home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1128 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176483 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #105: 04 Nov 2006, 17:45 »

OKTOBER 2008

6. turneringskamp i Serie A
Fiorentina: 4-1      Uafgjort: 5-2    Juventus: 4-7

Fiorentina (11)  - Juventus       1-1      (0-0)
0-1 Mathieu Bodmer (74)
1-1 Martin Jiranek (87)

MOM: Mathieu Bodmer (9)

VM-Kvalifikation

2. gruppekamp i VM-kvalifikation
San Marino - Portugal         0-3    (0-3)
0-1 Lourenco (3)
0-2 Quaresma (15)
0-3 Simao (str 40)

MOM: Deco (9)

3. gruppekamp i VM-kvalifikation
Portugal - Israel               3-0      (0-0)
Rødt kort til Gustavo Boccoli, Israel (42)
1-0 Jorge Andrade (54)
2-0 Lourenco (77)
3-0 Deco (str 85)

MOM: Cristiano Ronaldo (10)

Cristiano Ronaldo var den helt store oplevelse i kampen mod Israel

Jeg er meget tilfreds med spillerne i de to kvalifikationskampe . De gør det ikke sværere end det er og nu har vi maksimum points og der er ikke scoret imod os. Det er især rigtig deligt, at Lourenco scorer to mål i de to kampe, da pressen tvivlede meget på ham.

Så gælder det Champions League igen og vi har problemer, da Diego Milito, Gabriel Milito og Fabricio Coloccini er indkaldt til landsholdstruppen.

3. kamp i Champions League, Gruppe C
Liverpool: 7-4      Uafgjort: 11-5      Juventus: 5-4

Liverpool - Juventus        1-0      (0-0)
1-0 Fernando Torres (58)

MOM: Dirk Kuyt (7)

En utrolig dårlig kamp af os, det hele kulminerer med, at vi skal spille de sidste 20. min. med 10 mand, da Palladino går i stykker for gud ved hvilken gang i denne sæson på et tidspunkt, hvor jeg har brugt den sidste udskiftning.

Lyon vinder 2-1 i deres hjemmekamp mod Rapid, så stillingen efter 3 kampe ser således ud:

Så er vi igen blevet ramt af en skade. Denne gang er det Jeroen Drost der er ude i 3 måneder med en smadret hasesene. Vi begynder at få lidt problemer med skader, det er især kantspillerne, der går i stykker hele tiden.

Næste kamp mod Parma er min kamp nummer 100 i spidsen for Den Gamle Dame. Nu håber jeg ikke, at det man plejer at sige om jubilarer, med at de har en dårlig jubilæumskamp, holder stik. Vi skal bare have 3 points mod Parma.

7. turneringskamp i Serie A
Parma: 7-1      Uafgjort: 3-1     Juventus: 1-3

Parma  (12)  - Juventus       0-1      (0-0)
0-1 Mauro Esposito (60)

MOM: Alessandro Gambini, Parma (8)

Puha, så er jubilæumskampen vel overstået, men vi lader det blive alt for spændende. Jeg synes ikke, vi spiller godt nok for tiden og vi har generelt ikke haft nok afslutninger i løbet af vores kampe i oktober.

8. turneringskamp i Serie A
Juventus: 4-6     Uafgjort: 9-4      Lazio 9-2

Juventus - Lazio (14)           2-0      (0-0)
Rødt kort til Cristian Ledesma, Lazio (40)
1-0 Mathieu Bodmer (46)
2-0 Daivd Trezeguet (54)
MOM: Daivd Trezeguet (8)

Mathieu Bodmer glimrer for Juventus

Den unge franske offensive midtbanespiller Mahieu Bodmer har fået en glimrende start på hans karriere i Juventus.
Han har siden hans 90.000.000 kr skifte fra Lille scoret to mål for Juventus og spillet overbevisende på sin plads på den centrale midtbane.

9. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-4     Uafgjort: 4-1      Palermo: 9-1

Juventus - Palermo (17)        2-0    (1-0)
1-0 Fabrizio Miccoli (6)
2-0 Mathieu Bodmer (90+1)

MOM: Gianluigi Buffon (9)

Endnu en kamp, hvor vi overlader alt for meget initiativ til modstanderne. Det er så ubegribeligt for mig, at et hold som Palermo er placeret som nummer 17 i tabellen, de er meget bedre end den placering.

3. kamp i Champions League, Gruppe C
Juventus: 5-4     Uafgjort: 11-5     Liverpool: 7-4

Juventus - Liverpool             0-3    (0-3)
0-1 Paul Anderson (1)
0-2 Anthony Vanden Borre (sm 30)
0-3 Pablo Aimar (str 44)

MOM: Craig Gordon, Liverpool (9)

En helt igennem latterlig kamp, hvor alt går os imod. Deres målmand tager for det første alt, pånær en gang men målet bliver noget uforståeligt annulleret pga. offside. Vi rammer bl.a. også stolpen, mens vi i den anden ende scorer selvmål og begår straffespark, som sagt en helt igennem frygtelig dag. Lyon vinder deres kamp mod Rapid, så nu skal vi have 2 sejre i de sidste kampe for at kvalificere os videre i Champions League.

Vi er noget ramt af skader i øjeblikket, det er især vores backs samt kantspillerne, der er problemer med. Jeg håber snart vores skadeshelvede vender, da truppen ikke er bred nok til at håndtere både skader samt kampe søndag og onsdag hver uge.

Mikel scorede sit første mål for Juventus
 og blev samtidig matchvinder

10. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-4     Uafgjort: 4-1      Messina: 9-1

Juventus - Messina (13)         1-0    (0-0)
1-0 John Obi Mikel (59)

MOM: Gianluigi Buffon (8)

Igen synes jeg vi spiller en alt for passiv omgang fodbold og det er da kun pga. Buffon, vi ikke taber denne kamp. Vi skal snart have gang i spillet og målscoringen igen, for dette her kan ikke blive ved med at gå godt. Heldigvis fik Mikel personligt gang i målscoringen idag med hans første sæsontræffer, lad os håbe, det var den første af mange scoringer fra hans fødder.

Som altid slutter vi af med et skærmprint af stillingen i Serie A, som jo ser ret godt ud, på trods af det lidt svingende spil.

« Seneste Redigering: 19 Feb 2007, 12:57 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #106: 05 Nov 2006, 16:58 »

NOVEMBER 2008

Så skal vi til en af de svære udekampe mod en af mine skrækmodstandere, Livorno. Vi skal til at have bedre gang i spillet, hvis vi vil gør os forhåbninger om, at holde vores postion som førerhold i Serie A.

11. turneringskamp i Serie A
Livorno: 7-1      Uafgjort: 3-1    Juventus: 1-3

Livorno (9)  - Juventus       1-0      (0-0)
Cristiano Lucarelli brænder straffe (33)
1-0 Cristiano Lucarelli (67)

MOM: Sebastian Viera, Livorno (9)

Viera - Dagens helt for Livorno

Derfor frygter jeg Livorno, de ved hvordan de skal spille os og endnu engang taber vi points i Livorno. Det var også endnu engang Cristiano Lucarelli, der scorer målet imod os. Det skal så siges, at det ikke er ufortjent, at vi taber idag, da vi spiller en værre gang alibi-fodbold og samtidig spiller vi med 10 mand i det sidste kvarter, da der bliver en spiller skadet efter jeg har foretaget 3 udskiftninger.

Næste kamp er mod Genoa i Coppa Italia og jeg har valgt at stille med et rent reservehold, for at give de etablerede stjerner en pause til at tænke over de seneste dårlige spillemæssige præstationer.

Coppa Italia, 1. kamp i 1. runde
Juventus - Genoa              1-2     (1-2)
0-1 Federico Nieto (12)
1-1 Fabrizio Miccoli (40)
1-2 Fernando Forestieri (43)

MOM: Marco Borriello, Genoa (8)

Det gik vel som man kunne forvente i disse tider. Kampen er helt lige, men endnu engang taber vi, heldigvis var det i cuppen, som jeg må sige at være ligeglad med. Nu skal jeg afsted til Portugal, hvor vi skal spille mod Columbia i en venskabskamp. 

Venskabskamp
Portugal - Columbia       0-0     (0-0)

Det er godt nok kun en venskabskamp, men jeg er alligevel lidt skuffet over indsatsen og at vi ikke kan slå Columbia på hjemmebane, vi holder dog trods alt nullet. Det var tydeligt at spillerne ikke gav 100%.

Den næste kamp er jo et godt gammeldags lokalopgør og jeg må indrømme, at det er noget nær det dårligste tidspunkt, vi skal spille et sådant opgør. Jeg må se, om jeg kan få motiveret spillerne til at yde 110% og tage alle 3 points i lokalbraget mod Torino.

12. turneringskamp i Serie A
Torino: 3-1      Uafgjort: 2-1    Juventus: 4-5

Torino (4)  - Juventus       2-1      (2-1)
0-1 David Trezeguet (10)
1-1 Elvis Abbruscato (22)
2-1 Elvis Abbruscato (30)
MOM: Elvis Abbruscato (8)

Det er ved at være frustrerende at være Juve træner, da vi endnu engang er overlegen. Problemet er, at vores modstander scorer på mere eller mindre alle deres chancer.

5. kamp i Champions League, Gruppe C
Rapid: 7-2      Uafgjort: 9-4      Juventus: 4-6

Rapid - Juventus             1-1      (0-1)
0-1 David Trezeguet (25)
1-1 Iulian Burca (62)

MOM: Manuele Blasi (8)

Nu er det også pres på i Champions League, da vi nu er to points efter Lyon på 2. pladsen, så nu er der kun en ting, der tæller hjemme mod Lyon, det er 3 points.

Spillersalg i Juventus

Jeg har i dag sagt ja til at sælge Pa-Modou Kah til Benfica for 6.750.000 kr. Han har ikke rigtig fået chancen, da det er en position, hvor vi er rigtig godt besat.

13. turneringskamp i Serie A
Juventus: 7-4     Uafgjort: 11-5     Milan: 5-4

Juventus - Milan             1-0    (0-0)
1-0 Alessandro Del Piero (90+3)

MOM: Gianluigi Buffon (9) 

God sejr til Juventus over ærkerivaler
Endelig lidt medvind igen. Milan har de fleste chancer, men vi har uden tvivl de største, bl.a. brænder Diego Milito for total frit mål, samtidig får vi en klokkeklar scoring af Del Piero underkendt pga. offside, men skal jeg være helt ærlig, havde en pointdeling nok været det mest rimelige idag. Jeg håber, at denne sejr kan give os noget gejst tilbage, nu hvor vi igen er med i kampen om 1. pladsen.

Ikke nok med at Diego Milito havde en uheldig dag mod Milan ren afslutningsmæssig, men han blev udskiftet efter en times spil med ondt i foden og det viser sig desværre at han er ude i 1 måned med forestrukne ledbånd i anklen.

Del Piero redder endnu en gang Juventus

Coppa Italia, 2. kamp i 1. runde
Genoa - Juventus              0-2   (0-1)
0-1 Manuele Blasi (26)
0-2 John Obi Mikel (58)

MOM: Anthony Vanden Borre (8)

Efter sejren over Milan, valgte jeg at gå efter videre avancement i Coppa Italia og det viste sig at være en rigtig god ide. Spillerne gør det rigtig godt idag og Genoa har faktisk ikke en reel chance mod os i dag. Det ser for alvor ud som om, vi er ved at være ude af vores formkrise. Næste kamp er dog en meget svær udekamp mod Sampdoria, der i øjeblikket er nummer 5 i ligaen.

14. turneringskamp i Serie A
Sampdoria: 3-1      Uafgjort: 2-1    Juventus: 4-5

Sampdoria (5)  - Juventus       3-2      (1-2)
0-1 Mathieu Bodmer (4)
1-1 Salvatore Foti (str 12)
1-2 John Obi Mikel (17)
2-2 Park Ji-Sung (52)
3-2 Lucas (75)

MOM: John Obi Mikel

Det var ikke lige det mest optimale resultat lige før den afgørende kamp i Champions League. Man kan sige, at kampen er ligesom de tidligere, vi har tabt på udebane i denne sæson. Det kan godt være, vi ikke spiller bedre end Sampdoria, men vi spiller i hvert fald lige op med dem. Vi har da også afslutninger, der rammer både stolpe og overligger, mens de derimod rammer målet og scorer.

Det var så november måned, jeg har desværre ikke fået taget et SS af stillingen, så jer der følger med, må desværre vente til december updaten med at se, hvordan ligaen ser ud. Jeg regner med, at den er på i løbet af nogle timer.

Zone 43
Manager

« Svar #107: 05 Nov 2006, 17:05 »

Ikke de bedste resultater Skuffet

Men det bliver der vel lavet om på? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #108: 05 Nov 2006, 17:42 »

Ikke de bedste resultater Skuffet

Men det bliver der vel lavet om på? Smiley

Det bliver bedre, men det kan du se om et øjeblik, hvor december updaten er klar.

Det er da rart at vide, at der er nogen, der læser med  Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #109: 05 Nov 2006, 17:43 »

DECEMBER 2008

Så er afgørelsens time kommet i Champions League, hvis vi ikke vinder i dag, er det slut for os i Champions League, men vi vil under alle omstændigheder, stadig være at finde i Europa, da vi har kvalificeret os til UEFA Cup'en i tilfælde af et nederlag.

6. kamp i Champions League, Gruppe C
Juventus: 5-4     Uafgjort: 11-5      Lyon: 7-4

Juventus - Lyon        3-1      (2-1)
0-1 Juninho (str 6)
1-1 Raffaele Paladino (9)
2-1 David Trezeguet (26)
3-1 David Trezeguet (86)

MOM: David Trezeguet (9)

Sådan!! Vi gjorde det vi skulle, men jeg må indrømme, at jeg blev ramt af en let grad af panik, da Juninho banker straffesparket ind allerede efter 6 minutter. Heldigvis viser Trezeguet vejen og bliver kampens helt store spiller med 2 scoringer.

Øvrige hold, der gik videre:
Puljevindere: Chelsea, Milan, Bayern, Arsenal, Man U, Porto, Inter, Liverpool
Hold på 2. plads: HSV, Sporting CP, Barcelona, Roma, Shakhtar, Atletico, Rangers, Juventus

15. turneringskamp i Serie A
Juventus: 4-5     Uafgjort: 2-1     Bologna: 3-1

Juventus - Bologna (19)    2-1    (0-1)             
0-1 Valdo (8)
1-1 Mathieu Bodmer (77)
2-1 David Trezeguet (86)

MOM: Mathieu Bodmer (8)

Uha, uha, det var spændende, jeg må indrømme, at efter de seneste resultater, troede jeg, vi ville køre Bologna over ende, men sådan gik det ikke. Heldigvis vandt vi trods alt opgøret og det var ganske fortjent.

Champions League - 1. knockout runde

Shakhtar - Chelsea
HSV - Arsenal
Barcelona - AC Milan
Sporting - Bayern München
Roma - Liverpool
Juventus - Man Utd
Rangers - Porto
Atletico - Inter

Vi får fornøjelsen af Manchester United og det er vel et eller andet sted en ok lodtrækning. Jeg havde måske håbet på Porto, men Man Utd er bedre end en af vores rivaler fra ligaen.

16. turneringskamp i Serie A
Napoli: 7-4      Uafgjort: 11-5    Juventus: 5-4

Napoli (7)  - Juventus        3-3      (1-1)
0-1 David Trezeguet (14)
Rødt kort til Anthony Vanden Borre (25)
1-1 Christian Bucchi (27)
1-2 Mathieu Bodmer (48)
2-2 Matias Vuoso (59)
3-2 Matias Vuoso (77)
3-3 Mathieu Bodmer (82)

Jeg er meget tilfreds med dagens resultat, selvom det kun bliver til en uafgjort. Jeg er sikker på at vi er på rette vej igen, da vi med 10 mand præsterer både at komme foran mod Napoli, men til sidst har vi også viljen til at hente dem, så jeg tror, det begynder at gå fremad igen.

17. turneringskamp i Serie A
Juventus: 2-5     Uafgjort: 11-4     Piacenza: 13-2   

Juventus - Piacenza (15)     2-0   (0-0)
1-0 David Trezeguet (72)
2-0 Diego Milito (76)
Rødt kort til Cheik Tioté, Piacenza (90+3)

MOM: David Trezeguet (8)

18. turneringskamp i Serie A
Atalanta: 7-1      Uafgjort: 3-1    Juventus: 1-3

Atalanta (14)  - Juventus       0-2      (0-1)
0-1 David Trezeguet (26)
Rødt kort til Damian Tissone, Atalanta (33)
0-2 David Trezeguet (80)

MOM: David Trezeguet (10)

David Trezeguet nettede 2 gange i dag og spillede fremragende

Det var utrolig vigtigt, at slutte efterårssæsonen af med en sejr. Nu er det tid til en lille vinterpause og jeg håber vi kan holde den gode stime igang, når vi går igang igen. Jeg håber især at Trezeguet kan holde ved sin form, som jeg vil kalde den bedste form han har været i siden jeg blev træner for Juventus.

Som lovet tidligere er her et SS af stillingen:

Zone 43
Manager

« Svar #110: 05 Nov 2006, 17:48 »

Det bliver bedre, men det kan du se om et øjeblik, hvor december updaten er klar.

Det er da rart at vide, at der er nogen, der læser med  Thumbs Up

Det kan jeg se de er, bare fortsæt på den måde Thumbs Up

Selvfølgelig, det er det favorit holdet i Italien Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #111: 06 Nov 2006, 16:44 »

Jeg tror der er mange der læser med. Men forsæt endelig det er en rigtig god blog.

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #112: 06 Nov 2006, 17:15 »

Jeg tror der er mange der læser med. Men forsæt endelig det er en rigtig god blog.

Tak, tak, det andet var også mere en joke, baseret på mine dårlige resultater i november. Det kunne jo være folk ikke gad at høre på mine konstante "piverier"  Wink

F.C.K.
Gæst

« Svar #113: 07 Nov 2006, 08:32 »

Jeg tror også at der er rigtig mange der læser med  Rullende Øjne

Metsu1
Manager

« Svar #114: 07 Nov 2006, 18:31 »

JANUAR 2009

Måneden starter rigtig godt, da jeg bliver kontaktet af bestyrelsen. De har gjort status og kan se, det går rigtig godt igen rent økonomisk. Det er de naturligvis meget glade for, så de har bestemt sig for, at frigive flere penge til indkøb, så jeg vil nu alt i alt have omkring 305.000.000. kr til spillerindkøb. Det må jo siges, at være en rigtig god nyhed, nu hvor transfervinduet igen er åbnet.

Ændringer på vej i Juventus

Det blev i dag offentliggjort, at Juventus har skrevet kontrakt med den 30-årige Luciano Zauri fra Parma på en fri transfer. Skiftet vil først ske pr. 01.07.2009.  Iflg. Juventus manager, Jesper Nissen er der længe blevet holdt øje med den alsidige Parma spiller og han skulle være meget tilfreds med at handlen nu endelig er på plads.

Samtidig har den tjekkiske midtbanespiller Pavel Nedved, besluttet sig for at trække sig tilbage efter sæsonen. Han mente, at det var blevet tid til at give plads til de yngre spillere. Nedved er 36 år og har indtil i dag spillet 223 ligakampe for Juventus.

Så er det blevet tid til 1. kamp i 2. runde af Coppa Italia mod Palermo. Jeg vil stadig prøve, at bruge nogle enkelte marginalspillere på banen fra start, men jeg vil alligevel også prøve, at lave et godt resultat i pokalturneringen. Det eneste reelle problem til dagens kampe er, at se 3 venstre backs, jeg har i 1. holds truppen, alle er skadet, så jeg har valgt at starte med Manuele Blasi på venstre back pladsen.

Coppa Italia - 2. runde, 1. kamp

Juventus - Palermo     4-1    (2-1)
1-0 Mathieu Bodmer (23)
2-0 David Trezeguet (45)
2-1 Cesare Bovo (str 45+2)
3-1 John Obi Mikel (60)
4-1 John Obi Mikel (70)

Rigtig god kamp af spillerne og vi har faktisk kampen under kontrol i alle 90 minutter. Det lover godt for videre avancement i Coppa Italia.

19. turneringskamp i Serie A
Juventus: 4-5     Uafgjort: 2-1     Udinese: 3-1

Juventus - Udinese (9)          4-1    (0-1)             
0-1 Matteo Ferrari (23)
1-1 Fabrizio Miccoli (46)
2-1 Fabrizio Miccoli (54)
3-1 Fabrizio Miccoli (57)
4-1 Mauro Esposito (67)

MOM: Fabrizio Miccoli (10)

Hvilket comeback! Jeg er sur i pausen og vælge at sætte Fabrizio Miccoli på bane fra 2. halvlegs start. Man må sige, at han takker for tilliden ved at score et hattrick på 12 minutter. De to sidste scoringer er rene perler direkte på frispark.

Juventus køber stort ind!

Juventus manager Jesper Nissen, har i dag på et pressemøde præsenteret den seneste spiller i Juventus. Det er den 25-årige spanske landsholdsspiller Jose Antonio Reyes, der skifter fra Arsenal for 147.500.000 kr. Jesper Nissen var meget tilfreds med at kunne hente en spiller af Reyes' kaliber og fortalte om hans forventninger til den spanske stjerne. Jose Antonio Reyes har underskrevet en 3½ årig aftale med Den Gamle Dame.

Så er vi nået til 2. kamp i Coppa Italia mod Palermo og jeg vil give Bodmer og Trezeguet en pause, da jeg ikke tror Palermo kan hente det forspring, vi har bygget op i den første kamp. Jeg vil istedet for give debut til min nye spanske stjerne Jose Antonio Reyes.

Coppa Italia - 2. runde, 2. kamp

Palermo - Juventus       1-2    (1-1)
1-0 Rafael Van Der Vaart (17)
1-1 Mauro Esposito (42)
1-2 Jose Antonio Reyes (82)

MOM: John Obi Mikel (9)

Sikker videre til semifinalen, hvor vi allerede har fået at vide, at vi skal op mod Roma. Det var rart, at Reyes startede med et debutmål, det viser, han er skarp fra starten.

20. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-6     Uafgjort: 5-1     Catania: 10-1

Juventus - Catania (16)          0-0    (0-0)             

MOM: Dragoslav Jevric, Catania (8)

Det er en regulær katastrofe, at vi ikke vinde i dag, både fordi Catania er total ringe og fordi vi har chance efter chance, men også fordi Inter og Roma vinder disse kampe, så vi har ikke råd til disse dumme pointtab.

Så er det blevet tid til den første kamp mod Roma. Vi skal mødes ikke bare to gange i Coppa'en men minsandten også en gang i ligaen. Jeg vil med glæde bytte 2 nederlag i Coppa'en med 1 sejr i ligaen. Som tidligere stiller jeg ikke allerstærkeste opstilling, da vi er ramt er lidt skader og småskavanker.

Coppa Italia - Semifinale, 1. kamp

Juventus - Roma      1-1    (0-0)
0-1 Miroslav Klose (52)
1-1 Fabrizio Miccoli (72)

MOM: Francesco Totti (7)

Det er ganske ok af gutterne at fåe en uafgjort i denne kamp. Roma stiller i stærkeste opstilling, men de får aldrig kontrol over kampen, som egentlig er rigtig dårlig.

Spillersalg i Juventus

Vi har i Juventus i dag sagt farvel til 2 spillere. Den første er belgiske Wesley Sonck, der skifter til Middlesbrough i den engelske Premiership for 3.500.000 kr. Sonck fik aldrig slået sig fast i Juventus og han havde kontrakt udløb til sommer, så det var fint at få en lille skilling for ham.

Den anden spiller er en spiller, jeg også har hentet og som jeg har været meget glad for. Han er dog kommet lidt i overskud efter, jeg har købt både Gabriel Milito og Fabricio Coloccini til midterforsvaret. Det er Gabriel Paletta, der er blevet solgt til Everton for 52.500.000 kr. Jeg ønsker dem begge held og lykke i deres nye klubber.

21. turneringskamp i Serie A
Roma: 13-8      Uafgjort: 2-1    Juventus: 6-4

Roma (4)  - Juventus       2-0      (0-0)
David Pizarro brænder straffe (44)
1-0 Miroslav Klose (72) - hvem ellers???
2-0 Miroslav Klose (89)

MOM: Miroslav Klose (10)

Vi var totalt væk i denne kamp, Roma var klasser bedre og vi skal bare være glade for at nederlaget ikke blev større. Hvis Roma kan holde formen, tror jeg de vil forsvare deres mesterskab.

Så er det blevet tid til den sidste kamp mod Roma i denne sæson og jeg må sige, at jeg ser frem til den er overstået, da jeg ikke rigtig kan finde opskriften mod dette hold og især at få lukket ned for Miroslav Klose.

Coppa Italia - Semifinale, 2. kamp

Roma - Juventus         2-0    (2-0)
1-0 David Pizarro (12)
2-0 Salomon Kalou (17)

MOM: Gianluca Curci (8)

Vi spiller faktisk en rigtig god kamp idag, men det er ikke nok. Roma vinder, men det burde nærmere have været uafgjort, men det er som om, de bare har taget på os. Nu gider jeg sgu heller ikke spille mere mod Roma i denne sæson  Thumbs Up.

Som altid slutter vi lige af med stillingen i Serie A:
« Seneste Redigering: 07 Nov 2006, 22:10 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #115: 07 Nov 2006, 23:37 »

FEBRUAR 2009

Efter en måned hvor der skete lidt rokeringer i truppen og hvor vi røg ud af Coppa Italia, er vi nu klar til at spille Serie A og Champions League igen.

22. turneringskamp i Serie A
Mantova: 7-1      Uafgjort: 3-1    Juventus: 1-3

Mantova (20)  - Juventus           1-4      (1-2)
0-1 Jose Antonio Reyes (5)
1-1 Marco Bernacci (9)
1-2 David Trezeguet (33)
1-3 David Trezeguet (63)
Rødt kort til Valerio De Cesare, Mantova (69)
1-4 Fabricio Coloccini (79)

MOM: Jose Antonio Reyes (9)

Selvom det er rækkens dårligste hold vi møder, er det rart at se spillerne ikke undervurdere dem. De kører en sikker sejr hjem og det er en fornøjelse at se Reyes i Juventus trøjen, han var fremragende i dag.

23. turneringskamp i Serie A
Juventus: 13-8     Uafgjort: 2-1     Inter: 6-4

Juventus - Inter (1)                 0-0    (0-0)             
Rødt kort til Patrick Vieira, Inter (40)

MOM: Julio Baptista, Inter

Det er for dårligt, at vi ikke kan udnytte, at de er en mand i undertal i over en halvleg. Vi skal vinde sådan en kamp, for at kunne blande os i kampen om mesterskabet. Da først Inter er blevet reduceret til 10 mand, trækker de tempoet ud af kampen og vi formår ikke at køre det op igen. Det var ikke en
god kamp fra vores fødder
.

Juventus laver samarbejdsaftale med fransk klub!

Vi har indgået en samarbejdsaftale med den tidligere franske storklub Nantes. Den går i alt sin enkelhed ud på, at vi kan leje spillere ud til dem og samtidig har vi førstekøbsret på spillerne fra Nantes.

Der er allerede nu nogle enkelte spillere, jeg holder øje med, så jeg synes det er en rigtig god rugeklub at få tilknyttet. En ung spiller som Sofiane Choubani er meget interessant for os i fremtiden.

Vi skal betale Nantes 1.420.000 kr. om året for aftalen.

24. turneringskamp i Serie A
Reggina: 13-2      Uafgjort: 11-4    Juventus: 2-5

Reggina (19)  - Juventus           1-2      (0-2)
0-1 David Trezeguet (16)
0-2 Diego Milito (22)
1-2 Dudu (70)

MOM: Anthony Vanden Borre (8)

Det er altid dejligt med en udebanesejr. Vi gjorde det dog lige spændende nok efter min smag, da vi styrer kampen mod Reggina. Næste kamp er den meget vigtige hjemmekamp i Champions League mod mægtige Manchester United.

Champions League - 1. knockout runde, 1. kamp
Juventus - Manchester United      0-0       (0-0)
Rødt kort til Anthony Vanden Borre (90+2)

MOM: Wes Brown Man U (8)

Det var en ynkelig gang fodbold. Jeg var meget overrasket over at se Man United's holdopstilling, for det lignede mest af alt et junior hold, de var kommet med. Vi skaber alligevel næsten intet i kampen, mens United overhovedet ingenting skaber. Det er virkelig ærgeligt, at spilde en så god chance, for med de spillere de stillede op med, så havde vi virkelig en god chance for at skabe et rigtig godt afsæt til returopgøret på Old Trafford.
Wes Brown blev MOM i meget tam affære

25. turneringskamp i Serie A
Juventus: 5-4     Uafgjort: 11-5     Fiorentina: 7-4

Juventus - Fiorentina (7)          2-0    (1-0)             
1-0 Mathieu Bodmer (13)
2-0 Fabrizio Miccoli (76)

MOM: Mathieu Bodmer (8)

Mathieu viser igen vejen i dette svære opgør mod Fiorentina. Jeg håber, at vi snart bliver lidt mere konstante i vores præstationer, da jeg synes, vi er meget ustabile i øjeblikket. Den ene kamp spiller vi fremragende, mens vi i den næste kamp spiller alibifodbold, det er meget frustrerende at se på som manager.

26. turneringskamp i Serie A
Messina: 7-1      Uafgjort: 3-1    Juventus: 1-3

Messina (18)  - Juventus       0-0      (0-0)

MOM: Christian Abbiati, Messina (8)

Man kan ikke kalde den spilleæssige præstation for dårlig, da det kun er pga. Christian Abbiati, at vi ikke forlader Messina med en klar sejr. Hvis vi vil avancerer i stillingen, skal vi til at vinde de kampe, vi igen er begyndt at spille uafgjort.

Stillingen i Serie A efter 26 kampe:

« Seneste Redigering: 07 Nov 2006, 23:39 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #116: 08 Nov 2006, 00:48 »

MARTS 2009

27. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-2     Uafgjort: 13-5     Parma: 9-2

Juventus - Parma (13)          1-1    (1-1)             
0-1 Vitaly Kutuzov (23)
1-1 David Trezeguet (40)

MOM: Vincenzo Grella, Parma (8)

Endnu engang et svagt resultat mod et af de dårligere hold i ligaen. Mesterskabet er ved at være uden for vores rækkevidde og vi skal også til at passe på, at vi ikke mister vores Champions League plads til næste sæson.

Champions League returkamp i Manchester

Kan Old Trafford blive Drømmenes Teater for Juventus?

Champions League - 1. knockout runde, 2. kamp
Manchester United - Juventus     1-2       (1-1)
0-1 David Trezeguet (6)
1-1 Kieran Richardson (15)
1-2 Mathieu Bodmer (74)

MOM: Robert Kovac (9)

Vi gjorde det, vi er videre til kvartfinalerne. Manchester stillede op i en bedre opstilling end i Torino, men i dag viser spillerne vilje og den dynamiske duo fra Frankrig, Trezeguet og Bodmer slår til igen.

De 7 andre hold der har kvalificeret sig til kvartfinalerne er: HSV, Chelsea, Liverpool, Inter, Bayern München, Barcelona, Porto.

HSV - Chelsea
Bayern - Barcelona
Porto - Inter
Juventus - Liverpool

Vi får igen fornøjelsen af Liverpool, som jo desværre slog os to gange i det indledende gruppespil, så det må betegnes som en meget svære lodtrækning.

28. turneringskamp i Serie A
Palermo: 9-4      Uafgjort: 9-4     Juventus: Evens

Palermo (11)  - Juventus      1-2      (1-2)
1-0 Mark Bresciano (3)
1-1 Mathieu Bodmer (8)
1-2 Mathieu Bodmer (30)

Mathieu Bodmer viste igen klassen i dagens kamp mod Palermo

29. turneringskamp i Serie A
Juventus: 4-6     Uafgjort: 9-4     Livorno: 7-2

Juventus - Livorno (10)           2-1    (1-1)             
1-0 Steve von Bergen (sm, 11)
1-1 Cristiano Lucarelli (44) første chance overhovedet, jeg tror snart at jeg køber ham
2-1 Andrea Ferretti (90)

MOM: Cristiano Lucarelli (7)

I dag havde vi heldet med os. Jeg havde udtaget den unge Andrea Ferretti, jeg købte fra Cardiff i sommers. Jeg besluttede mig for at sætte ham på banen med et kvarter igen. Han viser det, han er købte til og scorer sejrsmålet i kampens allersidste minut. Det var godt at få skovlen under Livorno.

4. gruppekamp i VM-kvalifikation

Ungarn - Portugal        1-0    (1-0)
1-0 Roland Juhasz (14)

MOM: Marton Fulop, Ungarn (8)

Så fik jeg også det første nederlag som landstræner, men det var et meget bittert et af slagsen. Ungarn scorer efter et hjørnespark og efterfølgende har de intet at komme med, men deres målmand står fremragende og holder os desværre fra at få et fortjent point med fra Ungarn. Stillingen efter 4 kampe i Gruppe 5 er:

Champions League kvartfinale!

Så er det blevet tid til den første kvartfinale mod Liverpool og selvfølgelig skal Argentina spille landskampe, så Diego Milito, Gabriel Milito og Fabricio Coloccini er ikke tilgængelige, det er det man kalder perfekt timing  ticked off

Champions League - Kvartfinale - 1. kamp
Juventus - Liverpool        2-1       (0-1)
0-1 Fernando Torres (44)
1-1 Jonathan Brison (64)
2-1 Manuele Blasi (82)

MOM: Pablo Aimar, Liverpool (8)

Et rigtig godt resultat og endnu en gang formår vi at vende et nederlag til sejr, det er rigtig godt for holdmoralen. Nu håber jeg at vi kan kontrollere kampen i Liverpool og holde dem fra scoringer, så vi kan løse billet til semifinalerne.

Det var en kort måned, ren Serie A mæssig, men I skal naturligvis ikke snydes for et SS af stillingen:

Chesso
Lilleputspiller
*

« Svar #117: 08 Nov 2006, 01:12 »

Hvordan kan man spille med/holde med Juventus? Nu er jeg selv Inter-fan og har fulgt Juves snyd på tættere hold end mange i Danmark, som bare mener, at "det jo er sådan tingene foregår i Italien". Hvad der er værre end deres snyd er den utrolig milde straf de fik. De burde mindst have været nede i Serie C. Genoa røg ned i Serie C for at have snydt i EN kamp. Juventus gjorde det i MANGE kampe. Føj!

Metsu1
Manager

« Svar #118: 08 Nov 2006, 01:26 »

Hvordan kan man spille med/holde med Juventus? Nu er jeg selv Inter-fan og har fulgt Juves snyd på tættere hold end mange i Danmark, som bare mener, at "det jo er sådan tingene foregår i Italien". Hvad der er værre end deres snyd er den utrolig milde straf de fik. De burde mindst have været nede i Serie C. Genoa røg ned i Serie C for at have snydt i EN kamp. Juventus gjorde det i MANGE kampe. Føj!

Jeg holder ikke med Juventus, der er kun et hold, jeg holder med og det er Manchester United. Jeg valgte at spille med Juve, fordi det var en udfordring at starte i Serie B med minus points. 

Personlig er jeg af den holdning, at samtlige af de store hold i Italien er korrupte, inkl. dit Inter hold, de er bare ikke blevet opdaget.

Jeg synes også at Juve's straf var for mild, en nedrykning til Serie C havde været passende.
« Seneste Redigering: 08 Nov 2006, 01:34 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager

« Svar #119: 08 Nov 2006, 10:47 »

Afstemning

Fabio Capello har annonceret at han trækker sig til sommer, hvis jeg får chancen skal jeg så tage jobbet i Real Madrid???

Smid en stemme øverst på siden  Thumbs Up

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010