Bilbao 3-2 Ajax
CSKA Sofia 0-0 Ajax
Ajax 4-2 Lyon
Shaft
Manager
Sv: #68 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #162:
22 Jan 2013, 23:49 »
Rivalerne fører - Ajax er godt med
Der er blevet fløjtet til vinterpause i Holland, og det med Ajax i en glimrende position til at nå mesterskabet. For selvom man blot er på en anden plads, er man kun et point efter ens ærkerivaler Feyenoord. Samtidig så skuffer PSV enormt i år, og overvintre blot på en ottende plads med 26 point. Det er 10 mindre end hvad Feyenoord kan vise, og ni mindre end Ajax.
I sæsonens sidste fire kampe har det samtidig været et Ajax mandskab, som har været uden holdets første målmand. Marco Mulder fik skulderskade, som holdte ham ude i seks uger. Det gør ham klar omkring hvor forårssæsonen begynder. Derfor har Rodney Rosink stået i hans fravær, og har gjort det glimrende.
I ligaen er det fortsat Patrick Bürger som netter flest mål. Han har allerede nu scoret 15 gange, og har fem mål ned til henholdsvis Duje Cop fra NEC og Ismail Aissati fra Feyenoord. Imens er det May Mahlangu fra Heerenveen som har den bedste vurdering med 7,97. Det er 0,11 mere end Patrick Bürger. Til sidst er det Marco Pappa fra Heerenveen som har leveret flest oplæg med 10 stykker. Det dog på en delt første plads med Mykola Morozyuk fra FC Groningen.
I pokalturneringen er Ajax videre efter en sejr i forlænget spilletid imod AZ. I en kamp hvor AZ havde mest boldpossesion, men da Ajax var farligst med bolden blev det til 1-1 i den ordinære spilletid. I den forlængede scorede Armenteros efter 110 minutter, mens Marten de Roon udlignede efter 112 minutter. To minutter før der skulle straffe til, så nettede Armenteros endnu engang og sikrede Ajax en sejr og videre deltage i turneringen. Her skal de op imod Vitesse i kvartfinalen, hvor Ajax har fået hjemmebanen.
Ajax har samtidig forlænget kontrakten med midtbanespilleren Branco van den Boomen, som nu er på kontrakt til og med 2020. Han får en løn på 265.000 om ugen i den periode. Også det unge talent Carlos de Boer har forlænget sin aftale. Den 19 årig angriber er på kontrakt til 2020 og får 15.000 i løn. Reserve målmanden Rodney Rosink er gået med til at forlænge sin aftale til 2021, og får samtidig en løn på 52.500 for sin indsats i Ajax.
Stillingen
Feyenoord 2-2 Ajax
Ajax 4-0 AZ
FC Utrecht 2-0 Ajax
Ajax 3-0 VVV
Ajax 2-0 NAC Breda
AZ 2-3 Ajax (cup)
plutonium
Manager
Sv: #69 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #163:
22 Jan 2013, 23:52 »
Total krise! Skal man nu håbe at FCK vinder eller at Ajax vinder?
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Shaft
Manager
Sv: #69 Den hollandske talentfabrik
«
Svar #164:
23 Jan 2013, 00:59 »
Citat af: plutonium 22 Jan 2013, 23:52
Total krise! Skal man nu håbe at FCK vinder eller at Ajax vinder?
Du får lov til at gætte 1 gang!
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
33
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »