home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 996 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: (Truppen-Feyenoord) Den Gamle Dame på nye eventyr!  (Læst 176473 gange)
fsn19 77
Lilleputspiller
*

Sv: Den Gamle Dame skal regere igen!!
« Svar #120: 08 Nov 2006, 12:17 »

Ikke for at være negativ, men at vinde 2-1 hjemme i en knockout kamp, hvor man mangler en ude kamp er desværrer ikke et godt resultat, husk de har scoret ude, de skal "bare" vinde 1-0 hjemme. Wink

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #121: 08 Nov 2006, 12:19 »

fed blog

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Metsu1
Manager

« Svar #122: 08 Nov 2006, 13:15 »

Ikke for at være negativ, men at vinde 2-1 hjemme i en knockout kamp, hvor man mangler en ude kamp er desværrer ikke et godt resultat, husk de har scoret ude, de skal "bare" vinde 1-0 hjemme. Wink

Det er helt rigtigt, at selve resultatet 2-1, måske ikke er det bedste at tage til Liverpool med, men når man kigger på mine resultater tidligere i sæsonen mod Liverpool, hvor jeg tabte 0-3 hjemme, samt at vi var bagud 1-0, så synes jeg, det er et  godt resultat.  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #123: 08 Nov 2006, 13:50 »

Numquam Moribimur
Ynglingespiller

« Svar #124: 08 Nov 2006, 14:49 »

Jeg synes ikke du skal overta Real Madrid. For meg er det mer spennende å se deg etablere Juventus som toppklubb igjen, enn å lese om et lag som har alt på sin side. Juventus er en større og mer spennede utfordring  i mine øyne.

Eller så kan du jo overta et Serie B-lag som IKKE heter Juventus og se om du får til det samme igjen.  Wink

A devil in red

Zone 43
Manager

« Svar #125: 08 Nov 2006, 15:17 »

Jeg holder ikke med Juventus, der er kun et hold, jeg holder med og det er Manchester United. Jeg valgte at spille med Juve, fordi det var en udfordring at starte i Serie B med minus points. 

Personlig er jeg af den holdning, at samtlige af de store hold i Italien er korrupte, inkl. dit Inter hold, de er bare ikke blevet opdaget.

Jeg synes også at Juve's straf var for mild, en nedrykning til Serie C havde været passende.

De har vidst fundet ud af det, men der sker vidst intet før til sommer tror jeg Shockeret Sur

Men gode updates.. Få så fat i ham fra Nantes, han bliver formentlig vild Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #126: 08 Nov 2006, 17:59 »

Syntes du skal overtage Real Madrid da der ikke er særlig mange blogge om demm og jeg har har aldrig selv fået dem til at vinde (lidt dårligt men kunne bare ikke heh). Til sidst er jeg også fan af REAL MADRID!

Hala Madrid!

Metsu1
Manager

« Svar #127: 08 Nov 2006, 18:33 »

Syntes du skal overtage Real Madrid da der ikke er særlig mange blogge om demm og jeg har har aldrig selv fået dem til at vinde (lidt dårligt men kunne bare ikke heh). Til sidst er jeg også fan af REAL MADRID!

Det er jo ikke sikkert, de vil have en dansker som træner, men hvis jeg får buddet, tror jeg ogs, at jeg siger ja. (beklager, Numquam Moribimur   Wink )

Metsu1
Manager

« Svar #128: 08 Nov 2006, 21:15 »

APRIL 2009

Det er blevet tid til en af klassikerne i italiensk fodbold. Vi skal på udebane møde AC Milan og vi må ikke tabe, ellers tror jeg, det er ved at være slut med drømmen om mesterskabet. Vi skal helst vinde for at holde trit med Roma, som netop har vundet 2-1 hjemme over Torino. De var bagud 1-0, men så kom Niklas Bendtner på banen i det 73. min og med 2 kasser i det 76. og 83. min, så hjalp han Roma til stadig at være med i toppen.

30. turneringskamp i Serie A
Milan: 7-4      Uafgjort: 11-5     Juventus: 5-4

Milan (7)  - Juventus      1-1      (0-0)
0-1 Jose Antonio Reyes (65)
1-1 Ricardo Oliveira (90+4)
MOM: Ricardo Oliveira (8)

Vi kan kun være tilfredse med det ene point, da Milan er rigtige gode idag. Jeg tror vi skal affinde os med, at vi skal slås med Roma om 2. pladsen, da Inter tævede Torino på udebane med 4-0.

Desværre blev Mauro Esposito skadet i kampen mod Milan og er ude i helt op til 3 måneder med en brækket ankel.

Nu er det tid til at gutterne virkelig viser, at de vil tilbage i toppen af europæisk fodbold. Det er tid til vores kamp påAnfield mod et Liverpool, der har slået os tidligere i denne sæson, men jeg håber, at vi kan tage stikket hjem ligesom mod Man United.

Champions League - 1. knockout runde, 2. kamp

Liverpool - Juventus     0-0       (0-0)

MOM: Vincent Kompany, Liverpool (8)

Hvilken indædt fight af spillerne. Vi holder Liverpool i et jerngreb og det er først i deres allersidste angreb, det for alvor brænder på, men Buffon redder os og vi er i semifinalen i Champions League, jeg havde egentlig ikke forventet, vi kunne holde dem fra at score, men det lykkedes, så nu er vi kun 4 hold tilbage.

Sammen med os er HSV, Inter og Barcelona videre til semifinalerne.

Samme aften som vi spiller mod Liverpool spiller Roma i ligaen. Igen bliver Bendtner matchvinder, da han kom ind i det 74 min og med sin to scoringer i det 81. og 90. minut, sørger han for at de vinder 2-1 igen. Han må vist betegnes som en rigtig joker, den gode Bendtner.

Ny skade til Juventus!

Vi bliver desværre igen ramt af en langtidskade, denne gang er det Jeroen Drost der er ude i 2 måneder med et ribbensbrud. Det er virkelig irriterende, at blive ramt af disse langvarige skader, nu hvor det for alvor begynder at spidse til.

Champions League lodtrækning:
Det blev desværre den værste lodtrækning for os, da vi trækker Inter op af hatten. Inter er flyvende i ligaen og jeg havde klart foretrukket et af de to øvrige klubber.

31. turneringskamp i Serie A
Juventus: 1-2     Uafgjort: 13-5     Sampdoria: 9-2

Juventus - Sampdoria (7)          3-1    (0-1)             
0-1 Piotr Trochowski (5)
1-1 David Trezeguet (52)
2-1 David Trezeguet (55)
3-1 Jose Antonio Reyes (74)

MOM: David Trezeguet (8)

Rart med en sejr i ligaen og dejligt at se spillerne tror på det, på trods af det tidlige mål til Sampdoria. Det er også godt at få gang i scoringerne igen.

32. turneringskamp i Serie A
Lazio: 3-1      Uafgjort: 2-1     Juventus: 4-5

Lazio (12)  - Juventus      3-1      (1-0)
1-0 Alan Smith (12)
2-0 Cristian Ledesma (65)
3-0 Stefano Mauri (69)
3-1 Fabrizio Miccoli (str 88)
MOM: Alan Smith, Lazio (8)

Jeg laver en taktisk fejl mod Lazio, da jeg beholder min mere offensive hjemmebanetaktik, det udnytter de til et hurtigt kontramål og midt i 2. halvleg er vi decideret dårlige, det betyder desværre, at de scorer to mål og kampen er tabt og det er både 1. og 2. pladsen måske også med dette ærgelige nederlag

33. turneringskamp i Serie A
Juventus: 2-5     Uafgjort: 11-4     Torino: 13-2

Juventus - Torino (8)          1-0     (1-0)             
1-0 David Trezeguet (35)

MOM: Diego Barreto, Torino (8)

Champions League - Semifinale - 1. kamp

Delle Alpi danner ramme om den første Champions League Semifinale mellem Juventus og Inter

Juventus - Inter              1-1     (1-1)
1-0 David Trezeguet (7)
1-1 Walter Samuel (45+2)

MOM: Ivan Cordoba, Inter (8)

Det var bestemt ikke det bedste udgangspunkt for os til returkampen i Inter om en uge. Jeg er ellers overbevist om, at vi kan vinde kampen, da Trezeguet header os foran efter 7 minutter, men desværre scorer Walter Samuel efter et hjørnespark i tillægstiden i 1. halvleg. Anden halvleg bliver en meget rodet og kedelig affære, det eneste dramatiske, der sker er desværre at Marco Marchionni går ud med en alvorlig skade, det viser sig, at han har brækket benet og er ude i 6 måneder.

Som om det ikke er nok udgår Mathieu Bodmer også med en skade og det viser sig desværre også som alvorlig og vil holde ham ude i en måned. Det er nok det værst tænkelig tidspunkt, da Esposito også er ude med en skade, så det begynder at knibe med kvalificerede midtbanespillere.

Nu gælder det Serie A igen, denne gang ude mod Bologna. Idet vi ligger ret sikkert på 3. pladsen i ligaen, har jeg valgt at stille udelukkende med reserverne, samt Nedved og Reyes, da vi allerede 2 dage mod efter skal spille mod Inter igen.

34. turneringskamp i Serie A
Bologna: 7-1      Uafgjort: 3-1     Juventus: 1-3

Bologna (16)  - Juventus      0-1      (0-0)
0-1 Fabrizio Miccoli (84)

MOM: Fabrizio Miccoli (9)

Fabrizio Miccoli blev matchvinder i lokalopgøret mod Torino

Champions League - Semifinale - 2. kamp

Så er det blevet tid, til vel nok den vigtigste kamp i min karriere som Juventus træner. Det ser dog ikke så godt ud for os, da vi er meget hårdt ramt af skader og låste spillere. Jeg har lavet en lille liste over de forskellige spillere, der ikke kan være med i aften:
Følgende spillere er skadet: Drost, Marchionni, Esposito, Del Piero, Bodmer og Trezeguet
Følgende spillere er låste: Zanetti, Nedved og Reyes, så vi skal vist håbe på et mindre mirakel i aften.

Inter - Juventus               2-2       (2-2)

0-1 John Obi Mikel (15)
0-2 Fabrizio Miccoli (27)
1-2 Obafemi Martins (29)
2-2 Zlatan Ibrahimovic (31)

MOM: Zlatan Ibrahimovic (8)

Det er ufatteligt, vi har gjort det umulige. Jeg er sikker på, at aviserne imorgen vil kalde dette Miraklet i Milano. Jeg er helt utrolig glad for dette resultat og stolt af spillerne. Det bedste ved sejren er, at vi faktisk ikke var spillet helt ned. For at bruge en gammel kliché, så viser denne kamp bare, at alt er muligt i fodbold.

Det bliver Barcelona vi skal møde i finalen, da de vandt deres opgør mod HSV med samlet 5-3.

Her til sidst får I lige en stilling fra Serie A:
« Seneste Redigering: 08 Nov 2006, 23:08 af Metsu1 » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #129: 08 Nov 2006, 21:18 »

Fedt med CL finale Thumbs Up - Husk nu at give Barca røvfuld Djævel

Men ærgeligt med stillingen i Serie A.. Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #130: 08 Nov 2006, 21:49 »

Fedt med CL finale Thumbs Up - Husk nu at give Barca røvfuld Djævel

Men ærgeligt med stillingen i Serie A.. Skuffet

Ja, jeg håber da virkelig, at jeg kan vinde finalen, men de har virkelig en syg trup.

Jeg vil faktisk gå så vidt at sige, hvis jeg ikke vinder finalen, så kan sæsonen godt betegnes som en mindre fiasko.

Alfster
Blogmester

« Svar #131: 09 Nov 2006, 13:24 »

God Blog...

Skift klub hvis du vinder Champions League...
« Seneste Redigering: 09 Nov 2006, 15:02 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Zone 43
Manager

« Svar #132: 09 Nov 2006, 13:27 »

Skidt klub hvis du vinder Champions League...

For lige at få mig med..

..Er det skidt hvis Metsu' Juve hold slår Barca i finalen?

- Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #133: 09 Nov 2006, 13:37 »

God Blog...

Skidt klub hvis du vinder Champions League...

Jeg er heller ikke helt med, men jeg tror/håber, du mener, at det er skide godt, hvis jeg vinder Champions League  Thumbs Up

Jeg regner med at spille lidt i eftermiddag og samtidig lave en update  Wink

Alfster
Blogmester

« Svar #134: 09 Nov 2006, 14:07 »

Så ikke lige afstemningen var slut..  Mener hvis du vinder CHL så skift til Real Madrid... *S*

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 79 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010