home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 989 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176611 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller

Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #135: 09 Nov 2006, 14:09 »

det går rigtig godt du

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Schleidt
Reserveholdsspiller

« Svar #136: 09 Nov 2006, 14:25 »

Fed blog  Thumbs Up
For lige at få mig med..

..Er det skidt hvis Metsu' Juve hold slår Barca i finalen?

Tror han lavede en tastefejl. Han kom til at trykke "d" i stedet for "f" = skift klub hvis du vinder CHL Wink

Metsu1
Manager

« Svar #137: 09 Nov 2006, 14:35 »

Så ikke lige afstemningen var slut..  Mener hvis du vinder CHL så skift til Real Madrid... *S*

Jeg har også bestemt mig for, at hvis jeg kan vinde Champions League med Juve, så vil jeg i hvert fald søge jobbet i Real og så håbe på, at jeg får det.

Men nu må vi se, jeg glæder mig til jeg kommer hjem og kan spille FINALEN!!

Alfster
Blogmester

« Svar #138: 09 Nov 2006, 15:03 »

UPS.. tryk fejl....

"skidt klub" = Skift klub.... *S* 

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager

« Svar #139: 09 Nov 2006, 15:09 »

UPS.. tryk fejl....

Hehe, det sker jo  funny

Badefar
Manager

« Svar #140: 09 Nov 2006, 16:39 »

hvor når får vi den nervepirende update

Metsu1
Manager

« Svar #141: 09 Nov 2006, 16:48 »

hvor når får vi den nervepirende update

Jeg er ved at lægge sidste hånd på den  Wink

Badefar
Manager

« Svar #142: 09 Nov 2006, 17:07 »

lyder super godt

Zone 43
Manager

« Svar #143: 09 Nov 2006, 17:31 »

UPS.. tryk fejl....

Det går nok Wink

Jeg er ved at lægge sidste hånd på den Wink

Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #144: 09 Nov 2006, 17:57 »

MAJ 2009

Hvilken måned vi tager hul på, vi er i Champions League Finalen mod Barcelona, en kamp som må betegnes, som den vigtigste i flere år hos Juventus. Allerførst har vi nogle Serie A kampe og de skal egentlig bare overståes, da vi ligger sikkert på 3. pladsen med 10 points ned til Napoli med 4 kampe igen.

Det er netop, Napoli vi skal møde og kan med minimum uafgjort, sikrer os 3. pladsen i ligaen.

35. turneringskamp i Serie A
Juventus: 4-6     Uafgjort: 9-4     Napoli: 7-2

Juventus - Napoli (4)          2-2    (2-1)             
1-0 Manuele Blasi (17)
1-1 Frederic Kanoute (31)
2-1 John Obi Mikel (41)
2-2 Roberto De Zerbi (str 90)

MOM: Ze Castro, Napoli (8)

Vi spiller rigtig flot fodbold i dag, men pga. et straffe begået af Vanden Borre i allersidste spilleminut, snyder Napoli os for de 3 points. Desværre vinder både Roma og Inter deres kampe i dag, så nu er vi 5 points efter Roma på 2. pladsen, så det betyder nok, at vi må tage til takke med 3. pladsen i år. Det positive er, at vi nu kan koncentrere os fuldt ud om Champions League finalen.

36. turneringskamp i Serie A
Piacenza: 7-2      Uafgjort: 9-4     Juventus: 4-6

Piacenza (13)  - Juventus      2-4      (1-2)
0-1 Manuele Blasi (17)
0-2 Fabrizio Miccoli (26)
1-2 Valter Birsa (45+1)
1-3 Diego Milito (51)
1-4 Diego Milito (54)
2-4 Daniele Cacia (str 64)

MOM: Diego Milito (8)

Sikker sejr mod et noget modløst Piacenza hold. Det eneste, der irriterer mig, er de to dumme mål de får, hvoraf det ene endnu engang er et straffespark.

Manuele Blasi scorer i sin tredje kamp på stribe

37. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-6     Uafgjort: 5-1     Atalanta: 10-1

Juventus - Atalanta (14)          2-0    (1-0)             
1-0 Manuele Blasi (42)
2-0 Christian Zanetti (78)

MOM: Patrick Milchraum, Atalanta (8)

Så er det officielt, Inter vinder Serie A, Roma bliver to’er, vi bliver tre'er, en placering jeg ikke er tilfreds med, da jeg havde håbet på at hente mesterskabet, men vi har været med i kampen om Scudettoen hele sæsonen, så bestyrelsen er heldigvis tilfredse med indsatsen. Næste kamp er Champions League finalen, come on, Juve!!!!

Champions League Finale!

Odds til dagens kamp: Juventus: 6-4     Uafgjort: 2-1     Barcelona: 13-8  - Vi er favoritter mod et rigtig godt Barca hold

Old Trafford lægger græstæppe til finalen, et godt tegn for Juventus?

Holdopstillingerne

Dommeren fløjter kampen igang og jeg har så mange sommerfugle i maven, at jeg er bange for jeg flyver væk  Opstemt

10 min: Kampen er godt i gang, men det er som om vi ikke rigtig er klar.
Barcelona presser godt på og har nogle udmærkede afslutninger fra de 3 offensive midtbanespillere, Messi, Ronaldinho og Gerrard.

19 min: MÅL TIL BARCELONA
Senna mister bolden på midtbanen til Deco som lynhurtigt ser den lille troldmand Messi på venstrekanten. Messi sender en aflevering på tværs af feltet og ved den fjerneste stolpe dukker Steven Gerrard op og header bolden i kassen. Meget ærgeligt boldtab på midtbanen og så er Barca virkelig farlige.
Vi har faktisk ikke haft en reel afslutning endnu, så jeg er nok nødt til at åbne lidt op og spille mere offensivt. Jeg venter dog til halvlegen, med at lave justeringer.

34 min: jaja, så havde vi vores første afslutning, hvor vi ramte målet og det var en rigtig god afslutning. Det var Manuele Blasi, der tvinger Barce keeperen ud i en god redning med et hovedstød. Det er som om Barca har trukket sig meget tilbage og overlader spillet til os.

HALVLEG: Jeg siger til gutterne, at vi sagtens kan matche dem og at vi skal gå ud og give den en skalle i 2. halvleg, så vi kan tage trofæet med hjem til Torino. Jeg ændrer over til en meget offensiv 4-4-2 og skifter Senna ud med Del Piero, som går ind på en lidt uvant plads som offensiv højremidtbane.

55 min. Vi har fået meget bedre fat rent spillemæssigt, men vi spiller os ikke rigtig frem til de store chancer. Heldigvis er Barcelona også gået ned i tempo og har heller ingen chancer.

59 min: MÅL TIL JUVENTUS, det er vores nigerianske troldmand John Obi Mikel, der bringer balance i rengskabet. Vanden Borre får efter en del småspil frem og tilbage afdriblet Zambrotta og slår derefter et indlæg lige ind i panden på en hårdt presset Mikel, der heldigvis kan dirigere bolden i mål. Nu bliver det for alvor en hektisk sidste halve time. Jeg håber, Barcelona har sat tempoet så meget ned, at de ikke kan komme i gang igen.

64 min: 2-1 MÅL TIL JUVENTUS, denne gang er det vores veteran og indbegrebet af Juventus, Alessandro Del Piero, der bringer os foran. Oplægget står Jonathan Brison for da han dribler til baglinien og sender et indlæg indover. Del Piero dukker op ved forreste stolpe og header bolden ind bag en sagesløs Mino i Barcelona målet.
Det er ikke til at fatte vi har vendt 0-1 til 2-1 på 20 minutter og at det er den gamle ræv, Alessandro Del Piero der bringer os foran.

70 min: Der er ikke sket meget siden vores seneste scoring og jeg beslutter mig for at vende tilbage til min 4-1-4-1 opstilling jeg startede kampen med, jeg håber, at vi på denne måde kan kontrollere kampen.

73 min:  RØDT KORT - heldigvis er det ikke os, der bliver ramt af en udvisning, men det er Steven Gerrard, der dummer sig og får sin anden advarsel efter et frispark på Brison midt på banen. Nu ser det unægtelig svært ude for Barcelona

Ronaldinho ærgrer sig
over nederlaget

90 min: De formår alligevel at presse os og de får et indkast på kanten af vores felt. De lader dog målmanden blive tilbage, de smækker bolden ind i feltet, men igen og igen får vi clearet den. Der kommer et indlæg fra Ronaldinho, der også bliver cleraret til Trezeguet, der er et minut tilbage, han tager et rush til baglinien, spiller Del Piero der sparker bolden ind på Zambrotta. Tiden går og vi har god tid til hjørnesparket. Hjørnesparket bliver slået ind over og clearet… DOMMEREN FLØJTER AF, vi har vundet Champions League, hvilket fremragende og comeback og fantastik indsats af spillerne, det her er for vildt!

MOM: John Obi Mikel (9)

Juventus vinder Champions League 2008/2009

Dagen efter, da vi ankommer til Torino er fansene ellevilde og vi kører på triumftog ned i byen, sikke en oplevelese. Det bedste er, at vi også sikrer også en stor check på kr. 48.000.000 for sejren, samt 145.000.000 i tv-penge.

Jeg fejrer også en personlig triumf oveni, da jeg er den 5 bedste danske træner igennem tiden.

Så er vi nået til den sidste kamp i Serie A og jeg må indrømme, at jeg endnu ikke har fået armene ned efter vores Champions League triumf. Jeg siger til spillerne, at de bare skal gå ud og nyde kampen.

38. turneringskamp i Serie A
Udinese: 4-1      Uafgjort: 5-2     Juventus: 4-7

Udinese (9)  - Juventus       0-3      (0-2)
0-1 Diego Milito (2)
0-2 Diego Milito (11)
Rødt kort til Federico Laurito, Udinese (55)
0-3 Diego Milito (83)
MOM: Diego Milito (10)

Sikker sejr, hvor Milito igen viser hvad han kan. Hvilken sæsonafslutning med sejr i Champions League og sikker sejr i den sidste turneringskamp. Nu skal spillerne have sommerferie og jeg skal videre til Portugal, hvor der er landsholdssamling, men det bliver først i næste update, hvor alle priser også vil være uddelt. Det sidste den endelige stilling i Serie A:

« Seneste Redigering: 16 Feb 2007, 11:52 af Metsu1 » Logged

Dolle
Reserveholdsspiller

« Svar #145: 09 Nov 2006, 18:06 »

Tillykke med CL titlen .. Super flot at vinde Titlen allerede .. Utroligt comeback af dit hold ..

Zone 43
Manager

« Svar #146: 09 Nov 2006, 18:09 »

Sådan.. Fedt med CL Thumbs Up Opstemt

Ærgeligt med 3. pladsen i Serie A Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #147: 09 Nov 2006, 18:57 »

Tillykke med cl!!!!

Metsu1
Manager

« Svar #148: 09 Nov 2006, 19:01 »

Tillykke med CL titlen .. Super flot at vinde Titlen allerede .. Utroligt comeback af dit hold ..
Tak skal for det, jeg fatter heller ikke jeg hentede dem!

Sådan.. Fedt med CL Thumbs Up Opstemt

Ærgeligt med 3. pladsen i Serie A Smiley

Træls med Serie A, men heldigvis fik vi et trofæ hevet hjem til sidst  Wink

Tillykke med cl!!!!

Mange tak for det!

Metsu1
Manager

« Svar #149: 10 Nov 2006, 01:22 »

PRISER - LANDSKAMPE og et opsigtsvækkende trænerskifte!

Jeg har valgt at lave en lille update inden sæsonen skydes igang, hvor jeg lige fortælle jer lidt om, de forskellige priser, der er blevet fordelt i Italien efter sæsonafslutningen, og en lille gennemgang af  de landskampe, jeg skulle spille med Portugal.

Allerførst er det blevet tid til prisoverrækelser i stor stil og vi er bedre repræsenteret end sidste år

Årets unge spiller
Sunny, Torino
Mustafa Kucukovic, Bologna
John Obi Mikel, Juventus

Årets spiller
Miroslav Klose, Roma
Mathieu Bodmer, Juventus
Didier Drogba, Palermo

Årets manager
Roberto Mancini, Inter - Min ærkerival
Luciano Spalletti, Roma
Jesper Nissen, Juventus

Topscorer i Serie A
Zlatan Ibrahimovic  22 mål
Christian Bucchi      21 mål
Miroslav Klose        20 mål

Årets udenlandske spiller i Serie A
Mathieu Bodmer, Juventus
Miroslav Klose, Roma
Zlatan Ibrahimovic, Inter

Årets italienske spiller
Christian Bucchi, Napoli
Daniele De Rossi, Roma
Alessandro Rosina, Torino

Det er godt at se, Bodmer's fremragende sæson for os også udmønter sig i lidt personlig hæder til ham. Nu er der jo ikke andet end at håbe på, han kan følge op på denne sæson's præstationer.

Landsholdssamling!

Så er det blevet tid til landskampe igen. Vi møder Rusland hjemme i en meget vigtig kamp, som helst skal vindes, da Rusland er ubsejret. Derudover skal vi til Makedonien, hvor kravet er en sejr.

5. gruppekamp i VM-kvalifikation
Portugal - Rusland          1-0    (0-0)
1-0 Tiago (87)

MOM Tiago (7)

En meget uskøn affære, som heldigvis ender i 3 points til os, men det var vist mere held end forstand.

Mens jeg er afsted med landsholdet, får jeg en meddelelse om, at Roma har solgt Nicklas Bendtner til Real Madrid for 115.000.000. Man må sige, ham Bendtner får prøvet nogle storklubber af.

Manuel Fernandes var fantastisk mod Makedonien

6. gruppekamp i VM-kvalifikation
Makedonien - Portugal      0-6   (0-3)
0-1 Cristiano Ronaldo (3)
0-2 Helder Postiga (5)
0-3 Manuel Fernandes (28)
0-4 Helder Postiga (52)
0-5 Manuel Fernandes (56)
0-6 Ricardo Carvalho (70)

MOM: Manuel Fernandes (10)

Stillingen i gruppen efter 6 kampe er helt god:

Da jeg kommer retur til Juventus efter de 2 kvalifikationskampe, hører jeg at min danske trænerkollega Michael Laudrup er blevet fyret i Liverpool og at de har valgt at hente Gerard Houllier tilbage til Anfield.

Derudover har jeg fået disse nyheder ind i Indbakken, mens jeg har været afsted:

- På den europæiske rangliste er vi rykket op på 19. pladsen. Listen toppes i øvrigt af Barcelona, men hvad kan de bruge det til  Wink

- Der er også blevet forhandlet en ny 6-årig sponsoraftale på plads, der giver 70.000.000 om året. Den nye hovedsponsor er SONY.

- Jeg har også fået oplyst transferbudgettet til næste år, det bliver på 510.000.000, hvilket jo simpelthen er en fremragende nyhed.

- Jeg vil også modtage 600.000.000 i tv penge henover sæsonen, så penge skal vi ikke bekymrer os om.

- Vi er dog stadig uden for Top 10 over de rigeste klubber, men vi er rykket lidt op til en plads som nummer 14

- Kampprogrammet er direkte sindsygt sammensat, da vi starter med Inter ude og derefter Roma hjemme, så vi skal være klar fra sæsonstart.

- Vi er blevet gjort til favorit i årets kamp om Scudettoen. Titeloddsene ser således ud: Juventus 2-1, Inter 2-1, Milan 3-1, Roma 5-1, Sampdoria 33-1, Napoli 33-1

- Jeg får også en meddelelse fra supporterklubben, at de endnu engang har valgt David Trezeguet som årets spiller, hvilket jeg synes er et rigtig godt valg.

- Til sidst kan jeg se, at en af ungdomsspillerne, vi har hentet til U20 truppen er en ung dansk boksspiller fra Broager som hedder Jakob Christensen, måske bliver han den nye Bendtner

Michael Laudrup var en glad mand ved pressemødet

Ny træner i Real Madrid

Fabio Capello er trådt tilbage som manager for Real Madrid og jeg havde gjort op med mig selv, at hvis jeg vandt Champions League med Juventus, så ville jeg begynde at søge noget andet. Så jeg søgte om jobbet ved Real.

Det skulle dog viser sig at være en anden dansker, der løb med jobbet nemlig den fyrede træner fra Liverpool, legende Michael Laudrup, så det ser ud til at jeg fortsætter i Juventus indtil videre.

I den næste update vil der være transfernyt, samt en oversigt over hvordan det er gået i træningskampene og så skal vi lige ud og spille om den Europæiske Super Cup mod Feyenoord.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2007, 13:27 af Metsu1 » Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010